Op de bank?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helemaal niks, luister radio2
40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENTquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Waren ze hier?
420 is een of andere meme: http://knowyourmeme.com/memes/420-blaze-it
Vasthouden, zeg ik!
Hadden we heel lang geleden ook met een Clib 37 met BB en een scanman die daar moeite mee had.
Memories
Nee hoor ...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Ik interupeerde de grote hosselshow
Zo ken ik mijn abusers weer, bizar slotjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENT![]()
Ze passen idd wel goed bij elkaar. Ik zie wel een toekomst voor chufi en DDM samen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Je kunt die clib 37-rel niet vinden, he?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
Lang geleden toen jij ook nog RLS-junk was. Gelukkig is het allemaal goedgekomen.
Eens. Slecht voor de 40+ postcount ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:32 schreef APK het volgende:
Zo ken ik mijn abusers weer, bizar slotje
Zegt me helemaal niets, maar alles is te vinden indien nodig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:33 schreef APK het volgende:
Je kunt die clib 37-rel niet vinden, he?
soms nog even een uurtje voor het slapen gaan, maar op de bank gaat typen makkelijker en heb ik thee naast mequote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms lig je toch ook wel met je Ipad in bed....
misschien moet je hier vaker en beter lezenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Wanneer je jonger zat bent mag je me bellen...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik niet nee, jij ook niet volgens mij
Iets met een bank en scanman, maar misschien was dat met dat bankstel wel eerder dan het gelul over de TT van de toenmalige SC.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:35 schreef Kingstown het volgende:
Zegt me helemaal niets, maar alles is te vinden indien nodig.
Heeft ie een site?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
die stond op die site die van APK![]()
ik klik overal op
Nah, ik heb een baan enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
misschien moet je hier vaker en beter lezen
Ja dat nogmaalsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel plezier op de familiedag morgen
Mwah.quote:
niksquote:
wil ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
leuk hé dat terughalen van dingen![]()
van King geleerd
" Ze rijden in een donkerblauwe Chrysler Voyager met kenteken XH-LF-71 en hebben twee hondjes (Jack Russels) bij zich. ".quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Ik moet oppassen.![]()
WGR / Oplichtersduo Jannette Kuzee en Rene van der Logt
Schijnbaar is ze zelf ooit 10k kwijtgeraakt. Kan me voorstellen dat ze een beetje boos is, hoewel ze niet echt snugger overkomt. En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
" Ze rijden in een donkerblauwe Chrysler Voyager met kenteken XH-LF-71 en hebben twee hondjes (Jack Russels) bij zich. ".
Ik ben veilig, mensen met "twee hondjes (Jack Russels)" vertrouw ik sowieso niet...dat kan nooit zuivere koffie zijn.
Ik ben nu eenmaal een 100% kattenmens....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schijnbaar is ze zelf ooit 10k kwijtgeraakt. Kan me voorstellen dat ze een beetje boos is, hoewel ze niet echt snugger overkomt. En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.(nou vooruit....alleen sacha dan)
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=19819.5
ik heb helemaal geen hondenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.(nou vooruit....alleen sacha dan)
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=19819.5
Mijn broertje, het is carnaval hier, en die gek (1,96 mtr) gaat als dalmatiër verkleedt de straat op.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen honden![]()
het zijn verkleedde katten die heel goed met mijn Aap kunnen praten
mag hij dan ook bij elke boom zijn pootje oplichten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje, het is carnaval hier, en die gek (1,96 mtr) gaat als verkleed als dalmatiër verkleedt de straat op.
niet zo generaliserenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vreselijk, rare lui die Limbo's......
Ach joh, het went om er eentje te zijn.quote:
je kunt emigreren naar boven de rivierenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach joh, het went om er eentje te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |