10 KM is wel erg boring hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik je vertellen dat je prima liggend schaatsen kunt kijken
Of je zappt even naar iets anders of doet de afwas ,,,quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon bij liggen...
Afwassen doet de machine...quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je zappt even naar iets anders of doet de afwas ,,,
ik lig meestalquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon bij liggen...
ik doe heel veel liggend, heb dan ook een heerlijk ligeilandquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind liggend kijken nooit comfortabel....
Ik zit wel veel halfliggendquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe heel veel liggend, heb dan ook een heerlijk ligeiland
nee, ik lig eigenlijk zoals in een bed, ik kijk over mijn voeten heen naar de tv.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
Maar lig je dan op je zij? Of hangt de tv aan het plafond... Dat had de tandarts altijd ...
Slaap je ook op je rug?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik lig eigenlijk zoals in een bed, ik kijk over mijn voeten heen naar de tv.
Ok... Nooit geprobeerd... Misschien ooit eens onvrijwillig na een hele bonte avond ...quote:
Ik meng me wijselijk niet in discussies over sport, want dat is voor niemand leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind sowieso steeds minder sporten interessant...
Je vindt geen enkele sport leuk, maak ik hieruit op.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik meng me wijselijk niet in discussies over sport, want dat is voor niemand leuk.
Dat zie ik bij mijn man ook, vroeger keek hij alles, voetbal, schaatsen, alle grand slam toernooien, maar nu alleen nog maar het voetbal op zondagavond. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind sowieso steeds minder sporten interessant...
doe nou geen aannames....quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vindt geen enkele sport leuk, maak ik hieruit op.
Of is dat een verkeerde aanname?
Ik ben me er van bewust dat ik een aanname doe, ik meld dat zelfs.quote:
quote:
Ik heb jarenlang tegen sporters opgekeken, als echte helden met clubliefde.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie ik bij mijn man ook, vroeger keek hij alles, voetbal, schaatsen, alle grand slam toernooien, maar nu alleen nog maar het voetbal op zondagavond. Hoe komt dat?
Dan zweef je boven je matras volgens mijquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok... Nooit geprobeerd... Misschien ooit eens onvrijwillig na een hele bonte avond ...
Ik heb geholpen met stekkertjes door de gaatjes te doen, goed hč.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
mooi gedaan, heeft Donald dat gedaan? mag ie hier ook een keer de kabels wegwerken, hier ligt
alles vol![]()
en flauw van Tonggoed dat dat topic weer open is, volgens mij zijn er veel meer 60 plussers
op Fok en wij gaan het ooit ook nog eens halen die leeftijd, wel te hopen in elk geval
Over welk topic gaat dit in hemelsnaam?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
en flauw van Tonggoed dat dat topic weer open is, volgens mij zijn er veel meer 60 plussers
op Fok en wij gaan het ooit ook nog eens halen die leeftijd, wel te hopen in elk geval
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben, vroeger stond hier ook elke etappe van de Tour aan, dat is ook verleden tijd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang tegen sporters opgekeken, als echte helden met clubliefde.
Tegenwoordig zie ik ze als graaiende passanten die niets met hun fans hebben, voor een paar euro meer verkopen ze hun ziel aan de duivel.
Sport is geen prestatie, maar een manier om geld te verdienen. Desnoods met doping, list en/of bedrog...
Het zal voorheen niet heel veel anders geweest zijn, maar ik denk dat ik dat niet heb willen zien.
Nee, dat klopt als een bus. Juiste aanname dus. Ik kan er niets aan doen ik vind er echt niets aan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vindt geen enkele sport leuk, maak ik hieruit op.
Of is dat een verkeerde aanname?
Ik heb Irish Coffee weer eens voor de verandering, et Schotse Whiskeyquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:34 schreef sacha het volgende:
koffie doet wonderen bij mij in de avond
Dezelfde fles als wanneer? :dquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb Irish Coffee weer eens voor de verandering, et Schotse Whiskey![]()
nog steeds dezelfde fles hoor
40+ / 60+quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over welk topic gaat dit in hemelsnaam?
Tegenwoordig bezoek ik alleen nog de honkbalwedstrijden waar tegen een ruime onkostenvergoeding jonge gasten zonder kapsone 3 dagen in de week een wedstrijd spelen en waar de sfeer op de tribune gemoedelijk is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben, vroeger stond hier ook elke etappe van de Tour aan, dat is ook verleden tijd.
jee........ ik geloof van januari of december, wee niet meerquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dezelfde fles als wanneer? :d
Ik had een glas water, maar heb dat net ingeruild voor een glas rode wijn, ik vond dat ik dat wel verdiend had.
Zeker, maar dan heb je ook geen reden van spreken als een ander wel een sport leuk vindt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat klopt als een bus. Juiste aanname dus. Ik kan er niets aan doen ik vind er echt niets aan.
Maar ieder het zijne/hare, vrijheid blijheid toch?
Ik gun jullie het plezier ook hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, maar dan heb je ook geen reden van spreken als een ander wel een sport leuk vindt...
Karina is met haar bezem langs geweestquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie niks raars daar.
De hele boel weggehaald of zo?
Mooi, einde discussie...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gun jullie het plezier ook hoor.
Bij ons stond echt NOOIT sport op, heel soms schaatsen of schanspringen of hoe dat ook heet,quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ooit een lange periode zowat bedlegerig geweest, toen ben ik allerlei sporten gaan kijken, inmiddels is dat stukken minder, maar het staat nog vaak op de achtergrond aan. Met schaatsen ben ik wel echt opgegroeid, dan mochten we zelfs bij de tv eten en bleef de tv wel eens aan ondanks dat we visite haden. En mijn vader maar meeschrijven en rekenen.
Ik ben nog nooit bij een schaatswedstrijde geweest, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ooit een lange periode zowat bedlegerig geweest, toen ben ik allerlei sporten gaan kijken, inmiddels is dat stukken minder, maar het staat nog vaak op de achtergrond aan. Met schaatsen ben ik wel echt opgegroeid, dan mochten we zelfs bij de tv eten en bleef de tv wel eens aan ondanks dat we visite haden. En mijn vader maar meeschrijven en rekenen.
Tong en golfer liggen elkaar niet ...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Karina is met haar bezem langs geweest
Zie boven, eigenlijk ben ik best wel lief. Soms.quote:
En daar heb ik dus helemaal niets mee...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben wel nog zo chauvinistisch dat ik het wel leuk vind als Nederlandse sporters scoren of een titel behalen.
Dat was me ook al opgevallenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tong en golfer liggen elkaar niet ...
Tong en Kreator vinden elkaar lief.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tong en golfer liggen elkaar niet ...
Het blijft een gevaarlijke sportquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man ging een paar jaar geleden ook schaatsen kijken, het EK in Heerenveen, helaas gleed hij buiten uit over een loopplank en brak zijn enkel, diezelfde avond werd hij in Friesland geopereerd.
Uitgegleden tijdens het schaatsen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man ging een paar jaar geleden ook schaatsen kijken, het EK in Heerenveen, helaas gleed hij buiten uit over een loopplank en brak zijn enkel, diezelfde avond werd hij in Friesland geopereerd.
Kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitgegleden tijdens het schaatsen...
ik ben ooit bij het NK sprint in Utrecht geweest, in de tijd dat de wereldtop voornamelijk uit NL kwam. Toen deed Ireen bij de junioren mee en was al zichtbaar dat ze er aan zat te komen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een schaatswedstrijde geweest, bedenk ik me nu.
Alleen bij de Elfstedentocht in 1985, maar dat zag ik meer als feest dan als sport...
Je kan ook een warm bad nemen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wilde eigenlijk vanavond in bad gaan, maar heb geen zin om nu naar boven te gaan en de badkamer te verwarmen en daarna het bad aan te zetten. Dan zaterdag of zondag maar.
Douchen doe je nog wel voor die tijd?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wilde eigenlijk vanavond in bad gaan, maar heb geen zin om nu naar boven te gaan en de badkamer te verwarmen en daarna het bad aan te zetten. Dan zaterdag of zondag maar.
Bedankt voor de tip, zo ga ik het volgende keer vertellen als ik het spannend wil makenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet je er niet bij zeggen en dan lieg je toch niet...
ja hoor, elke ochtendquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douchen doe je nog wel voor die tijd?
Laten we er maar niet te veel woorden over vuil maken .. Ik ken tong alleen online en van MSN.. Golfer heb ik ooit eens ontmoet ..quote:
Gelukkigquote:
Ja, doei, jij begon eroverquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we er maar niet te veel woorden over vuil maken .. Ik ken tong alleen online en van MSN.. Golfer heb ik ooit eens ontmoet ..
Draadloze stroom heeft Donald nog niet geregeld...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik heb nog 5 minuten resterend op mijn notebook, maar ik ben te lui om naar de kast te lopen
Nou dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tong en Kreator vinden elkaar lief.
Beetje olie op het vuur gooien kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we er maar niet te veel woorden over vuil maken ..
Nee en de oplader voor me pakken, ho maarquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draadloze stroom heeft Donald nog niet geregeld...
Ik heb 3 iPad's die ik afwissel...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee en de oplader voor me pakken, ho maar
Vind je dat handig?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 3 iPad's die ik afwissel...
oh da's wel erg. Ik heb nog 2 uur op de iPad en kan 'm hier op de bank niet opladen, stom kort snoertje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn iPad ligt in de la bij de oplader en mijn Galaxy Tab ligt bovenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt he altijd mij de schuld in de schoenen schuiven... Ht onderwerp was al langer aangekaart ..quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hč, hoe doet hij dat toch elke keer
Ik heb er geen last van.quote:
Ik dacht dat Sacha altijd de schuld kreeg?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt he altijd mij de schuld in de schoenen schuiven...
Jij begint erover dat Tong en Golfer geen vrienden zijn en dan zeg je dat we erover op moeten houden, terwijl je er zelf over begint, ja dan krijg je die schuld in je schoenenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt he altijd mij de schuld in de schoenen schuiven... Ht onderwerp was al langer aangekaart ..
Maar OK tis wel OK zo
kep een grote foonquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's voor noodgevallen, dat is me te klein allemaal...
Ik vind ze wel vermakelijk die twee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begint erover dat Tong en Golfer geen vrienden zijn en dan zeg je dat we erover op moeten houden, terwijl je er zelf over begint, ja dan krijg je die schuld in je schoenen
Alsof het van nu is ,... King of zo begon er vanmiddag al over.....quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begint erover dat Tong en Golfer geen vrienden zijn en dan zeg je dat we erover op moeten houden, terwijl je er zelf over begint, ja dan krijg je die schuld in je schoenen
Dat wel, het is elke keer hetzelfde liedjequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind ze wel vermakelijk die twee.
En wat zou het dat King er vanmiddag over begon? Je praat echt poepquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof het van nu is ,... King of zo begon er vanmiddag al over.....
Je weet dat het nooit meer goed komt...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind ze wel vermakelijk die twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |