ik wil niks en ik snap er niks vanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die griet is waarschijnlijk ongesteld, maar het zou het allemaal een stuk duidelijker maken als je daar meldt wat je wilt.
Een beetje late reactie maar dank je wel....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel plezier op de familiedag morgen
Wat doe je daar dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik wil niks en ik snap er niks van
Ik heb gemist dat je een familiedag had. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, die zijn kostbaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Een beetje late reactie maar dank je wel....
Het was zó'n bijzondere en mooie dag gewon geen woorden voor, klinkt overdreven misschien
voor sommige, maar ik meen het serieus, ik bof echt met zo'n familie![]()
en ik geloof dat jullie 2 topics verder zijn, maar teruglezen is me dit keer te veel, dus als
er iets bijzonders is gebeurd doe maar een samenvatting
ik klikte op dat blauwequote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gemist dat je een familiedag had. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, die zijn kostbaar.
En als ik zeg dat je in de vijver moet springen doe je dat ook?quote:
had ik al gezed dat mijn nicht een huis heeft gekochtquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je in de vijver moet springen doe je dat ook?
Bij sommigen waaide het hard en bij anderen niet. Dat was het wel zo ongeveer.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
er iets bijzonders is gebeurd doe maar een samenvatting
Hé MM, ik kreeg een filmpje van mijn vriendin toegestuurd en ik vond dat zo'n ontroerendquote:
Hoi Fann.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé MM, ik kreeg een filmpje van mijn vriendin toegestuurd en ik vond dat zo'n ontroerend
filmpje, maar dat is zo'n facebook link, en jij bent nogal handig, kan jij daat een toepje van maken?
Of kan dat helemaal niet?
Dit filmpje...
https://www.facebook.com/video.php?v=854926547908323
Oh... ik heb niet op het weer gelet om eerlijk te zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij sommigen waaide het hard en bij anderen niet. Dat was het wel zo ongeveer.
mooi hè.. ik had 'm gezienquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
Ik kreeg hem net binnen en moest meteen aan mijn vader denken en effe n traantje wegpinkenquote:
Mooiquote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé MM, ik kreeg een filmpje van mijn vriendin toegestuurd en ik vond dat zo'n ontroerend
filmpje, maar dat is zo'n facebook link, en jij bent nogal handig, kan jij daat een toepje van maken?
Dit filmpje...
Zou kunnen, maar is een baggerklus.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit filmpje...
Vastbinden is weer iets anders dan slaan hè.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin nou niet weer over binden, zo meteen heb je Mo weer achter je aan zitten...
heb ik al gedaanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar is een baggerklus.
Waarschijnlijk komt dat filmpje van Youtube zelf, dus maar even zoeken daar...
Hangt er vanafquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je in de vijver moet springen doe je dat ook?
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik al gedaanwat dacht jij dan?
![]()
Oké maar geeft niet, laat maar zo dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |