Op de bank?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helemaal niks, luister radio2
40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENTquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Waren ze hier?
420 is een of andere meme: http://knowyourmeme.com/memes/420-blaze-it
Vasthouden, zeg ik!
Hadden we heel lang geleden ook met een Clib 37 met BB en een scanman die daar moeite mee had.
Memories
Nee hoor ...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Ik interupeerde de grote hosselshow
Zo ken ik mijn abusers weer, bizar slotjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENT![]()
Ze passen idd wel goed bij elkaar. Ik zie wel een toekomst voor chufi en DDM samen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Je kunt die clib 37-rel niet vinden, he?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
Lang geleden toen jij ook nog RLS-junk was. Gelukkig is het allemaal goedgekomen.
Eens. Slecht voor de 40+ postcount ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:32 schreef APK het volgende:
Zo ken ik mijn abusers weer, bizar slotje
Zegt me helemaal niets, maar alles is te vinden indien nodig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:33 schreef APK het volgende:
Je kunt die clib 37-rel niet vinden, he?
soms nog even een uurtje voor het slapen gaan, maar op de bank gaat typen makkelijker en heb ik thee naast mequote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms lig je toch ook wel met je Ipad in bed....
misschien moet je hier vaker en beter lezenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Wanneer je jonger zat bent mag je me bellen...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik niet nee, jij ook niet volgens mij
Iets met een bank en scanman, maar misschien was dat met dat bankstel wel eerder dan het gelul over de TT van de toenmalige SC.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:35 schreef Kingstown het volgende:
Zegt me helemaal niets, maar alles is te vinden indien nodig.
Heeft ie een site?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
die stond op die site die van APK![]()
ik klik overal op
Nah, ik heb een baan enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
misschien moet je hier vaker en beter lezen
Ja dat nogmaalsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel plezier op de familiedag morgen
Mwah.quote:
niksquote:
wil ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
leuk hé dat terughalen van dingen![]()
van King geleerd
" Ze rijden in een donkerblauwe Chrysler Voyager met kenteken XH-LF-71 en hebben twee hondjes (Jack Russels) bij zich. ".quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Ik moet oppassen.![]()
WGR / Oplichtersduo Jannette Kuzee en Rene van der Logt
Schijnbaar is ze zelf ooit 10k kwijtgeraakt. Kan me voorstellen dat ze een beetje boos is, hoewel ze niet echt snugger overkomt. En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
" Ze rijden in een donkerblauwe Chrysler Voyager met kenteken XH-LF-71 en hebben twee hondjes (Jack Russels) bij zich. ".
Ik ben veilig, mensen met "twee hondjes (Jack Russels)" vertrouw ik sowieso niet...dat kan nooit zuivere koffie zijn.
Ik ben nu eenmaal een 100% kattenmens....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schijnbaar is ze zelf ooit 10k kwijtgeraakt. Kan me voorstellen dat ze een beetje boos is, hoewel ze niet echt snugger overkomt. En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.(nou vooruit....alleen sacha dan)
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=19819.5
ik heb helemaal geen hondenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.(nou vooruit....alleen sacha dan)
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=19819.5
Mijn broertje, het is carnaval hier, en die gek (1,96 mtr) gaat als dalmatiër verkleedt de straat op.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen honden![]()
het zijn verkleedde katten die heel goed met mijn Aap kunnen praten
mag hij dan ook bij elke boom zijn pootje oplichten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje, het is carnaval hier, en die gek (1,96 mtr) gaat als verkleed als dalmatiër verkleedt de straat op.
niet zo generaliserenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vreselijk, rare lui die Limbo's......
Ach joh, het went om er eentje te zijn.quote:
je kunt emigreren naar boven de rivierenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach joh, het went om er eentje te zijn.
Maar als je zelf eentje bent die niet van carnaval houdt is het dit weekend wel flink afzien.quote:
je kunt jezelf ook een schop onder de kont geven en je in het gedruis storten, zo van 1, 2,3 alaaaaaaaaaaaaaaf!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar als je zelf eentje bent die niet van carnaval houdt is het dit weekend wel flink afzien.
nou ik weet dat toevallig echt wel hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie van boven de rivieren zouden je ogen niet geloven als je dit allemaal zou zien.
Nee, ik heb er geen zin in, ik stap zo even op de fiets even vlug langs de AH, en daarna eens iets eten zodat ik een beetje bij kan komen van gisteren. Verse broodjes enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt jezelf ook een schop onder de kont geven en je in het gedruis storten, zo van 1, 2,3 alaaaaaaaaaaaaaaf!
worstenbroodjesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen zin in, ik stap zo even op de fiets even vlug langs de AH, en daarna eens iets eten zodat ik een beetje bij kan komen van gisteren. Verse broodjes enzo.
tis carnaval wat maakt het uit om zonder schoenen naar buiten te gaan! Kijk eens in de wc misschien staan ze daarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben mijn schoenen kwijt, weet niet meer waar ik ze vannacht uit heb gedaan.
Ik voel me toch prettiger op mijn kistjes met stalen neuzen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
tis carnaval wat maakt het uit om zonder schoenen naar buiten te gaan! Kijk eens in de wc misschien staan ze daar
Ik ga gewoon verkleedt als leernicht naar de AH.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
tis carnaval wat maakt het uit om zonder schoenen naar buiten te gaan! Kijk eens in de wc misschien staan ze daar
foto ??quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verkleedt als leernicht naar de AH.
Dat wordt kijken dus, Brian Ferry gaat er wel in.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:23 schreef Kingstown het volgende:
Vanavond op Arte een uur lang Brian Ferry in concert. Voor de liefhebbers. Vanaf half twaalf.
Ik ging naar de AH en dacht omdat ik vandeweek de reclame zag, laat ik eens ovenkroketten nemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:40 schreef just me het volgende:
Bij ging dat croissantje er net wel in
Als politieagent mocht je niet verkleed gaan, dus ik kom straks als Marokkaanse huurmoordenaar verkleed naar het zuiden afzakken...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie van boven de rivieren zouden je ogen niet geloven als je dit allemaal zou zien.
Welke periode van Brian Ferry...?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:23 schreef Kingstown het volgende:
Vanavond op Arte een uur lang Brian Ferry in concert. Voor de liefhebbers. Vanaf half twaalf.
Concert van vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Welke periode van Brian Ferry...?
Het begin was wel leuk...
Wim Ruska was een tijdje uitsmijter op de Wallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Concert van vorig jaar.
Lees trouwens net dat Wim Ruska is overleden.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wim pakte 'm op en flikkerde 'm de snackbar uit.
Zo was judoka Wim...
Ik weet niet of je dan wel op gaat vallen....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als politieagent mocht je niet verkleed gaan, dus ik kom straks als Marokkaanse huurmoordenaar verkleed naar het zuiden afzakken...
Inclusief bomgordel?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als politieagent mocht je niet verkleed gaan, dus ik kom straks als Marokkaanse huurmoordenaar verkleed naar het zuiden afzakken...
Ik? Dan weet jij meer dat ikquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Juup, Mo en chufi wel. Keuze zat dus voor je.
maar 40 plusser doen toch niet meer aan sex? waarom doen ze dat dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Generalisatie jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
maar 40 plusser doen toch niet meer aan sex? waarom doen ze dat dan?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
iets voor jonge mensen. heel stom enzo
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
iets voor jonge mensen. heel stom enzo
Voor de gezelligheid. Samen hetzelfde uniseks beige jack aan enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
Voor de gezelligheid....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan met wie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid. Samen hetzelfde uniseks beige jack aan enzo.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Generalisatie jaNiet ieder 40+ er doet niet meer aan sex
Ik draag alleen zwarte kleding.....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid. Samen hetzelfde uniseks beige jack aan enzo.
beter iets dan nietsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag alleen zwarte kleding.....
Ja, ik moet wel iets aantrekken want anders pakken ze me weer op.quote:
Isax kan ik je wel aanbevelen. Zuidelijke roots en een pittige tante met mooie lange krullen.quote:
Dan zal ze toch af moeten dalen want ik ga niet naar boven.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Isax kan ik je wel aanbevelen. Zuidelijke roots en een pittige tante met mooie lange krullen.
Enige nadeel is dat ze in Amsterdam woont, maar je kunt niet alles hebben.
o ja, naar boven is altijd langer dan naar benedenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zal ze toch af moeten dalen want ik ga niet naar boven.
Nooit iets van gemerktquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:06 schreef isax het volgende:
[..]dat maken ze je wijs totdat je 40 word. om klokslag 12 uur word er dan opeens een heeeel groot slot aan gehangen.
A'dam, oei.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Isax kan ik je wel aanbevelen. Zuidelijke roots en een pittige tante met mooie lange krullen.
Enige nadeel is dat ze in Amsterdam woont, maar je kunt niet alles hebben.
En jullie daarboven verstaan me niet eens.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef just me het volgende:
[..]
o ja, naar boven is altijd langer dan naar beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |