Je hebt ook gelijk, 't komt gewoon door mijn haat/liefde verhouding met Femke. Ik mis 'r en ik vind eigenlijk gewoon dat niemand haar plaats mag innemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Jolande Sap absoluut niet lelijk hoor. Zeker als je bedenkt dat ze al ver in de veertig is.
Gewoon een kutgiraffe met een nek zo lang dat je er normaal 100 postings kwijt kunt. Terechte notequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Deisyy het volgende:
Fann wat heb je nou weer gedaan?
Doe me dat plaatje eens pm-en of dm-en
Waar was je? Toch niet in de babykamer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:50 schreef Laysa het volgende:
Gowd het leek wel een grafkelder zo koud was het ....nu ff lekker opwarmen en strak eten koken
Haar ogen zijn tien keer mooier dan die van Femkequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Jolande Sap absoluut niet lelijk hoor. Zeker als je bedenkt dat ze al ver in de veertig is.
We waren naar Fluminalis...die meneer verkoopt en handelt in relieken en interieurs van kerken...Die meneer was echt heel interessant en de inboedel ook...Echt hele verhalenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar was je? Toch niet in de babykamer?
Niks meegejat? Een Maria-beeld van twee meter moffel je zo wegquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
We waren naar Fluminalis...die meneer verkoopt en handelt in relieken en interieurs van kerken...Die meneer was echt heel interessant en de inboedel ook...Echt hele verhalen![]()
maar het was daar ijskoud binnen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niks meegejat? Een Maria-beeld van twee meter moffel je zo weg
Dat eerste, dat tweede is gewoon niet te betalen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Copycat het volgende:
Klinkt boeiend. Uit interesse of echt op zoek naar iets?
Uit interessequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Copycat het volgende:
Klinkt boeiend. Uit interesse of echt op zoek naar iets?
Ja und? kan ons dat wat schele?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
Zo, weekend
En ik ben blij dat ik die kutgiraffe van fann heb weggehaald, anders had ik een lamme vinger gekregen van dit topic op m'n tablet
Ja, maar dat zegt helemaal nietsquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
En vanwege dat plaatje kreeg ze een note?
Kreeg jij daar ook weer een note voor?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt helemaal niets
Ik zou zeggen:plak eens een plaatjequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit vraagt om grondig onderzoek... Wannéér is een plaatje nu precies te lang...
Ik ben al aan het painten, maak je niet druk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:plak eens een plaatje
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben al aan het painten, maak je niet druk.
Tja...zo gaat dat straks ook als de bruinhemden door de straten marcherenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:34 schreef Copycat het volgende:
FANN moet boeten voor het feit dat Remlof's cheap ass tablet niet lekker swiped.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |