quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nee nooit
In het weekend wel, die paar biertjes ga ik niet laten staan. Heb veel over voor het sporten maar ga mezelf niet die paar biertjes of een patatje ontzeggen (in het weekend).
Maar het verschilt, er zitten weekenden tussen dat ik nauwelijks tot niks drink. Afgelopen weekend heb ik vrijdagavond 3 biertjes op, toen was ik het zat en ben ik naar bed gegaanen er zitten ook wel eens zaterdagen tussen dat ik met m'n zakken vol naar huis ga na het voetbal.
Het is elke dag hetzelfde. Maar dit is toch ook niet duidelijk?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Dat is jammer
Doe eens voorbeeld dag
Ik heb maar even gebeldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:25 schreef CrunchySelf het volgende:
De fock he. Dat is totaal niet duidelijk
Nope.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Staan er niet ook te behalen macro waarden bij dan? Dat dit meer een soort ideeen zijn waar je zelf je dagmenu uit moet samenstellen?
Ik niet, maar in afvallen tot we ons wegen zaten er volgens mij een paar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand ervaring met fitbit?
Dat stond er nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb maar even gebeldHet moeten 4 snedes spelt zijn. Of notenbrood met die zalm shizzle, of een maaltijd salade
ik moet het ff in MFP invoeren allemaal, ff lachen, wacht ff
Wat een haatvolle opmerkingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik niet, maar in afvallen tot we ons wegen zaten er volgens mij een paar.
Misschien kun je hun huidige facebook groep vinden ^^
Ha ha... Ja daar zullen ze me vast met open armen ontvangenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik niet, maar in afvallen tot we ons wegen zaten er volgens mij een paar.
Misschien kun je hun huidige facebook groep vinden ^^
Verre van.quote:
Blijf maar gezellig hier!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ha ha... Ja daar zullen ze me vast met open armen ontvangen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ha ha... Ja daar zullen ze me vast met open armen ontvangen
Ik heb wel eens gekeken naar die met hartslagmeter. Leek me wel gaaf, maar toen vroeg ik me af wat ik met die gegevens zou gaan doenquote:
Dat ze dat er dan ff bijzettenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb maar even gebeldHet moeten 4 snedes spelt zijn. Of notenbrood met die zalm shizzle, of een maaltijd salade
ik moet het ff in MFP invoeren allemaal, ff lachen, wacht ff
Ik gebruik de stappenteller van mijn aaaaiphone. Maar die is natuurljk niet helemaal accuraat. En daarbij slaap ik echt heel slecht dus ben weleens benieuwd naar of ik daar wat over mijn slaapritme mee kan uitvinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gekeken naar die met hartslagmeter. Leek me wel gaaf, maar toen vroeg ik me af wat ik met die gegevens zou gaan doen
Heb je wel eens zo'n slaap app al geprobeerd? Heb een tijd terug eens één geinstalleerd. Of het helemaal accuraat was weet ik niet maar de tijden dat ik in slaap ben gevallen en wakker werd kwamen wel aardig over een.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik gebruik de stappenteller van mijn aaaaiphone. Maar die is natuurljk niet helemaal accuraat. En daarbij slaap ik echt heel slecht dus ben weleens benieuwd naar of ik daar wat over mijn slaapritme mee kan uitvinden.
Zat aan deze te denken
https://www.fitbit.com/uk/store#i.1cuxxsh1cpqcyi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |