Piet wilde godverdomme vast wel revanche voor zijn poging afgelopen nacht...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Voordat Piet weer te lui is om een nieuwe tt te verzinnen.
[ afbeelding ]
Houd die gedacht vast en bewaar het voor de volgende keer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had iets met een glazen bol.
[ afbeelding ]
Kings schijt slik je wel ... OK Smakelijk verledenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat zou het dat King er vanmiddag over begon? Je praat echt poep
Zit er een drol dwars?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Kings schijt slik je wel ... OK Smakelijk verleden
Nee het is Sacha d'r schuld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
Het was mijn schuld, ik begon weer over dat topic, maar dat komt omdat ik het net pas las
Ik heb geen idee waar je het over hebt en dat wilde ik graag zo laten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Kings schijt slik je wel ... OK Smakelijk verleden
nee, dit keer de mijne....quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee het is Sacha d'r schuld.
Jij rookte toch niet of ben je van ellende gaan roken?quote:
Tis Fann dr schuld vandaag... golfer - tong fittiequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt en dat wilde ik graag zo laten.
Het gaat helemaal nergens over, chufi moet kennelijk poepen en het wil niet lukken.quote:
Nou ja eigenlijk tong schuld....quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis Fann dr schuld vandaag... golfer - tong fittie
Had ik vorige week ook, heeft King nog in het Smoelenboek vereeuwigdquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat helemaal nergens over, chufi moet kennelijk poepen en het wil niet lukken.
Ik heb nergens last van...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook, heeft King nog in het Smoelenboek vereeuwigd
E-smoken doet ze aan. Of hoe dat ook heet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Jij rookte toch niet of ben je van ellende gaan roken?
Dampen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
E-smoken doet ze aan. Of hoe dat ook heet.
Ik nu gelukkig ook niet meer en vanavond Chili Con Carne gegeten dus gaat wel weer lukken de komende dagenquote:
Dan moeten we ook maar eens zo'n foto van chufi zoekenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook, heeft King nog in het Smoelenboek vereeuwigd
hahaha Fannquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik nu gelukkig ook niet meer en vanavond Chili Con Carne gegeten dus gaat wel weer lukken de komende dagen
hij heeft nergens last van zegt ie dus la maar zitten, zand erover, kenne we weer graven naar Hoopquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten we ook maar eens zo'n foto van chufi zoeken
Waarom doet ze dat buiten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
E-smoken doet ze aan. Of hoe dat ook heet.
Ik heb regelmatige stoelgang...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten we ook maar eens zo'n foto van chufi zoeken
Hoop, dat is wel een goeiequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hij heeft nergens last van zegt ie dus la maar zitten, zand erover, kenne we weer graven naar Hoop
Dees
ik ben verslaafd, ik heb mijn periodesquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij rookte toch niet of ben je van ellende gaan roken?
Gelukkig je bent net een écht mensquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben verslaafd, ik heb mijn periodes
Na vandaag kan ik me dat van jou wel voorstellenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Leuk dat je een hobby hebt...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Vroeger wel toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon, tokkie sigaretten, ik doe geen drugs
Maar geen e-smoker?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon, tokkie sigaretten, ik doe geen drugs
Wist ik ook niet tot vandaagquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kutje nagaan, toen wist ik nog niet eens dat Sas een roker was...
even snel quotenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kutje nagaan, toen wist ik nog niet eens dat Sas een roker was...
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
Ben ik dan de enige die Sacha haar postings leest?
Jij slaat alles op in een archief da's niet eerlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
Voor mij welquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef sacha het volgende:
lezen of onthouden![]()
2 verschillende dingen
Dat zou héél verkeerd opvat kunnen worden Chuf tweequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
Sas is ff aan het bijkomen van een vermoeiende dag met dr mannetjes en doet dan een rokertje of 2 onder de sterrenhemel.... Niets mis mee
Bij posts van Sas blijft niet alles hangen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
het verbaast mij ook hoor, ik onthoud over het algemeen allesquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij slaat alles op in een archief da's niet eerlijk
Kerstbomen afzagen, Kip en Kip, Zwarte Kip, AAP, Postbode en nog meer maar geen sigarettenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij posts van Sas blijft niet alles hangen...
Wie zegt dan dat er iets mis mee is?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
Sas is ff aan het bijkomen van een vermoeiende dag met dr mannetjes en doet dan een rokertje of 2 onder de sterrenhemel.... Niets mis mee
Waarom zou je alles op een forum pleuren?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Kerstbomen afzagen, Kip en Kip, Zwarte Kip, AAP, Postbode en nog meer maar geen sigaretten
ik de gekste dingen wél, en soms belangrijke dingen weer niet, dát is soms dus écht balen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
het verbaast mij ook hoor, ik onthoud over het algemeen alles(tot mijn spijt)
Als ik dáár aan zou beginnen.... dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou je alles op een forum pleuren?
40+ / Zeikhoekquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
King is een beetje ziekelijk aan het worden... Hij stalkt users hier met posts iot het verleden... Ik vind het dat een beetje not done
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
King is een beetje ziekelijk aan het worden... Hij stalkt users hier met posts iot het verleden... Ik vind het dat een beetje not done
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat ie het expres deed dat kutje nagaan... hoor je wel vaker
Welke link from de past heb ik hier geplaatst?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
Waarom daar je plaatst je links from de past hier ...
Nog steeds niet gescheten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
Nou dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, zelfs met autocorrect op een iPad krijg je dat niet per ongeluk op het scherm...
Je had vandaag DDM bv met een post uit 2011 ... Gast ga iets anders doen dan ons hier te policenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke link from de past heb ik hier geplaatst?
Als je geen voorbeeld hebt, dan graag naar de zeikhoek.
Tot ziens?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
vandaag in de Super marche:
'Tot sinas'
Ons?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had vandaag DDM bv met een post uit 2011 ... Gast ga iets anders doen dan ons hier te policen
Oud familie recept.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik nu gelukkig ook niet meer en vanavond Chili Con Carne gegeten dus gaat wel weer lukken de komende dagen
Toevallig staat daar ook de popcornquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees kruip jij eens je kast acter de tv in ..
fingerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ons?
Praat voor jezelf, druif!
Die staat niet hier en heeft ook niets te maken met waar we het nu over hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
Je had vandaag DDM bv met een post uit 2011 ... Gast ga iets anders doen dan ons hier te policen
Nou ik denk dat king slapen is tussen zn muffe papierenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik pak er even een stuk pizza bij.
Ai, te laat...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik denk dat king slapen is tussen zn muffe papieren
Zou die nog alles opschrijven met zijn vulpen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik denk dat king slapen is tussen zn muffe papieren
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:07 schreef sacha het volgende:
dit kan ik toch allemaal niet handelen, ik kom hier voor de ontspanning ja?
Ja?
daar heb je het al![]()
ik ga gofferdomme pardoes een hoofdletter typen
ponskaartensysteemquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou die nog alles opschrijven met zijn vulpen?
Sorry Sas.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:07 schreef sacha het volgende:
dit kan ik toch allemaal niet handelen, ik kom hier voor de ontspanning ja?
Ja?
daar heb je het al![]()
ik ga gofferdomme pardoes een hoofdletter typen
Vulpen aan de Maas, leuk stadje...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou die nog alles opschrijven met zijn vulpen?
houd jezelf voor de gek gek!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Sas.
Maak je vooral niet druk. Alles hier is verzonnen
Die zit een heel pakje weg te rokenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit je nog steeds buiten sacha?
nee joh! warm binnen en kijk naar de Nits op NPO 2quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit je nog steeds buiten sacha?
Alweer? Paar maanden terug ook alquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
nee joh! warm binnen en kijk naar de Nits op NPO 2
Spuit11quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:18 schreef JuupŠ het volgende:
Wel allemaal lief en aardig blijven hč
Ik zit op de bank.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
Ik zit in een Spaanse sitcom van ook al weer 10+ jaren
Ik heb een Tommy Holfucker shirt aan...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zo'n fijne geurkaars aan, van de Lidl en hij ruikt naar Coco Mademoiselle
Zou KT nu in zijn string zitten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Tommy Holfucker shirt aan...
Wie is Coco Mademoiselle?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zo'n fijne geurkaars aan, van de Lidl en hij ruikt naar Coco Mademoiselle
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou KT nu in zijn string zitten?
Ga weg mental imagequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
altijd..quote:
Geurkaarten zijn goor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd..
Ik vind geurkaarten over het algemeen smerig, ik ga bijvoorbeeld niezen van de kaarsenafdeling van IKEA, maar dit is echt heerlijk
Ik kom graag langs voor een druppelkaarssessie op jou..quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd..
Ik vind geurkaarten over het algemeen smerig, ik ga bijvoorbeeld niezen van de kaarsenafdeling van IKEA, maar dit is echt heerlijk
Van die geurstokkies zijn eigenlijk lekkerder,,,, ik had bijna bij V&D gekocht toen ik daar wasquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd..
Hoeveel heb je er al versleten dit jaar?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:29 schreef sacha het volgende:
postbodes hebben het moeilijk momenteel, beetje respect graag
Morgen extra druk, allemaal gratis Valentijnskaartjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:29 schreef sacha het volgende:
postbodes hebben het moeilijk momenteel, beetje respect graag
[..]
Die stokkies zijn 1.99 bij de Blokkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Van die geurstokkies zijn eigenlijk lekkerder,,,, ik had bijna bij V&D gekocht toen ik daar was
voor kadootje voor verjaardag zus, maar waren 23 euro, vond ik een beetje duur![]()
waren wl hele lange hoor van die Hamman dingen, die ene die ik lekker vond ruiken heette
''onder een vijgeboom''toen dacht ik nog, mischien leuk kado voor zus, maar heb toch maar
zo'n mooie doos met strik eromheen gekocht van Rituals, allemaal dingetjes voor een paar keer
lekker luxe in bad, want zij heeft een ligbad, ikke niet
Dat zegt mijn vrouw ook altijd tegen me.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt ook een goed geheugen. Als het je uitkomt.
Wat ben je toch een sletquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom graag langs voor een druppelkaarssessie op jou..
ja weet ikquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die stokkies zijn 1.99 bij de Blokker
Als zij het lekker vindt. Wat is het probleem dat ik me beschikbaar stel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hou je toch helemaal niet FANN
geurkaarsensessies?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hou je toch helemaal niet FANN
oeh Ritualsquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Van die geurstokkies zijn eigenlijk lekkerder,,,, ik had bijna bij V&D gekocht toen ik daar was
voor kadootje voor verjaardag zus, maar waren 23 euro, vond ik een beetje duur![]()
waren wl hele lange hoor van die Hamman dingen, die ene die ik lekker vond ruiken heette
''onder een vijgeboom''toen dacht ik nog, mischien leuk kado voor zus, maar heb toch maar
zo'n mooie doos met strik eromheen gekocht van Rituals, allemaal dingetjes voor een paar keer
lekker luxe in bad, want zij heeft een ligbad, ikke niet
Jah...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
oeh Rituals![]()
[wijvenpraat alert]
hammam secret![]()
[/wijvenpraat alert]
Ok heb nog een Rituls gift box ... of 2quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
oeh Rituals![]()
[wijvenpraat alert]
hammam secret![]()
[/wijvenpraat alert]
lekker, valentijnskaarten met snot van de Postbodequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Morgen extra druk, allemaal gratis Valentijnskaartjes
Neem maar mee naar de volgende meet, kan je ze verlotenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok heb nog een Rituls gift box ... of 2
Ik heb er een maar gebruik hem nooit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef FANN het volgende:
Als ik een ligbad had zou ik het wel weten, ging ik lekker een Hamman secret doen nu
oe... da's minderquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker, valentijnskaarten met snot van de Postbode
Ben blij dat je mn addres nog niet hebtquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker, valentijnskaarten met snot van de Postbode
Idem... misschien 1 keer per jaar en dan ben ik er na 10 min ook al weer uit ..quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ik heb er een maar gebruik hem nooit.
Is misschien meer een vrouwending? Weet ik niet hoor, zullen ook wel mannen zijn die graagquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ik heb er een maar gebruik hem nooit.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Idem... misschien 1 keer per jaar en dan ben ik er na 10 min ook al weer uit ..
Ogen dicht en onder water zakken zodat je verder ook niets meer hoort..quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Is misschien meer een vrouwending? Weet ik niet hoor, zullen ook wel mannen zijn die graag
in bad liggen, ik heb geen idee, ik zou wel zo'n TV'tje willen hebben hangen boven mijn badkuip,
net als mijn broer, anders ga ik me wel snel vervelen denk ikniemand om tegenaan te lullen ook
Ik heb het toen ook niet echt voor mezelf geplaatst, maar soms gaat mijn dochter er wel eens in (het liefst elke dag).quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Is misschien meer een vrouwending? Weet ik niet hoor, zullen ook wel mannen zijn die graag
in bad liggen, ik heb geen idee, ik zou wel zo'n TV'tje willen hebben hangen boven mijn badkuip,
net als mijn broer, anders ga ik me wel snel vervelen denk ikniemand om tegenaan te lullen ook
Die badkamer van mij is ook 3x niks hoor, douche, wasbak, wasmachine en dan is er weinig ruimtequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De reden om naar dit huis te verhuizen was een ligbad. In mijn vorige huis zo'n belachelijk klein badkamertje, waardeloos vond ik dat
ik ook hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben blij dat je mn addres nog niet hebt
Dat dus ja... Ik denk er aan om het om te bouwen tot een super douche hoek ...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef sacha het volgende:
ik roeptoeter altijd dat ik een bad wil![]()
kom ik ergens waar een bad is, ga ik er in liggen, denk ik na 2 minuten, oké wat nu?
Nah, lekker gezichtsmaskertje, haarmaskertje, lekker badolie enzo, dan hou je het wel minstens eenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ogen dicht en onder water zakken zodat je verder ook niets meer hoort..
die van mij was wastafel en douche ernaast. Voor de wastafel kon je eigenlijk alleen maar staan als de deur open stondquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Die badkamer van mij is ook 3x niks hoor, douche, wasbak, wasmachine en dan is er weinig ruimte
over eigenlijk....
Je moet ook wel écht een luxe hebben niet gewoon zo'n kuip en verder niks, ander is er weerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef sacha het volgende:
ik roeptoeter altijd dat ik een bad wil![]()
kom ik ergens waar een bad is, ga ik er in liggen, denk ik na 2 minuten, oké wat nu?
Ik zou daar haast claustrofobisch worden denk ik, misschien ben ik gewoon te verwend.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die van mij was wastafel en douche ernaast. Voor de wastafel kon je eigenlijk alleen maar staan als de deur open stond
Dat was idd wel leuk ja. Biertje, peuk en wat te lezen erbij en dan langzaam wegdommelen. Was best wel een topshow.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
In een hotel vind ik het wel leuk, heleboel schuim maken.
dat klinkt wel erg klein, dan valt het bij mij nog meequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die van mij was wastafel en douche ernaast. Voor de wastafel kon je eigenlijk alleen maar staan als de deur open stond
Water koelt af...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, lekker gezichtsmaskertje, haarmaskertje, lekker badolie enzo, dan hou je het wel minstens een
half uurtje vol denk ik ... en als er een TVtje boven hangt, wijntje erbij, dan hou ik het wel langer uit
denk ik ....
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
In een hotel vind ik het wel leuk, heleboel schuim maken.
kraan met warm water laten lopen en af en toe je die stop eruit halen zodat het niet overlooptquote:
Ik heb een hekel aan mormonen, welke soort dan ook...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is er mis met feromonen?![]()
Ik heb helemaal geen geurkaarsen of wierook nodig.
Slim terwijl je geen bad hebtquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
kraan met warm water laten lopen en af en toe je die stop eruit halen zodat het niet overloopt
Nu alleen nog een bad eendje en je bent compleet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het hier wel echt luxe, aparte douche en bad. Bad heb ik wel zelf laten plaatsen, huis werd opgeleverd met aansluitingen voor een bad, ik weet dat de meeste buren er geen bad hebben laten plaatsen.
Wasmachine zit apart, op de zolder is een ruimte waar de cv-ketel hangt en de wasmachine staat
die heb ik ook, een knalrozequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu alleen nog een bad eendje en je bent compleet.
Gevuld met een geurtje?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die heb ik ook, een knalroze
doe maar luxe!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn ouders hebben een jaar of 10 een bubbelbad gehad, dat was echt relaxed, bijna altijd als ik daar was ging ik in bad. In het huis daarna hadden ze weer een gewoon bad, maar wel lekker groot.
dat klinkt echt als armoe. Mijn tante vertelde dat zij vroeger naar het badhuis gingen, ze hadden geen badkamerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
doe maar luxe!![]()
Ik heb nog een foto waar ik mijn haar aan het wassen was, op onze eerste zolderkamer...![]()
daar hadden we dus géén badkamer, geen toilet, en géén keuken![]()
Poepen mocht je beneden bij die vent die ons die kamer verhuurde voor goddomme 200 gulden
per maand ook nog...
Douchen deed ik wel eens bij een vriendin vlakbij, die Griek op zijn werk, want die had één of ander
kutbaantje bij de hoogovens, daar kon je achteraf douchen.
Maar ik wastte mij haar soms door een pannetje water wam te maken en dat ging dan zo...
Op de gang was een wasbak met alléén koud water, daar haalde ik dus een pan met water,
die Griek hield er een gasbrander onder, zo'n ding met een blauw doosje waar je verf mee
van de deuren brand, dan deed ik dat in een emmer, dan haren nat maken en shamppoo erin,
bekers met water over mijn hoofd gooien om het sop er weer uit te krijgen en dan als het ergste
weg was, wéér zon pan met water warm maken, en nog meer beker water over mijn hoofd gooien
net zo lang tot alle sop weg was en dan was ik klaar, tenminste dan moest ik de ''rest nog wassen''
natuurlijk, was ieder keer weer een hele toer
Wat ook weer een verhaal meid..quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
doe maar luxe!![]()
Ik heb nog een foto waar ik mijn haar aan het wassen was, op onze eerste zolderkamer...![]()
daar hadden we dus géén badkamer, geen toilet, en géén keuken![]()
Poepen mocht je beneden bij die vent die ons die kamer verhuurde voor goddomme 200 gulden
per maand ook nog...
Douchen deed ik wel eens bij een vriendin vlakbij, die Griek op zijn werk, want die had één of ander
kutbaantje bij de hoogovens, daar kon je achteraf douchen.
Maar ik wastte mij haar soms door een pannetje water wam te maken en dat ging dan zo...
Op de gang was een wasbak met alléén koud water, daar haalde ik dus een pan met water,
die Griek hield er een gasbrander onder, zo'n ding met een blauw doosje waar je verf mee
van de deuren brand, dan deed ik dat in een emmer, dan haren nat maken en shamppoo erin,
bekers met water over mijn hoofd gooien om het sop er weer uit te krijgen en dan als het ergste
weg was, wéér zon pan met water warm maken, en nog meer beker water over mijn hoofd gooien
net zo lang tot alle sop weg was en dan was ik klaar, tenminste dan moest ik de ''rest nog wassen''
natuurlijk, was ieder keer weer een hele toer
was ook armoequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt echt als armoe. Mijn tante vertelde dat zij vroeger naar het badhuis gingen, ze hadden geen badkamer
Badhuis heb ik zelfs nog gekend, dat was echt ellendig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt echt als armoe. Mijn tante vertelde dat zij vroeger naar het badhuis gingen, ze hadden geen badkamer
Net te laatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
true story![]()
niet kwoten, hier is de foto...
pure armoe geleden meneer![]()
Hier ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het hier wel echt luxe, aparte douche en bad. Bad heb ik wel zelf laten plaatsen, huis werd opgeleverd met aansluitingen voor een bad, ik weet dat de meeste buren er geen bad hebben laten plaatsen.
Wasmachine zit apart, op de zolder is een ruimte waar de cv-ketel hangt en de wasmachine staat
nah... zo voelde dat niet bepaald, in een ligbad is sexiërquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto gezien, je zat er wel sexy bij
Die ga ik even leeghalen trouwens, ik heb het nu wel iets luxer gelukkig, maar ik benquote:
Als jij maar tevreden bent, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Die ga ik even leeghalen trouwens, ik heb het nu wel iets luxer gelukkig, maar ik ben
misschien snel tevreden
voor een sociale huurwoning is het echt allemaal top, vloerverwarming beneden, 2e thermostaat boven, alles goed geīsoleerd. Ok, ik betaal zowat de hoofdprijs qua huur, maar dan heb je ook wat. Voor een iets lagere huur zou ik ook in een tochtig jarenzeventighuis met aftandse keuken etc kunnen zitten. Ik heb echt ontzettend mazzel gehad dat ik hier tussen kwam.quote:
Houwen zo zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een sociale huurwoning is het echt allemaal top, vloerverwarming beneden, 2e thermostaat boven, alles goed geīsoleerd. Ok, ik betaal zowat de hoofdprijs qua huur, maar dan heb je ook wat. Voor een iets lagere huur zou ik ook in een tochtig jarenzeventighuis met aftandse keuken etc kunnen zitten. Ik heb echt ontzettend mazzel gehad dat ik hier tussen kwam.
De vreettenten zijn wel goedkoop daar in A'dam Noord.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:11 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Als jij maar tevreden bent, daar gaat het om.
Oh ? Ga je ook al de hippe kant op PPquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vreettenten zijn wel goedkoop daar in A'dam Noord.
Ik kom er weleens om wat op te halen en neem dan altijd wel een broodje mee voor 3,50 Euro.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ? Ga je ook al de hippe kant op PP
Dementie centrum zit hier naast .. 2 min ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik blijf hier tot ik naar het bejaardentehuis ga
Mijn vader overleed precies 34 jr. geleden, dus vandaar dat ik eraan denk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ex is vandaag jarig ... Doe wel een Watsupje
ik heb geen idee waar de bejaardentehuizen etc hier zitten, woon er nog maar anderhalf ja, heb nog lang niet alle buurten verkendquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dementie centrum zit hier naast .. 2 min ...
Om een uur of 5 sturen straks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen etenstijd (14-15) denk ik ... Ben ik zelf ook wakkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om een uur of 5 sturen straks.
Gewoon om 3 uur een pizza laten bezorgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dan keer of 5 hetzelfde bericht.
Ze woont in Spanjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon om 3 uur een pizza laten bezorgen.
Nee man dat is saai, om 5 uur en daarna bellen of ze ontvangen zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen etenstijd (14-15) denk ik ... Ben ik zelf ook wakker
hebben jullie nog goed contact?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat je neef?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gezellig, Moammar al-Qadhafi is op NPO 2 te zien.
Ik betaal niet de hoofdprijs aan huur, maar als ik hier wegga zullen de volgende datquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een sociale huurwoning is het echt allemaal top, vloerverwarming beneden, 2e thermostaat boven, alles goed geīsoleerd. Ok, ik betaal zowat de hoofdprijs qua huur, maar dan heb je ook wat. Voor een iets lagere huur zou ik ook in een tochtig jarenzeventighuis met aftandse keuken etc kunnen zitten. Ik heb echt ontzettend mazzel gehad dat ik hier tussen kwam.
Dat zou ie gewild hebben, maar nee, gelukkig niet ik ben blont.......quote:
Ja hoor .. Dr huidige vriend wordt altijd jaloers wanneer ik weer in het land ben en laat zich niet zien.... OK hij woont niet daar waarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben jullie nog goed contact?
die gore snackbars en Piza's misschien maar de rest niet hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vreettenten zijn wel goedkoop daar in A'dam Noord.
Ik las pas dat de huren met 23% aangepast kunnen worden voor nieuwe huurders.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik betaal niet de hoofdprijs aan huur, maar als ik hier wegga zullen de volgende dat
wél moeten ben ik bang![]()
Hier zat ook zo'n aftands keukentje in, maar daar hebben we zelf een Boretti keuken neergezet.
Dus dan kan het er wel mee door![]()
Maar we hadden nieuwe bovenbuurtjes gekregen en omdat ze gereedschap hadden geleend
hadden ze ons op de koffie gevraagd toen ze klaar waren en we dat zijn ''halve'' woningen, dus
minder dan de helft van deze woning, want tussen 2 van die halve woningen zit ook nog een
halletje, dus dat zijn éénkamer woningen met douche toilet in één ruimte, ook piepklein..
Open keukentje, gewoon zo;n beige Bruynzeel keukentje, niks bijzonders, maar wel nieuw
en de hadden het een beetje netjes gemaakt, maar niks bijzonders dus, er hangt dus en
gordijn in die kamer met daarachter het bed, daar woont dus nu een échtpaar in, de vorige
bewoonsters betaalde 200 euro huur, dat wist ik, had ze een keer verteld en deze mensen
betalen 500 euro, dat is iets meer dan mijn huur... best schandaligdus als ik hier weg
zou gaan gaat de huur ook verdubbelen denk ik... komt ook door de lokatie, Het IJ, Vliegenbos,
supermarkten, pontje naar het centrum alles is op loopafstand....
da's echt schandalig zeg. Noord is wel heel erg in opkomst he? Mijn beste vriendin woont er inmiddels zo'n 2 jaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik betaal niet de hoofdprijs aan huur, maar als ik hier wegga zullen de volgende dat
wél moeten ben ik bang![]()
Hier zat ook zo'n aftands keukentje in, maar daar hebben we zelf een Boretti keuken neergezet.
Dus dan kan het er wel mee door![]()
Maar we hadden nieuwe bovenbuurtjes gekregen en omdat ze gereedschap hadden geleend
hadden ze ons op de koffie gevraagd toen ze klaar waren en we dat zijn ''halve'' woningen, dus
minder dan de helft van deze woning, want tussen 2 van die halve woningen zit ook nog een
halletje, dus dat zijn éénkamer woningen met douche toilet in één ruimte, ook piepklein..
Open keukentje, gewoon zo;n beige Bruynzeel keukentje, niks bijzonders, maar wel nieuw
en de hadden het een beetje netjes gemaakt, maar niks bijzonders dus, er hangt dus en
gordijn in die kamer met daarachter het bed, daar woont dus nu een échtpaar in, de vorige
bewoonsters betaalde 200 euro huur, dat wist ik, had ze een keer verteld en deze mensen
betalen 500 euro, dat is iets meer dan mijn huur... best schandaligdus als ik hier weg
zou gaan gaat de huur ook verdubbelen denk ik... komt ook door de lokatie, Het IJ, Vliegenbos,
supermarkten, pontje naar het centrum alles is op loopafstand....
Nou bij die bovenburen was dat dus wel meer ... we hebben het hier laten zien ze schrokkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las pas dat de huren met 23% aangepast kunnen worden voor nieuwe huurders.
Ik betaal 450 euro.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou bij die bovenburen was dat dus wel meer ... we hebben het hier laten zien ze schrokken
zich rot
ja, ik geloof dat het nu wel gewild is om hier te wonen... vroeger stond het alleen maar bekendquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's echt schandalig zeg. Noord is wel heel erg in opkomst he? Mijn beste vriendin woont er inmiddels zo'n 2 jaar
Niet meer verhuizen Fann.... Ouwe huurprijs hou je zo nog we een aantal jarenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou bij die bovenburen was dat dus wel meer ... we hebben het hier laten zien ze schrokken
zich rot
Voor wat? Hoeveel kamers enzo? En wat is er allemaal in de buurt... dat telt ook allemaal mee,quote:
Nee joh.. je kan beter een nieuw badkamer erin gooien die heb je zo terug verdiend met dezequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer verhuizen Fann.... Ouwe huurprijs hou je zo nog we een aantal jaren
Maar wel naast de apotheek en de dokterquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
Enige nadeel is géén lift, maar ik woon gelukkig niet 4 hoog
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel naast de apotheek en de dokter
Ik heb wel een beetje medelijden met mijn buurvrouw van 4 hoog, met 3 kindertjesquote:
bij mijn vorige huis had ik dat ook allemaal, op zo'n 100 meter, ideaal, jammer van de rest van de buurt die steeds meer achteruit ging. Mijn huis werd verkocht toen ik er uit ging, ik snap niet dat iemand het wilde kopen.quote:
jaquote:
Ik heb woonkamer, balkon, open keukentje, hal, badkamer, wc,1 slaapkamer plus een kelder en woon in het centrum. Alles bij de hand dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor wat? Hoeveel kamers enzo? En wat is er allemaal in de buurt... dat telt ook allemaal mee,
ze hanteren een puntensysteem...
Vast iemand die zich niet verdiept had in de buurt...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mijn vorige huis had ik dat ook allemaal, op zo'n 100 meter, ideaal, jammer van de rest van de buurt die steeds meer achteruit ging. Mijn huis werd verkocht toen ik er uit ging, ik snap niet dat iemand het wilde kopen.
Lift heb ik ook, moet ook wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
Enige nadeel is géén lift, maar ik woon gelukkig niet 4 hoog
Heb je goed gedaan dan! Lekker blijven zitten...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb woonkamer, balkon, open keukentje, hal, badkamer, wc,1 slaapkamer plus een kelder en woon in het centrum. Alles bij de hand dus.
Ik moet wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan dan! Lekker blijven zitten...
Zo snel krijg je niks anders en ik heb vrij uitzicht en aan de rand van het centrum alles bij de hand op loopafstand, hoewel ik alles op de fiets doe, behalve als ik uit ga, dan ga ik te voet.quote:
wat is de toeslaggrens in godsnaam? ik heb nergens toeslag voor, gelukkig niet ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zit de huur tegen de toeslaggrens aan
Ik dacht 650 euro. Weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is de toeslaggrens in godsnaam? ik heb nergens toeslag voor, gelukkig niet ...
je hoort wel eens van mensen me zorgtoeslag en dan moeten ze dat aan het eind
van het jaar weer terugbetalensnap ik allemaal niks van
ah... nou ja, dan hoef je toch ook helemaal niet weg?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo snel krijg je niks anders en ik heb vrij uitzicht en aan de rand van het centrum alles bij de hand op loopafstand, hoewel ik alles op de fiets doe, behalve als ik uit ga, dan ga ik te voet.
Als je boven de 650 euro huur zit krijg je toeslag?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht 650 euro. Weet ik niet zeker.
Was ik ook niet van plan, mijn broertje woont tegenover me, dat vinden we ook wel prettig maar we komen maar 1 x p. 2 weken bij elkaar over de vloer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... nou ja, dan hoef je toch ook helemaal niet weg?
Eronder Fann.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je boven de 650 euro huur zit krijg je toeslag?
Oh......... dan krijg ik dat dus nooit
Nee, je mag er dus juist niet boven zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
de toeslaggrens ligt per 1 januari op ¤710, mijn huur zit daar net onder. Ik verdien weinig, dus ik krijg huurtoeslag en zorgtoeslag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Je mag niet te duur wonen als je weinig inkomen hebt dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
eronder? waarom als je eronder zit?dat snap ik dan weer niet...
WAcht je nog zolang?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog tot mijn 67e daarna ben ik weg.
Ik ook, dus betaal ik relatief weinig huur, als je met toeslag verrekendquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de toeslaggrens ligt per 1 januari op ¤710, mijn huur zit daar net onder. Ik verdien weinig, dus ik krijg huurtoeslag en zorgtoeslag.
ah... oké maar dan hebben we het over het minimum van het minimum toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag niet te duur wonen als je weinig inkomen hebt dus.
Ik had een eigen woning. Nu heb ik iig spaargeld. Appeltje voor de dorst, ik kom daar nooit aan dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, dus betaal ik relatief weinig huur, als je met toeslag verrekend
Ja, minimum, maar daar kan je goed van leven hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké maar dan hebben we het over het minimum van het minimum toch?
Ja dat heb ik dus ook niet, da's meer ook voor de AOWers zonder pensioentje of niks
denk ik?
Dacht dat er al iets stondquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet eerst nog huis laten bouwen.
mét toeslagen vast wel, maar zonder niet denk ik?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, minimum, maar daar kan je goed van leven hoor.
Je kunt het altijd nog achteraf vangen na een jaar als het gezamenlijk inkomen laag genoeg is, hoef je ook nooit terug te betalen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké maar dan hebben we het over het minimum van het minimum toch?
Ja dat heb ik dus ook niet, da's meer ook voor de AOWers zonder pensioentje of niks
denk ik?
ow... oké zal ik onthouden voor als het ooit nodig is, al heb ik gelukkig straks ook wel pensioenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt het altijd nog achteraf vangen na een jaar als het gezamenlijk inkomen laag genoeg is, hoef je ook nooit terug te betalen.
Dat geloof ik welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou het zonder die toeslagen nooit redden, met toeslagen lukt het net
Ja, die toeslagen zijn best ok, en ik heb het maximum aan spaargeld achter de hand.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
mét toeslagen vast wel, maar zonder niet denk ik?
Denk toch dat je moet gaan verhuizen PPquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja een houten chalet, aardig luxe wel maar niet om hele jaar te wonen.
Woon hier voorlopig best, alle plannen liggen klaar op mijn 62e begint eik mijn pensioen, dat schuif ik op naar 67 wanneer AOW komt en dan staat er nieuw Duits huis.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk toch dat je moet gaan verhuizen PP
Ik zie overal handel in.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben erg goed in zuinig leven. En heb alles dat ik wil.
Pensioen heb ik ook nog opgebouwd. Dat zit wel snor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woon hier voorlopig best, alle plannen liggen klaar op mijn 62e begint eik mijn pensioen, dat schuif ik op naar 67 wanneer AOW komt en dan staat er nieuw Duits huis.
heb je nu een uitkering ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pensioen heb ik ook nog opgebouwd. Dat zit wel snor.
Gedeeltelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je nu een uitkering ofzo?
zuinig zijn heb ik op die zolderkamer wel geleerd, als het moet kan ik dat nog steeds,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben erg goed in zuinig leven. En heb alles dat ik wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |