Piet wilde godverdomme vast wel revanche voor zijn poging afgelopen nacht...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Voordat Piet weer te lui is om een nieuwe tt te verzinnen.
[ afbeelding ]
Houd die gedacht vast en bewaar het voor de volgende keer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had iets met een glazen bol.
[ afbeelding ]
Kings schijt slik je wel ... OK Smakelijk verledenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat zou het dat King er vanmiddag over begon? Je praat echt poep
Zit er een drol dwars?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Kings schijt slik je wel ... OK Smakelijk verleden
Nee het is Sacha d'r schuld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
Het was mijn schuld, ik begon weer over dat topic, maar dat komt omdat ik het net pas las
Ik heb geen idee waar je het over hebt en dat wilde ik graag zo laten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Kings schijt slik je wel ... OK Smakelijk verleden
nee, dit keer de mijne....quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee het is Sacha d'r schuld.
Jij rookte toch niet of ben je van ellende gaan roken?quote:
Tis Fann dr schuld vandaag... golfer - tong fittiequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt en dat wilde ik graag zo laten.
Het gaat helemaal nergens over, chufi moet kennelijk poepen en het wil niet lukken.quote:
Nou ja eigenlijk tong schuld....quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis Fann dr schuld vandaag... golfer - tong fittie
Had ik vorige week ook, heeft King nog in het Smoelenboek vereeuwigdquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat helemaal nergens over, chufi moet kennelijk poepen en het wil niet lukken.
Ik heb nergens last van...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook, heeft King nog in het Smoelenboek vereeuwigd
E-smoken doet ze aan. Of hoe dat ook heet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Jij rookte toch niet of ben je van ellende gaan roken?
Dampen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
E-smoken doet ze aan. Of hoe dat ook heet.
Ik nu gelukkig ook niet meer en vanavond Chili Con Carne gegeten dus gaat wel weer lukken de komende dagenquote:
Dan moeten we ook maar eens zo'n foto van chufi zoekenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook, heeft King nog in het Smoelenboek vereeuwigd
hahaha Fannquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik nu gelukkig ook niet meer en vanavond Chili Con Carne gegeten dus gaat wel weer lukken de komende dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |