Oh, ik vind het ook niet erg, het valt me nu alleen erg op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef Disana het volgende:
Jawel, maar ik denk dat mijn begrip als ex-verslaafde gewoon nog erg groot is. Ik vind het gewoon niet erg.
Hoe is dat trouwens met eten, heb je daar ook meer geur en smaak? Dat vind ik nog steeds wel prettig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik vind het ook niet erg, het valt me nu alleen erg op.
Dat heeft wel even geduurd, maar mijn reuk- en smaakvermogen zijn ook qua de finer things in life stukken verbeterd. Dat is inderdaad een erg prettige bijkomstigheid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef Disana het volgende:
Hoe is dat trouwens met eten, heb je daar ook meer geur en smaak? Dat vind ik nog steeds wel prettig.
Dat vind ik dus ook. Ik had geen idee dat ik een deel van mijn smaak miste.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft wel even geduurd, maar mijn reuk- en smaakvermogen zijn ook qua de finer things in life stukken verbeterd. Dat is inderdaad een erg prettige bijkomstigheid.
Moet je eens een discotheek binnen lopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij concerten merk je nu wel meer dat sommige mensen erg stinken. Toen er nog gerookt werd had je daar minder last van.
Lijkt me logisch. Er is ook geen enkele reden om dat niet te doen.quote:
Dat zeggen kerels toch altijd?quote:
Ik heb me wel eens beter gevoeld en had het liefst de hele dag in mijn bed gelegen, maar had een lunchafspraak met een goede vriend en lig nu voor pampus op de bank.quote:
Kon je die afspraak niet verzetten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb me wel eens beter gevoeld en had het liefst de hele dag in mijn bed gelegen, maar had een lunchafspraak met een goede vriend en lig nu voor pampus op de bank.
Jouw afspraak bij de mondhygieniste viel mee?
Erg he, mondhygienistes zijn zo onvoorspelbaar, ze toveren telkens weer een ander raggertje uit hun laatje. Maar die creme joh, dat is een uitkomst. Ik moet in februari weer en zie er een stuk minder tegen op dan normaal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon je die afspraak niet verzetten?
Viel mee is een tweetal grote woorden, maar ik heb het overleefd. Denk ik dat ze eindelijk klaar is met Captain Hook, en dan gaat ze met de kleinere haakjes lopen vervelen. Eind mei mag ik weer terug en ik heb net twee verschillende maten raggers gehaald. Vanaf vandaag ga ik het echt echt echt elke dag goed doen. Echt!
Hey PB kun jij me uitleggen waarom veel vrouwen die 25 jaar terug "overtuigd" pot waren en wel zo fanatiek dat ze posters van mannen bij het coc van de muren scheurden nu ook "aan de worst" zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zeggen kerels toch altijd?![]()
Daarom zijn vrouwen ook veel beter met inparkeren: mannen denken altijd dat een lullig kutstukje 25 cm. is.
Ik vind het maar lang duren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is maar een beetje griep Mera, bedankt
Heel eenvoudig. Als ik lekker uit eten ga, eet ik op de dag zelf alleen maar wat droog bruinbrood.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey PB kun jij me uitleggen waarom veel vrouwen die 25 jaar terug "overtuigd" pot waren en wel zo fanatiek dat ze posters van mannen bij het coc van de muren scheurden nu ook "aan de worst" zijn.
Ik moet er wel om lachen hoor als ik er weer een tegen kom met een kerel en dan vraag, "Hey Door ook aan de worst".
Ik ga wel voor de samenvatting. Zoveel wol eromheen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef Marrije het volgende:
ik ben dat debat ook een beetje aan het volgen, met een snothoofd
Ik vind Jolande Sap absoluut niet lelijk hoor. Zeker als je bedenkt dat ze al ver in de veertig is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:26 schreef Jian het volgende:
Ik vind de nieuwe lelijke ijskoningin van Groen Links niks niet leukIk mis Femke nu al
Whehehe........quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel eenvoudig. Als ik lekker uit eten ga, eet ik op de dag zelf alleen maar wat droog bruinbrood.
Dan geniet je veel intensiever van het moment dat je echt gaat eten.
Volgens mij geil jij op alles wat een polsslag heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Jolande Sap absoluut niet lelijk hoor. Zeker als je bedenkt dat ze al ver in de veertig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |