Tong en golfer liggen elkaar niet ...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Karina is met haar bezem langs geweest
Zie boven, eigenlijk ben ik best wel lief. Soms.quote:
En daar heb ik dus helemaal niets mee...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben wel nog zo chauvinistisch dat ik het wel leuk vind als Nederlandse sporters scoren of een titel behalen.
Dat was me ook al opgevallenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tong en golfer liggen elkaar niet ...
Tong en Kreator vinden elkaar lief.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tong en golfer liggen elkaar niet ...
Het blijft een gevaarlijke sportquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man ging een paar jaar geleden ook schaatsen kijken, het EK in Heerenveen, helaas gleed hij buiten uit over een loopplank en brak zijn enkel, diezelfde avond werd hij in Friesland geopereerd.
Uitgegleden tijdens het schaatsen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man ging een paar jaar geleden ook schaatsen kijken, het EK in Heerenveen, helaas gleed hij buiten uit over een loopplank en brak zijn enkel, diezelfde avond werd hij in Friesland geopereerd.
Kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitgegleden tijdens het schaatsen...
ik ben ooit bij het NK sprint in Utrecht geweest, in de tijd dat de wereldtop voornamelijk uit NL kwam. Toen deed Ireen bij de junioren mee en was al zichtbaar dat ze er aan zat te komen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een schaatswedstrijde geweest, bedenk ik me nu.
Alleen bij de Elfstedentocht in 1985, maar dat zag ik meer als feest dan als sport...
Je kan ook een warm bad nemen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wilde eigenlijk vanavond in bad gaan, maar heb geen zin om nu naar boven te gaan en de badkamer te verwarmen en daarna het bad aan te zetten. Dan zaterdag of zondag maar.
Douchen doe je nog wel voor die tijd?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wilde eigenlijk vanavond in bad gaan, maar heb geen zin om nu naar boven te gaan en de badkamer te verwarmen en daarna het bad aan te zetten. Dan zaterdag of zondag maar.
Bedankt voor de tip, zo ga ik het volgende keer vertellen als ik het spannend wil makenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet je er niet bij zeggen en dan lieg je toch niet...
ja hoor, elke ochtendquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douchen doe je nog wel voor die tijd?
Laten we er maar niet te veel woorden over vuil maken .. Ik ken tong alleen online en van MSN.. Golfer heb ik ooit eens ontmoet ..quote:
Gelukkigquote:
Ja, doei, jij begon eroverquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we er maar niet te veel woorden over vuil maken .. Ik ken tong alleen online en van MSN.. Golfer heb ik ooit eens ontmoet ..
Draadloze stroom heeft Donald nog niet geregeld...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik heb nog 5 minuten resterend op mijn notebook, maar ik ben te lui om naar de kast te lopen
Nou dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tong en Kreator vinden elkaar lief.
Beetje olie op het vuur gooien kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we er maar niet te veel woorden over vuil maken ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |