Bos bloemen? Nee, vertel eens...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik al verteld van die bos bloemen voor mijn schoonzus?
nah... dit dus...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bos bloemen? Nee, vertel eens...
quote:
Damn, hoe krijg ik dat zo snel nog voor elkaar...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, zou ik vandaag voor het eerst in mijn leven een valentijnskaart krijgen?
misschien on line?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, hoe krijg ik dat zo snel nog voor elkaar...
Zelf bezorgen morgen vandaag. Met de trein uiteraard.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Damn, hoe krijg ik dat zo snel nog voor elkaar...
Nee je bent te laat MMquote:
Niet hier, maar vast wel ''ergens''...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef APK het volgende:
Yo, Kingstown!
Nog ruzie veroorzaakt de afgelopen 24u?
Hij stalkt wel meer en meer...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet hier, maar vast wel ''ergens''...
Hé APK!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef APK het volgende:
Yo, Kingstown!
Nog ruzie veroorzaakt de afgelopen 24u?
ik,heb vaak ruzie met mijn dekbedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:15 schreef Juup© het volgende:
Ik heb ruzie met mijn hoofd, kan beter ruzie op Fok! hebben.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik,heb vaak ruzie met mijn dekbed
Lig je alweer te lurken onder je dekbed?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik,heb vaak ruzie met mijn dekbed
nee hoor, nog op de bankquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Lig je alweer telurken onder je dekbed?
Euh, aan jou?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hé APK!![]()
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt.
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:17 schreef APK het volgende:
Euh, aan jou?
Al die doezedingetjes die ik niet ken uit het verleden ga ik niet naar luisteren
Waren ze hier?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.![]()
Die gasten uit jouw SC (Abusers) waren hier laatst verdwaald btw. Wat is het ding dat ze op deel 420 wilden blijven?
Slijmbalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.![]()
Die gasten uit jouw SC (Abusers) waren hier laatst verdwaald btw. Wat is het ding dat ze op deel 420 wilden blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |