hij heeft nergens last van zegt ie dus la maar zitten, zand erover, kenne we weer graven naar Hoopquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten we ook maar eens zo'n foto van chufi zoeken
Waarom doet ze dat buiten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
E-smoken doet ze aan. Of hoe dat ook heet.
Ik heb regelmatige stoelgang...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten we ook maar eens zo'n foto van chufi zoeken
Hoop, dat is wel een goeiequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hij heeft nergens last van zegt ie dus la maar zitten, zand erover, kenne we weer graven naar Hoop
Dees
ik ben verslaafd, ik heb mijn periodesquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij rookte toch niet of ben je van ellende gaan roken?
Gelukkig je bent net een écht mensquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben verslaafd, ik heb mijn periodes
Na vandaag kan ik me dat van jou wel voorstellenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Leuk dat je een hobby hebt...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Vroeger wel toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon, tokkie sigaretten, ik doe geen drugs
Maar geen e-smoker?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon, tokkie sigaretten, ik doe geen drugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |