Maar als je zelf eentje bent die niet van carnaval houdt is het dit weekend wel flink afzien.quote:
je kunt jezelf ook een schop onder de kont geven en je in het gedruis storten, zo van 1, 2,3 alaaaaaaaaaaaaaaf!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar als je zelf eentje bent die niet van carnaval houdt is het dit weekend wel flink afzien.
nou ik weet dat toevallig echt wel hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie van boven de rivieren zouden je ogen niet geloven als je dit allemaal zou zien.
Nee, ik heb er geen zin in, ik stap zo even op de fiets even vlug langs de AH, en daarna eens iets eten zodat ik een beetje bij kan komen van gisteren. Verse broodjes enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt jezelf ook een schop onder de kont geven en je in het gedruis storten, zo van 1, 2,3 alaaaaaaaaaaaaaaf!
worstenbroodjesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen zin in, ik stap zo even op de fiets even vlug langs de AH, en daarna eens iets eten zodat ik een beetje bij kan komen van gisteren. Verse broodjes enzo.
tis carnaval wat maakt het uit om zonder schoenen naar buiten te gaan! Kijk eens in de wc misschien staan ze daarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben mijn schoenen kwijt, weet niet meer waar ik ze vannacht uit heb gedaan.
Ik voel me toch prettiger op mijn kistjes met stalen neuzen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
tis carnaval wat maakt het uit om zonder schoenen naar buiten te gaan! Kijk eens in de wc misschien staan ze daar
Ik ga gewoon verkleedt als leernicht naar de AH.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
tis carnaval wat maakt het uit om zonder schoenen naar buiten te gaan! Kijk eens in de wc misschien staan ze daar
foto ??quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verkleedt als leernicht naar de AH.
Dat wordt kijken dus, Brian Ferry gaat er wel in.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:23 schreef Kingstown het volgende:
Vanavond op Arte een uur lang Brian Ferry in concert. Voor de liefhebbers. Vanaf half twaalf.
Ik ging naar de AH en dacht omdat ik vandeweek de reclame zag, laat ik eens ovenkroketten nemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:40 schreef just me het volgende:
Bij ging dat croissantje er net wel in
Als politieagent mocht je niet verkleed gaan, dus ik kom straks als Marokkaanse huurmoordenaar verkleed naar het zuiden afzakken...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie van boven de rivieren zouden je ogen niet geloven als je dit allemaal zou zien.
Welke periode van Brian Ferry...?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:23 schreef Kingstown het volgende:
Vanavond op Arte een uur lang Brian Ferry in concert. Voor de liefhebbers. Vanaf half twaalf.
Concert van vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Welke periode van Brian Ferry...?
Het begin was wel leuk...
Wim Ruska was een tijdje uitsmijter op de Wallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Concert van vorig jaar.
Lees trouwens net dat Wim Ruska is overleden.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wim pakte 'm op en flikkerde 'm de snackbar uit.
Zo was judoka Wim...
Ik weet niet of je dan wel op gaat vallen....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als politieagent mocht je niet verkleed gaan, dus ik kom straks als Marokkaanse huurmoordenaar verkleed naar het zuiden afzakken...
Inclusief bomgordel?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als politieagent mocht je niet verkleed gaan, dus ik kom straks als Marokkaanse huurmoordenaar verkleed naar het zuiden afzakken...
Ik? Dan weet jij meer dat ikquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Juup, Mo en chufi wel. Keuze zat dus voor je.
maar 40 plusser doen toch niet meer aan sex? waarom doen ze dat dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Generalisatie jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
maar 40 plusser doen toch niet meer aan sex? waarom doen ze dat dan?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
iets voor jonge mensen. heel stom enzo
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
iets voor jonge mensen. heel stom enzo
Voor de gezelligheid. Samen hetzelfde uniseks beige jack aan enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
Voor de gezelligheid....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan met wie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid. Samen hetzelfde uniseks beige jack aan enzo.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Generalisatie jaNiet ieder 40+ er doet niet meer aan sex
Ik draag alleen zwarte kleding.....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid. Samen hetzelfde uniseks beige jack aan enzo.
beter iets dan nietsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag alleen zwarte kleding.....
Ja, ik moet wel iets aantrekken want anders pakken ze me weer op.quote:
Isax kan ik je wel aanbevelen. Zuidelijke roots en een pittige tante met mooie lange krullen.quote:
Dan zal ze toch af moeten dalen want ik ga niet naar boven.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Isax kan ik je wel aanbevelen. Zuidelijke roots en een pittige tante met mooie lange krullen.
Enige nadeel is dat ze in Amsterdam woont, maar je kunt niet alles hebben.
o ja, naar boven is altijd langer dan naar benedenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zal ze toch af moeten dalen want ik ga niet naar boven.
Nooit iets van gemerktquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:06 schreef isax het volgende:
[..]dat maken ze je wijs totdat je 40 word. om klokslag 12 uur word er dan opeens een heeeel groot slot aan gehangen.
A'dam, oei.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Isax kan ik je wel aanbevelen. Zuidelijke roots en een pittige tante met mooie lange krullen.
Enige nadeel is dat ze in Amsterdam woont, maar je kunt niet alles hebben.
En jullie daarboven verstaan me niet eens.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef just me het volgende:
[..]
o ja, naar boven is altijd langer dan naar beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |