tis maar goed dan dat je geen zussen hebtquote:
Ik heb 1 zus maar daar heeft niemand van onze hele familie nog contact mee, ik al 31 jr. niet meer. En ik mis haar niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
tis maar goed dan dat je geen zussen hebt
Je hebt nu een indruk van wie ik ben toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:54 schreef just me het volgende:
Dan hoop ik voor je zus dan dat ze geen baardgroei heeft![]()
Familiebanden...
Maar ik kan zegen dat ik samen met mijn dochter naar fok-meetings geweest ben
Ik kwam hier zomaar binnenvallen een week of wat geleden, omdat iemand me zei, kom daar eens kijken, nou hier ben ik dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt nu een indruk van wie ik ben toch?
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam hier zomaar binnenvallen een week of wat geleden, omdat iemand me zei, kom daar eens kijken, nou hier ben ik dan.
quote:Op zondag 15 februari 2015 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.
dag ouwetjequote:Op zondag 15 februari 2015 12:17 schreef just me het volgende:
Deze oude vrouw gaat nog even wat binnenshuis doen en daarna weg
Maar soms heb je geen keus.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je "keuzes" definiëert.
Je hebt de keus om binnen te blijven of om naar buiten te gaan. Dat dan weer wel.quote:
waar mijn huis woont is de gevoelstemperatuur -4, snijdende woei en geen zonnetje...quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.
Ja, die was leuk he. Floepte er opeens uit.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die was leuk he. Floepte er opeens uit.
Zonnetje schijnt hier wel , maar idd de tegenwind viel bar tegenquote:Op zondag 15 februari 2015 12:31 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont is de gevoelstemperatuur -4, snijdende woei en geen zonnetje...
mijn weerstation zegt wel zonnetje dus die zal ik eens toespreken
Veel plezier, ik ga dat niet lezen boeit mij niet eerlijk gezegdquote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef sacha het volgende:
zondagmiddag vertier:
NWS / Moslims in Nederland maken zich zorgen over hun toekomst.
Weet je ik vind dat een beetje rare stelling, ik doe namelijk niets en jij denk ik ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef sacha het volgende:
zondagmiddag vertier:
NWS / Moslims in Nederland maken zich zorgen over hun toekomst.
Feit is ook dat er in Nederland vooral moorden gepleegd worden door mannen.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Feit is dat er moorden worden gepleegd en blijkbaar brengt dat met zich mee dat er mensen zijn die daardoor minder tolerant jegens de islam worden, iets met oorzaak en gevolg.
Je weet best hoe ik het bedoel.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Feit is ook dat er in Nederland vooral moorden gepleegd worden door mannen.
Dat is ook de reden dat ik een stuk minder tolerant tov mannen ben geworden. Iets met oorzaak en gevolg.
Zoals je het getypt hebt neem ik voor het gemak maar aan.quote:
Jammer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |