quote:Op zondag 15 februari 2015 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann is er gek op en die Griek doet mee.
Gemaakt van gesubsidieerde sojabonen en gefinacieerd met oud Griekse Dragmen...
ik dacht eerst dat is zijn baardquote:
ik had de ramen open vanmiddagquote:Op zondag 15 februari 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
Ik kom net van buiten, is best te doen hier in een overhemd met korte mouwen.
Ik de achterdeur (ben niet thuis nu anders had ik de schuifpui open gedaan), maar het was echt lekker weer.quote:
hip? geen ideequote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen weerstation ... Is dat tegenwoordig in ?
En een kleine teen om de watertemperatuur te peilen...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:53 schreef sacha het volgende:
[..]
hip? geen idee![]()
ik heb een ouderwetse barometer, een weerstation in mijn tuinhuis, buienradar via de Toon, en de regenmeter op mijn foon
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een kleine teen om de watertemperatuur te peilen...
Cool nummer, die heb ik op CD.quote:
Cool manquote:
En bij onweer wordt de melk zuur...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:58 schreef sacha het volgende:
[..]en als er storm komt krijg ik een zwaar hoofd
Ik heb een CD serie die heet New Wave ClubClassX zijn 8 delen, daar staan veel mooie nrs. op ook 12" versies enzo.quote:
Die hele serie staat natuurlijk nu ook overal digitaal op joh...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, die goeie ouwe tijd dat mensen nog cd's hadden
Binnenkort avondje draaien via 2 iPad's met muziek vanuit de cloud.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar, maar je hebt geen job, dus alle tijd om de boel te digitaliseren...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik vroeger een verzamelaar was?
Waterkoker slaat hier net af.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil er iemand thee voor me zetten? Geen zin om van de bank op te staan
Nee, ik ga zo dochterlief in bad mikken en daarna in bed doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil er iemand thee voor me zetten? Geen zin om van de bank op te staan
graagquote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waterkoker slaat hier net af.
Kan ik het faxen?
Klinkt erg dochterlievendquote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo dochterlief in bad mikken en daarna in bed doen.
was, was, daar heb je het alquote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik vroeger een verzamelaar was?
heb nog steeds die draai ik danquote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelfs met oud vinyl gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar, maar je hebt geen job, dus alle tijd om de boel te digitaliseren...
Jij met je puntjes op de i steeds.quote:
wen er maar aanquote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij met je puntjes op de i steeds.
je hebt het ook met oud vinyl gedaan.... too much infoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelfs met oud vinyl gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |