kraan met warm water laten lopen en af en toe je die stop eruit halen zodat het niet overlooptquote:
Ik heb een hekel aan mormonen, welke soort dan ook...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is er mis met feromonen?![]()
Ik heb helemaal geen geurkaarsen of wierook nodig.
Slim terwijl je geen bad hebtquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
kraan met warm water laten lopen en af en toe je die stop eruit halen zodat het niet overloopt
Nu alleen nog een bad eendje en je bent compleet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het hier wel echt luxe, aparte douche en bad. Bad heb ik wel zelf laten plaatsen, huis werd opgeleverd met aansluitingen voor een bad, ik weet dat de meeste buren er geen bad hebben laten plaatsen.
Wasmachine zit apart, op de zolder is een ruimte waar de cv-ketel hangt en de wasmachine staat
die heb ik ook, een knalrozequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu alleen nog een bad eendje en je bent compleet.
Gevuld met een geurtje?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die heb ik ook, een knalroze
doe maar luxe!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn ouders hebben een jaar of 10 een bubbelbad gehad, dat was echt relaxed, bijna altijd als ik daar was ging ik in bad. In het huis daarna hadden ze weer een gewoon bad, maar wel lekker groot.
dat klinkt echt als armoe. Mijn tante vertelde dat zij vroeger naar het badhuis gingen, ze hadden geen badkamerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
doe maar luxe!![]()
Ik heb nog een foto waar ik mijn haar aan het wassen was, op onze eerste zolderkamer...![]()
daar hadden we dus géén badkamer, geen toilet, en géén keuken![]()
Poepen mocht je beneden bij die vent die ons die kamer verhuurde voor goddomme 200 gulden
per maand ook nog...
Douchen deed ik wel eens bij een vriendin vlakbij, die Griek op zijn werk, want die had één of ander
kutbaantje bij de hoogovens, daar kon je achteraf douchen.
Maar ik wastte mij haar soms door een pannetje water wam te maken en dat ging dan zo...
Op de gang was een wasbak met alléén koud water, daar haalde ik dus een pan met water,
die Griek hield er een gasbrander onder, zo'n ding met een blauw doosje waar je verf mee
van de deuren brand, dan deed ik dat in een emmer, dan haren nat maken en shamppoo erin,
bekers met water over mijn hoofd gooien om het sop er weer uit te krijgen en dan als het ergste
weg was, wéér zon pan met water warm maken, en nog meer beker water over mijn hoofd gooien
net zo lang tot alle sop weg was en dan was ik klaar, tenminste dan moest ik de ''rest nog wassen''
natuurlijk, was ieder keer weer een hele toer
Wat ook weer een verhaal meid..quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
doe maar luxe!![]()
Ik heb nog een foto waar ik mijn haar aan het wassen was, op onze eerste zolderkamer...![]()
daar hadden we dus géén badkamer, geen toilet, en géén keuken![]()
Poepen mocht je beneden bij die vent die ons die kamer verhuurde voor goddomme 200 gulden
per maand ook nog...
Douchen deed ik wel eens bij een vriendin vlakbij, die Griek op zijn werk, want die had één of ander
kutbaantje bij de hoogovens, daar kon je achteraf douchen.
Maar ik wastte mij haar soms door een pannetje water wam te maken en dat ging dan zo...
Op de gang was een wasbak met alléén koud water, daar haalde ik dus een pan met water,
die Griek hield er een gasbrander onder, zo'n ding met een blauw doosje waar je verf mee
van de deuren brand, dan deed ik dat in een emmer, dan haren nat maken en shamppoo erin,
bekers met water over mijn hoofd gooien om het sop er weer uit te krijgen en dan als het ergste
weg was, wéér zon pan met water warm maken, en nog meer beker water over mijn hoofd gooien
net zo lang tot alle sop weg was en dan was ik klaar, tenminste dan moest ik de ''rest nog wassen''
natuurlijk, was ieder keer weer een hele toer
was ook armoequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt echt als armoe. Mijn tante vertelde dat zij vroeger naar het badhuis gingen, ze hadden geen badkamer
Badhuis heb ik zelfs nog gekend, dat was echt ellendig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt echt als armoe. Mijn tante vertelde dat zij vroeger naar het badhuis gingen, ze hadden geen badkamer
Net te laatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
true story![]()
niet kwoten, hier is de foto...
pure armoe geleden meneer![]()
Hier ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het hier wel echt luxe, aparte douche en bad. Bad heb ik wel zelf laten plaatsen, huis werd opgeleverd met aansluitingen voor een bad, ik weet dat de meeste buren er geen bad hebben laten plaatsen.
Wasmachine zit apart, op de zolder is een ruimte waar de cv-ketel hangt en de wasmachine staat
nah... zo voelde dat niet bepaald, in een ligbad is sexiërquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto gezien, je zat er wel sexy bij
Die ga ik even leeghalen trouwens, ik heb het nu wel iets luxer gelukkig, maar ik benquote:
Als jij maar tevreden bent, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Die ga ik even leeghalen trouwens, ik heb het nu wel iets luxer gelukkig, maar ik ben
misschien snel tevreden
voor een sociale huurwoning is het echt allemaal top, vloerverwarming beneden, 2e thermostaat boven, alles goed geïsoleerd. Ok, ik betaal zowat de hoofdprijs qua huur, maar dan heb je ook wat. Voor een iets lagere huur zou ik ook in een tochtig jarenzeventighuis met aftandse keuken etc kunnen zitten. Ik heb echt ontzettend mazzel gehad dat ik hier tussen kwam.quote:
Houwen zo zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een sociale huurwoning is het echt allemaal top, vloerverwarming beneden, 2e thermostaat boven, alles goed geïsoleerd. Ok, ik betaal zowat de hoofdprijs qua huur, maar dan heb je ook wat. Voor een iets lagere huur zou ik ook in een tochtig jarenzeventighuis met aftandse keuken etc kunnen zitten. Ik heb echt ontzettend mazzel gehad dat ik hier tussen kwam.
De vreettenten zijn wel goedkoop daar in A'dam Noord.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij maar tevreden bent, daar gaat het om.
Oh ? Ga je ook al de hippe kant op PPquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vreettenten zijn wel goedkoop daar in A'dam Noord.
Ik kom er weleens om wat op te halen en neem dan altijd wel een broodje mee voor 3,50 Euro.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ? Ga je ook al de hippe kant op PP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |