Ik heb een Tommy Holfucker shirt aan...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zo'n fijne geurkaars aan, van de Lidl en hij ruikt naar Coco Mademoiselle
Zou KT nu in zijn string zitten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Tommy Holfucker shirt aan...
Wie is Coco Mademoiselle?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zo'n fijne geurkaars aan, van de Lidl en hij ruikt naar Coco Mademoiselle
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou KT nu in zijn string zitten?
Ga weg mental imagequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
altijd..quote:
Geurkaarten zijn goor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd..
Ik vind geurkaarten over het algemeen smerig, ik ga bijvoorbeeld niezen van de kaarsenafdeling van IKEA, maar dit is echt heerlijk
Ik kom graag langs voor een druppelkaarssessie op jou..quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd..
Ik vind geurkaarten over het algemeen smerig, ik ga bijvoorbeeld niezen van de kaarsenafdeling van IKEA, maar dit is echt heerlijk
Van die geurstokkies zijn eigenlijk lekkerder,,,, ik had bijna bij V&D gekocht toen ik daar wasquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd..
Hoeveel heb je er al versleten dit jaar?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:29 schreef sacha het volgende:
postbodes hebben het moeilijk momenteel, beetje respect graag
Morgen extra druk, allemaal gratis Valentijnskaartjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:29 schreef sacha het volgende:
postbodes hebben het moeilijk momenteel, beetje respect graag
[..]
Die stokkies zijn 1.99 bij de Blokkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Van die geurstokkies zijn eigenlijk lekkerder,,,, ik had bijna bij V&D gekocht toen ik daar was
voor kadootje voor verjaardag zus, maar waren 23 euro, vond ik een beetje duur![]()
waren wl hele lange hoor van die Hamman dingen, die ene die ik lekker vond ruiken heette
''onder een vijgeboom''toen dacht ik nog, mischien leuk kado voor zus, maar heb toch maar
zo'n mooie doos met strik eromheen gekocht van Rituals, allemaal dingetjes voor een paar keer
lekker luxe in bad, want zij heeft een ligbad, ikke niet
Dat zegt mijn vrouw ook altijd tegen me.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt ook een goed geheugen. Als het je uitkomt.
Wat ben je toch een sletquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom graag langs voor een druppelkaarssessie op jou..
ja weet ikquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die stokkies zijn 1.99 bij de Blokker
Als zij het lekker vindt. Wat is het probleem dat ik me beschikbaar stel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hou je toch helemaal niet FANN
geurkaarsensessies?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hou je toch helemaal niet FANN
oeh Ritualsquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Van die geurstokkies zijn eigenlijk lekkerder,,,, ik had bijna bij V&D gekocht toen ik daar was
voor kadootje voor verjaardag zus, maar waren 23 euro, vond ik een beetje duur![]()
waren wl hele lange hoor van die Hamman dingen, die ene die ik lekker vond ruiken heette
''onder een vijgeboom''toen dacht ik nog, mischien leuk kado voor zus, maar heb toch maar
zo'n mooie doos met strik eromheen gekocht van Rituals, allemaal dingetjes voor een paar keer
lekker luxe in bad, want zij heeft een ligbad, ikke niet
Jah...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
oeh Rituals![]()
[wijvenpraat alert]
hammam secret![]()
[/wijvenpraat alert]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |