Ik heb een CD serie die heet New Wave ClubClassX zijn 8 delen, daar staan veel mooie nrs. op ook 12" versies enzo.quote:
Die hele serie staat natuurlijk nu ook overal digitaal op joh...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, die goeie ouwe tijd dat mensen nog cd's hadden
Binnenkort avondje draaien via 2 iPad's met muziek vanuit de cloud.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar, maar je hebt geen job, dus alle tijd om de boel te digitaliseren...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik vroeger een verzamelaar was?
Waterkoker slaat hier net af.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil er iemand thee voor me zetten? Geen zin om van de bank op te staan
Nee, ik ga zo dochterlief in bad mikken en daarna in bed doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil er iemand thee voor me zetten? Geen zin om van de bank op te staan
graagquote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waterkoker slaat hier net af.
Kan ik het faxen?
Klinkt erg dochterlievendquote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo dochterlief in bad mikken en daarna in bed doen.
was, was, daar heb je het alquote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik vroeger een verzamelaar was?
heb nog steeds die draai ik danquote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelfs met oud vinyl gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar, maar je hebt geen job, dus alle tijd om de boel te digitaliseren...
Jij met je puntjes op de i steeds.quote:
wen er maar aanquote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij met je puntjes op de i steeds.
je hebt het ook met oud vinyl gedaan.... too much infoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelfs met oud vinyl gedaan.
irl ging je gewoon over de knie hoor.....quote:
Ja, ik heb een fetish....quote:Op zondag 15 februari 2015 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt het ook met oud vinyl gedaan.... too much info
nou sacha...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
irl ging je gewoon over de knie hoor.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |