quote:
Ik hou het ook liever zo.. Kan ik idd altijd nog wat schuivenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier hangt de tv ook niet aan de muur. Ben nog steeds niet tevreden met de opstelling aan die kant van de woonkamer
het programma zit dan ook bezopen in elkaarquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
Zo wat een enthousiasme bij het WK schaatsen afstanden .... Geen hond op de tribune
4 dagen is gewoon teveel en ja die 10K op de eerste dag ..quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het programma zit dan ook bezopen in elkaar
Die Friezen zijn aan het eten nu.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
Zo wat een enthousiasme bij het WK schaatsen afstanden .... Geen hond op de tribune
Dweilen zijn ze ... Ik ga skieen kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Friezen zijn aan het eten nu.
Waardeloos. Op deze manier halen we natuurlijk nooit een nieuw record.quote:
Ga ze later nog wel inhalen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waardeloos. Op dezze manier halen we natuurlijk nooit een nieuw record.
Dan zie ik je waarschijnlijk later nog wel ... Eten maken nu ....quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga ze later nog wel inhalen.
En nu eten...quote:
kotsen Friezen altijd naast de pot ?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:20 schreef sacha het volgende:
kots dweilen, eten koken én weer kots dweilen![]()
ik ben een echte Fries!
en maar dweilenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:20 schreef sacha het volgende:
kots dweilen, eten koken én weer kots dweilen![]()
ik ben een echte Fries!
nee, er in, dan bak ik het weer opquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
kotsen Friezen altijd naast de pot ?
Het originele potsrop recept vn Sasquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, er in, dan bak ik het weer op
gezellig schaatsen kijken en met ons kletsenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
ik gooi zo iedereen in bed, heb ik de avond voor mijzelf
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Het originele potsrop recept vn Sas
EN wat ben je van plan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
ik gooi zo iedereen in bed, heb ik de avond voor mijzelf
ik vrees dat ik straks omvalquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gezellig schaatsen kijken en met ons kletsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |