jaquote:
Ik heb woonkamer, balkon, open keukentje, hal, badkamer, wc,1 slaapkamer plus een kelder en woon in het centrum. Alles bij de hand dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor wat? Hoeveel kamers enzo? En wat is er allemaal in de buurt... dat telt ook allemaal mee,
ze hanteren een puntensysteem...
Vast iemand die zich niet verdiept had in de buurt...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mijn vorige huis had ik dat ook allemaal, op zo'n 100 meter, ideaal, jammer van de rest van de buurt die steeds meer achteruit ging. Mijn huis werd verkocht toen ik er uit ging, ik snap niet dat iemand het wilde kopen.
Lift heb ik ook, moet ook wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
Enige nadeel is géén lift, maar ik woon gelukkig niet 4 hoog
Heb je goed gedaan dan! Lekker blijven zitten...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb woonkamer, balkon, open keukentje, hal, badkamer, wc,1 slaapkamer plus een kelder en woon in het centrum. Alles bij de hand dus.
Ik moet wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan dan! Lekker blijven zitten...
Zo snel krijg je niks anders en ik heb vrij uitzicht en aan de rand van het centrum alles bij de hand op loopafstand, hoewel ik alles op de fiets doe, behalve als ik uit ga, dan ga ik te voet.quote:
wat is de toeslaggrens in godsnaam? ik heb nergens toeslag voor, gelukkig niet ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zit de huur tegen de toeslaggrens aan
Ik dacht 650 euro. Weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is de toeslaggrens in godsnaam? ik heb nergens toeslag voor, gelukkig niet ...
je hoort wel eens van mensen me zorgtoeslag en dan moeten ze dat aan het eind
van het jaar weer terugbetalensnap ik allemaal niks van
ah... nou ja, dan hoef je toch ook helemaal niet weg?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo snel krijg je niks anders en ik heb vrij uitzicht en aan de rand van het centrum alles bij de hand op loopafstand, hoewel ik alles op de fiets doe, behalve als ik uit ga, dan ga ik te voet.
Als je boven de 650 euro huur zit krijg je toeslag?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht 650 euro. Weet ik niet zeker.
Was ik ook niet van plan, mijn broertje woont tegenover me, dat vinden we ook wel prettig maar we komen maar 1 x p. 2 weken bij elkaar over de vloer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... nou ja, dan hoef je toch ook helemaal niet weg?
Eronder Fann.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je boven de 650 euro huur zit krijg je toeslag?
Oh......... dan krijg ik dat dus nooit
Nee, je mag er dus juist niet boven zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
de toeslaggrens ligt per 1 januari op ¤710, mijn huur zit daar net onder. Ik verdien weinig, dus ik krijg huurtoeslag en zorgtoeslag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Je mag niet te duur wonen als je weinig inkomen hebt dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
eronder? waarom als je eronder zit?dat snap ik dan weer niet...
WAcht je nog zolang?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog tot mijn 67e daarna ben ik weg.
Ik ook, dus betaal ik relatief weinig huur, als je met toeslag verrekendquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de toeslaggrens ligt per 1 januari op ¤710, mijn huur zit daar net onder. Ik verdien weinig, dus ik krijg huurtoeslag en zorgtoeslag.
ah... oké maar dan hebben we het over het minimum van het minimum toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag niet te duur wonen als je weinig inkomen hebt dus.
Ik had een eigen woning. Nu heb ik iig spaargeld. Appeltje voor de dorst, ik kom daar nooit aan dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, dus betaal ik relatief weinig huur, als je met toeslag verrekend
Ja, minimum, maar daar kan je goed van leven hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké maar dan hebben we het over het minimum van het minimum toch?
Ja dat heb ik dus ook niet, da's meer ook voor de AOWers zonder pensioentje of niks
denk ik?
Dacht dat er al iets stondquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet eerst nog huis laten bouwen.
mét toeslagen vast wel, maar zonder niet denk ik?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, minimum, maar daar kan je goed van leven hoor.
Je kunt het altijd nog achteraf vangen na een jaar als het gezamenlijk inkomen laag genoeg is, hoef je ook nooit terug te betalen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké maar dan hebben we het over het minimum van het minimum toch?
Ja dat heb ik dus ook niet, da's meer ook voor de AOWers zonder pensioentje of niks
denk ik?
ow... oké zal ik onthouden voor als het ooit nodig is, al heb ik gelukkig straks ook wel pensioenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt het altijd nog achteraf vangen na een jaar als het gezamenlijk inkomen laag genoeg is, hoef je ook nooit terug te betalen.
Dat geloof ik welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou het zonder die toeslagen nooit redden, met toeslagen lukt het net
Ja, die toeslagen zijn best ok, en ik heb het maximum aan spaargeld achter de hand.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
mét toeslagen vast wel, maar zonder niet denk ik?
Denk toch dat je moet gaan verhuizen PPquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja een houten chalet, aardig luxe wel maar niet om hele jaar te wonen.
Woon hier voorlopig best, alle plannen liggen klaar op mijn 62e begint eik mijn pensioen, dat schuif ik op naar 67 wanneer AOW komt en dan staat er nieuw Duits huis.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk toch dat je moet gaan verhuizen PP
Ik zie overal handel in.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben erg goed in zuinig leven. En heb alles dat ik wil.
Pensioen heb ik ook nog opgebouwd. Dat zit wel snor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woon hier voorlopig best, alle plannen liggen klaar op mijn 62e begint eik mijn pensioen, dat schuif ik op naar 67 wanneer AOW komt en dan staat er nieuw Duits huis.
heb je nu een uitkering ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pensioen heb ik ook nog opgebouwd. Dat zit wel snor.
Gedeeltelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je nu een uitkering ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |