quote:
dat is technisch gezien onmogelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand ie "Nieuw Topic knop" bij Trekkut even uitschakelen?
quote:
Uit principe klik ik geen youtubes aan, dat nieuwe topic van jou moet ook een slotje.quote:
dat dacht ik alquote:Op zondag 15 februari 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit principe klik ik geen youtubes aan, dat nieuwe topic van jou moet ook een slotje.
Dat is technisch gezien heel goed mogelijk.quote:
Dat is een tering eind uit de buurt voor mij.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak me maar boos tijdens de jaarlijkse mei-meet.
Je kan er hier om vragen -> 40+ / 40+ - Feedbackquote:
Namen en rugnummers graag.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is technisch gezien heel goed mogelijk.
Er zijn meer users die in bepaalde subfora (of zelfs op heel FOK!) geen topics kunnen openen.
Je papier was op...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zelf maar thee gezet, fax duurde beetje lang.
De locatie is nog niet bekend.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een tering eind uit de buurt voor mij.
Beter voor jou, dan krijg je ook geen klappen.quote:
ik hoop niet dat het zo ver zal komenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is technisch gezien heel goed mogelijk.
Er zijn meer users die in bepaalde subfora (of zelfs op heel FOK!) geen topics kunnen openen.
Ik zal er eens een poll over maken om te zien hoe de rest daar over denkt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
ik hoop niet dat het zo ver zal komen
heeft u niks beters te doenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal er eens een poll over maken om te zien hoe de rest daar over denkt.
tis zondagavond hè....quote:
Dan wordt ik uit-gescholden...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit principe klik ik geen youtubes aan, dat nieuwe topic van jou moet ook een slotje.
MAANDAG GESLOTENquote:
nou ben benieuwd of je dat gaat lukken Sjoefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |