Ok heb nog een Rituls gift box ... of 2quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
oeh Rituals![]()
[wijvenpraat alert]
hammam secret![]()
[/wijvenpraat alert]
lekker, valentijnskaarten met snot van de Postbodequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Morgen extra druk, allemaal gratis Valentijnskaartjes
Neem maar mee naar de volgende meet, kan je ze verlotenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok heb nog een Rituls gift box ... of 2
Ik heb er een maar gebruik hem nooit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef FANN het volgende:
Als ik een ligbad had zou ik het wel weten, ging ik lekker een Hamman secret doen nu
oe... da's minderquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker, valentijnskaarten met snot van de Postbode
Ben blij dat je mn addres nog niet hebtquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker, valentijnskaarten met snot van de Postbode
Idem... misschien 1 keer per jaar en dan ben ik er na 10 min ook al weer uit ..quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb er een maar gebruik hem nooit.
Is misschien meer een vrouwending? Weet ik niet hoor, zullen ook wel mannen zijn die graagquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb er een maar gebruik hem nooit.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Idem... misschien 1 keer per jaar en dan ben ik er na 10 min ook al weer uit ..
Ogen dicht en onder water zakken zodat je verder ook niets meer hoort..quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Is misschien meer een vrouwending? Weet ik niet hoor, zullen ook wel mannen zijn die graag
in bad liggen, ik heb geen idee, ik zou wel zo'n TV'tje willen hebben hangen boven mijn badkuip,
net als mijn broer, anders ga ik me wel snel vervelen denk ikniemand om tegenaan te lullen ook
Ik heb het toen ook niet echt voor mezelf geplaatst, maar soms gaat mijn dochter er wel eens in (het liefst elke dag).quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Is misschien meer een vrouwending? Weet ik niet hoor, zullen ook wel mannen zijn die graag
in bad liggen, ik heb geen idee, ik zou wel zo'n TV'tje willen hebben hangen boven mijn badkuip,
net als mijn broer, anders ga ik me wel snel vervelen denk ikniemand om tegenaan te lullen ook
Die badkamer van mij is ook 3x niks hoor, douche, wasbak, wasmachine en dan is er weinig ruimtequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De reden om naar dit huis te verhuizen was een ligbad. In mijn vorige huis zo'n belachelijk klein badkamertje, waardeloos vond ik dat
ik ook hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben blij dat je mn addres nog niet hebt
Dat dus ja... Ik denk er aan om het om te bouwen tot een super douche hoek ...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef sacha het volgende:
ik roeptoeter altijd dat ik een bad wil![]()
kom ik ergens waar een bad is, ga ik er in liggen, denk ik na 2 minuten, oké wat nu?
Nah, lekker gezichtsmaskertje, haarmaskertje, lekker badolie enzo, dan hou je het wel minstens eenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ogen dicht en onder water zakken zodat je verder ook niets meer hoort..
die van mij was wastafel en douche ernaast. Voor de wastafel kon je eigenlijk alleen maar staan als de deur open stondquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Die badkamer van mij is ook 3x niks hoor, douche, wasbak, wasmachine en dan is er weinig ruimte
over eigenlijk....
Je moet ook wel écht een luxe hebben niet gewoon zo'n kuip en verder niks, ander is er weerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:43 schreef sacha het volgende:
ik roeptoeter altijd dat ik een bad wil![]()
kom ik ergens waar een bad is, ga ik er in liggen, denk ik na 2 minuten, oké wat nu?
Ik zou daar haast claustrofobisch worden denk ik, misschien ben ik gewoon te verwend.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die van mij was wastafel en douche ernaast. Voor de wastafel kon je eigenlijk alleen maar staan als de deur open stond
Dat was idd wel leuk ja. Biertje, peuk en wat te lezen erbij en dan langzaam wegdommelen. Was best wel een topshow.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
In een hotel vind ik het wel leuk, heleboel schuim maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |