Wist ik ook niet tot vandaagquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kutje nagaan, toen wist ik nog niet eens dat Sas een roker was...
even snel quotenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kutje nagaan, toen wist ik nog niet eens dat Sas een roker was...
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
Ben ik dan de enige die Sacha haar postings leest?
Jij slaat alles op in een archief da's niet eerlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
Voor mij welquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef sacha het volgende:
lezen of onthouden![]()
2 verschillende dingen
Dat zou héél verkeerd opvat kunnen worden Chuf tweequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
Sas is ff aan het bijkomen van een vermoeiende dag met dr mannetjes en doet dan een rokertje of 2 onder de sterrenhemel.... Niets mis mee
Bij posts van Sas blijft niet alles hangen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
het verbaast mij ook hoor, ik onthoud over het algemeen allesquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij slaat alles op in een archief da's niet eerlijk
Kerstbomen afzagen, Kip en Kip, Zwarte Kip, AAP, Postbode en nog meer maar geen sigarettenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij posts van Sas blijft niet alles hangen...
Wie zegt dan dat er iets mis mee is?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
Sas is ff aan het bijkomen van een vermoeiende dag met dr mannetjes en doet dan een rokertje of 2 onder de sterrenhemel.... Niets mis mee
Waarom zou je alles op een forum pleuren?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Kerstbomen afzagen, Kip en Kip, Zwarte Kip, AAP, Postbode en nog meer maar geen sigaretten
ik de gekste dingen wél, en soms belangrijke dingen weer niet, dát is soms dus écht balen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
het verbaast mij ook hoor, ik onthoud over het algemeen alles(tot mijn spijt)
Als ik dáár aan zou beginnen.... dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou je alles op een forum pleuren?
40+ / Zeikhoekquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
King is een beetje ziekelijk aan het worden... Hij stalkt users hier met posts iot het verleden... Ik vind het dat een beetje not done
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |