quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
King is een beetje ziekelijk aan het worden... Hij stalkt users hier met posts iot het verleden... Ik vind het dat een beetje not done
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat ie het expres deed dat kutje nagaan... hoor je wel vaker
Welke link from de past heb ik hier geplaatst?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
Waarom daar je plaatst je links from de past hier ...
Nog steeds niet gescheten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
King is een beetje ziekelijk aan het worden... Hij stalkt users hier met posts iot het verleden... Ik vind het dat een beetje not done
Nou dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, zelfs met autocorrect op een iPad krijg je dat niet per ongeluk op het scherm...
Je had vandaag DDM bv met een post uit 2011 ... Gast ga iets anders doen dan ons hier te policenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke link from de past heb ik hier geplaatst?
Als je geen voorbeeld hebt, dan graag naar de zeikhoek.
Tot ziens?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
vandaag in de Super marche:
'Tot sinas'
Ons?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had vandaag DDM bv met een post uit 2011 ... Gast ga iets anders doen dan ons hier te policen
Oud familie recept.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik nu gelukkig ook niet meer en vanavond Chili Con Carne gegeten dus gaat wel weer lukken de komende dagen
Toevallig staat daar ook de popcornquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees kruip jij eens je kast acter de tv in ..
fingerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ons?
Praat voor jezelf, druif!
Die staat niet hier en heeft ook niets te maken met waar we het nu over hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
Je had vandaag DDM bv met een post uit 2011 ... Gast ga iets anders doen dan ons hier te policen
Nou ik denk dat king slapen is tussen zn muffe papierenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik pak er even een stuk pizza bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |