ik,heb vaak ruzie met mijn dekbedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:15 schreef JuupŠ het volgende:
Ik heb ruzie met mijn hoofd, kan beter ruzie op Fok! hebben.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik,heb vaak ruzie met mijn dekbed
Lig je alweer te lurken onder je dekbed?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik,heb vaak ruzie met mijn dekbed
nee hoor, nog op de bankquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Lig je alweer telurken onder je dekbed?
Euh, aan jou?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hé APK!![]()
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt.
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:17 schreef APK het volgende:
Euh, aan jou?
Al die doezedingetjes die ik niet ken uit het verleden ga ik niet naar luisteren
Waren ze hier?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.![]()
Die gasten uit jouw SC (Abusers) waren hier laatst verdwaald btw. Wat is het ding dat ze op deel 420 wilden blijven?
Slijmbalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.![]()
Die gasten uit jouw SC (Abusers) waren hier laatst verdwaald btw. Wat is het ding dat ze op deel 420 wilden blijven?
Op de bank?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helemaal niks, luister radio2
40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENTquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Waren ze hier?
420 is een of andere meme: http://knowyourmeme.com/memes/420-blaze-it
Vasthouden, zeg ik!
Hadden we heel lang geleden ook met een Clib 37 met BB en een scanman die daar moeite mee had.
Memories
Nee hoor ...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Ik interupeerde de grote hosselshow
Zo ken ik mijn abusers weer, bizar slotjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENT![]()
Ze passen idd wel goed bij elkaar. Ik zie wel een toekomst voor chufi en DDM samen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Je kunt die clib 37-rel niet vinden, he?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
Lang geleden toen jij ook nog RLS-junk was. Gelukkig is het allemaal goedgekomen.
Eens. Slecht voor de 40+ postcount ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:32 schreef APK het volgende:
Zo ken ik mijn abusers weer, bizar slotje
Zegt me helemaal niets, maar alles is te vinden indien nodig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:33 schreef APK het volgende:
Je kunt die clib 37-rel niet vinden, he?
soms nog even een uurtje voor het slapen gaan, maar op de bank gaat typen makkelijker en heb ik thee naast mequote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms lig je toch ook wel met je Ipad in bed....
misschien moet je hier vaker en beter lezenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Wanneer je jonger zat bent mag je me bellen...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik niet nee, jij ook niet volgens mij
Iets met een bank en scanman, maar misschien was dat met dat bankstel wel eerder dan het gelul over de TT van de toenmalige SC.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:35 schreef Kingstown het volgende:
Zegt me helemaal niets, maar alles is te vinden indien nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |