quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:44 schreef Qwea het volgende:
Ik tik bijna de 73.9 aan
Ik moet nog ff straks bij XXL bestellen. Iemand moet me dat helpen onthouden
Ja al 2x. Maar moet die isolaat e.d nog ff. Trainenquote:
Succesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja al 2x. Maar moet die isolaat e.d nog ff. Trainen
Nicequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:52 schreef Artoo het volgende:
[..]
Lonaa wel. We gaan whey isolaat delen. Zo veel liefde.![]()
Je haalt me nog in straksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:44 schreef Qwea het volgende:
Ik tik bijna de 73.9 aan
Ik moet nog ff straks bij XXL bestellen. Iemand moet me dat helpen onthouden
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:59 schreef Maraca het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken of ik kan beginnen met de muffinsgaan geen bosbessenmuffins worden, want die waren bizar duur
Denk dat ik gojibessenmuffins ga maken.. moeten toch op
Oh absoluut! Maar ik ga geen 4 euro betalen voor een minibakje bosbessenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
bosbessenmuffins > goji bessen
Tering, das best duur jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh absoluut! Maar ik ga geen 4 euro betalen voor een minibakje bosbessen
't is dan ook geen bosbessenseizoenquote:
Kan je die uit de diepvries niet gebruiken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh absoluut! Maar ik ga geen 4 euro betalen voor een minibakje bosbessen
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Had je al een muffinmaakding gekocht?
Ook naar gekeken, maar weet niet of dat iets gaat worden in muffins. Die gebruik ik wel voor de smoothie, dan boeit het niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je die uit de diepvries niet gebruiken?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
NeeGa eerst nog even klooien met m'n muffinbakvorm
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Was dus maar een ingeving ^^
Boh!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef Artoo het volgende:
Muffins ... Ik ga bananenbrood/cake/muffins maken denk ik. Vanmiddag of morgen. Oh yes.
Dat gaat best goed! Al is het lang geleden dat ik dat heb geprobeerd, maar toen ging het in ieder geval primaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook naar gekeken, maar weet niet of dat iets gaat worden in muffins. Die gebruik ik wel voor de smoothie, dan boeit het niet.
Gewicht boeit me geen holquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je haalt me nog in straks
Heb je eigenlijk een idee waar je op uit wilt komen qua gewicht? Of gaat het puur op hoe het eruitziet en vetpercentage?
Oh, dan ga ik dat doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat gaat best goed! Al is het lang geleden dat ik dat heb geprobeerd, maar toen ging het in ieder geval primaVolgens mij zelfs bevroren er in gedaan.
Hij zegt dat het voor zijn vriendin is, uhu *wink wink* snap je? *wink wink*quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De ware aard komt eindelijk na boven
Net zoals die vrouwenschoenen in maat 42 zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij zegt dat het voor zijn vriendin is, uhu *wink wink* snap je? *wink wink*
Ik heb maat 43 dus daar hou ik me buitenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Net zoals die vrouwenschoenen in maat 42 zeker
Ik heb ook vrouwenschoenen in maat 42quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Net zoals die vrouwenschoenen in maat 42 zeker
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij zegt dat het voor zijn vriendin is, uhu *wink wink* snap je? *wink wink*
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef Maraca het volgende:
Is het alweer zo laat? Ik denk dat ik maar weer eens moet gaan
Ik vind je wel lief hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef Maraca het volgende:
Is het alweer zo laat? Ik denk dat ik maar weer eens moet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |