Die ga ik even leeghalen trouwens, ik heb het nu wel iets luxer gelukkig, maar ik benquote:
Als jij maar tevreden bent, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Die ga ik even leeghalen trouwens, ik heb het nu wel iets luxer gelukkig, maar ik ben
misschien snel tevreden
voor een sociale huurwoning is het echt allemaal top, vloerverwarming beneden, 2e thermostaat boven, alles goed geïsoleerd. Ok, ik betaal zowat de hoofdprijs qua huur, maar dan heb je ook wat. Voor een iets lagere huur zou ik ook in een tochtig jarenzeventighuis met aftandse keuken etc kunnen zitten. Ik heb echt ontzettend mazzel gehad dat ik hier tussen kwam.quote:
Houwen zo zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een sociale huurwoning is het echt allemaal top, vloerverwarming beneden, 2e thermostaat boven, alles goed geïsoleerd. Ok, ik betaal zowat de hoofdprijs qua huur, maar dan heb je ook wat. Voor een iets lagere huur zou ik ook in een tochtig jarenzeventighuis met aftandse keuken etc kunnen zitten. Ik heb echt ontzettend mazzel gehad dat ik hier tussen kwam.
De vreettenten zijn wel goedkoop daar in A'dam Noord.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij maar tevreden bent, daar gaat het om.
Oh ? Ga je ook al de hippe kant op PPquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vreettenten zijn wel goedkoop daar in A'dam Noord.
Ik kom er weleens om wat op te halen en neem dan altijd wel een broodje mee voor 3,50 Euro.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ? Ga je ook al de hippe kant op PP
Dementie centrum zit hier naast .. 2 min ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik blijf hier tot ik naar het bejaardentehuis ga
Mijn vader overleed precies 34 jr. geleden, dus vandaar dat ik eraan denk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ex is vandaag jarig ... Doe wel een Watsupje
ik heb geen idee waar de bejaardentehuizen etc hier zitten, woon er nog maar anderhalf ja, heb nog lang niet alle buurten verkendquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dementie centrum zit hier naast .. 2 min ...
Om een uur of 5 sturen straks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen etenstijd (14-15) denk ik ... Ben ik zelf ook wakkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om een uur of 5 sturen straks.
Gewoon om 3 uur een pizza laten bezorgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dan keer of 5 hetzelfde bericht.
Ze woont in Spanjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon om 3 uur een pizza laten bezorgen.
Nee man dat is saai, om 5 uur en daarna bellen of ze ontvangen zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen etenstijd (14-15) denk ik ... Ben ik zelf ook wakker
hebben jullie nog goed contact?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat je neef?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gezellig, Moammar al-Qadhafi is op NPO 2 te zien.
Ik betaal niet de hoofdprijs aan huur, maar als ik hier wegga zullen de volgende datquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een sociale huurwoning is het echt allemaal top, vloerverwarming beneden, 2e thermostaat boven, alles goed geïsoleerd. Ok, ik betaal zowat de hoofdprijs qua huur, maar dan heb je ook wat. Voor een iets lagere huur zou ik ook in een tochtig jarenzeventighuis met aftandse keuken etc kunnen zitten. Ik heb echt ontzettend mazzel gehad dat ik hier tussen kwam.
Dat zou ie gewild hebben, maar nee, gelukkig niet ik ben blont.......quote:
Ja hoor .. Dr huidige vriend wordt altijd jaloers wanneer ik weer in het land ben en laat zich niet zien.... OK hij woont niet daar waarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben jullie nog goed contact?
die gore snackbars en Piza's misschien maar de rest niet hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vreettenten zijn wel goedkoop daar in A'dam Noord.
Ik las pas dat de huren met 23% aangepast kunnen worden voor nieuwe huurders.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik betaal niet de hoofdprijs aan huur, maar als ik hier wegga zullen de volgende dat
wél moeten ben ik bang![]()
Hier zat ook zo'n aftands keukentje in, maar daar hebben we zelf een Boretti keuken neergezet.
Dus dan kan het er wel mee door![]()
Maar we hadden nieuwe bovenbuurtjes gekregen en omdat ze gereedschap hadden geleend
hadden ze ons op de koffie gevraagd toen ze klaar waren en we dat zijn ''halve'' woningen, dus
minder dan de helft van deze woning, want tussen 2 van die halve woningen zit ook nog een
halletje, dus dat zijn éénkamer woningen met douche toilet in één ruimte, ook piepklein..
Open keukentje, gewoon zo;n beige Bruynzeel keukentje, niks bijzonders, maar wel nieuw
en de hadden het een beetje netjes gemaakt, maar niks bijzonders dus, er hangt dus en
gordijn in die kamer met daarachter het bed, daar woont dus nu een échtpaar in, de vorige
bewoonsters betaalde 200 euro huur, dat wist ik, had ze een keer verteld en deze mensen
betalen 500 euro, dat is iets meer dan mijn huur... best schandaligdus als ik hier weg
zou gaan gaat de huur ook verdubbelen denk ik... komt ook door de lokatie, Het IJ, Vliegenbos,
supermarkten, pontje naar het centrum alles is op loopafstand....
da's echt schandalig zeg. Noord is wel heel erg in opkomst he? Mijn beste vriendin woont er inmiddels zo'n 2 jaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik betaal niet de hoofdprijs aan huur, maar als ik hier wegga zullen de volgende dat
wél moeten ben ik bang![]()
Hier zat ook zo'n aftands keukentje in, maar daar hebben we zelf een Boretti keuken neergezet.
Dus dan kan het er wel mee door![]()
Maar we hadden nieuwe bovenbuurtjes gekregen en omdat ze gereedschap hadden geleend
hadden ze ons op de koffie gevraagd toen ze klaar waren en we dat zijn ''halve'' woningen, dus
minder dan de helft van deze woning, want tussen 2 van die halve woningen zit ook nog een
halletje, dus dat zijn éénkamer woningen met douche toilet in één ruimte, ook piepklein..
Open keukentje, gewoon zo;n beige Bruynzeel keukentje, niks bijzonders, maar wel nieuw
en de hadden het een beetje netjes gemaakt, maar niks bijzonders dus, er hangt dus en
gordijn in die kamer met daarachter het bed, daar woont dus nu een échtpaar in, de vorige
bewoonsters betaalde 200 euro huur, dat wist ik, had ze een keer verteld en deze mensen
betalen 500 euro, dat is iets meer dan mijn huur... best schandaligdus als ik hier weg
zou gaan gaat de huur ook verdubbelen denk ik... komt ook door de lokatie, Het IJ, Vliegenbos,
supermarkten, pontje naar het centrum alles is op loopafstand....
Nou bij die bovenburen was dat dus wel meer ... we hebben het hier laten zien ze schrokkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las pas dat de huren met 23% aangepast kunnen worden voor nieuwe huurders.
Ik betaal 450 euro.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou bij die bovenburen was dat dus wel meer ... we hebben het hier laten zien ze schrokken
zich rot
ja, ik geloof dat het nu wel gewild is om hier te wonen... vroeger stond het alleen maar bekendquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's echt schandalig zeg. Noord is wel heel erg in opkomst he? Mijn beste vriendin woont er inmiddels zo'n 2 jaar
Niet meer verhuizen Fann.... Ouwe huurprijs hou je zo nog we een aantal jarenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou bij die bovenburen was dat dus wel meer ... we hebben het hier laten zien ze schrokken
zich rot
Voor wat? Hoeveel kamers enzo? En wat is er allemaal in de buurt... dat telt ook allemaal mee,quote:
Nee joh.. je kan beter een nieuw badkamer erin gooien die heb je zo terug verdiend met dezequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer verhuizen Fann.... Ouwe huurprijs hou je zo nog we een aantal jaren
Maar wel naast de apotheek en de dokterquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
Enige nadeel is géén lift, maar ik woon gelukkig niet 4 hoog
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel naast de apotheek en de dokter
Ik heb wel een beetje medelijden met mijn buurvrouw van 4 hoog, met 3 kindertjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |