Piet wilde godverdomme vast wel revanche voor zijn poging afgelopen nacht...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Voordat Piet weer te lui is om een nieuwe tt te verzinnen.
[ afbeelding ]
Houd die gedacht vast en bewaar het voor de volgende keer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had iets met een glazen bol.
[ afbeelding ]
Kings schijt slik je wel ... OK Smakelijk verledenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat zou het dat King er vanmiddag over begon? Je praat echt poep
Zit er een drol dwars?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Kings schijt slik je wel ... OK Smakelijk verleden
Nee het is Sacha d'r schuld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
Het was mijn schuld, ik begon weer over dat topic, maar dat komt omdat ik het net pas las
Ik heb geen idee waar je het over hebt en dat wilde ik graag zo laten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Kings schijt slik je wel ... OK Smakelijk verleden
nee, dit keer de mijne....quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee het is Sacha d'r schuld.
Jij rookte toch niet of ben je van ellende gaan roken?quote:
Tis Fann dr schuld vandaag... golfer - tong fittiequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt en dat wilde ik graag zo laten.
Het gaat helemaal nergens over, chufi moet kennelijk poepen en het wil niet lukken.quote:
Nou ja eigenlijk tong schuld....quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis Fann dr schuld vandaag... golfer - tong fittie
Had ik vorige week ook, heeft King nog in het Smoelenboek vereeuwigdquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat helemaal nergens over, chufi moet kennelijk poepen en het wil niet lukken.
Ik heb nergens last van...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook, heeft King nog in het Smoelenboek vereeuwigd
E-smoken doet ze aan. Of hoe dat ook heet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Jij rookte toch niet of ben je van ellende gaan roken?
Dampen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
E-smoken doet ze aan. Of hoe dat ook heet.
Ik nu gelukkig ook niet meer en vanavond Chili Con Carne gegeten dus gaat wel weer lukken de komende dagenquote:
Dan moeten we ook maar eens zo'n foto van chufi zoekenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook, heeft King nog in het Smoelenboek vereeuwigd
hahaha Fannquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik nu gelukkig ook niet meer en vanavond Chili Con Carne gegeten dus gaat wel weer lukken de komende dagen
hij heeft nergens last van zegt ie dus la maar zitten, zand erover, kenne we weer graven naar Hoopquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten we ook maar eens zo'n foto van chufi zoeken
Waarom doet ze dat buiten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
E-smoken doet ze aan. Of hoe dat ook heet.
Ik heb regelmatige stoelgang...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten we ook maar eens zo'n foto van chufi zoeken
Hoop, dat is wel een goeiequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hij heeft nergens last van zegt ie dus la maar zitten, zand erover, kenne we weer graven naar Hoop
Dees
ik ben verslaafd, ik heb mijn periodesquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij rookte toch niet of ben je van ellende gaan roken?
Gelukkig je bent net een écht mensquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben verslaafd, ik heb mijn periodes
Na vandaag kan ik me dat van jou wel voorstellenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Leuk dat je een hobby hebt...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Vroeger wel toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon, tokkie sigaretten, ik doe geen drugs
Maar geen e-smoker?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon, tokkie sigaretten, ik doe geen drugs
Wist ik ook niet tot vandaagquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kutje nagaan, toen wist ik nog niet eens dat Sas een roker was...
even snel quotenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kutje nagaan, toen wist ik nog niet eens dat Sas een roker was...
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
Ben ik dan de enige die Sacha haar postings leest?
Jij slaat alles op in een archief da's niet eerlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
Voor mij welquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef sacha het volgende:
lezen of onthouden![]()
2 verschillende dingen
Dat zou héél verkeerd opvat kunnen worden Chuf tweequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
Sas is ff aan het bijkomen van een vermoeiende dag met dr mannetjes en doet dan een rokertje of 2 onder de sterrenhemel.... Niets mis mee
Bij posts van Sas blijft niet alles hangen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
het verbaast mij ook hoor, ik onthoud over het algemeen allesquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij slaat alles op in een archief da's niet eerlijk
Kerstbomen afzagen, Kip en Kip, Zwarte Kip, AAP, Postbode en nog meer maar geen sigarettenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij posts van Sas blijft niet alles hangen...
Wie zegt dan dat er iets mis mee is?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
Sas is ff aan het bijkomen van een vermoeiende dag met dr mannetjes en doet dan een rokertje of 2 onder de sterrenhemel.... Niets mis mee
Waarom zou je alles op een forum pleuren?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Kerstbomen afzagen, Kip en Kip, Zwarte Kip, AAP, Postbode en nog meer maar geen sigaretten
ik de gekste dingen wél, en soms belangrijke dingen weer niet, dát is soms dus écht balen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
het verbaast mij ook hoor, ik onthoud over het algemeen alles(tot mijn spijt)
Als ik dáár aan zou beginnen.... dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou je alles op een forum pleuren?
40+ / Zeikhoekquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
King is een beetje ziekelijk aan het worden... Hij stalkt users hier met posts iot het verleden... Ik vind het dat een beetje not done
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
King is een beetje ziekelijk aan het worden... Hij stalkt users hier met posts iot het verleden... Ik vind het dat een beetje not done
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat ie het expres deed dat kutje nagaan... hoor je wel vaker
Welke link from de past heb ik hier geplaatst?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
Waarom daar je plaatst je links from de past hier ...
Nog steeds niet gescheten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
Nou dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, zelfs met autocorrect op een iPad krijg je dat niet per ongeluk op het scherm...
Je had vandaag DDM bv met een post uit 2011 ... Gast ga iets anders doen dan ons hier te policenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke link from de past heb ik hier geplaatst?
Als je geen voorbeeld hebt, dan graag naar de zeikhoek.
Tot ziens?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
vandaag in de Super marche:
'Tot sinas'
Ons?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had vandaag DDM bv met een post uit 2011 ... Gast ga iets anders doen dan ons hier te policen
Oud familie recept.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik nu gelukkig ook niet meer en vanavond Chili Con Carne gegeten dus gaat wel weer lukken de komende dagen
Toevallig staat daar ook de popcornquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees kruip jij eens je kast acter de tv in ..
fingerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ons?
Praat voor jezelf, druif!
Die staat niet hier en heeft ook niets te maken met waar we het nu over hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
Je had vandaag DDM bv met een post uit 2011 ... Gast ga iets anders doen dan ons hier te policen
Nou ik denk dat king slapen is tussen zn muffe papierenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik pak er even een stuk pizza bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |