aapje...quote:
Die baard van hem is zijn imago, tenminste dat zegt ie.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:40 schreef just me het volgende:
[..]
aapje...![]()
![]()
dus hebben we nu een aap en een aapje in 40+
hij heeft tenminste baargroeiquote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die baard van hem is zijn imago, tenminste dat zegt ie.
tis maar goed dan dat je geen zussen hebtquote:
Ik heb 1 zus maar daar heeft niemand van onze hele familie nog contact mee, ik al 31 jr. niet meer. En ik mis haar niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
tis maar goed dan dat je geen zussen hebt
Je hebt nu een indruk van wie ik ben toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:54 schreef just me het volgende:
Dan hoop ik voor je zus dan dat ze geen baardgroei heeft![]()
Familiebanden...
Maar ik kan zegen dat ik samen met mijn dochter naar fok-meetings geweest ben
Ik kwam hier zomaar binnenvallen een week of wat geleden, omdat iemand me zei, kom daar eens kijken, nou hier ben ik dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt nu een indruk van wie ik ben toch?
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam hier zomaar binnenvallen een week of wat geleden, omdat iemand me zei, kom daar eens kijken, nou hier ben ik dan.
quote:Op zondag 15 februari 2015 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.
dag ouwetjequote:Op zondag 15 februari 2015 12:17 schreef just me het volgende:
Deze oude vrouw gaat nog even wat binnenshuis doen en daarna weg
Maar soms heb je geen keus.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je "keuzes" definiëert.
Je hebt de keus om binnen te blijven of om naar buiten te gaan. Dat dan weer wel.quote:
waar mijn huis woont is de gevoelstemperatuur -4, snijdende woei en geen zonnetje...quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.
Ja, die was leuk he. Floepte er opeens uit.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die was leuk he. Floepte er opeens uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |