Kun je lang wachten... Gaat om degelijke dames .... van onder de 50quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop toch op een verhaal van chufi
wat zongen die meiden toch héérlijk valsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoopte op NSFW.
NSF valt dus een beetje tegen.
Komen we just me vogel weer tegenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoopte op NSFW.
NSF valt dus een beetje tegen.
Discreet als altijdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je lang wachten... Gaat om degelijke dames .... van onder de 50
ik was al bezig, maar ik keek bij afbeeldingen, dus dat schiet niet op dan ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Googelen is eigenlijk jouw taakje, maar vooruit....
http://nl.wikipedia.org/wiki/NSFW
waarom ging het niet door?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je lang wachten... Gaat om degelijke dames .... van onder de 50
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
NS en sneeuw... Ja dan kun je beter thuis blijven
en ja, een volgende kans deed zich niet meer voor natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
NS en sneeuw... Ja dan kun je beter thuis blijven
Nee maar kreeg nog wel af en toe pikante fotos van 1 .. 2 jaar terug of zo speelde ditquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ja, een volgende kans deed zich niet meer voor natuurlijk
Die heb ik met kerst gezien, wel interresant, zelfs als je geen Nick Cave fan bent zoals ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
20,000 Days on Earth (2014) - IMDb
Volgens mij nu op NPO2
Zag het ook zomaar opeens tijdens een zapp sessie ... Uur van de Wolf docu ....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik met kerst gezien, wel interresant, zelfs als je geen Nick Cave fan bent zoals ik.
Leuke meiden ook wel toch?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
Geil, vertel.....
[..]
Leuke meiden ook wel toch?
Ik had het net nog over jeover die giraffe, maar dat weet je denk ik niet meer
Ik ga een beetje op tijd mijn nest in, morgen moet ik om half twaalf de deur uit, en ik hebquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
20,000 Days on Earth (2014) - IMDb
Volgens mij nu op NPO2
24 hours Nick Cave
Deze wel denk ik ... Zelfs Remlof beaamt het...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Die muziekdocu's zijn meestal echt de moeite waard
Ik heb laatst die UvdW docu over Nile Rodgers gezien, dat was gaafquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag het ook zomaar opeens tijdens een zapp sessie ... Uur van de Wolf docu ....
Ja lekkere dingen. En nee, weet ik niet meer, vertel eens?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuke meiden ook wel toch?
Ik had het net nog over jeover die giraffe, maar dat weet je denk ik niet meer
Morgen family day Fann ... Ik mag hopen dat het een onvergetelijke dag wordt.. Slaap lekker schatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga een beetje op tijd mijn nest in, morgen moet ik om half twaalf de deur uit, en ik heb
altijd nogal wat tijd nodig 's morgens![]()
en effe lekker gezichtmaskertje doen en zo, dat ik er een beetje uitzie voor het ''feest''![]()
vroeger kon ik zo mijn nest uitspringen maar dat werkt niet meer
ja is een lang verhaalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja lekkere dingen. En nee, weet ik niet meer, vertel eens?
Giraf, giraf, giraf...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ja is een lang verhaalmisschien heeft King inmiddels een linkje
Oh dacht ik op te maken .. Maar fijn dat je nog ff blijftquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nou nog effe hoor, ik ben nog niet weg
gevondenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Giraf, giraf, giraf...
* remlof pijnigt zijn hersens
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
Zo, weekend
En ik ben blij dat ik die kutgiraffe van fann heb weggehaald, anders had ik een lamme vinger gekregen van dit topic op m'n tablet
Oh datquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
en toen liep het uit de hand![]()
RLS / [RLS SC #1097] Waar we naar Kunduz gaan
Mooi dingetje, heb je die altijd bij je?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet al te snugger...
Weer thuis:
[ afbeelding ]
werkte de NS goed mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet al te snugger...
Weer thuis:
[ afbeelding ]
Ik vind het maar gevaarlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
leuk hé dat terughalen van dingen![]()
van King geleerd
Cadeautje van organisator Wullie McMorland, omdat het de 5e editie was...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi dingetje, heb je die altijd bij je?
Mooi kadootjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cadeautje van organisator Wullie McMorland, omdat het de 5e editie was...
NS had heen 15 minuten vertraging en terug 5 minuten.
Schijnt niets opzienbarends te zijn...
Het ziet er misschien antiek uit, maar het is heel recent gemaakt in China.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi kadootjeziet er een beetje antiek uit, klopt dat?
Ik was milder met mijn reactie...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
Nee, trut natuurlijk is dat geen antieker staat notabene 2015 op
Dat zal pijn doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Giraf, giraf, giraf...
* remlof pijnigt zijn hersens
ah... ja ik was er zelf al achter dat het geen antiek kon zijn, dat het een sleutelhanger wasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ziet er misschien antiek uit, maar het is heel recent gemaakt in China.
Is een sleutelhanger...
Soms vind ik mezelf wel een beetje dom dan post ik iets te snel en dan denk ik oh.. nee...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was milder met mijn reactie...
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
Nee, trut natuurlijk is dat geen antieker staat notabene 2015 op
Of je denkt niet en post het twee keer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms vind ik mezelf wel een beetje dom dan post ik iets te snel en dan denk ik oh.. nee...
Ah.......... Jij ook Happy Valentijn enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je denkt niet en post het twee keer.
Happy Valentijn, Fann!
Laat de cadeau's maar doorkomen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.......... Jij ook Happy Valentijn enzo
quote:
Had ik al verteld van die bos bloemen voor mijn schoonzus?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat de cadeau's maar doorkomen...
Als jij dat graag wilt dan hoop ik voor jou dat jij er 1 krijgtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, zou ik vandaag voor het eerst in mijn leven een valentijnskaart krijgen?
Als je me je email adres stuurt lukt een virtual nog welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik al verteld van die bos bloemen voor mijn schoonzus?
Weet je ook van wie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Bos bloemen? Nee, vertel eens...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik al verteld van die bos bloemen voor mijn schoonzus?
nah... dit dus...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bos bloemen? Nee, vertel eens...
quote:
Damn, hoe krijg ik dat zo snel nog voor elkaar...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
misschien on line?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, hoe krijg ik dat zo snel nog voor elkaar...
Zelf bezorgen morgen vandaag. Met de trein uiteraard.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Damn, hoe krijg ik dat zo snel nog voor elkaar...
Nee je bent te laat MMquote:
Niet hier, maar vast wel ''ergens''...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef APK het volgende:
Yo, Kingstown!
Nog ruzie veroorzaakt de afgelopen 24u?
Hij stalkt wel meer en meer...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet hier, maar vast wel ''ergens''...
Hé APK!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef APK het volgende:
Yo, Kingstown!
Nog ruzie veroorzaakt de afgelopen 24u?
ik,heb vaak ruzie met mijn dekbedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:15 schreef JuupŠ het volgende:
Ik heb ruzie met mijn hoofd, kan beter ruzie op Fok! hebben.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik,heb vaak ruzie met mijn dekbed
Lig je alweer te lurken onder je dekbed?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik,heb vaak ruzie met mijn dekbed
nee hoor, nog op de bankquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Lig je alweer telurken onder je dekbed?
Euh, aan jou?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hé APK!![]()
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt.
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:17 schreef APK het volgende:
Euh, aan jou?
Al die doezedingetjes die ik niet ken uit het verleden ga ik niet naar luisteren
Waren ze hier?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.![]()
Die gasten uit jouw SC (Abusers) waren hier laatst verdwaald btw. Wat is het ding dat ze op deel 420 wilden blijven?
Slijmbalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.![]()
Die gasten uit jouw SC (Abusers) waren hier laatst verdwaald btw. Wat is het ding dat ze op deel 420 wilden blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |