abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:39:24 #1
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149844657

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:39:55 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149844675
Uiteraard met toestemming van CS :P
pi_149844690
Reddende engel O+

Klote mobiel fok :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149844702
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:39 schreef Maraca het volgende:
Uiteraard met toestemming van CS :P
:Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149844728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef Lonaa het volgende:
Nammie, wat is je doel eigenlijk?
Afvallen en mooi afgetraind worden. Mooi als in: niet te erg, maar toch zichtbaar. Meer niet, maar dat heb ik al vaker gezegd. Op dit moment weeg ik 59,4 en ik wil (denk ik) rond de 55 gaan zitten. Maar ik kijk vooral naar hoe mijn lichaam eruitziet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nammie op 19-02-2015 23:02:28 ]
pi_149848456
Zo mijn buik doet weer voor 90% normaal. Ik ga vandaag maar eens flink proberen te eten want een paar van dit soort rommelige dagen zijn misschien goed voor mijn gewicht maar niet voor herstel.

Lijstje:
O: overnight oats van havermout, muesli, water, 2 dadels, rozijnen en een appel en kaneel, beschuitje met kaneel
T: babybel, peer
L: 3 boterhammen met achterham en een gekookt ei
T: danoontje, stuk fruit
S: misschien yoga
D: weet nog niet, pasta denk ik!

[ Bericht 2% gewijzigd door La_Tramposa op 20-02-2015 07:15:02 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 20 februari 2015 @ 07:46:54 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149848672
Fuck de tyfus :X spierpijn x 600. :') alles is een opgave :') ik heb voor het eerst in maanden de hele nacht doorgeslapen, dat wel :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149848743
Oh ik was echt niet wakker vanochtend, wtf @ beschuitje kaneel.. Dat moest jam zijn :P nu ik het ingevoerd heb blijkt het eigenlijk niet superveel te zijn dus misschien nog een salade of soepje scoren in de kantine..
Wat kut qwea! Ik slaap ook de hele week al slecht, tussen 3 en 6 heel licht en moet ik er ook uit om te plassen en zo. En dan ben ik om 6 uur wakker en onrustig terwijl mijn wekker een halfuur later pas staat..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:41:52 #9
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149849174
Heh, wat had je allemaal gedaan dan, Q? :)

Ik ga dit eten straks :9 http://www.howsweeteats.c(...)ffed-sweet-potatoes/
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:44:15 #10
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149849203
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:

Woh, dat ziet er lekker uit!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_149849214
quote:

Kan je niet ff wat langs komen brengen? :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:45:00 #12
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149849215
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:44 schreef -Peach het volgende:

[..]

Woh, dat ziet er lekker uit!
Credits gaan naar Lonaa, zij tipte dit. Hooboy, can't wait! Zoete aardappel is nu in de oven!
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:45:39 #13
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149849223
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:44 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Kan je niet ff wat langs komen brengen? :P
Neh, kom maar langs, ik heb een tight schedule vandaag :P
pi_149849232
quote:

Als ontbijt?
pi_149849240
Ik wil vanavond iets met linzen eten, geen soep. Heeft iemand goede ideeen?

Ik maak zelf deze heel vaak: http://www.ah.nl/allerhan(...)zenschotel-met-worst

Is echt superlekker, maar dat eet ik dus al best vaak dus ik dacht; misschien eens afwisseling..
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:49:26 #16
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149849257
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Als ontbijt?
Neh niet helemaal. Ik heb een lichte smoothie genomen als ontbijt omdat ik nu een half uurtje ga sporten (weinig tijd vanochtend), en dat niet wil doen met een baksteen in de maag. Dus dit eet ik na het sporten, zodat ik ook weer later kan lunchen. Ik werk een techniekshift in het poppodium vandaag dus (van 14 tot middernacht ongeveer) dan komt het 'normale' eetpatroon altijd wat op de schop, helaas.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:50:32 #17
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149849273
Gisteren flink benen getraind, voelen nu nog steeds goed leeg. Vandaag niet op de fiets naar het werk, regent hard!

O: overnight oats
T: collega trakteert
L: 4 sneeën spelt, kipfilet, mosterd, soep
T: banaan, 180 gr. gepocheerde kip
D: broccoli en kipfilet
S: KT armen
T: eiwitshake

Rond de 1500 zonder 1e T. Even kijken of het de kcal waard is, anders eet ik nog wat speltbeschuit met pindakaas.
pi_149849277
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:49 schreef Artoo het volgende:

[..]

Neh niet helemaal. Ik heb een lichte smoothie genomen als ontbijt omdat ik nu een half uurtje ga sporten (weinig tijd vanochtend), en dat niet wil doen met een baksteen in de maag. Dus dit eet ik na het sporten, zodat ik ook weer later kan lunchen. Ik werk een techniekshift in het poppodium vandaag dus (van 14 tot middernacht ongeveer) dan komt het 'normale' eetpatroon altijd wat op de schop, helaas.
Dan lijkt het me zeker een lekker voedzaam maal in de ochtend! Sportze!
pi_149849297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:50 schreef -Peach het volgende:
Gisteren flink benen getraind, voelen nu nog steeds goed leeg. Vandaag niet op de fiets naar het werk, regent hard!

O: overnight oats
T: collega trakteert
L: 4 sneeën spelt, kipfilet, mosterd, soep
T: banaan, 180 gr. gepocheerde kip
D: broccoli en kipfilet
S: KT armen
T: eiwitshake

Rond de 1500 zonder 1e T. Even kijken of het de kcal waard is, anders eet ik nog wat speltbeschuit met pindakaas.
Vorige week had ik zulke spierpijn in m'n benen dat ik de 2e dag amper nog van de wc pot af kwam. als ik eenmaal door m'n benen was gezakt :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:54:42 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149849329
quote:

quote:

HIT training :Y
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:59:06 #21
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149849385
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

HIT training :Y
Oi, dat is pittig. Nice :D
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:59:24 #22
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149849387
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:52 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Vorige week had ik zulke spierpijn in m'n benen dat ik de 2e dag amper nog van de wc pot af kwam. als ik eenmaal door m'n benen was gezakt :')
Ik ken het gevoel ;( De 1e keer dat ik ging squatten (eerst zonder gewicht en daarna met lege stang), had ik echt het gevoel of mijn bovenbenenspieren uit elkaar scheurden en heb ook een week VEUL spierpijn gehad :') Nu fiets ik even een minuut of 6-7 voor ik begin, dat scheelt echt veel bij mij. Wel spierpijn, maar ik kan wel goed de wc op en af :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:11:14 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149849525
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:59 schreef Artoo het volgende:

[..]

Oi, dat is pittig. Nice :D
Voor mijn doen was het kei pittig want ik had al pleuris last van mijn handen, knietjes en rug :')
pi_149849738
Goedemorgen.,

Spierpijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_149849866
De katten hebben m'n fitnessmatje onder de bank vandaag gevist. :') Jippie. Doen ze vast nooit meer nu ze dit eenmaal weten. :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:00:42 #26
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149850482
quote:

O MIJN GOD WAT IS DIT LEKKER
pi_149850496
Hmm je hebt whey poeder nodig voor die kwarktaart.. zou je dat ook voor iets anders kunnen vervangen wat gewoon bij de winkel te halen is? Of wacht.. misschien heeft mijn vriend het wel.

Ohhh nee ik bedenk me net dat al onze taartvormen niet meeverhuisd zijn naar onze tijdelijke woning :o Zal dus toch nog 3 weken moeten wachten :(
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:12:45 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149850721
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm je hebt whey poeder nodig voor die kwarktaart.. zou je dat ook voor iets anders kunnen vervangen wat gewoon bij de winkel te halen is? Of wacht.. misschien heeft mijn vriend het wel.

Ohhh nee ik bedenk me net dat al onze taartvormen niet meeverhuisd zijn naar onze tijdelijke woning :o Zal dus toch nog 3 weken moeten wachten :(
Nee, je hebt er echt whey voor nodig.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:24:18 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149850974
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:

Heeft je vriend whey? Of no whey?
pi_149850995
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heeft je vriend whey? Of no whey?
Ja dat heeft hij geloof ik wel, als hij het mee verhuisd heeft. Maar sowieso geen taartvorm dus dat schiet alsnog niet op :P
Waarvoor is het nodig dan? Opstijven of alleen om de dosis eiwitten te verhogen?
pi_149851233
Zal ik eens een lijstje doen?

O: 200 gram kwark met 1 banaan.
S: 1 uur zwemmen
L: 125 gram zalm met 1 hele venkel. :9
B: Wandelen met hond, denk een km of 5.
D: 2 boterham, 400 gram champignons, 25 gram parmazaanse kaas, 70 gram ontbijtspek.

Tussendoortjes zijn nader te bepalen. Eventueel probeer ik nog een proteinbar of shake.
pi_149851275
Ik wil ook eens van die gezinde muffins maken. Binnenkort eens een vorm kopen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149851285
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:37 schreef Lonaa het volgende:
Zal ik eens een lijstje doen?

O: 200 gram kwark met 1 banaan.
S: 1 uur zwemmen
L: 125 gram zalm met 1 hele venkel. :9
B: Wandelen met hond, denk een km of 5.
D: 2 boterham, 400 gram champignons, 25 gram parmazaanse kaas, 70 gram ontbijtspek.

Tussendoortjes zijn nader te bepalen. Eventueel probeer ik nog een proteinbar of shake.
Lijkt me wel erg weinig eten met 2x bewegen op een dag?
pi_149851315
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lijkt me wel erg weinig eten met 2x bewegen op een dag?
Exclusief tussendoortjes is dit he? :)
Dit lijstje komt uit op zo'n 1200 kcal. Proteinbar is 200, dus 1400. Dan zal er denk ik nog iets van fruit en ei of tonijn (eventueel met brood) ingaan. Volgens mij valt het dan wel mee. :)
pi_149851337
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Exclusief tussendoortjes is dit he? :)
Dit lijstje komt uit op zo'n 1200 kcal. Proteinbar is 200, dus 1400. Dan zal er denk ik nog iets van fruit en ei of tonijn (eventueel met brood) ingaan. Volgens mij valt het dan wel mee. :)
Hmmja vind ik nog steeds wel weinig, met een uur zwemmen verbruik je 400-500 kcal of zo? En dan met een uur wandelen ook nog wel 200-300 lijkt me? Ik weet niet hoeveel je onderhoud is natuurlijk..
pi_149851363
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmmja vind ik nog steeds wel weinig, met een uur zwemmen verbruik je 400-500 kcal of zo? En dan met een uur wandelen ook nog wel 200-300 lijkt me? Ik weet niet hoeveel je onderhoud is natuurlijk..
Laat ik het zo zeggen, die 3 maaltijden staan vast, en die zijn aan te vullen met meer en/of tussendoortjes. :)
En ik eet als mijn lijf vraagt om eten. :)

Vanavond post ik het complete lijstje nog wel een keer, incl kcal, dan zul je zien dat het meevalt.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:44:10 #37
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_149851365
Lijstje vandaag:"

O: 3 WASA met klein beetje jam + 225 gram kwark
L: 4 volkoren met runderrookvlees
T: Mandarijn, wel een grote
D: geen idee nog
T: kwark

O+ is weer het hele weekend de hort op met de kids en slaapt niet thuis. Dus drie dagen lekker voor mezelf koken enzo. Dus straks maar even naar de winkel :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_149851392
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef sanger het volgende:
Lijstje vandaag:"

O: 3 WASA met klein beetje jam + 225 gram kwark
L: 4 volkoren met runderrookvlees
T: Mandarijn, wel een grote
D: geen idee nog
T: kwark

O+ is weer het hele weekend de hort op met de kids en slaapt niet thuis. Dus drie dagen lekker voor mezelf koken enzo. Dus straks maar even naar de winkel :Y
Feestje bij jou dit weekend?! *O* :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:46:27 #39
65960 sanger
pi_149851420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:05 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]

O+ Amandelmuffin met blauwe bessen

Ik sta morgen in de keuken... met cupcakemaker of oven, dat boeit me niet :P
Hoe laat schuiven we aan?

quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef Nammie het volgende:

[..]

Het kan niet niet-werken, tenzij je het fout doet/je je er niet aan houdt. Het werkt alleen bij iedereen anders en bij de een beter dan bij de ander uiteraard.

Ik weet dus gewoon dat het sowieso wel gaat werken. :)
Mwah, zelfde als met mensen die zich strikt aan SB dieet houden. Werkt ook lang niet altijd.

quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:14 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ghehe. Je weet niet eens wat het inhoud. Jullie praten elkaar een beetje na.
Dat hoeft ook niet om te weten/voorspelen dat er ook mensen zullen zijn met een minder succesvolle ervaring. Dat is nu eenmaal met alles zo.

quote:
3s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Reminds me, mijn staafmixer is stuk gegaan en moet nog terug.
Staafmixer.... right..... :P

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vind hem nu al leuk O+
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

:Y onderaan de pagina

[..]

:D O+
Huh, ik zie hem niet :’)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:46:46 #40
65960 sanger
pi_149851431
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:45 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Feestje bij jou dit weekend?! *O* :P
Altijd :Y

Ware het niet dat ik wat grieperig ben :')
pi_149851436
Ik ben vanochtend vroeg begonnen aan mijn eerste dag van Kayla Itsines. Best zwaar en intensief, maar gelukkig niet vervelend om te doen. Morgen zwemmen of hardlopen en daarna weer zo'n sessie! :)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:47:07 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149851443
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja dat heeft hij geloof ik wel, als hij het mee verhuisd heeft. Maar sowieso geen taartvorm dus dat schiet alsnog niet op :P
Waarvoor is het nodig dan? Opstijven of alleen om de dosis eiwitten te verhogen?
Eiwitten :) En ook deels stevigheid. Je zou er meer kwark in kunnen mikken, maar dan heb je ook meer suiker e.d
pi_149851496
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Eiwitten :) En ook deels stevigheid. Je zou er meer kwark in kunnen mikken, maar dan heb je ook meer suiker e.d
Mja, maar mij boeit het dus geen drol of die taart 15g eiwitten per 100g of 19g eiwitten per 100g bevat dus dan is het blijkbaar niet echt nodig :P Maar goed, als we het hebben zal ik het er wel doorheen mikken.. Over een paar weken dan :'(
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:49:29 #44
65960 sanger
pi_149851503
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:46 schreef Nammie het volgende:
Ik ben vanochtend vroeg begonnen aan mijn eerste dag van Kayla Itsines. Best zwaar en intensief, maar gelukkig niet vervelend om te doen. Morgen zwemmen of hardlopen en daarna weer zo'n sessie! :)
Nu ben ik weleens benieuwd, heb je iets van zo een schema enzo? Eens kijken wat het is dan.
pi_149851544
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef sanger het volgende:

[..]

Nu ben ik weleens benieuwd, heb je iets van zo een schema enzo? Eens kijken wat het is dan.
Ik kan het je wel e-mailen als je wil. Ik zit op mijn werk en ik heb geen idee hoe ik het je anders kan laten zien. :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:51:15 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149851557
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, die 3 maaltijden staan vast, en die zijn aan te vullen met meer en/of tussendoortjes. :)
En ik eet als mijn lijf vraagt om eten. :)

Vanavond post ik het complete lijstje nog wel een keer, incl kcal, dan zul je zien dat het meevalt.
:9 for lijstje.

Mijne :

O: 2 scoops whey, 100g havermout, :r magere melk :r 500ml, beetje water erbij. Shaken, drinken :r, 1 spelt broodje met 2 spiegeleieren.
T: Niks
S: Zometeen PT training. Borst en denk triceps en abs. Dunno. Wel beetje rustig aan want mijn gewrichten doen zeer
L: Wheyshake, 500g kwark, 4x spelt, pindakaas, kaas, kalkoenfilet, casselerrib
T: Bord pasta met champignons, uitje, paprika
T: 2x spelt met banaan
D: Eiwitpasta, 1kg boontjes, sambal, paprika, champignons, ui, tonijn, sausje van magere yoghurt met kruiden en hotsauce.
T: Bak kwark, 4 handjes cranberry noten mix, restje D want ws ga ik het niet in 1x opkrijgen. En zo wel dan neem ik nog een restje pasta.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:52:41 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149851593
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja, maar mij boeit het dus geen drol of die taart 15g eiwitten per 100g of 19g eiwitten per 100g bevat dus dan is het blijkbaar niet echt nodig :P Maar goed, als we het hebben zal ik het er wel doorheen mikken.. Over een paar weken dan :'(
Ja dat snap ik, maar als je het er niet doorheen mikt moet je wel meer kwark gebruiken denk ik. Anders heb je volgens mij geen echte stevige taart?
pi_149851708
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar als je het er niet doorheen mikt moet je wel meer kwark gebruiken denk ik. Anders heb je volgens mij geen echte stevige taart?
Kwark maakt het toch juist slapper? Gelatine en die roomkaas maken het stevig.
pi_149851761
Qwea, waarom neem je eigenlijk een kg bonen? Moet je als je meer eet ook veel meer groenten eten? Lijkt me dat de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid qua vitaminen etc. toch niet hoger wordt als je meer eet of wel?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:02:24 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149851803
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Kwark maakt het toch juist slapper? Gelatine en die roomkaas maken het stevig.
Ik weet het niet hoor :o Ik ga het wel ff proberen
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:03:14 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149851813
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Qwea, waarom neem je eigenlijk een kg bonen? Moet je als je meer eet ook veel meer groenten eten? Lijkt me dat de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid qua vitaminen etc. toch niet hoger wordt als je meer eet of wel?
Omdat groente :9 lekker :9 Al jaren :9 Nomnom. Plus crohn dus ik neem veel moeilijke voedingsstoffen op ook. Dus extra is meegenomen
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:04:05 #52
65960 sanger
pi_149851827
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik kan het je wel e-mailen als je wil. Ik zit op mijn werk en ik heb geen idee hoe ik het je anders kan laten zien. :P
Zie mailadres in DM :)
pi_149851843
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat groente :9 lekker :9 Al jaren :9 Nomnom. Plus crohn dus ik neem veel moeilijke voedingsstoffen op ook. Dus extra is meegenomen
Oke, nou succes met het doppen en opeten dan alvast :P Ik houd ook van groenten maar een kg is me toch echt te gek :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:07:20 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149851902
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke, nou succes met het doppen en opeten dan alvast :P Ik houd ook van groenten maar een kg is me toch echt te gek :P
Dat doppen is het kutste :P Ik heb meestal tussen de 750 en 1 kg groente. Doe het er best goed op. Compensatie voor al die jaren amper groente eten :P

:W Ik ben trainen ;( Wish me luck pls.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:09:46 #55
65960 sanger
pi_149851950
Break a leg 8-)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:15:37 #56
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149852096
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:09 schreef sanger het volgende:
Break a leg 8-)
Maar niet letterlijk please. Succes! :P
pi_149852105
Potverdikkie.. whey vanille uitverkocht bij XXL :+
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:23:43 #58
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149852294
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:46 schreef sanger het volgende:

Huh, ik zie hem niet :’)
Iets onder de comments krijg je de optie om je in te schrijven :Y
pi_149852661
Fuck this, ik ga lunchen :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149852994
Waarom eindigen de mooie dingen altijd zo snel ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149853018
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Like what?
pi_149853024
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:52 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Like what?
Lunchtijd :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149853074
Ziek zijn zuigt, alles draait. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_149853085
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
*aai

Beterschap :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149853094
quote:
Beterschap!! :*
pi_149853188
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:04 schreef sanger het volgende:

[..]

Zie mailadres in DM :)
Verstuurd!
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:05:13 #67
65960 sanger
pi_149853397
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Iets onder de comments krijg je de optie om je in te schrijven :Y
Gevonden indd. Je moet eerst een artikel in, niet op de homepage :)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:05:26 #68
65960 sanger
pi_149853400
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Het weekend moet nog beginnen hoor ;)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:05:41 #69
65960 sanger
pi_149853407
quote:
Is bijna hetzelfde als dronken zijn, en toch niet leuk?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:05:57 #70
65960 sanger
pi_149853415
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:59 schreef Nammie het volgende:

[..]

Verstuurd!
pi_149853559
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Is bijna hetzelfde als dronken zijn, en toch niet leuk?
Nah, dronken dan draait alles, maar nu ben ik duizelig. Dus zolang ik blijf liggen, is er niks aan de hand. :')

Probleem is dat het beter zou gaan met wat voedsel, maar ik kiep om voordat ik in de keuken ben. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_149854090
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Het weekend moet nog beginnen hoor ;)
Ja klopt, dat moet nog. Dus ik moet eerst nog werken -O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149854126
Oke een klein huilmomentje, mijn prachtige grote broodtrommel, waar 4 boterhammen, een ei, een peer, een babybel, een sultana en een danoontje inpassen werd net per ongeluk door mijn collega uit mijn handen getikt en nu is hij stuk :'( En mijn brood heeft heel even de grond geraakt maar dat kan nog wel hoop ik :P
Morgen maar kijken of ik net zo'n mooie kan vinden! Dit was echt de perfecte broodtrommel!
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:37:39 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149854196
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke een klein huilmomentje, mijn prachtige grote broodtrommel, waar 4 boterhammen, een ei, een peer, een babybel, een sultana en een danoontje inpassen werd net per ongeluk door mijn collega uit mijn handen getikt en nu is hij stuk :'( En mijn brood heeft heel even de grond geraakt maar dat kan nog wel hoop ik :P
Morgen maar kijken of ik net zo'n mooie kan vinden! Dit was echt de perfecte broodtrommel!
Oh dat is wel zonde -O-
pi_149854263
1.80 bij de action volgens mijn vriend.. dat is te overzien :P Maar toch stom!
pi_149854365
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Hypotheekrentes staan laag momenteel :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:51:08 #77
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149854482
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Zou het toch bij je verzekering claimen :+
pi_149854541
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zou het toch bij je verzekering claimen :+
Bij haar verzekering dan.. WA! :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:55:22 #79
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149854575
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Bij haar verzekering dan.. WA! :P
Nou, toen mijn bovenbuurman mijn woonkamer om zeep had geholpen met een waterlekkage moest ik het bij mijn verzekering claimen :o Alleen als het opzettelijk was zouden ze dat bij de bovenbuurman claimen. Maar geen idee hoe het zit buitenshuis :@
pi_149854970
Oh ja ik zou nog foto's van de etensvoorraad posten:

Koelkast met vooral veel saus die nooit opkomt voordat hij over de datum is
(die bonen uit een pot had mijn vriend voor zichzelf gekocht, getsie)

Voorraadkastje met onze multitude aan ontbijtproducten en nog wat brood, rijst pasta etc.
(in dat jodenkoekenblik zit havermout, no worries ;) )

Quinoa, amaranth, bonen, bulgur en nog wat shizzle wat op de kast staat

En we hebben ook nog een fruitschaal waar wel veel inligt :P
Maar verder een beetje een treurige bedoening. In ons normale huis hebben we ook wel meer liggen, en morgen ga ik weer even veel dingen inslaan.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 13:20:38 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149855204
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Gecondoleerd! En 5 seconden regel! What doesn't kill you only makes you stronger enzo :P

Boh, lunch :9 whey chocolade-caramel is goed te doen! :Y
pi_149855535
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef Qwea het volgende:
Boh, lunch whey chocolade-caramel is goed te doen!
Aanrader? De vanille whey is op bij XXL namelijk :+
  vrijdag 20 februari 2015 @ 13:34:38 #83
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149855600
Bohh. Ik zit vol. 400g :') roerbakgroenten en 2 gekookte eieren. De geplande kwark neem ik wel mee naar werk :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 13:34:54 #84
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149855609
Oja en ik heb nieuwe hardloopschoenen! *O*
  vrijdag 20 februari 2015 @ 13:35:06 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149855615
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:32 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Aanrader? De vanille whey is op bij XXL namelijk :+
Ik ben de grootste zeikerd ever mbt whey smaakjes... Deze was goed te doen! Beter dan de pistasch
  vrijdag 20 februari 2015 @ 13:35:24 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149855620
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:34 schreef Artoo het volgende:
Oja en ik heb nieuwe hardloopschoenen! *O*
Welk?
pi_149855651
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben de grootste zeikerd ever mbt whey smaakjes... Deze was goed te doen! Beter dan de pistasch
Anders verkoop ik m'n pot wel weer door aan jou >:)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 14:10:58 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149856702
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:36 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Anders verkoop ik m'n pot wel weer door aan jou >:)
Pech voor je, ik hoef geen chocolade. Zitten de minste eiwitten in.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 14:11:20 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149856714
Plus ik heb isolaat geen gewone :Y)
pi_149856951
OK
pi_149857986
Ja, 3,5 km was genoeg.
pi_149858860
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:51 schreef Lonaa het volgende:
Ja, 3,5 km was genoeg.
*O* Met dit pokke weer :r
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 15:20:31 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149858924
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:18 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

dat. Kutweer is het
pi_149859014
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

dat. Kutweer is het
Uhu :(

Het was daardoor ook niet makkelijk uit bed komen. Wind + regen op het raam slaapt zo lekker O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149859153
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:18 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja. :r
pi_149859159
Ik ben trouwens net geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd voor mijn oefenexamen *O*
  vrijdag 20 februari 2015 @ 15:28:31 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149859261
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben trouwens net geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd voor mijn oefenexamen *O*
gefeliciteerd nu je echte nog :P
pi_149859295
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

}:|
pi_149859334
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-

Komt Lonaa aan bij het praktijkexamen met een printje van haar behaalde proefexamen :D _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 15:33:48 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149859457
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:30 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

Komt Lonaa aan bij het praktijkexamen met een printje van haar behaalde proefexamen :D _O-
"HOU JE BEK IK HEB DEZE TOCH?! DOE NIET ZO MOELIJK MAN!"
pi_149859537
Ik heb zin in kaas :o
pi_149859690
Ik heb ook zin in kaas. :9
  vrijdag 20 februari 2015 @ 15:42:11 #103
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149859722
Kaas :9
pi_149859751
stokbroodjes met brie O+
Gelukkig heb ik dat nu niet ter handen. Ik zat nog na te denken of ik vanavond iets kon eten met kaas wat niet al te ongezond was, maar kwam niet echt op iets goeds waar ik zin in had :P
pi_149859756
Ik heb ook zin in een broodje met filet americain. :9
pi_149859777
En chips. Ik heb ook nog steeds zin in chips. }:|
pi_149859800
http://www.ah.nl/allerhan(...)se-vispan-met-linzen

Ik denk dat ik dit ga maken. Weliswaar geen kaas maar wel chorizoworst en dat is ook nomnomnom. En best goed qua voedingswaarden!
pi_149859906
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

"HOU JE BEK IK HEB DEZE TOCH?! DOE NIET ZO MOELIJK MAN!"
_O-

Dat ja :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149860141
}:|
  vrijdag 20 februari 2015 @ 15:56:44 #110
65960 sanger
pi_149860247
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:43 schreef Lonaa het volgende:
En chips. Ik heb ook nog steeds zin in chips. }:|
Fuck, ik nu ook.....
pi_149860288
Oeh chips. :9~
pi_149860359
Daar heb ik nou bijna nooit zin in :o Het probleem is alleen, dat als het er staat, ik het wel eet :P
pi_149860443
Eigenlijk had ik mezelf beloofd dat ik van het weekend chips mocht, en aan de ene kant wil ik dat heul graag, aan de andere kant vind ik het zonde van de kcal. :')
pi_149860487
Gewoon even afwachten of je er morgen zin in hebt dan ;) Als ik iets 'uitstel' qua eten waar ik zin in heb, heb ik er later meestal helemaal niet zo'n craving naar en kan ik het prima laten staan.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:06:46 #115
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149860510
* Maraca trekt koelkast open en ziet mot wegvliegen..

het regent buiten.. wil helemaal geen boodschappen doen ;(
pi_149860556
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Gewoon even afwachten of je er morgen zin in hebt dan ;) Als ik iets 'uitstel' qua eten waar ik zin in heb, heb ik er later meestal helemaal niet zo'n craving naar en kan ik het prima laten staan.
Nou ja, dat was mijn gedachte dus ook. 2 weken geleden.
So far, not working. :')

Heb voor morgen wel m'n cheatmeal ingevuld. Flinke eendenborst, witlof, aardappels, wijnsaus, wijn. 1100 kcal. :')

Als die chips er komen, komen ze er niet morgen. :P
pi_149860564
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef Maraca het volgende:
* Maraca trekt koelkast open en ziet mot wegvliegen..

het regent buiten.. wil helemaal geen boodschappen doen ;(
Oh meh. En je hebt echt niet genoeg om wat in elkaar te bouwen?
pi_149860595
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou ja, dat was mijn gedachte dus ook. 2 weken geleden.
So far, not working. :')

Heb voor morgen wel m'n cheatmeal ingevuld. Flinke eendenborst, witlof, aardappels, wijnsaus, wijn. 1100 kcal. :')

Als die chips er komen, komen ze er niet morgen. :P
Haha :P Nouja, ik zou op zich zeggen dat het wel werkt dan, je hebt nu 2 weken geen chips gegeten terwijl je daar al steeds zin in had :o
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:10:06 #119
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149860613
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh meh. En je hebt echt niet genoeg om wat in elkaar te bouwen?
Oh dat wel :) het is meer dat vrijdag mijn boodschappendag is .. dus heel lang vooruit kan ik niet :+
pi_149860622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha :P Nouja, ik zou op zich zeggen dat het wel werkt dan, je hebt nu 2 weken geen chips gegeten terwijl je daar al steeds zin in had :o
Ja, op die manier werkt het prima. :P De craving daarentegen gaat niet over. :')
pi_149860626
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh dat wel :) het is meer dat vrijdag mijn boodschappendag is .. dus heel lang vooruit kan ik niet :+
Dan is vanaf nu zaterdag boodschappendag. :+
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:11:35 #122
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149860658
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dan is vanaf nu zaterdag boodschappendag. :+
Ga inderdaad morgen even boodschappen doen :@ doe ik de zaterdagtaken vandaag wel :')
pi_149860688
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ga inderdaad morgen even boodschappen doen :@ doe ik de zaterdagtaken vandaag wel :')
Opgelost :+

Ik doe ook morgen boodschappen. :Y
pi_149860690
Wat een planning en taken in jullie leven toch allemaal :o
pi_149860699
Het kutte aan die dwang naar chips of iets anders, is dat het als het op is eigenlijk flink tegenvalt :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149860724
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:
Het kutte aan die dwang naar chips of iets anders, is dat het als het op is eigenlijk flink tegenvalt :')
Ja, dat is ook waarom ik het eigenlijk niet wil.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:14:00 #127
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149860725
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb serieus een weekplanning voor het huishouden :@
pi_149860732
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Anders heeft deze ADD'er een leven met alleen maar chaos waarin ik niks gedaan krijg. :')
pi_149860740
Ik heb lijstjes voor alles. :')
pi_149860752
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat is ook waarom ik het eigenlijk niet wil.
Struggles :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149860764
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:14 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb serieus een weekplanning voor het huishouden :@
Ik maak schoon als ik tijd over heb en als ik duidelijk zie dat het nodig is :+ Superhoog op de prioriteitenlijst staat het niet
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:16:06 #132
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149860787
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:
Dat geldt voor veel 'verkeerd' eten. Je hebt er zo'n zin in maar achteraf valt het tegen en was het vaak nog enorm prijzig ook _O-

Ik noem een McDonalds ;(
pi_149860822
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat geldt voor veel 'verkeerd' eten. Je hebt er zo'n zin in maar achteraf valt het tegen en was het vaak nog enorm prijzig ook _O-

Ik noem een McDonalds ;(
Pizza.
pi_149860827
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik noem een McDonalds ;(
Ja ;( Die prijzen klopt ook nog.

McDonalds is perfect voorbeeld ervoor. Ik kom er nu alleen maar voor koffie :+

Had het laatst met kibbeling, tijden zin in. Maar tijdens het eten zn 'Meh' gevoel :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149860836
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Pizza.
Nee, pizza is awesome :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:17:57 #136
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149860848
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Pizza.
Döner van de afhaal.. 10-15 euro pp ;(
pi_149860869
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Döner van de afhaal.. 10-15 euro pp ;(
Dat je thuis zit en denkt OMFG ik wil shoarma eten!
Shoarma toko bellen, 20 euro afrekenen, 3 happen nemen. Meh.

;(
pi_149860876
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nee, pizza is awesome :D
Afbakpizza is altijd een teleurstelling.
pi_149860904
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Afbakpizza is altijd een teleurstelling.
Dan bak jij hem niet goed af. Dr Oetker casa di mama, hawai en dan met streaky bacon erop :9~
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149860959
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat je thuis zit en denkt OMFG ik wil shoarma eten!
Shoarma toko bellen, 20 euro afrekenen, 3 happen nemen. Meh.

;(
Sowieso als je laat bezorgen. Dat vind ik echt altijd zo zonde. :')
pi_149860962
Nu heb ik zin in een turkse pizza met kipshoarma en uiteraard zonder groente omdat ik dan meer vlees krijg :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149860977
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Why? Ze komen gratis.
pi_149860981
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dan bak jij hem niet goed af. Dr Oetker casa di mama, hawai en dan met streaky bacon erop :9~
Mensen die ananas op een pizza doen hebben sowieso geen recht van spreken. :')
pi_149860992
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Pizza hawai is zoals slechte seks.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:22:24 #145
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149860997
quote:

[..]

Mwua, zoveel scheelt dat niet hoor. En vaak zitten die toko's ook nog eens in het centrum waar je fors voor moet betalen. Althans, in mijn omgeving ;(
pi_149860999
quote:

[..]

Mensen die ananas op een pizza doen hebben sowieso geen recht van spreken. :')
Mensen die ananas niet op een pizza kunnen waarderen :{w
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149861018
Non de ju.

Pizza Hawai is awesome. Klaar. Punt!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149861035
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Why? Ze komen gratis.
Ja, ze komen gratis veel te dure vette hap bezorgen. Het klinkt altijd makkelijk en snel, maar in de tijd dat ik zit te wachten had ik iets beters op tafel kunnen zetten.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:23:53 #149
65960 sanger
pi_149861043
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Pizza hawai is zoals slechte seks.
:Y
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:24:09 #150
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861052
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ze komen gratis veel te dure vette hap bezorgen. Het klinkt altijd makkelijk en snel, maar in de tijd dat ik zit te wachten had ik iets beters op tafel kunnen zetten.
Ja, we zijn het er ook over eens dat het achteraf altijd tegenvalt :+
pi_149861070
Oh ik vind bezorgen wel tof, voor heel af en toe. Vooral pizza inderdaad, dat je door die doos heen al zo de geur ruikt.. hmmm!
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:24:46 #152
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861084
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ik vind bezorgen wel tof, voor heel af en toe. Vooral pizza inderdaad, dat je door die doos heen al zo de geur ruikt.. hmmm!
2 dozen. Ik bestel alleen pizza als de 2e gratis is ;(
pi_149861100
Ik ga voor hetzelfde geld dan liever gewoon bij de pizzeria zelf zitten. :D
pi_149861107
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

2 dozen. Ik bestel alleen pizza als de 2e gratis is ;(
_O_
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:25:50 #155
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861113
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Ook alleen? :o
pi_149861134
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ook alleen? :o
Ik ben nooit alleen. Maar in mijn eentje zou ik ook nooit bestellen.
pi_149861165
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Maar pizza bestellen doe je dan ook alleen op dagen dat het echt teveel moeite is om je pyjamabroek uit te trekken en het huis uit te gaan :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:27:56 #158
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861174
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben nooit alleen. Maar in mijn eentje zou ik ook nooit bestellen.
Serieus? Ik zou nooit alleen naar een pizzeria gaan in mijn eentje. Eet wel eens buitenshuis alleen (vaak lunch) maar als ik het kan voorkomen eet ik die vette hap het liefst in de privacy van mijn eigen huis :+
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:28:23 #159
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861183
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar pizza bestellen doe je dan ook alleen op dagen dat het echt teveel moeite is om je pyjamabroek uit te trekken en het huis uit te gaan :P
In je Roy Donders huispak _O_
pi_149861197
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Serieus? Ik zou nooit alleen naar een pizzeria gaan in mijn eentje. Eet wel eens buitenshuis alleen (vaak lunch) maar als ik het kan voorkomen eet ik die vette hap het liefst in de privacy van mijn eigen huis :+
Nee, ik zou dus ook niet in mijn eentje daar gaan zitten. Maar ik zou ook niet bestellen. Vind het beide alleen tof om samen te doen.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:29:55 #161
65960 sanger
pi_149861231
Ik juist alleen. Gemak, snel want vaak omdat ik laat uit werk thuis ben.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:30:29 #162
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861244
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:29 schreef sanger het volgende:
Ik juist alleen. Gemak, snel want vaak omdat ik laat uit werk thuis ben.
Dat dus. En ik eet 360 dagen per jaar ofzo alleen :+
pi_149861249
Als lurker zou je niet verwachten dat dit een afvaltopic is :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:31:14 #164
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861263
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Als lurker zou je niet verwachten dat dit een afvaltopic is :+
Ach, als je de rest van de dag niks eet :+
pi_149861309
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ach, als je de rest van de dag niks eet :+
Dan heb je nog ruimte zelfs *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:34:09 #166
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861337
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:32 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dan heb je nog ruimte zelfs *O*
Daarom!
pi_149861376
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Daarom!
En dat combineren met z'n actie van 2 halen, 1 betalen :D _O_

Als we uitgaan van 1500 kcal voor pizza kan er ook nog een toetje bij *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149861385
Als toetje die kaneel dingetjes erbij. :9~
pi_149861404
Wat voor kaneeldinges?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:37:04 #170
65960 sanger
pi_149861408
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat dus. En ik eet 360 dagen per jaar ofzo alleen :+
Das best vaak :P

Ik alleen in deze periode van het jaar. Dan is vrouw regelmatig naar haar vader het weekend om haar spullen voor haar hobby in orde te maken.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:37:27 #171
65960 sanger
pi_149861418
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:36 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat voor kaneeldinges?
Cinnamon sticks :Y
pi_149861419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:37 schreef sanger het volgende:

[..]

┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149861432
quote:

[..]

Cinnamon sticks :Y
Als ik dat google krijg ik gewoon pure kaneel :@
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:38:19 #174
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861439
quote:

[..]

Ik alleen in deze periode van het jaar. Dan is vrouw regelmatig naar haar vader het weekend om haar spullen voor haar hobby in orde te maken.
Dat heb je als vrijgezel :+
pi_149861473
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:38 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Als ik dat google krijg ik gewoon pure kaneel :@
Brood met kaneelsuiker en glazuur.
pi_149861490
Ja, ik wilde weer niet drinken vanavond. 2 feestjes. Narigheid.
pi_149861515
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Brood met kaneelsuiker en glazuur.
Boh! :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149861519
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:41 schreef Lonaa het volgende:
Ze gieten het er gewoon bij je in he, geen stoppen aan :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149861533
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:41 schreef Lonaa het volgende:
Hebben ze op jouw feestjes geen spa? ;)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:43:36 #180
65960 sanger
pi_149861552
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat heb je als vrijgezel :+
Mwah, ik noem vriendinnen/vrienden/familie/FB's/etc

:')
pi_149861566
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:42 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ze gieten het er gewoon bij je in he, geen stoppen aan :'(
Nou ja, zonder dollen heb ik wel een dusdanig leven dat ik vaak in de gelegenheid ben waar gedronken wordt. En stiekem vind ik dat heel erg gezellig en leuk, maar ik probeer wel te schiften, sommige dingen niet, sommige dingen wel. Maar dat 'wel maar zonder alcohol' vind ik nog niet zo'n succes.

T was wel al een overwinning dat ik vorige week maar 2 wijntjes heb gedronken in plaats van een sloot :')
pi_149861573
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hebben ze op jouw feestjes geen spa? ;)
Jawel, ik heb alleen geen ruggengraat. :)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:45:18 #183
65960 sanger
pi_149861597
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:45:53 #184
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861620
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:43 schreef sanger het volgende:

[..]

Mwah, ik noem vriendinnen/vrienden/familie/FB's/etc

Ja, dat zijn dus die 5 dagen :+
pi_149861621
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou ja, zonder dollen heb ik wel een dusdanig leven dat ik vaak in de gelegenheid ben waar gedronken wordt. En stiekem vind ik dat heel erg gezellig en leuk, maar ik probeer wel te schiften, sommige dingen niet, sommige dingen wel. Maar dat 'wel maar zonder alcohol' vind ik nog niet zo'n succes.

T was wel al een overwinning dat ik vorige week maar 2 wijntjes heb gedronken in plaats van een sloot :')
Zonder dollen. Blijft het wel een eigen keus ;)

Maar dat je constant in die gelegenheid komt maakt het niet makkelijker, dat ben ik met je eens. Niet te veel drinken is dan een mooie tussenweg :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149861648
quote:
:9

Zit je te miepen op mijn pizza hawai, maar vervolgens wel domino's als pizza accepteren :') :{w
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:47:01 #187
65960 sanger
pi_149861651
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, dat zijn dus die 5 dagen :+
FB's is meervoud :')
pi_149861662
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:45 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zonder dollen. Blijft het wel een eigen keus ;)

Maar dat je constant in die gelegenheid komt maakt het niet makkelijker, dat ben ik met je eens. Niet te veel drinken is dan een mooie tussenweg :Y
Daar ben ik me ook wel bewust van. Ik vind het ook een toffe keuze, om wel te drinken. :Y Alleen gewicht-gezond-proberen-te-zijn-technisch is het een vrij slechte keus. En dat vind ik heeeeeeeeel lastig.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:47:31 #189
65960 sanger
pi_149861673
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:46 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:9

Zit je te miepen op mijn pizza hawai, maar vervolgens wel domino's als pizza accepteren :') :{w
Bij gebrek aan echte pizzeria hier in dorp :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:47:38 #190
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861677
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:47 schreef sanger het volgende:

[..]

FB's is meervoud :')
Wat is FB eigenlijk? :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:47:58 #191
65960 sanger
pi_149861684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O-

Fuckbuddy :')
pi_149861686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:48:18 #193
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861696
Oooowh :@ :D Ja, die heb ik dus niet _O-
pi_149861703
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Daar ben ik me ook wel bewust van. Ik vind het ook een toffe keuze, om wel te drinken. :Y Alleen gewicht-gezond-proberen-te-zijn-technisch is het een vrij slechte keus. En dat vind ik heeeeeeeeel lastig.
True, keuzes die lastig zijn ;( Altijd kiezen tussen twee kwaden.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:48:43 #195
65960 sanger
pi_149861705
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef Maraca het volgende:
Er liep toch iemand met je te flirten in deze topicreeks?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:48:55 #196
65960 sanger
pi_149861707
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef Maraca het volgende:
tja, dan eet je dus alleen :D :P
pi_149861715
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Bij gebrek aan echte pizzeria hier in dorp :')
Does not compute. Dorp zijn, wel domino's hebben maar geen echte pizzeria :{w
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:49:12 #198
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861717
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja, maar die is geFOK!Friendzoned :Y
pi_149861731
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

DM box overstroomt straks met verzoekjes van de duizenden lurkers die dit topic heeft :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149861738
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

True, keuzes die lastig zijn ;( Altijd kiezen tussen twee kwaden.
Ik heb/had deze week 6 gelegenheden/uitnodigingen/you name it om te komen drinken. :')
Daarvan nam ik maandag alleen een borrel, sloeg ik woensdag af, donderdag ook en morgen ook. Vandaag 2 feestjes op dezelfde avond, ik ga bij beide even langswippen.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:50:13 #201
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861743
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:49 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

DM box overstroomt straks met verzoekjes van de duizenden lurkers die dit topic heeft :P
Ja, of niet.. die denken mwua.. ze post in een afvaltopic, kan niet veel zijn :+
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:50:17 #202
65960 sanger
pi_149861744
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:49 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Does not compute. Dorp zijn, wel domino's hebben maar geen echte pizzeria :{w
So true.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:50:36 #203
65960 sanger
pi_149861753
quote:

[..]

_O-
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:50:57 #204
65960 sanger
pi_149861761
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, of niet.. die denken mwua.. ze post in een afvaltopic, kan niet veel zijn :+
Ze lurken hier zelf ook niet voor niets wsl.
pi_149861784
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb/had deze week 6 gelegenheden/uitnodigingen/you name it om te komen drinken. :')
Daarvan nam ik maandag alleen een borrel, sloeg ik woensdag af, donderdag ook en morgen ook. Vandaag 2 feestjes op dezelfde avond, ik ga bij beide even langswippen.
Goed bezig :D ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149861811
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Ze lurken hier zelf ook niet voor niets wsl.
Wat hij zegt :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149861830
Ik drink meestal liever niets dan 1 of 2 drankjes :P Tenzij ik speciaalbiertjes ga drinken of uit eten ga en er een wijntje bij neem of zo :o Maar de meeste feestjes van mij zijn cola/spa feestjes en dan zo'n 2-3x per jaar word ik echt dronken :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:53:20 #208
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861831
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

[..]

Wat hij zegt :Y
Ik zie het wel _O- zou er alleen toch nooit op ingaan :@
pi_149861833
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef sanger het volgende:

[..]

So true.
Wij hebben er tig van die dingen in de buurt, zelfs op 1 a 2 km ofzo. Maar de pizza's zijn het lekkerst 10km verderop :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:54:07 #210
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik drink meestal liever niets dan 1 of 2 drankjes :P Tenzij ik speciaalbiertjes ga drinken of uit eten ga en er een wijntje bij neem of zo :o Maar de meeste feestjes van mij zijn cola/spa feestjes en dan zo'n 2-3x per jaar word ik echt dronken :P
Cola/Spa feestjes _O_

Heb bij een BYOB feestje laatst chocolademelk meegenomen. 's avonds aan de warme choco O+
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:54:22 #211
65960 sanger
pi_149861857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Why not? Het ergste dat kan gebeuren is dat het tegenvalt, maar dan is het ook meteen eens maar nooit weer.

Of denk ik nu teveel als man :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:55:01 #212
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861875
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:54 schreef sanger het volgende:

[..]

Why not? Het ergste dat kan gebeuren is dat het tegenvalt, maar dan is het ook meteen eens maar nooit weer.

Of denk ik nu teveel als man :')
Nee is ook zo.. alleen is dat voor mij een enorme drempel. Kan daarom ook niet op een datingsite staan ofzo _O-
pi_149861886
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Face 2 Face lijkt me wel fijner ja :Y

* CrunchySelf houdt op met typen van DM :'( :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149861887
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Cola/Spa feestjes _O_

Heb bij een BYOB feestje laatst chocolademelk meegenomen. 's avonds aan de warme choco O+
Het nadeel van cola (light) feestjes is wel dat je nog ligt te stuiteren in je bed van de cafeine :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:56:09 #215
65960 sanger
pi_149861906
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zonder DM wordt het nooit f2f contact _O-
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:56:25 #216
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861913
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:Y als iemand mij op straat zou aanspreken zou ik daar veel minder moeite mee hebben. Behalve jongens die direct je nummer willen en heel opdringerig zijn. Dan woon ik ineens samen met een heel jaloers vriendje :+
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:56:27 #217
65960 sanger
pi_149861914
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee is ook zo.. alleen is dat voor mij een enorme drempel. Kan daarom ook niet op een datingsite staan ofzo _O-
Drempels zijn er om overheen te stappen :Y
pi_149861922
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Zonder DM wordt het nooit f2f contact _O-
Meet *)

Maar snap het principe wel, datingsite lijkt mij ook zo apart :P Weet niet wat het is.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:56:51 #219
65960 sanger
pi_149861929
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

:Y als iemand mij op straat zou aanspreken zou ik daar veel minder moeite mee hebben. Behalve jongens die direct je nummer willen en heel opdringerig zijn. Dan woon ik ineens samen met een heel jaloers vriendje :+
Abbo bij duracell?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:57:00 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861933
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Drempels zijn er om overheen te stappen :Y
Njah, heb me voorgenomen om eerst te herstellen van een burn-out. Die datingstress kan ik nu niet echt gebruiken _O-
pi_149861945
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Handig z'n excuus :Y Toevallig dat ie ook altijd net op dat moment belt :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:57:26 #222
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861946
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Abbo bij duracell?
_O- nee
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:58:02 #223
65960 sanger
pi_149861963
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Meet *)

Maar snap het principe wel, datingsite lijkt mij ook zo apart :P Weet niet wat het is.
Ligt eraan wat je wilt. Relatie zou ik ook niet doen via zo een site. Alleen vluchtig wat contact met een specifiek doel, mwah waarom ook niet. Voordeel is dat je beiden weet waar je aan toe bent en waarom je met elkaar in contact bent.

maar waar heb ik het over, in de tijd dat ik nog vrijgezel was was dat allemaal nog veel meer in de kinderschoenen :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:58:28 #224
65960 sanger
pi_149861983
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Handig z'n excuus :Y Toevallig dat ie ook altijd net op dat moment belt :P
daar heb je serieus apps voor _O-
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:58:41 #225
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149861991
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef sanger het volgende:

[..]

daar heb je serieus apps voor _O-
Oeh, even kijken :D
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:58:51 #226
65960 sanger
pi_149861997
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef Maraca het volgende:

[..]

Njah, heb me voorgenomen om eerst te herstellen van een burn-out. Die datingstress kan ik nu niet echt gebruiken _O-
Ach ja, vrouw :P Daten is stress :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:59:23 #227
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149862021
quote:

[..]

Ik ben een enorm onzeker kipje dus voor mij is dat stress _O-
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:59:31 #228
65960 sanger
pi_149862025
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oeh, even kijken :D
Als je een bepaalde menu entry maakt wordt je ineens gebeld ofzo. Mijn zoontje heeft er 1 op zijn telefoon staan (nou ja, een oude telefoon van ons dan).
pi_149862032
quote:

[..]

Ligt eraan wat je wilt. Relatie zou ik ook niet doen via zo een site. Alleen vluchtig wat contact met een specifiek doel, mwah waarom ook niet. Voordeel is dat je beiden weet waar je aan toe bent en waarom je met elkaar in contact bent.

maar waar heb ik het over, in de tijd dat ik nog vrijgezel was was dat allemaal nog veel meer in de kinderschoenen :')
Relatie gaat dan ook niet zozeer via de site, maar de eerste stap wel. De rest gaat via 'traditioneel' daten. Lijkt mij alleen wat lastig inschatten.

Ach, en iedereen heeft zijn eigen mening daarover :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:59:53 #230
65960 sanger
pi_149862041
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ben een enorm onzeker kipje dus voor mij is dat stress _O-
Dat zeg ik, vrouw :+
pi_149862051
quote:

[..]

Ben er ook geen wereldwonder in, zou voor mij dus ook stress zijn :@
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:00:40 #232
65960 sanger
pi_149862066
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:00 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ben er ook geen wereldwonder in, zou voor mij dus ook stress zijn :@
Gewoon lol maken joh :Y
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:01:53 #233
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149862097
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat zeg ik, vrouw :+
:+

Wil uiteindelijk wel weer gaan daten. Maar zoals ik al zei: eerst m'n burn-out overwinnen.. anders is het sowieso een verloren zaak.
pi_149862099
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Gewoon lol maken joh :Y
Dat is de achterliggende gedachte wel ja :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:04:58 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149862170
De lurkers snappen het nu helemaal niet meer.. "het ging toch over afhaaleten?" _O-
pi_149862191
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:04 schreef Maraca het volgende:
De lurkers snappen het nu helemaal niet meer.. "het ging toch over afhaaleten?" _O-
_O-

We gaan van afvallen, naar afhaaleten, van fuck buddy's naar daten :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149862311
Over dat 'daten'; je kunt best afspreken met iemand van hier als je dichtbij elkaar woont en weet dat de ander... stabiel is, zeg maar. Dan is het niet zo raar ook.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:13:16 #238
65960 sanger
pi_149862359
Wat bedoel je met stabiel?
pi_149862426
Dude. Ik heb een questbar. Wat een taaie bende is dat zeg.
pi_149862493
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:13 schreef sanger het volgende:
Wat bedoel je met stabiel?
Heel kort gezegd. Precies het tegenovergestelde zoals jij bent 8-)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 18:12:07 #241
65960 sanger
pi_149863819
Ik ben hartstikke stabiel :Y
  vrijdag 20 februari 2015 @ 18:15:36 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149863917
quote:

[..]

Ik heb net pizza laten bezorgen. Althans, het is onderweg :Y)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 18:18:18 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149863987
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef sanger het volgende:

[..]

*proest*

quote:

[..]

Straks vindt ie je niet meer lief :o
  vrijdag 20 februari 2015 @ 18:19:35 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149864024
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:15 schreef Lonaa het volgende:
Dude. Ik heb een questbar. Wat een taaie bende is dat zeg.
LMAO ik heb ook nog eiwit repen. 30g eiwit per reep. Witte choco smaak. 150kcal :r
pi_149864315
Klinkt best goed :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:19:19 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149865645

vrijdag 20 februari 2015 @ 19:21:04 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149865722
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 18:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Klinkt best goed :P
Ik vind ze niet te vreten
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:37:35 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149866317
LMAO die Kayla Itsines before en afterpics. Totaal ander persoon _O-
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:43:27 #249
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149866554
Heb toch even weer en wind getrotseerd (met de auto) om boodschappen te doen :9 Alleen wat is de fruitafdeling van de Jumbo slecht geworden :( Vorige week waren de mango's super en de peren bedorven, nu andersom. Eén (hopelijk) goede mango kunnen redden, maar de rest was echt dramatisch.
pi_149866709
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 18:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

LMAO ik heb ook nog eiwit repen. 30g eiwit per reep. Witte choco smaak. 150kcal :r
Welk merk? Ik wil wel proberen.
pi_149866720
Net m'n avondeten op, maar ik voel me niet verzadigd. wat is deze?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:47:37 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149866731
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Welk merk? Ik wil wel proberen.
Body en shit. Ik neem de hele doos voor je mee. Er zijn 2 repen uit dus nog 8 of 10 over.
pi_149866754
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Body en shit. Ik neem de hele doos voor je mee. Er zijn 2 repen uit dus nog 8 of 10 over.

Heb je nog meer waar je van af moet of wat? :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:49:52 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149866813
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:50:14 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149866827
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heb je nog meer waar je van af moet of wat? :')
Die smoothie mix wilde je niet :r
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:50:58 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149866858
oh hey Lonaa, bijna volle bus cooking spray heb ik ook nog :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:51:24 #257
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149866871
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die smoothie mix wilde je niet :r
Dat is dus niks? Zat er ook naar te kijken, maar het leek me zo vaag _O-
pi_149866878
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:50 schreef Qwea het volgende:
oh hey Lonaa, bijna volle bus cooking spray heb ik ook nog :')
Ik sta overal voor open. :')

Vond je die chocoladedingen niet te kanen of wat?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:51:34 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149866880
Welke smaken had jij nou in je xxl whey pakket Lonaa?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:52:16 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149866914
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat is dus niks? Zat er ook naar te kijken, maar het leek me zo vaag _O-
Ik vind het niet lekker. Zitten pure cacao nibs in en die vind ik niet zo lekker.
pi_149866927
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:51 schreef Qwea het volgende:
Welke smaken had jij nou in je xxl whey pakket Lonaa?
geen kokos, raspberry-kiwi en vanille-kaneel. In plaats daarvan choco, speculaas en watermeloen.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:52:40 #262
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149866934
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind het niet lekker. Zitten pure cacao nibs in en die vind ik niet zo lekker.
Ik wil ze wel eens proberen :Y
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:53:34 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149866969
Laat maar zelfde als mij zie ik al
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:54:02 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149866992
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

geen kokos, raspberry-kiwi en vanille-kaneel. In plaats daarvan choco, speculaas en watermeloen.
Had ik ook. Speculoos klinkt als speculaas maar dat is het vast niet he? :')
pi_149867023
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

Had ik ook. Speculoos klinkt als speculaas maar dat is het vast niet he? :')
Er staat speculoos op het zakje en speculaas op de website...
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:11:25 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149867680
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er staat speculoos op het zakje en speculaas op de website...
Ja, daarom. Ik weets niet meer :o

Ik ga hem morgen proberen. Jij ook? :D Als jij nou als laatste de pistasch en caramel chocolade doet, dan plaatsen we vanaf morgen reviews van dezelfde smaken? :D
pi_149867957
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, daarom. Ik weets niet meer :o

Ik ga hem morgen proberen. Jij ook? :D Als jij nou als laatste de pistasch en caramel chocolade doet, dan plaatsen we vanaf morgen reviews van dezelfde smaken? :D
haha. Dat lijkt me prima :D
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:19:54 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149867982
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

haha. Dat lijkt me prima :D
Aight :D Morgen dus speculoos/laas? Of liever een andere?
pi_149868327
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Aight :D Morgen dus speculoos/laas? Of liever een andere?
ik wilde veilig voor chocolade kiezen, maar dit is prima
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:31:03 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149868348
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik wilde veilig voor chocolade kiezen, maar dit is prima
Aight! Ik plaats hem morgenvroeg op tijd want ik heb fasted cardio ;( :+
pi_149868706
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Aight! Ik plaats hem morgenvroeg op tijd want ik heb fasted cardio ;( :+
ik plaats hem later want ik ga zo weg. :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:41:46 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149868795
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik plaats hem later want ik ga zo weg. :')
Kaaaaaaaaater :P
pi_149868823
ICH HABE HONGER!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:43:27 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149868867
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:42 schreef CrunchySelf het volgende:
ICH HABE HONGER!
Ik niet meer hoor. De tering. Dat bord heb ik net de rest (kwart) van opgegeten en fucking 500g kwark. Ik zit pleuris stampes vol. En ik heb nog kcal over :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:43:41 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149868885
Al lonken de M&M's wel achterlijk zwaar :')
pi_149868892
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik niet meer hoor. De tering. Dat bord heb ik net de rest (kwart) van opgegeten en fucking 500g kwark. Ik zit pleuris stampes vol. En ik heb nog kcal over :')
_O- De tering :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149868894
Ik zit ook nog maar op 17nogwat kcal.
pi_149868910
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:43 schreef Qwea het volgende:
Al lonken de M&M's wel achterlijk zwaar :')
Ik heb geen voedsel binnen handbereik, want dat gaat sterven als ik daar in buurt kom.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149868913
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit ook nog maar op 17nogwat kcal.
Chips :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:46:03 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149868959
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:44 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik heb geen voedsel binnen handbereik, want dat gaat sterven als ik daar in buurt kom.
Ik heb een kast vol met lekkere zooi. Chocolate chip cookies, M&M's, Kinder chocolade, paprika chips, popcorn, milka chocolade, alles :o
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:46:17 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149868970
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:44 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Chips :Y
Ja joh :') Push dr ff naar ongezonde troep.
pi_149868999
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb een kast vol met lekkere zooi. Chocolate chip cookies, M&M's, Kinder chocolade, paprika chips, popcorn, milka chocolade, alles :o
Ja, dat staat hier ook wel zn beetje. Maar niet binnen hand bereik, want ik ben boven :P :Y)

Moet mn eiwit shake nog, maar weet niet als mn maag dat gaat tof vinden :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149869022
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja joh :') Push dr ff naar ongezonde troep.
Ze weet wie het zegt, hoop ik. :P

Voor het geval van niet:
NIET DOEN!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149869086
Ik ga geen chips eten.
pi_149869099
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga geen chips eten.
Ga je uberhaupt wat eten? :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:50:12 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869100
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:47 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja, dat staat hier ook wel zn beetje. Maar niet binnen hand bereik, want ik ben boven :P :Y)

Moet mn eiwit shake nog, maar weet niet als mn maag dat gaat tof vinden :')
Ik hoef alleen maar op te staan _O- Dan sla je je eiwit ff over
pi_149869138
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik hoef alleen maar op te staan _O- Dan sla je je eiwit ff over
Ja, das altijd zo tering gevaarlijk :{

Uhu, was ik van plan :P

Kom vandaag wel onder de kcal, totaal op 1700 ofzo. Ach voor een keertje.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:53:03 #288
65960 sanger
pi_149869190
Ik heb nog 618 kcal over vandaag.....
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:53:16 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869193
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja, das altijd zo tering gevaarlijk :{

Uhu, was ik van plan :P

Kom vandaag wel onder de kcal, totaal op 1700 ofzo. Ach voor een keertje.
De laatste tijd zat je er regelmatig boven dus die 1700 is geen probleem :P
pi_149869196
Ga je daar nog wat aan dan?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:53:31 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869203
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:53 schreef sanger het volgende:
Ik heb nog 618 kcal over vandaag.....
*boks* ik nog 700.
pi_149869229
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

De laatste tijd zat je er regelmatig boven dus die 1700 is geen probleem :P
Alleen die vrijdag en zaterdag. zondag niet eroverheen, maar was niet 100% gezond.

Wo en do zat ik 150 kcal ofzo onder de 2000. Vandaag dus meer. Die eieren komen me de strot uit en die kwark ook. Dus moet binnenkort even wijzigen :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:55:15 #293
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869265
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Alleen die vrijdag en zaterdag. zondag niet eroverheen, maar was niet 100% gezond.

Wo en do zat ik 150 kcal ofzo onder de 2000. Vandaag dus meer. Die eieren komen me de strot uit en die kwark ook. Dus moet binnenkort even wijzigen :)
Tonijn lust je niet he? Is het echt de naturel kwark wat je de strot uitkomt? Mij ook heb nu optimel 0% vanille yoghurt gehaald en dat doe ik er doorheen.
pi_149869309
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tonijn lust je niet he? Is het echt de naturel kwark wat je de strot uitkomt? Mij ook heb nu optimel 0% vanille yoghurt gehaald en dat doe ik er doorheen.
Nee. al moet ik zeggen dat ik het ook nog nooit echt een kans heb gegeven. Dus dat moet nog even :)

Ja, gewoon zn bak kwark met slimpie is niet vies, maar het is ook niet dat ik zeg wauw. Geeft die yoghurt echt ff ander smaakje?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149869331
Die eieren gaan voortaan gewoon op brood. Die kipfilet beleg voegt weinig toe aan mijn eiwittentotaal. en dan bij de T ietsjes extra om de kcal verschuiving van die eieren op te vangen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:00:40 #296
65960 sanger
pi_149869429
Ik kan een zak chips pakken en dan nog blijf ik onder mijn dagdoel :')
pi_149869579
Als ik een lijstje maak als dit:

O: Brood met ei, 1 stuk;
T: 250gr magere kwark, 250 ml magere optimal vanille yoghurt, 2 mandarijnen
L: 2 volkoren met 2 eieren, 2 volkoren met kipfilet
T: 250gr magere kwark, 250 ml magere optimal vanille yoghurt
D: 618 kcal
T: 2 scoops B&F Whey Isolaat.

Dan zit op 2000 kcal.

Zonder de D zijn de macro's:
133 KH, 26 Vet, 158 Eiwit.

Dan zit ik dus op 1,7 g eiwit p kg lichaamsgewicht. Is dat een ramp?

Op deze manier heb ik wat meer variatie, maar zit ik nog op 1000 gr kwark mix zeg maar. Is er een product wat dezelfde kcal/eiwitten heeft wat ik kan gebruiken om mee af te wisselen?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:06:15 #298
65960 sanger
pi_149869635
Een ei kun je ook opdelen in alleen eiwit en dooier. Als je het eiwit pocheert is het volgens mij meer dan kwark. Voor de rest durf ik het niet te zeggen.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:06:23 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869640
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:56 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nee. al moet ik zeggen dat ik het ook nog nooit echt een kans heb gegeven. Dus dat moet nog even :)

Ja, gewoon zn bak kwark met slimpie is niet vies, maar het is ook niet dat ik zeg wauw. Geeft die yoghurt echt ff ander smaakje?
Ik vind die yoghurt echt lekker erdoor. Ook veel lekkerder dan aardbeien kwark. Die 0% vet kwark van optimel (appel kaneel) is ook echt lekker IMHO. Haal een blikje tonijn morgen, doe in een bakje, doe er 1 dessertlepel (ongeveer 15g) kwark door, beetje peper, beetje bieslook gedroogd klein beetje sambal. Goed mengen. Op brood smeren. En dan als je het lekker vindt augurk erop doen nog. Dit is ook lekker op toast! :9
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:06:54 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869652
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Die eieren gaan voortaan gewoon op brood. Die kipfilet beleg voegt weinig toe aan mijn eiwittentotaal. en dan bij de T ietsjes extra om de kcal verschuiving van die eieren op te vangen.
Je kan die ei ook bakken op je werk als je wilt?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:07:06 #301
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869658
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')