Nee en de oplader voor me pakken, ho maarquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draadloze stroom heeft Donald nog niet geregeld...
Ik heb 3 iPad's die ik afwissel...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee en de oplader voor me pakken, ho maar
Vind je dat handig?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 3 iPad's die ik afwissel...
oh da's wel erg. Ik heb nog 2 uur op de iPad en kan 'm hier op de bank niet opladen, stom kort snoertje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn iPad ligt in de la bij de oplader en mijn Galaxy Tab ligt bovenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt he altijd mij de schuld in de schoenen schuiven... Ht onderwerp was al langer aangekaart ..quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hč, hoe doet hij dat toch elke keer
Ik heb er geen last van.quote:
Ik dacht dat Sacha altijd de schuld kreeg?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt he altijd mij de schuld in de schoenen schuiven...
Jij begint erover dat Tong en Golfer geen vrienden zijn en dan zeg je dat we erover op moeten houden, terwijl je er zelf over begint, ja dan krijg je die schuld in je schoenenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt he altijd mij de schuld in de schoenen schuiven... Ht onderwerp was al langer aangekaart ..
Maar OK tis wel OK zo
kep een grote foonquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's voor noodgevallen, dat is me te klein allemaal...
Ik vind ze wel vermakelijk die twee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begint erover dat Tong en Golfer geen vrienden zijn en dan zeg je dat we erover op moeten houden, terwijl je er zelf over begint, ja dan krijg je die schuld in je schoenen
Alsof het van nu is ,... King of zo begon er vanmiddag al over.....quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begint erover dat Tong en Golfer geen vrienden zijn en dan zeg je dat we erover op moeten houden, terwijl je er zelf over begint, ja dan krijg je die schuld in je schoenen
Dat wel, het is elke keer hetzelfde liedjequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind ze wel vermakelijk die twee.
En wat zou het dat King er vanmiddag over begon? Je praat echt poepquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof het van nu is ,... King of zo begon er vanmiddag al over.....
Je weet dat het nooit meer goed komt...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind ze wel vermakelijk die twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |