Ik heb een CD serie die heet New Wave ClubClassX zijn 8 delen, daar staan veel mooie nrs. op ook 12" versies enzo.quote:
Die hele serie staat natuurlijk nu ook overal digitaal op joh...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, die goeie ouwe tijd dat mensen nog cd's hadden
Binnenkort avondje draaien via 2 iPad's met muziek vanuit de cloud.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar, maar je hebt geen job, dus alle tijd om de boel te digitaliseren...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik vroeger een verzamelaar was?
Waterkoker slaat hier net af.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil er iemand thee voor me zetten? Geen zin om van de bank op te staan
Nee, ik ga zo dochterlief in bad mikken en daarna in bed doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil er iemand thee voor me zetten? Geen zin om van de bank op te staan
graagquote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waterkoker slaat hier net af.
Kan ik het faxen?
Klinkt erg dochterlievendquote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo dochterlief in bad mikken en daarna in bed doen.
was, was, daar heb je het alquote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik vroeger een verzamelaar was?
heb nog steeds die draai ik danquote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelfs met oud vinyl gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar, maar je hebt geen job, dus alle tijd om de boel te digitaliseren...
Jij met je puntjes op de i steeds.quote:
wen er maar aanquote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij met je puntjes op de i steeds.
je hebt het ook met oud vinyl gedaan.... too much infoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelfs met oud vinyl gedaan.
irl ging je gewoon over de knie hoor.....quote:
Ja, ik heb een fetish....quote:Op zondag 15 februari 2015 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt het ook met oud vinyl gedaan.... too much info
nou sacha...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
irl ging je gewoon over de knie hoor.....
Ja, ook dat is een fetish van mij.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
irl ging je gewoon over de knie hoor.....
quote:
En wil je dan gespankt worden of zelf de spanker zijn?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wil je dan gespankt worden of zelf de spanker zijn?
Nou, ik wil de spanker wel zijn. Ik heb grote handen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wil je dan gespankt worden of zelf de spanker zijn?
Gebukt is gepakt...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik wil de spanker wel zijn. Ik heb grote handen.
En heb je de kersverse spankfilm al gezien?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik wil de spanker wel zijn. Ik heb grote handen.
Nee, ik wil geen reetveter aan.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebukt is gepakt...
[ afbeelding ]
Hmm, ik doe liever dan dat ik kijk, dus niet gezien.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En heb je de kersverse spankfilm al gezien?
Ik ga echt niet mijn bilnaad flossen.quote:
En terug meppen mag niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hmm, ik doe liever dan dat ik kijk, dus niet gezien.
Wel fair policy dan. Of wil jij je dan helemaal uitlevenquote:
Ik sla alleen als ik boos ben.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel fair policy dan. Of wil jij je dan helemaal uitleven![]()
En ga ik dat overleven?
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand ie "Nieuw Topic knop" bij Trekkut even uitschakelen?
Ja, en ik ben iemand waar je snel boos op wordt, ben ik dus de lul.quote:
OK, een net broekje dan...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mijn bilnaad flossen.
Maak me maar boos tijdens de jaarlijkse mei-meet.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en ik ben iemand waar je snel boos op wordt, ben ik dus de lul.
dan zul je het er wel naar makenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en ik ben iemand waar je snel boos op wordt, ben ik dus de lul.
50 sahdes of greyquote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En heb je de kersverse spankfilm al gezien?
quote:
dat is technisch gezien onmogelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand ie "Nieuw Topic knop" bij Trekkut even uitschakelen?
quote:
Uit principe klik ik geen youtubes aan, dat nieuwe topic van jou moet ook een slotje.quote:
dat dacht ik alquote:Op zondag 15 februari 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit principe klik ik geen youtubes aan, dat nieuwe topic van jou moet ook een slotje.
Dat is technisch gezien heel goed mogelijk.quote:
Dat is een tering eind uit de buurt voor mij.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak me maar boos tijdens de jaarlijkse mei-meet.
Je kan er hier om vragen -> 40+ / 40+ - Feedbackquote:
Namen en rugnummers graag.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is technisch gezien heel goed mogelijk.
Er zijn meer users die in bepaalde subfora (of zelfs op heel FOK!) geen topics kunnen openen.
Je papier was op...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zelf maar thee gezet, fax duurde beetje lang.
De locatie is nog niet bekend.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een tering eind uit de buurt voor mij.
Beter voor jou, dan krijg je ook geen klappen.quote:
ik hoop niet dat het zo ver zal komenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is technisch gezien heel goed mogelijk.
Er zijn meer users die in bepaalde subfora (of zelfs op heel FOK!) geen topics kunnen openen.
Ik zal er eens een poll over maken om te zien hoe de rest daar over denkt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
ik hoop niet dat het zo ver zal komen
heeft u niks beters te doenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal er eens een poll over maken om te zien hoe de rest daar over denkt.
tis zondagavond hè....quote:
Dan wordt ik uit-gescholden...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit principe klik ik geen youtubes aan, dat nieuwe topic van jou moet ook een slotje.
MAANDAG GESLOTENquote:
nou ben benieuwd of je dat gaat lukken Sjoefquote:
Die griet is waarschijnlijk ongesteld, maar het zou het allemaal een stuk duidelijker maken als je daar meldt wat je wilt.quote:
ik wil niks en ik snap er niks vanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die griet is waarschijnlijk ongesteld, maar het zou het allemaal een stuk duidelijker maken als je daar meldt wat je wilt.
Een beetje late reactie maar dank je wel....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel plezier op de familiedag morgen
Wat doe je daar dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik wil niks en ik snap er niks van
Ik heb gemist dat je een familiedag had. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, die zijn kostbaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Een beetje late reactie maar dank je wel....
Het was zó'n bijzondere en mooie dag gewon geen woorden voor, klinkt overdreven misschien
voor sommige, maar ik meen het serieus, ik bof echt met zo'n familie![]()
en ik geloof dat jullie 2 topics verder zijn, maar teruglezen is me dit keer te veel, dus als
er iets bijzonders is gebeurd doe maar een samenvatting
ik klikte op dat blauwequote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gemist dat je een familiedag had. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, die zijn kostbaar.
En als ik zeg dat je in de vijver moet springen doe je dat ook?quote:
had ik al gezed dat mijn nicht een huis heeft gekochtquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je in de vijver moet springen doe je dat ook?
Bij sommigen waaide het hard en bij anderen niet. Dat was het wel zo ongeveer.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
er iets bijzonders is gebeurd doe maar een samenvatting
Hé MM, ik kreeg een filmpje van mijn vriendin toegestuurd en ik vond dat zo'n ontroerendquote:
Hoi Fann.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé MM, ik kreeg een filmpje van mijn vriendin toegestuurd en ik vond dat zo'n ontroerend
filmpje, maar dat is zo'n facebook link, en jij bent nogal handig, kan jij daat een toepje van maken?
Of kan dat helemaal niet?
Dit filmpje...
https://www.facebook.com/video.php?v=854926547908323
Oh... ik heb niet op het weer gelet om eerlijk te zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij sommigen waaide het hard en bij anderen niet. Dat was het wel zo ongeveer.
mooi hè.. ik had 'm gezienquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
Ik kreeg hem net binnen en moest meteen aan mijn vader denken en effe n traantje wegpinkenquote:
Mooiquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé MM, ik kreeg een filmpje van mijn vriendin toegestuurd en ik vond dat zo'n ontroerend
filmpje, maar dat is zo'n facebook link, en jij bent nogal handig, kan jij daat een toepje van maken?
Dit filmpje...
Zou kunnen, maar is een baggerklus.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit filmpje...
Vastbinden is weer iets anders dan slaan hè.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin nou niet weer over binden, zo meteen heb je Mo weer achter je aan zitten...
heb ik al gedaanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar is een baggerklus.
Waarschijnlijk komt dat filmpje van Youtube zelf, dus maar even zoeken daar...
Hangt er vanafquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je in de vijver moet springen doe je dat ook?
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik al gedaanwat dacht jij dan?
![]()
Oké maar geeft niet, laat maar zo dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |