Ja best wel, maar niet voor mezelf en ook niet nu.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:53 schreef sacha het volgende:
iemand nog belang bij een Hello Fresh cadeaukaart van 20 euro?
Scheermes kaal, al sinds mijn pubertijd en niet om te verbergen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die draagt ie zeker om zijn kale kop te verbergen...
Ik scheer gewoon mijn hoofd klaarquote:
Ik vind het beiden van dezelfde horror, lang haar bij een man en een petje bij een 40+-er.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Scheermes kaal, al sinds mijn pubertijd en niet om te verbergen.
Alles beter dan lang haar met een knot of staart bij een man. Pure horror...
Een ejaculerende kale kopquote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik scheer gewoon mijn hoofd klaar
Zonder petje krijg ik huidkanker van de zonquote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het beiden van dezelfde horror, lang haar bij een man en een petje bij een 40+-er.
Nu vinden jullie mij zeker een bitch?
komma vergetenquote:
Nee hoor, ook caps (petjes vind ik ook niet klinken) draag ik al een jaar of 20, soms noodzakelijk, soms omdat ik het leuk vind. Ik heb er genoeg...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het beiden van dezelfde horror, lang haar bij een man en een petje bij een 40+-er.
Nu vinden jullie mij zeker een bitch?
en een hoedje gaat niet op de fiets, die waait wegquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zonder petje krijg ik huidkanker van de zon
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zonder petje krijg ik huidkanker van de zon
Ik droeg een strakke muts vandaagquote:Op zondag 15 februari 2015 21:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en een hoedje gaat niet op de fiets, die waait weg
geen geld voorquote:
Des zomers bedoel ikquote:
ik denk dat daar wel een stuk waarheid inzit hoor!quote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Des zomers bedoel ik
Overmatige blootstelling aan de zon wordt gezien als de belangrijkste oorzaak voor het ontstaan van huidkanker.
goedquote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet in mijn collectie, voor de goede orde...
Gofferquote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet in mijn collectie, voor de goede orde...
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat daar wel een stuk waarheid inzit hoor!
Ongetwijfeld:quote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat daar wel een stuk waarheid inzit hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |