geboren in 1958 en dat is toch te jongquote:Op zondag 15 februari 2015 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is veel te jong? En wanneer zit je tijd er echt op?
Dat is te jong.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
geboren in 1958 en dat is toch te jong
hij kreeg een hersenbloeding, werd in coma gebracht en had zelf bij moeten komen en dat is niet gebeurd, hij was al hersendood....quote:
of hebben weinig keusquote:Op zondag 15 februari 2015 11:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
Natuurlijk, iedere dag.
Mensen die wachten tot ze klaar zijn met werken, die hebben het echt niet begrepen.
Ik was toen pas 18 jr en mijn broertje werd een week later 13 jr.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:24 schreef just me het volgende:
Ik heb ook gehoord dat veel mensen eenzaam zijn als ze echt oud zijn, iedereen om hun heen gaat dood...
55 jaar... jeetje dat is hartstkke jong, dat was ik 7 jaar geleden
dat moet ook een heftige tijd voor je moeder geweest zijn met 'n zoon van 18 en 'n pubertje van 13quote:Op zondag 15 februari 2015 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was toen pas 18 jr en mijn broertje werd een week later 13 jr.
Dat was even heftig hoor. en afgelopen vrijdag was ie al 34 jr dood dus.
Ja, mijn moeder kon ons ook totaal niet aan, we deden gewoon wat we wilden vanaf toen, en dat betekende een heftig en ruig leven, vandaar al die dode bekenden ook, maar wij zijn er nog, mijn broertje wordt vrijdag 47 jr.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
dat moet ook een heftige tijd voor je moeder geweest zijn met 'n zoon van 18 en 'n pubertje van 13
en uiteindelijk is het met jullie toch nog goedgekomen ?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja mijn, moeder kon ons ook totaal niet aan, we deden gewoon wat we wilden vanaf toen, en dat betekende een heftig en ruig leven, vandaar al die dode bekenden ook, maar wij zijn er nog, mijn broertje wordt vrijdag 47 jr.
Ja joh, we zijn geen domme jongens hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
en uiteindelijk is het met jullie toch nog goedgekomen ?
heb je mij niet horen zeggenquote:Op zondag 15 februari 2015 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, we zijn geen domme jongens hoor.
kan het misschien wat vriendelijker?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is bullshit, keuzes genoeg.
lang niet altijdquote:Op zondag 15 februari 2015 11:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is bullshit, keuzes genoeg.
leuk hoor trotste vader!quote:
aapje...quote:
Die baard van hem is zijn imago, tenminste dat zegt ie.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:40 schreef just me het volgende:
[..]
aapje...![]()
![]()
dus hebben we nu een aap en een aapje in 40+
hij heeft tenminste baargroeiquote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die baard van hem is zijn imago, tenminste dat zegt ie.
tis maar goed dan dat je geen zussen hebtquote:
Ik heb 1 zus maar daar heeft niemand van onze hele familie nog contact mee, ik al 31 jr. niet meer. En ik mis haar niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
tis maar goed dan dat je geen zussen hebt
Je hebt nu een indruk van wie ik ben toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:54 schreef just me het volgende:
Dan hoop ik voor je zus dan dat ze geen baardgroei heeft![]()
Familiebanden...
Maar ik kan zegen dat ik samen met mijn dochter naar fok-meetings geweest ben
Ik kwam hier zomaar binnenvallen een week of wat geleden, omdat iemand me zei, kom daar eens kijken, nou hier ben ik dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt nu een indruk van wie ik ben toch?
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam hier zomaar binnenvallen een week of wat geleden, omdat iemand me zei, kom daar eens kijken, nou hier ben ik dan.
quote:Op zondag 15 februari 2015 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.
dag ouwetjequote:Op zondag 15 februari 2015 12:17 schreef just me het volgende:
Deze oude vrouw gaat nog even wat binnenshuis doen en daarna weg
Maar soms heb je geen keus.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je "keuzes" definiëert.
Je hebt de keus om binnen te blijven of om naar buiten te gaan. Dat dan weer wel.quote:
waar mijn huis woont is de gevoelstemperatuur -4, snijdende woei en geen zonnetje...quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik kan goed met oude vrouwen opschieten dus dat scheelt wel.
Ja, die was leuk he. Floepte er opeens uit.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die was leuk he. Floepte er opeens uit.
Zonnetje schijnt hier wel , maar idd de tegenwind viel bar tegenquote:Op zondag 15 februari 2015 12:31 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont is de gevoelstemperatuur -4, snijdende woei en geen zonnetje...
mijn weerstation zegt wel zonnetje dus die zal ik eens toespreken
Veel plezier, ik ga dat niet lezen boeit mij niet eerlijk gezegdquote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef sacha het volgende:
zondagmiddag vertier:
NWS / Moslims in Nederland maken zich zorgen over hun toekomst.
Weet je ik vind dat een beetje rare stelling, ik doe namelijk niets en jij denk ik ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef sacha het volgende:
zondagmiddag vertier:
NWS / Moslims in Nederland maken zich zorgen over hun toekomst.
Feit is ook dat er in Nederland vooral moorden gepleegd worden door mannen.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Feit is dat er moorden worden gepleegd en blijkbaar brengt dat met zich mee dat er mensen zijn die daardoor minder tolerant jegens de islam worden, iets met oorzaak en gevolg.
Je weet best hoe ik het bedoel.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Feit is ook dat er in Nederland vooral moorden gepleegd worden door mannen.
Dat is ook de reden dat ik een stuk minder tolerant tov mannen ben geworden. Iets met oorzaak en gevolg.
Zoals je het getypt hebt neem ik voor het gemak maar aan.quote:
Jammer.quote:
Ik ben wat aan het huishouden aan het doen en lees tussendoor wat mee en dan reageer ik, ik hou toch regelmatig mijn korte peukpauze.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals je het getypt hebt neem ik voor het gemak maar aan.
Als je de grote gemeenschappelijke deler zoekt bij mensen die moorden plegen, dan kom je bij mannen in een bepaalde leeftijdscategorie uit. Veel moeilijker is het niet. Is altijd al zo geweest en dat zal altijd wel zo blijven.
[..]
Jammer.Elke SC heeft er minimaal 1 nodig om de boel wat levendig te houden.
Ik ben net wezen schaatsen in Castricum.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:31 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont is de gevoelstemperatuur -4, snijdende woei en geen zonnetje...
mijn weerstation zegt wel zonnetje dus die zal ik eens toespreken
die bewoording ging mij nou net ietsjes te verquote:Op zondag 15 februari 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering tyfus koud, zeker na gisteren...
Heb je het beter voor elkaar dan ik, ik ben nog steeds tussendoor met het huishouden bezig, maar nu heb ik weer even peuk- en plaspauze.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net wezen schaatsen in Castricum.
Op het binnenzeetje...
Tering tyfus koud, zeker na gisteren...
Telefoonquote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen weerstation ... Is dat tegenwoordig in ?
Je kan toch niet meer zonder?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het al heel luxe dat ik een thermostaat in de woonkamer heb waarop ik de temperatuur van de woonkamer kan aflezen
Meten is weten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:08 schreef chufi het volgende:
Maar heb je er wat aan... Weer blijft onvoorspeelbaar
Waar zie jij Wifi?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:08 schreef chufi het volgende:
Maar heb je er wat aan... Weer blijft onvoorspeelbaar
Ik zie dat ie WIFI heeft, dus die haalt alles van het internet...
Geen WiFi, atoomtijd wel...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:08 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat ie WIFI heeft, dus die haalt alles van het internet...
aiquote:Op zondag 15 februari 2015 18:12 schreef just me het volgende:
Nou ik kan je vertellen dat het koud was toen ik thuiskwam... was vergeten de deuren helemaal dicht te doen en de verwarming stond laag
Vanmiddag kwam ik een buitenthermometer tegen waarop stond dat het -1 was.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Meten is weten.
Weten of je een extra dikke trui aan moet doen of juist niet, bijvoorbeeld.
Vandaag was zo'n dag dat zo'n meter wel handig was.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanmiddag kwam ik een buitenthermometer tegen waarop stond dat het -1 was.
Als ik dat van te voren had geweten, dan had ik idd een andere trui aangedaan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)tie_op_de_Dam__.htmlquote:Grieken demonstreren op de Dam
AMSTERDAM -
Op de Dam wordt vandaag door een paarhondend man gedemonstreerd om solidariteit te tonen met de Griekse bevolking en haar nieuwe premier Alexis Tsipras. Volgens de actievoerders wordt er vooral gedemonstreerd tegen de chantage van de Europese Unie.
Die ligt nog uit te buiken van family party ....quote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)tie_op_de_Dam__.html
'Hallo meneer de bank, ik wil een lening.'
'Komt in orde, zet u hier even een krabbel en het geld volgt binnenkort.'
Wat later...
'Hallo meneer de bank, die lening, die betaal ik niet terug.'
'Maar u heeft er toch met uw volle verstand voor getekend?'
'U chanteert mij...'
Ben benieuwd naar de foto's van Fann....
Dat was gisteren toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ligt nog uit te buiken van family party ....
Als jij nog één keer iets post over ziekte of zo, dan zal je het weten...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
Ik kom net van buiten, is best te doen hier in een overhemd met korte mouwen.
Goed hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij nog één keer iets post over ziekte of zo, dan zal je het weten...
Fann is er gek op en die Griek doet mee.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann is er gek op en die Griek doet mee.
Gemaakt van gesubsidieerde sojabonen en gefinacieerd met oud Griekse Dragmen...
ik dacht eerst dat is zijn baardquote:
ik had de ramen open vanmiddagquote:Op zondag 15 februari 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
Ik kom net van buiten, is best te doen hier in een overhemd met korte mouwen.
Ik de achterdeur (ben niet thuis nu anders had ik de schuifpui open gedaan), maar het was echt lekker weer.quote:
hip? geen ideequote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En een kleine teen om de watertemperatuur te peilen...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:53 schreef sacha het volgende:
[..]
hip? geen idee![]()
ik heb een ouderwetse barometer, een weerstation in mijn tuinhuis, buienradar via de Toon, en de regenmeter op mijn foon
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een kleine teen om de watertemperatuur te peilen...
Cool nummer, die heb ik op CD.quote:
Cool manquote:
En bij onweer wordt de melk zuur...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:58 schreef sacha het volgende:
[..]en als er storm komt krijg ik een zwaar hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |