Ja dat nogmaalsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel plezier op de familiedag morgen
Mwah.quote:
niksquote:
wil ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
leuk hé dat terughalen van dingen![]()
van King geleerd
" Ze rijden in een donkerblauwe Chrysler Voyager met kenteken XH-LF-71 en hebben twee hondjes (Jack Russels) bij zich. ".quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Ik moet oppassen.![]()
WGR / Oplichtersduo Jannette Kuzee en Rene van der Logt
Schijnbaar is ze zelf ooit 10k kwijtgeraakt. Kan me voorstellen dat ze een beetje boos is, hoewel ze niet echt snugger overkomt. En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
" Ze rijden in een donkerblauwe Chrysler Voyager met kenteken XH-LF-71 en hebben twee hondjes (Jack Russels) bij zich. ".
Ik ben veilig, mensen met "twee hondjes (Jack Russels)" vertrouw ik sowieso niet...dat kan nooit zuivere koffie zijn.
Ik ben nu eenmaal een 100% kattenmens....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schijnbaar is ze zelf ooit 10k kwijtgeraakt. Kan me voorstellen dat ze een beetje boos is, hoewel ze niet echt snugger overkomt. En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.(nou vooruit....alleen sacha dan)
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=19819.5
ik heb helemaal geen hondenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.(nou vooruit....alleen sacha dan)
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=19819.5
Mijn broertje, het is carnaval hier, en die gek (1,96 mtr) gaat als dalmatiėr verkleedt de straat op.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen honden![]()
het zijn verkleedde katten die heel goed met mijn Aap kunnen praten
mag hij dan ook bij elke boom zijn pootje oplichten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje, het is carnaval hier, en die gek (1,96 mtr) gaat als verkleed als dalmatiėr verkleedt de straat op.
niet zo generaliserenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vreselijk, rare lui die Limbo's......
Ach joh, het went om er eentje te zijn.quote:
je kunt emigreren naar boven de rivierenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach joh, het went om er eentje te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |