10 KM is wel erg boring hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik je vertellen dat je prima liggend schaatsen kunt kijken
Of je zappt even naar iets anders of doet de afwas ,,,quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon bij liggen...
Afwassen doet de machine...quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je zappt even naar iets anders of doet de afwas ,,,
ik lig meestalquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon bij liggen...
ik doe heel veel liggend, heb dan ook een heerlijk ligeilandquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind liggend kijken nooit comfortabel....
Ik zit wel veel halfliggendquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe heel veel liggend, heb dan ook een heerlijk ligeiland
nee, ik lig eigenlijk zoals in een bed, ik kijk over mijn voeten heen naar de tv.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
Maar lig je dan op je zij? Of hangt de tv aan het plafond... Dat had de tandarts altijd ...
Slaap je ook op je rug?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik lig eigenlijk zoals in een bed, ik kijk over mijn voeten heen naar de tv.
Ok... Nooit geprobeerd... Misschien ooit eens onvrijwillig na een hele bonte avond ...quote:
Ik meng me wijselijk niet in discussies over sport, want dat is voor niemand leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind sowieso steeds minder sporten interessant...
Je vindt geen enkele sport leuk, maak ik hieruit op.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik meng me wijselijk niet in discussies over sport, want dat is voor niemand leuk.
Dat zie ik bij mijn man ook, vroeger keek hij alles, voetbal, schaatsen, alle grand slam toernooien, maar nu alleen nog maar het voetbal op zondagavond. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind sowieso steeds minder sporten interessant...
doe nou geen aannames....quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vindt geen enkele sport leuk, maak ik hieruit op.
Of is dat een verkeerde aanname?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |