Die ga ik even leeghalen trouwens, ik heb het nu wel iets luxer gelukkig, maar ik benquote:
Als jij maar tevreden bent, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Die ga ik even leeghalen trouwens, ik heb het nu wel iets luxer gelukkig, maar ik ben
misschien snel tevreden
voor een sociale huurwoning is het echt allemaal top, vloerverwarming beneden, 2e thermostaat boven, alles goed geïsoleerd. Ok, ik betaal zowat de hoofdprijs qua huur, maar dan heb je ook wat. Voor een iets lagere huur zou ik ook in een tochtig jarenzeventighuis met aftandse keuken etc kunnen zitten. Ik heb echt ontzettend mazzel gehad dat ik hier tussen kwam.quote:
Houwen zo zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een sociale huurwoning is het echt allemaal top, vloerverwarming beneden, 2e thermostaat boven, alles goed geïsoleerd. Ok, ik betaal zowat de hoofdprijs qua huur, maar dan heb je ook wat. Voor een iets lagere huur zou ik ook in een tochtig jarenzeventighuis met aftandse keuken etc kunnen zitten. Ik heb echt ontzettend mazzel gehad dat ik hier tussen kwam.
De vreettenten zijn wel goedkoop daar in A'dam Noord.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij maar tevreden bent, daar gaat het om.
Oh ? Ga je ook al de hippe kant op PPquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vreettenten zijn wel goedkoop daar in A'dam Noord.
Ik kom er weleens om wat op te halen en neem dan altijd wel een broodje mee voor 3,50 Euro.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ? Ga je ook al de hippe kant op PP
Dementie centrum zit hier naast .. 2 min ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik blijf hier tot ik naar het bejaardentehuis ga
Mijn vader overleed precies 34 jr. geleden, dus vandaar dat ik eraan denk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ex is vandaag jarig ... Doe wel een Watsupje
ik heb geen idee waar de bejaardentehuizen etc hier zitten, woon er nog maar anderhalf ja, heb nog lang niet alle buurten verkendquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dementie centrum zit hier naast .. 2 min ...
Om een uur of 5 sturen straks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ex is vandaag jarig ... Doe wel een Watsupje
Tegen etenstijd (14-15) denk ik ... Ben ik zelf ook wakkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om een uur of 5 sturen straks.
Gewoon om 3 uur een pizza laten bezorgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dan keer of 5 hetzelfde bericht.
Ze woont in Spanjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon om 3 uur een pizza laten bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |