geboren in 1958 en dat is toch te jongquote:Op zondag 15 februari 2015 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is veel te jong? En wanneer zit je tijd er echt op?
Dat is te jong.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
geboren in 1958 en dat is toch te jong
hij kreeg een hersenbloeding, werd in coma gebracht en had zelf bij moeten komen en dat is niet gebeurd, hij was al hersendood....quote:
of hebben weinig keusquote:Op zondag 15 februari 2015 11:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
Natuurlijk, iedere dag.
Mensen die wachten tot ze klaar zijn met werken, die hebben het echt niet begrepen.
Ik was toen pas 18 jr en mijn broertje werd een week later 13 jr.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:24 schreef just me het volgende:
Ik heb ook gehoord dat veel mensen eenzaam zijn als ze echt oud zijn, iedereen om hun heen gaat dood...
55 jaar... jeetje dat is hartstkke jong, dat was ik 7 jaar geleden
dat moet ook een heftige tijd voor je moeder geweest zijn met 'n zoon van 18 en 'n pubertje van 13quote:Op zondag 15 februari 2015 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was toen pas 18 jr en mijn broertje werd een week later 13 jr.
Dat was even heftig hoor. en afgelopen vrijdag was ie al 34 jr dood dus.
Ja, mijn moeder kon ons ook totaal niet aan, we deden gewoon wat we wilden vanaf toen, en dat betekende een heftig en ruig leven, vandaar al die dode bekenden ook, maar wij zijn er nog, mijn broertje wordt vrijdag 47 jr.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
dat moet ook een heftige tijd voor je moeder geweest zijn met 'n zoon van 18 en 'n pubertje van 13
en uiteindelijk is het met jullie toch nog goedgekomen ?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja mijn, moeder kon ons ook totaal niet aan, we deden gewoon wat we wilden vanaf toen, en dat betekende een heftig en ruig leven, vandaar al die dode bekenden ook, maar wij zijn er nog, mijn broertje wordt vrijdag 47 jr.
Ja joh, we zijn geen domme jongens hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
en uiteindelijk is het met jullie toch nog goedgekomen ?
heb je mij niet horen zeggenquote:Op zondag 15 februari 2015 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, we zijn geen domme jongens hoor.
kan het misschien wat vriendelijker?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is bullshit, keuzes genoeg.
lang niet altijdquote:Op zondag 15 februari 2015 11:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is bullshit, keuzes genoeg.
leuk hoor trotste vader!quote:
aapje...quote:
Die baard van hem is zijn imago, tenminste dat zegt ie.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:40 schreef just me het volgende:
[..]
aapje...![]()
![]()
dus hebben we nu een aap en een aapje in 40+
hij heeft tenminste baargroeiquote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die baard van hem is zijn imago, tenminste dat zegt ie.
tis maar goed dan dat je geen zussen hebtquote:
Ik heb 1 zus maar daar heeft niemand van onze hele familie nog contact mee, ik al 31 jr. niet meer. En ik mis haar niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
tis maar goed dan dat je geen zussen hebt
Je hebt nu een indruk van wie ik ben toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:54 schreef just me het volgende:
Dan hoop ik voor je zus dan dat ze geen baardgroei heeft![]()
Familiebanden...
Maar ik kan zegen dat ik samen met mijn dochter naar fok-meetings geweest ben
Ik kwam hier zomaar binnenvallen een week of wat geleden, omdat iemand me zei, kom daar eens kijken, nou hier ben ik dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt nu een indruk van wie ik ben toch?
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam hier zomaar binnenvallen een week of wat geleden, omdat iemand me zei, kom daar eens kijken, nou hier ben ik dan.
quote:Op zondag 15 februari 2015 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.
dag ouwetjequote:Op zondag 15 februari 2015 12:17 schreef just me het volgende:
Deze oude vrouw gaat nog even wat binnenshuis doen en daarna weg
Maar soms heb je geen keus.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je "keuzes" definiëert.
Je hebt de keus om binnen te blijven of om naar buiten te gaan. Dat dan weer wel.quote:
waar mijn huis woont is de gevoelstemperatuur -4, snijdende woei en geen zonnetje...quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.
Ja, die was leuk he. Floepte er opeens uit.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die was leuk he. Floepte er opeens uit.
Zonnetje schijnt hier wel , maar idd de tegenwind viel bar tegenquote:Op zondag 15 februari 2015 12:31 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont is de gevoelstemperatuur -4, snijdende woei en geen zonnetje...
mijn weerstation zegt wel zonnetje dus die zal ik eens toespreken
Veel plezier, ik ga dat niet lezen boeit mij niet eerlijk gezegdquote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef sacha het volgende:
zondagmiddag vertier:
NWS / Moslims in Nederland maken zich zorgen over hun toekomst.
Weet je ik vind dat een beetje rare stelling, ik doe namelijk niets en jij denk ik ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef sacha het volgende:
zondagmiddag vertier:
NWS / Moslims in Nederland maken zich zorgen over hun toekomst.
Feit is ook dat er in Nederland vooral moorden gepleegd worden door mannen.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Feit is dat er moorden worden gepleegd en blijkbaar brengt dat met zich mee dat er mensen zijn die daardoor minder tolerant jegens de islam worden, iets met oorzaak en gevolg.
Je weet best hoe ik het bedoel.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Feit is ook dat er in Nederland vooral moorden gepleegd worden door mannen.
Dat is ook de reden dat ik een stuk minder tolerant tov mannen ben geworden. Iets met oorzaak en gevolg.
Zoals je het getypt hebt neem ik voor het gemak maar aan.quote:
Jammer.quote:
Ik ben wat aan het huishouden aan het doen en lees tussendoor wat mee en dan reageer ik, ik hou toch regelmatig mijn korte peukpauze.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals je het getypt hebt neem ik voor het gemak maar aan.
Als je de grote gemeenschappelijke deler zoekt bij mensen die moorden plegen, dan kom je bij mannen in een bepaalde leeftijdscategorie uit. Veel moeilijker is het niet. Is altijd al zo geweest en dat zal altijd wel zo blijven.
[..]
Jammer.Elke SC heeft er minimaal 1 nodig om de boel wat levendig te houden.
Ik ben net wezen schaatsen in Castricum.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:31 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont is de gevoelstemperatuur -4, snijdende woei en geen zonnetje...
mijn weerstation zegt wel zonnetje dus die zal ik eens toespreken
die bewoording ging mij nou net ietsjes te verquote:Op zondag 15 februari 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering tyfus koud, zeker na gisteren...
Heb je het beter voor elkaar dan ik, ik ben nog steeds tussendoor met het huishouden bezig, maar nu heb ik weer even peuk- en plaspauze.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net wezen schaatsen in Castricum.
Op het binnenzeetje...
Tering tyfus koud, zeker na gisteren...
Telefoonquote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen weerstation ... Is dat tegenwoordig in ?
Je kan toch niet meer zonder?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het al heel luxe dat ik een thermostaat in de woonkamer heb waarop ik de temperatuur van de woonkamer kan aflezen
Meten is weten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:08 schreef chufi het volgende:
Maar heb je er wat aan... Weer blijft onvoorspeelbaar
Waar zie jij Wifi?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:08 schreef chufi het volgende:
Maar heb je er wat aan... Weer blijft onvoorspeelbaar
Ik zie dat ie WIFI heeft, dus die haalt alles van het internet...
Geen WiFi, atoomtijd wel...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:08 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat ie WIFI heeft, dus die haalt alles van het internet...
aiquote:Op zondag 15 februari 2015 18:12 schreef just me het volgende:
Nou ik kan je vertellen dat het koud was toen ik thuiskwam... was vergeten de deuren helemaal dicht te doen en de verwarming stond laag
Vanmiddag kwam ik een buitenthermometer tegen waarop stond dat het -1 was.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Meten is weten.
Weten of je een extra dikke trui aan moet doen of juist niet, bijvoorbeeld.
Vandaag was zo'n dag dat zo'n meter wel handig was.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanmiddag kwam ik een buitenthermometer tegen waarop stond dat het -1 was.
Als ik dat van te voren had geweten, dan had ik idd een andere trui aangedaan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)tie_op_de_Dam__.htmlquote:Grieken demonstreren op de Dam
AMSTERDAM -
Op de Dam wordt vandaag door een paarhondend man gedemonstreerd om solidariteit te tonen met de Griekse bevolking en haar nieuwe premier Alexis Tsipras. Volgens de actievoerders wordt er vooral gedemonstreerd tegen de chantage van de Europese Unie.
Die ligt nog uit te buiken van family party ....quote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)tie_op_de_Dam__.html
'Hallo meneer de bank, ik wil een lening.'
'Komt in orde, zet u hier even een krabbel en het geld volgt binnenkort.'
Wat later...
'Hallo meneer de bank, die lening, die betaal ik niet terug.'
'Maar u heeft er toch met uw volle verstand voor getekend?'
'U chanteert mij...'
Ben benieuwd naar de foto's van Fann....
Dat was gisteren toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ligt nog uit te buiken van family party ....
Als jij nog één keer iets post over ziekte of zo, dan zal je het weten...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
Ik kom net van buiten, is best te doen hier in een overhemd met korte mouwen.
Goed hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij nog één keer iets post over ziekte of zo, dan zal je het weten...
Fann is er gek op en die Griek doet mee.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann is er gek op en die Griek doet mee.
Gemaakt van gesubsidieerde sojabonen en gefinacieerd met oud Griekse Dragmen...
ik dacht eerst dat is zijn baardquote:
ik had de ramen open vanmiddagquote:Op zondag 15 februari 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
Ik kom net van buiten, is best te doen hier in een overhemd met korte mouwen.
Ik de achterdeur (ben niet thuis nu anders had ik de schuifpui open gedaan), maar het was echt lekker weer.quote:
hip? geen ideequote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En een kleine teen om de watertemperatuur te peilen...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:53 schreef sacha het volgende:
[..]
hip? geen idee![]()
ik heb een ouderwetse barometer, een weerstation in mijn tuinhuis, buienradar via de Toon, en de regenmeter op mijn foon
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een kleine teen om de watertemperatuur te peilen...
Cool nummer, die heb ik op CD.quote:
Cool manquote:
En bij onweer wordt de melk zuur...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:58 schreef sacha het volgende:
[..]en als er storm komt krijg ik een zwaar hoofd
Ik heb een CD serie die heet New Wave ClubClassX zijn 8 delen, daar staan veel mooie nrs. op ook 12" versies enzo.quote:
Die hele serie staat natuurlijk nu ook overal digitaal op joh...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, die goeie ouwe tijd dat mensen nog cd's hadden
Binnenkort avondje draaien via 2 iPad's met muziek vanuit de cloud.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar, maar je hebt geen job, dus alle tijd om de boel te digitaliseren...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik vroeger een verzamelaar was?
Waterkoker slaat hier net af.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil er iemand thee voor me zetten? Geen zin om van de bank op te staan
Nee, ik ga zo dochterlief in bad mikken en daarna in bed doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil er iemand thee voor me zetten? Geen zin om van de bank op te staan
graagquote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waterkoker slaat hier net af.
Kan ik het faxen?
Klinkt erg dochterlievendquote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo dochterlief in bad mikken en daarna in bed doen.
was, was, daar heb je het alquote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik vroeger een verzamelaar was?
heb nog steeds die draai ik danquote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelfs met oud vinyl gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar, maar je hebt geen job, dus alle tijd om de boel te digitaliseren...
Jij met je puntjes op de i steeds.quote:
wen er maar aanquote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij met je puntjes op de i steeds.
je hebt het ook met oud vinyl gedaan.... too much infoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelfs met oud vinyl gedaan.
irl ging je gewoon over de knie hoor.....quote:
Ja, ik heb een fetish....quote:Op zondag 15 februari 2015 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt het ook met oud vinyl gedaan.... too much info
nou sacha...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
irl ging je gewoon over de knie hoor.....
Ja, ook dat is een fetish van mij.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
irl ging je gewoon over de knie hoor.....
quote:
En wil je dan gespankt worden of zelf de spanker zijn?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wil je dan gespankt worden of zelf de spanker zijn?
Nou, ik wil de spanker wel zijn. Ik heb grote handen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wil je dan gespankt worden of zelf de spanker zijn?
Gebukt is gepakt...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik wil de spanker wel zijn. Ik heb grote handen.
En heb je de kersverse spankfilm al gezien?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik wil de spanker wel zijn. Ik heb grote handen.
Nee, ik wil geen reetveter aan.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebukt is gepakt...
[ afbeelding ]
Hmm, ik doe liever dan dat ik kijk, dus niet gezien.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En heb je de kersverse spankfilm al gezien?
Ik ga echt niet mijn bilnaad flossen.quote:
En terug meppen mag niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hmm, ik doe liever dan dat ik kijk, dus niet gezien.
Wel fair policy dan. Of wil jij je dan helemaal uitlevenquote:
Ik sla alleen als ik boos ben.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel fair policy dan. Of wil jij je dan helemaal uitleven![]()
En ga ik dat overleven?
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand ie "Nieuw Topic knop" bij Trekkut even uitschakelen?
Ja, en ik ben iemand waar je snel boos op wordt, ben ik dus de lul.quote:
OK, een net broekje dan...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mijn bilnaad flossen.
Maak me maar boos tijdens de jaarlijkse mei-meet.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en ik ben iemand waar je snel boos op wordt, ben ik dus de lul.
dan zul je het er wel naar makenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en ik ben iemand waar je snel boos op wordt, ben ik dus de lul.
50 sahdes of greyquote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En heb je de kersverse spankfilm al gezien?
quote:
dat is technisch gezien onmogelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand ie "Nieuw Topic knop" bij Trekkut even uitschakelen?
quote:
Uit principe klik ik geen youtubes aan, dat nieuwe topic van jou moet ook een slotje.quote:
dat dacht ik alquote:Op zondag 15 februari 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit principe klik ik geen youtubes aan, dat nieuwe topic van jou moet ook een slotje.
Dat is technisch gezien heel goed mogelijk.quote:
Dat is een tering eind uit de buurt voor mij.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak me maar boos tijdens de jaarlijkse mei-meet.
Je kan er hier om vragen -> 40+ / 40+ - Feedbackquote:
Namen en rugnummers graag.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is technisch gezien heel goed mogelijk.
Er zijn meer users die in bepaalde subfora (of zelfs op heel FOK!) geen topics kunnen openen.
Je papier was op...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zelf maar thee gezet, fax duurde beetje lang.
De locatie is nog niet bekend.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een tering eind uit de buurt voor mij.
Beter voor jou, dan krijg je ook geen klappen.quote:
ik hoop niet dat het zo ver zal komenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is technisch gezien heel goed mogelijk.
Er zijn meer users die in bepaalde subfora (of zelfs op heel FOK!) geen topics kunnen openen.
Ik zal er eens een poll over maken om te zien hoe de rest daar over denkt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
ik hoop niet dat het zo ver zal komen
heeft u niks beters te doenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal er eens een poll over maken om te zien hoe de rest daar over denkt.
tis zondagavond hè....quote:
Dan wordt ik uit-gescholden...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit principe klik ik geen youtubes aan, dat nieuwe topic van jou moet ook een slotje.
MAANDAG GESLOTENquote:
nou ben benieuwd of je dat gaat lukken Sjoefquote:
Die griet is waarschijnlijk ongesteld, maar het zou het allemaal een stuk duidelijker maken als je daar meldt wat je wilt.quote:
ik wil niks en ik snap er niks vanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die griet is waarschijnlijk ongesteld, maar het zou het allemaal een stuk duidelijker maken als je daar meldt wat je wilt.
Een beetje late reactie maar dank je wel....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel plezier op de familiedag morgen
Wat doe je daar dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik wil niks en ik snap er niks van
Ik heb gemist dat je een familiedag had. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, die zijn kostbaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Een beetje late reactie maar dank je wel....
Het was zó'n bijzondere en mooie dag gewon geen woorden voor, klinkt overdreven misschien
voor sommige, maar ik meen het serieus, ik bof echt met zo'n familie![]()
en ik geloof dat jullie 2 topics verder zijn, maar teruglezen is me dit keer te veel, dus als
er iets bijzonders is gebeurd doe maar een samenvatting
ik klikte op dat blauwequote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gemist dat je een familiedag had. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, die zijn kostbaar.
En als ik zeg dat je in de vijver moet springen doe je dat ook?quote:
had ik al gezed dat mijn nicht een huis heeft gekochtquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je in de vijver moet springen doe je dat ook?
Bij sommigen waaide het hard en bij anderen niet. Dat was het wel zo ongeveer.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
er iets bijzonders is gebeurd doe maar een samenvatting
Hé MM, ik kreeg een filmpje van mijn vriendin toegestuurd en ik vond dat zo'n ontroerendquote:
Hoi Fann.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé MM, ik kreeg een filmpje van mijn vriendin toegestuurd en ik vond dat zo'n ontroerend
filmpje, maar dat is zo'n facebook link, en jij bent nogal handig, kan jij daat een toepje van maken?
Of kan dat helemaal niet?
Dit filmpje...
https://www.facebook.com/video.php?v=854926547908323
Oh... ik heb niet op het weer gelet om eerlijk te zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij sommigen waaide het hard en bij anderen niet. Dat was het wel zo ongeveer.
mooi hè.. ik had 'm gezienquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
Ik kreeg hem net binnen en moest meteen aan mijn vader denken en effe n traantje wegpinkenquote:
Mooiquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé MM, ik kreeg een filmpje van mijn vriendin toegestuurd en ik vond dat zo'n ontroerend
filmpje, maar dat is zo'n facebook link, en jij bent nogal handig, kan jij daat een toepje van maken?
Dit filmpje...
Zou kunnen, maar is een baggerklus.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit filmpje...
Vastbinden is weer iets anders dan slaan hè.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin nou niet weer over binden, zo meteen heb je Mo weer achter je aan zitten...
heb ik al gedaanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar is een baggerklus.
Waarschijnlijk komt dat filmpje van Youtube zelf, dus maar even zoeken daar...
Hangt er vanafquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je in de vijver moet springen doe je dat ook?
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik al gedaanwat dacht jij dan?
![]()
Oké maar geeft niet, laat maar zo dan...
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik al gedaanwat dacht jij dan?
![]()
Oké maar geeft niet, laat maar zo dan...
Ja,gelukkig wel, toen ik zat te kijken hoopte ik al dat hij zijn vader zou gaan knuffelenquote:
Het is te combineren...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vastbinden is weer iets anders dan slaan hè.
Tros, dementie, vader, zoon in mijn gevalquote:Op zondag 15 februari 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Google eens op 'man, mus, zoon'...
Ik heb hem meteen in het ''dementie'' topic gezet, daar hoort hij wel thuisquote:Op zondag 15 februari 2015 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tros, dementie, vader, zoon in mijn geval
Heb je het filmpje al wel gezien dan ?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit filmpje...
Herkenbaar helaasquote:Op zondag 15 februari 2015 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tros, dementie, vader, zoon in mijn geval
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem meteen in het ''dementie'' topic gezet, daar hoort hij wel thuis
Voor mij totaal niet herkenbaar, maar het lijkt me afschuwelijk om je ouders dement te zien worden en stiekem ben altijd een beetje blij geweest dat dat mijn ouders bespaard is gebleven.quote:
Ja, teveel om te vertellen, maar met héél veel bijzonder dingen en verrassingen en op het eindquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijn dat het zo'n mooie dag was FANN
Mooi om te horen Fannquote:Op zondag 15 februari 2015 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, teveel om te vertellen, maar met héél veel bijzonder dingen en verrassingen en op het eind
hebben we de oude filmpjes bekeken die die Griek op die USB stick had gezet, dat was écht een
perfect einde, iedereen was ontroerd, maar ook wel lachen al die jonge kopies, al die mannen
hadden nog een flinke bos haar en mijn ene broer een enorme Porno snoren die kleinkinderen
die nu allemaal zelf volwassen zijn waren daar allemaal peuter en kleuter, was érg leuk en zoooooooooo lekker gegeten, nah... gewoon een hele bijzondere dag
Ja tuurlijk, je kan op die link klikken en dan het filmpje zien, ook al heb je geen FBquote:Op zondag 15 februari 2015 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het filmpje al wel gezien dan ?
Klinkt als een geweldig leuke dagquote:Op zondag 15 februari 2015 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, teveel om te vertellen, maar met héél veel bijzonder dingen en verrassingen en op het eind
hebben we de oude filmpjes bekeken die die Griek op die USB stick had gezet, dat was écht een
perfect einde, iedereen was ontroerd, maar ook wel lachen al die jonge kopies, al die mannen
hadden nog een flinke bos haar en mijn ene broer een enorme Porno snoren die kleinkinderen
die nu allemaal zelf volwassen zijn waren daar allemaal peuter en kleuter, was érg leuk en zoooooooooo lekker gegeten, nah... gewoon een hele bijzondere dag
Ja, ik denk dat ik wel een discomuts was, Patrick Cowley enzo, maar een paar weken geleden kwam hier op een nacht ook muziek voorbij o.l.v. Madmaster en zo'n muts was ik ook, zoals Yazoo, OMD, Ultravoxx.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik draag soms staart, soms los en soms een soort knot, ligt aan het weer en waar ik heen moet en hoe ik me voel.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik noem me altijd een kerel met een wijvenkapsel....
Koesteren dat soort dagenquote:
Totdat we het vergeten zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dat nog gepost worden hier e.d.?
Dwaasje, schamen komt in mijn vocabulair niet voor,quote:Op zondag 15 februari 2015 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens voor te schamen, alleen voor je kapsel...
Schaamhaar zeker wel en hoe toepasselijk is dat nu...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dwaasje, schamen komt in mijn vocabulair niet voor,
Zegt de 40+-er met petjequote:Op zondag 15 februari 2015 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens voor te schamen, alleen voor je kapsel...
Is dat voor zo'n vaginale douche?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:53 schreef sacha het volgende:
iemand nog belang bij een Hello Fresh cadeaukaart van 20 euro?
ik zal wel niet goed gezocht hebben dan als iedereen hem zo makkelijk kan vinden en ik nietquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat voor zo'n vaginale douche?
Zo ja, dan geen interesse...
Die draagt ie zeker om zijn kale kop te verbergen...quote:
ik zat net mijn YT kanaal op te ruimen en dacht, ach, dat doe ik ff voor Fannquote:Op zondag 15 februari 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dat nog gepost worden hier e.d.?
Ja best wel, maar niet voor mezelf en ook niet nu.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:53 schreef sacha het volgende:
iemand nog belang bij een Hello Fresh cadeaukaart van 20 euro?
Scheermes kaal, al sinds mijn pubertijd en niet om te verbergen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die draagt ie zeker om zijn kale kop te verbergen...
Ik scheer gewoon mijn hoofd klaarquote:
Ik vind het beiden van dezelfde horror, lang haar bij een man en een petje bij een 40+-er.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Scheermes kaal, al sinds mijn pubertijd en niet om te verbergen.
Alles beter dan lang haar met een knot of staart bij een man. Pure horror...
Een ejaculerende kale kopquote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik scheer gewoon mijn hoofd klaar
Zonder petje krijg ik huidkanker van de zonquote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het beiden van dezelfde horror, lang haar bij een man en een petje bij een 40+-er.
Nu vinden jullie mij zeker een bitch?
komma vergetenquote:
Nee hoor, ook caps (petjes vind ik ook niet klinken) draag ik al een jaar of 20, soms noodzakelijk, soms omdat ik het leuk vind. Ik heb er genoeg...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het beiden van dezelfde horror, lang haar bij een man en een petje bij een 40+-er.
Nu vinden jullie mij zeker een bitch?
en een hoedje gaat niet op de fiets, die waait wegquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zonder petje krijg ik huidkanker van de zon
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zonder petje krijg ik huidkanker van de zon
Ik droeg een strakke muts vandaagquote:Op zondag 15 februari 2015 21:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en een hoedje gaat niet op de fiets, die waait weg
geen geld voorquote:
Des zomers bedoel ikquote:
ik denk dat daar wel een stuk waarheid inzit hoor!quote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Des zomers bedoel ik
Overmatige blootstelling aan de zon wordt gezien als de belangrijkste oorzaak voor het ontstaan van huidkanker.
goedquote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet in mijn collectie, voor de goede orde...
Gofferquote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet in mijn collectie, voor de goede orde...
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat daar wel een stuk waarheid inzit hoor!
Ongetwijfeld:quote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat daar wel een stuk waarheid inzit hoor!
waar gaat het over danquote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind jou 1 van de weinigen die dit libelletopic nog een beetje draaglijk maakt.
En ik maar denken dat het over een plukje haar ging.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
waar gaat het over dan
Carpe diem
je kunt hier van alles denken maar niets is wat het lijktquote:Op zondag 15 februari 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het over een plukje haar ging.
Ik bedoel het ook niet lullig, maar het is wel mijn mening.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind jou 1 van de weinigen die dit libelletopic nog een beetje draaglijk maakt.
Hoeden, en dan specifiek bolhoeden, mogen wel?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet lullig, maar het is wel mijn mening.
Voor de goede lieve vrede je mening voor je houden is zo nutteloos.... en saai
Maar wel van petjes capsquote:Op zondag 15 februari 2015 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonnebrandcrème vind ik smerig, ik hou sowieso niet van crème en zalfjes...
Een cap smeer je niet op je huid.quote:
Charlie Chaplin mocht dat wel, maar hoeden is toch echt niet meer van deze tijd, mannen met cowboyhoeden en daaronder een paardenstaart kan al helemaal niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeden, en dan specifiek bolhoeden, mogen wel?
Dat vind jij goor, ik vind een cap puberaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een cap smeer je niet op je huid.
Je huid insmeren is op zich gewoon goor...
Dat laatste beaam ik...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Charlie Chaplin mocht dat wel, maar hoeden is toch echt niet meer van deze tijd, mannen met cowboyhoeden en daaronder een paardenstaart kan al helemaal niet.
Raak....quote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind jij goor, ik vind een cap puberaal.
Oud conservatief wijf!quote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik cap wel eens wat maar dat is niet wat je hier bedoelt....quote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zelfs ik beaam dat, welke gek gaat er nou met een cowboyhoed lopen?quote:
Ik en hippie, dat zijn er 5.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee.
Scheer je weg, kut hippie!
Woorden van die strekking zegt mijn man ook als hij zijn gelijk niet kan halenquote:
Dan was Kurt Cobain ook een hippie? Moet niet gekker worden.quote:
Het gaat hier niet om gelijk hebben of krijgen, het gaat om meningen.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Woorden van die strekking zegt mijn man ook als hij zijn gelijk niet kan halen
Juist. Niemand komt aan mijn haar.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om gelijk hebben of krijgen, het gaat om meningen.
Valt niets mee te winnen of verliezen, jij dat, ik dit en Mo lang haar met een knot.
Dan maar puberaal, ik vind het goed...
Als ik een schaar in bezit heb en ik sta achter je, be prepared...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist. Niemand komt aan mijn haar.
Ik vind het ook goed dat jij een petje draagtquote:Op zondag 15 februari 2015 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om gelijk hebben of krijgen, het gaat om meningen.
Valt niets mee te winnen of verliezen, jij dat, ik dit en Mo lang haar met een knot.
Dan maar puberaal, ik vind het goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |