geboren in 1958 en dat is toch te jongquote:Op zondag 15 februari 2015 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is veel te jong? En wanneer zit je tijd er echt op?
Dat is te jong.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
geboren in 1958 en dat is toch te jong
hij kreeg een hersenbloeding, werd in coma gebracht en had zelf bij moeten komen en dat is niet gebeurd, hij was al hersendood....quote:
of hebben weinig keusquote:Op zondag 15 februari 2015 11:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
Natuurlijk, iedere dag.
Mensen die wachten tot ze klaar zijn met werken, die hebben het echt niet begrepen.
Ik was toen pas 18 jr en mijn broertje werd een week later 13 jr.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:24 schreef just me het volgende:
Ik heb ook gehoord dat veel mensen eenzaam zijn als ze echt oud zijn, iedereen om hun heen gaat dood...
55 jaar... jeetje dat is hartstkke jong, dat was ik 7 jaar geleden
dat moet ook een heftige tijd voor je moeder geweest zijn met 'n zoon van 18 en 'n pubertje van 13quote:Op zondag 15 februari 2015 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was toen pas 18 jr en mijn broertje werd een week later 13 jr.
Dat was even heftig hoor. en afgelopen vrijdag was ie al 34 jr dood dus.
Ja, mijn moeder kon ons ook totaal niet aan, we deden gewoon wat we wilden vanaf toen, en dat betekende een heftig en ruig leven, vandaar al die dode bekenden ook, maar wij zijn er nog, mijn broertje wordt vrijdag 47 jr.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
dat moet ook een heftige tijd voor je moeder geweest zijn met 'n zoon van 18 en 'n pubertje van 13
en uiteindelijk is het met jullie toch nog goedgekomen ?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja mijn, moeder kon ons ook totaal niet aan, we deden gewoon wat we wilden vanaf toen, en dat betekende een heftig en ruig leven, vandaar al die dode bekenden ook, maar wij zijn er nog, mijn broertje wordt vrijdag 47 jr.
Ja joh, we zijn geen domme jongens hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
en uiteindelijk is het met jullie toch nog goedgekomen ?
heb je mij niet horen zeggenquote:Op zondag 15 februari 2015 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, we zijn geen domme jongens hoor.
kan het misschien wat vriendelijker?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is bullshit, keuzes genoeg.
lang niet altijdquote:Op zondag 15 februari 2015 11:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is bullshit, keuzes genoeg.
leuk hoor trotste vader!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |