abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149318400

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:04:12 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

yeah right, 2x in de week zo'n taart gaat je daar echt niet bij helpen
"BOOHOOOOO IK WIL OOK TAART MAAR HET KAN NIET WANT DAN KOM IK AAN"

Ik wilde een stukje taart in mijn mond proppen maar helaas, ik heb alles opgegeten :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149318413
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:03 schreef Qwea het volgende:
RIP aan mij want ik ga naar de fysio voor schouder, rug en kuiten. Met de instructies dat ik vandaag er niet op hoefde te rekenen dat ik mijn schouder ook maar lichtelijk zonder pijn kon belasten als ze klaar was :') Nou ja, dat kan ik nu ook niet echt dus ach _O-
_O- Ach wordt je dus in ieder geval niet minder van :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149318448
Nu heb ik weer zin in taart :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:09:40 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318455
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:05 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O- Ach wordt je dus in ieder geval niet minder van :P
Dat is nog afwachten _O- Ik kan nu nog mijn jas aandoen.. de vorige x 3 dagen not so much _O-

:D
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:10:00 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318461
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Nu heb ik weer zin in taart :(
Ik snap niet dat dit nog het afval topic heet hoor :{w
pi_149318487
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat is nog afwachten _O- Ik kan nu nog mijn jas aandoen.. de vorige x 3 dagen not so much _O-

:D
_O-

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik snap niet dat dit nog het afval topic heet hoor :{w
_O- :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:13:54 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318499
Liiiiiiijstje :

O: 4x spelt. Op 2 2 eieren met de sunny side up, paprika champignons, uitje en wat kruiden en peper. De andere 2 met kaas en pindakaas. Bak kwark. 1 dikke (dat ding was echt dik :') ) havermout pannenkoek van 50g havermout, 1 ei en banaan met kaneel. 1 Wheyshake. Supps.
T: No thnx :P
L: 2 spelt broodjes pindakaas met een bord pasta met tonijn erdoor. Een salade erbij van rucola, paprika, tomaat, komkommer en champignons (ze moeten op, valt het op?). En ik denk dat ik ff een haring scoor op een plakkie roggebrood :9
T: 2 speltbroodjes met banaan, beetje rijst met wat kipfilet en wat boontjes
D: Sambal boontjes! Met tonijn erdoor, varkenshaas erbij, griekse yoghurt en een appel erdoor
T: Bak kwark, 5 handjes noten en 2 beschuitjes kaas

:9 Noms.
pi_149318506
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

"BOOHOOOOO IK WIL OOK TAART MAAR HET KAN NIET WANT DAN KOM IK AAN"

Ik wilde een stukje taart in mijn mond proppen maar helaas, ik heb alles opgegeten :o
whehe meid als ik taart wil dan eet ik die lekker (want in tegenstelling tot wat jij denkt ben ik echt niet krampachtig aan het crashen), maar als ik in een topic post dat het grote afval topic heet en ik lees dan alleen maar 2 pagina's over ranzige voedselcombinanties en taarten ja sorry dan is dat toch wel grappig.

maar ik ben hier weg want ondanks dat hier leuke mensen tussen zitten die goede dingen zeggen (en nog bedankt voor het linkje van gister, dat was zeker interessant!) denk ik dat ik hier maar weer eens wegga want 1 persoon die meent dat het ze alwetend is en zo hard mogelijk overal tegenaan wilt schoppen, dat irriteerd net zo hard als van die makeup meisjes die toestellen bezet houden :Y
pi_149318515
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hallo? Volg jij mij uberhaupt. Dat doe ik niet wekelijks...
en ik had het niet over jou ;)
pi_149318528
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

en ik had het niet over jou ;)
O :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149318572
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:13 schreef Qwea het volgende:
Liiiiiiijstje :

O: 4x spelt. Op 2 2 eieren met de sunny side up, paprika champignons, uitje en wat kruiden en peper. De andere 2 met kaas en pindakaas. Bak kwark. 1 dikke (dat ding was echt dik :') ) havermout pannenkoek van 50g havermout, 1 ei en banaan met kaneel. 1 Wheyshake. Supps.
T: No thnx :P
L: 2 spelt broodjes pindakaas met een bord pasta met tonijn erdoor. Een salade erbij van rucola, paprika, tomaat, komkommer en champignons (ze moeten op, valt het op?). En ik denk dat ik ff een haring scoor op een plakkie roggebrood :9
T: 2 speltbroodjes met banaan, beetje rijst met wat kipfilet en wat boontjes
D: Sambal boontjes! Met tonijn erdoor, varkenshaas erbij, griekse yoghurt en een appel erdoor
T: Bak kwark, 5 handjes noten en 2 beschuitjes kaas

:9 Noms.
Dat eitje in de ochtend :9 Zo moet ik hem ook weer eens bakken :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149318703
Ik probeer ook nog steeds wat buikvet te verliezen hoor :P De rest van mn lichaam mag dan al wel redelijk gespierd zijn, dat buikvet is verdomd lastig :(
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:32:15 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318720
quote:

[..]

whehe meid als ik taart wil dan eet ik die lekker (want in tegenstelling tot wat jij denkt ben ik echt niet krampachtig aan het crashen), maar als ik in een topic post dat het grote afval topic heet en ik lees dan alleen maar 2 pagina's over ranzige voedselcombinanties en taarten ja sorry dan is dat toch wel grappig.

maar ik ben hier weg want ondanks dat hier leuke mensen tussen zitten die goede dingen zeggen (en nog bedankt voor het linkje van gister, dat was zeker interessant!) denk ik dat ik hier maar weer eens wegga want 1 persoon die meent dat het ze alwetend is en zo hard mogelijk overal tegenaan wilt schoppen, dat irriteerd net zo hard als van die makeup meisjes die toestellen bezet houden :Y
Succes met je crashdieet verder!! Bye!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:33:40 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:31 schreef sandertjuh het volgende:
Ik probeer ook nog steeds wat buikvet te verliezen hoor :P De rest van mn lichaam mag dan al wel redelijk gespierd zijn, dat buikvet is verdomd lastig :(
*boks* en stevigere benen *boks*

Lol zit bij de fysio die zig boven de gym.. Ze zijn aan het spinnen... Gaat er pittig aan toe :o dat geschreeuw, kolere :D
pi_149318768
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:33 schreef Qwea het volgende:
Lol zit bij de fysio die zig boven de gym.. Ze zijn aan het spinnen... Gaat er pittig aan toe dat geschreeuw, kolere
Spinnen sloopt je echt helemaal. Which reminds, kan binnenkort wel even lesje meepakken :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149319002
Ik was gisteren best onder de indruk van mijn biceps in de kleedkamer, zodat ik er foto's van gemaakt heb :P

Terwijl ik uberhaupt mijn armen niet eens train, op af en toe wat push-ups en ligsteunen na. Misschien toch meer afgetraind aan het raken? Denk dat ik maar niet met gewichten moet gaan beginnen wat betreft bovenlichaam :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_149319423
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is dat lekker? :@
Nee. :r

Ik heb nu een andere. Kokosmelk, spinazie, ananas.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_149319631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was gisteren best onder de indruk van mijn biceps in de kleedkamer, zodat ik er foto's van gemaakt heb :P

Terwijl ik uberhaupt mijn armen niet eens train, op af en toe wat push-ups en ligsteunen na. Misschien toch meer afgetraind aan het raken? Denk dat ik maar niet met gewichten moet gaan beginnen wat betreft bovenlichaam :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig gespierde schouders ook! 8-)
pi_149319833
Vanavond weer toestellen bezet houden, jeeeej!

:')
pi_149319898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef Nammie het volgende:
avond weer toestellen bezet houden, jeeeej!
Foei! ~O>
pi_149320085
:P

Ik weeg 59.5, daar ben ik wel blij mee. Beetje afgevalleb dus. :D
pi_149320104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:42 schreef Nammie het volgende:

Ik weeg 59.5, daar ben ik wel blij mee. Beetje afgevalleb dus. :D
Dus ondanks het bezet houden van de apparaten en vele kletsen toch wat afgevallen? :9 En niet te vergeten het staren naar alle 'lekkere' mannen in je sportschool haha :D
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:45:42 #24
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_149320171
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 06:14 schreef CrunchySelf het volgende:
Goed resultaat *O*
Uhuh, misschien zelfs wel iets te goed? Gaat wel hard nu :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:
e smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk.
Gewoon bladspinazie? En je spreekt jezelf tegen he :P Eerst proef je het niet, en later is het heerlijk :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
yeah right, 2x in de week zo'n taart gaat je daar echt niet bij helpen
Dat is niet iedere week hoor, lees de topics maar terug :P :D

quote:
In ieder verantwoord dieet/afvalprogramma past een cheatdag hoor :P

Daarnaast, zoals de TT hier zegt, doet iedereen het op zijn eigen manier en heft iedereen zijn eigen doel voor ogen. En dat is wat volgens mij in het verleden het probleem was met een gezamelijk topic. Niet iedereen wilt afvallen vanwege overgewicht of obese zijn. Sommige willen het om andere redenen :) Dat niet iedereen daarmee kan omgaan in een gezamelijk topic heeft er toe geleid dat er twee verschillende zijn volgens mij (was voordat ik hier meeposte dus weet er niet het fijne van).

quote:
Het staat je virj hier te posten of niet. Het is nu eenmaal slechts FOK! :P

En wat die ene persoon betreft, imo probeert ze met haar ervaringen anderen te helpen. Dan kun je haar tips best wel aannemen en ermee doen wat je wilt. Voor mij werken de tips die ze me gaf namelijk wel degelijk :Y Maar dat zal ook wel voor iedereen anders zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef Nammie het volgende:
Vanavond weer toestellen bezet houden, jeeeej!

Als je make up maar goed zit 8-) ;)

Ach, zolang niemand je er o paanspreekt dan zal het wel loslopen. Al snap ik wat Qwea zegt ook wel weer :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:49:24 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149320284
Oke, dus, dat was de fysio :X de tering zeg. Mijn kuiten zaten vaaaaast. Vandaar ook die shinsplints nog steeds :X Naalden erin en ik heb dr bijna geslagen :D

Overmorgen nog eens. En mijn schouder, ja, nou, daar heb ik het maar niet over :X

Heb een hele waslijst meegekregen want mevrouw wil graag gezond gaan eten en maximaal eten met het oog op macro's en haar sporten o.a halve marathon. Dus ik heb iig wat te doen B-)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:50:47 #26
65960 sanger
pi_149320323
Sporten wordt deze week ook weer weinig ben ik bang.... Vanavond geen voetbal omdat vrouw niet thuis is. Morgen heb ik afgesproken om iemand te helpen met een bank verhuizen. Donderdag aps de eerste keer sinds zondag 24-01 naar de sportschool -O-

Lijstje vandaag:
O: 3 volkoren, smeerkaas, gebraden gehakt en belegen kaas
L: 4 volkoren, 2 smeerkaas 2 gebraden gehakt
T: appel
D: broccoli, aardappelen vlees
T: kwark met wat fruit er door
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:51:57 #27
65960 sanger
pi_149320360
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:49 schreef Qwea het volgende:
Oke, dus, dat was de fysio :X de tering zeg. Mijn kuiten zaten vaaaaast. Vandaar ook die shinsplints nog steeds :X Naalden erin en ik heb dr bijna geslagen :D

Wat bedoel je met vast eigenlijk? Ik heb ook nog steeds last van die k*t kuiten (al is het wel minder dan voorheen) :P

Ik heb wel voor binnenkort een afspraak bij een masseur om mijn kuiten los te laten maken :Y
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:56:25 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149320479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:51 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat bedoel je met vast eigenlijk? Ik heb ook nog steeds last van die k*t kuiten (al is het wel minder dan voorheen) :P

Ik heb wel voor binnenkort een afspraak bij een masseur om mijn kuiten los te laten maken :Y
Zat vol met triggerpoints en was keihard. Ze duwde erop zachtjes en ik vloog bijna tegen het plafond :X

Kuiten losmaken O+
pi_149320488
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:

[..]

Spinazie proef je in de regel echt amper terug in je smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk. :)
Ik vind de spinazie ook niet zo raar, maar kokosmelk, pindakaas en cacao wel.

Al snap ik spinazie toevoegen als je er niets van proeft overigens ook niet. :D
pi_149320505
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voor mij zijn het gewoon de eerste 100 gram groente voor vandaag.
pi_149320545
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
Uhuh, misschien zelfs wel iets te goed? Gaat wel hard nu
Paar keer is niet erg, maar als jij dit een paar weken achter elkaar volhoudt dan moet je meer gaan eten :Y)

Tussen 0,5-1kg wordt altijd aangeraden :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149320605
Ik val inderdaad af ondanks mijn vrij luie houding. 🎈 Hoewel het wel echt langzaam gaat. Maar ik doe ook wel wat in de sportschool (als ik ga). :D
pi_149320633
De weegschaal gaf hier hetzelfde aan als gisteren, maar ik had vandaag nog niet gepoept. Dus feest morgen op de weegschaal *O*
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:03:48 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149320665
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:02 schreef Lonaa het volgende:
De weegschaal gaf hier hetzelfde aan als gisteren, maar ik had vandaag nog niet gepoept. Dus feest morgen op de weegschaal *O*
*O* Poep *O*
pi_149320673
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

*O* Poep *O*
Ja, gisteren was een goede poepdag. Vandaag nog niet. Wie weet komt dat nog. :D
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:04:24 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149320682
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Paar keer is niet erg, maar als jij dit een paar weken achter elkaar volhoudt dan moet je meer gaan eten :Y)

Tussen 0,5-1kg wordt altijd aangeraden :)
Sanger, mocht je een nieuwe kijk op je lijstje nodig hebben, dan weet je me te vinden he :)
pi_149320691
(Mooie) meisjes poepen niet toch???!? ;( :{
pi_149320699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef sandertjuh het volgende:
Noem jij Qwea en Lonaa nou lelijk?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149320707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef sandertjuh het volgende:
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dit.
pi_149320826
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nee ik zou niet durven! o|O
pi_149320861
Beter.

Ik ga wandelen. :W
pi_149320947
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:10 schreef Lonaa het volgende:
Beter.

Ik ga wandelen. :W
Excuses aanvaard dus? Het is wel heerlijk weer om te wandelen.. hier wel in ieder geval. Heerlijk zonnetje O+
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:15:00 #43
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149320978
quote:

Gewoon bladspinazie? En je spreekt jezelf tegen he :P Eerst proef je het niet, en later is het heerlijk :P

Het is heerlijk omdat mijn banaankwarksmoothie dan smaakt naar banaan in plaats van naar bladgroente. Bijvoorbeeld :D Met boerenkool bijvoorbeeld is dat lang niet zo'n succes ;(
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:19:22 #44
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149321092
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voor mij zijn het gewoon de eerste 100 gram groente voor vandaag.
Wat Lonaa zegt :) Prima kickstarter voor de dag. En een ideale manier om wat meer groente te verwerken.
pi_149321308
Ik vind groenten juist puur heerlijk, geen reden om het te verstoppen :D
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:32:43 #46
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149321440
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik vind groenten juist puur heerlijk, geen reden om het te verstoppen :D
Ik ook hoor :) Ik lust spinazie ook puur en verwerk het graag in andere gerechten, net als andere groentes. Maar in de smoothie werkt het ook prima :P
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:03:14 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149322234
Tramposa :D je biceps :D
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:04:45 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149322268
Sanger! Ik heb je geadd in de groeps app meet!
pi_149322290
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
4 april zeker ;(
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:08:29 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149322371
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:05 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

4 april zeker ;(
:Y
pi_149322398
4 km in the pocket. In 50 minuten. Ik ben blij.
pi_149322430
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:03 schreef Qwea het volgende:
Tramposa :D je biceps :D
Heb jij er een verklaring voor? :P
Kan ook gewoon wat verhoogde spierspanning zijn door het vele dozen sjouwen misschien..

Lijstje van vandaag:
O: overnight oats met half yoghurt half havermout, en wat muesli/zaden/rozijnen
T: garfield koekje
S: 6km uitlopen (zit er al op, heerlijk!)
L: bakje rauwkost, 4 speltboterhammen (2 cashewnootpindakaas, 2 30+kaas)
T: banaan, appel, mandarijn, cola light
D: groene curry/bulgur wat over is van gisteren, en als dat niet genoeg is hebben we nog broccoli en ovenaardappeltjes!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:12:07 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149322451
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb jij er een verklaring voor? :P
Kan ook gewoon wat verhoogde spierspanning zijn door het vele dozen sjouwen misschien..

Lijstje van vandaag:
O: overnight oats met half yoghurt half havermout, en wat muesli/zaden/rozijnen
T: garfield koekje
S: 6km uitlopen (zit er al op, heerlijk!)
L: bakje rauwkost, 4 speltboterhammen (2 cashewnootpindakaas, 2 30+kaas)
T: banaan, appel, mandarijn, cola light
D: groene curry/bulgur wat over is van gisteren, en als dat niet genoeg is hebben we nog broccoli en ovenaardappeltjes!
Geen verklaring... Maar wel awesome :D right?
pi_149322490
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen verklaring... Maar wel awesome :D right?
Jawel, alleen liever zou ik hebben dat de meer problematische gebieden wat meer 'toned' werden :P Heb altijd al redelijk gespierde armen en schouders gehad.
pi_149322601
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

boooooh ik kan dan gewoon niet ;( i'm sad now
pi_149322728
quote:

[..]

Dat is niet iedere week hoor, lees de topics maar terug :P :D

[..]

In ieder verantwoord dieet/afvalprogramma past een cheatdag hoor :P

Daarnaast, zoals de TT hier zegt, doet iedereen het op zijn eigen manier en heft iedereen zijn eigen doel voor ogen. En dat is wat volgens mij in het verleden het probleem was met een gezamelijk topic. Niet iedereen wilt afvallen vanwege overgewicht of obese zijn. Sommige willen het om andere redenen :) Dat niet iedereen daarmee kan omgaan in een gezamelijk topic heeft er toe geleid dat er twee verschillende zijn volgens mij (was voordat ik hier meeposte dus weet er niet het fijne van).

[..]

Het staat je virj hier te posten of niet. Het is nu eenmaal slechts FOK! :P

En wat die ene persoon betreft, imo probeert ze met haar ervaringen anderen te helpen. Dan kun je haar tips best wel aannemen en ermee doen wat je wilt. Voor mij werken de tips die ze me gaf namelijk wel degelijk :Y Maar dat zal ook wel voor iedereen anders zijn.

nog even een reactie hierop dan :)
Helemaal mee eens, ieder zijn manier en dat vindt ik helemaal goed..mijn laatste reactie was dan ook meer een sneer omdat er in mijn ogen gister nogal belachelijk op mij werd gereageerd en er dan zelf vooral over taart gepraat word ipv fatsoenlijke reacties te geven op de momenten dat er wat gevraagd word ipv mensen af te branden.

een cheatdag is natuurlijk prima! :)

en tips aannemen en er mee doen wat je wilt is allemaal leuk en aardig, maar als iemand je geen tips geeft maar alleen maar loopt te roepen craschdieet craschdieet!!!! en daar verder niks zinnigs aan toevoegd..nee sorry dan kan ik daar geen tips uithalen ;)
Jij hebt daarin meer geluk gehad blijkbaar ;)
pi_149322924
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:
4 km in the pocket. In 50 minuten. Ik ben blij.
^O^

Nog maar 89km te gaan?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149323307
Lunch op, nog steeds honger. Nu dus aan een deel van mijn T van vanmiddag :')

Wat is dit voor onzin, gisteren ook al z'n klote honger dag :( Ligt niet aan gebrek aan eiwitten in elk geval :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:57:38 #59
65960 sanger
pi_149323612
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sanger, mocht je een nieuwe kijk op je lijstje nodig hebben, dan weet je me te vinden he :)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:08:22 #60
65960 sanger
pi_149323870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
Gezien :)
pi_149323959
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

nog even een reactie hierop dan :)
Helemaal mee eens, ieder zijn manier en dat vindt ik helemaal goed..mijn laatste reactie was dan ook meer een sneer omdat er in mijn ogen gister nogal belachelijk op mij werd gereageerd en er dan zelf vooral over taart gepraat word ipv fatsoenlijke reacties te geven op de momenten dat er wat gevraagd word ipv mensen af te branden.

een cheatdag is natuurlijk prima! :)

en tips aannemen en er mee doen wat je wilt is allemaal leuk en aardig, maar als iemand je geen tips geeft maar alleen maar loopt te roepen craschdieet craschdieet!!!! en daar verder niks zinnigs aan toevoegd..nee sorry dan kan ik daar geen tips uithalen ;)
Jij hebt daarin meer geluk gehad blijkbaar ;)
Er zijn hier wel meer met weinig eten. Lona, Fripsel eten allemaal best weinig als ik de lijstjes zie.. Maar dat is voor iedereen anders wat nodig is qua voeding, dus blijf lekker meeschrijven
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:12:18 #62
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149323977
Net een heerlijke courgettesoep op :9 Kan er weer volledig tegenaan *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149324077
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

^O^

Nog maar 89km te gaan?
Yes :P
pi_149324135
Oh en lunch O+
1 ei, 3 eiwit, 100 gram spinazie, 150 gram oesterzwammen, 200 gram champignons 60 gram ham. ETEN.
pi_149324401
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Oh en lunch O+
1 ei, 3 eiwit, 100 gram spinazie, 150 gram oesterzwammen, 200 gram champignons 60 gram ham. ETEN.
En wat wordt dat voor gerecht?
pi_149324422
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En wat wordt dat voor gerecht?
Roerei met een shitload groente :P
pi_149324457
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Roerei met een shitload groente :P
Hmm, lekker! Thuiswerkdagje?
pi_149324485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm, lekker! Thuiswerkdagje?
Iedere dag thuiswerkdag. :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:35:29 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149324574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jawel, alleen liever zou ik hebben dat de meer problematische gebieden wat meer 'toned' werden :P Heb altijd al redelijk gespierde armen en schouders gehad.
Ja, maar het kutte is dat je niet plaatselijk vet kan afvallen. Ik voel serieus je struggles :{ :')

Ik ben aan het schilderen :') ja serieus, op een canvas doek. Geen idee wat me bezielde toen ik de spullen ging halen :')
pi_149324900
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:
Ik ben aan het schilderen ja serieus, op een canvas doek. Geen idee wat me bezielde toen ik de spullen ging halen
Er zijn ergere hobby's :P

Maar de grote vraag is natuurlijk, wat ben je aan het schilderen? Pics? :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149324918
Stilleven van de potten whey en PWO ;)
pi_149324930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149325021
quote:
Met wat halters op de achtergrond? :P

Dat hongerige is besmettelijk zeker? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_149325083
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat hongerige is besmettelijk zeker?
Jij ook al :')

Heb mijn andere T ook al op, moet tot 18:00 voor het warm eten. Moet in de tussentijd maar even wat bij :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149325100
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, maar het kutte is dat je niet plaatselijk vet kan afvallen. Ik voel serieus je struggles :{ :')

Ik ben aan het schilderen :') ja serieus, op een canvas doek. Geen idee wat me bezielde toen ik de spullen ging halen :')
Weetje dat ik serieus eens heb gedacht dat je wel plaatselijk vet kon afvallen. :') Domdom.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:53:45 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325118
quote:
Ik moest grinniken

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Met wat halters op de achtergrond? :P

Dat hongerige is besmettelijk zeker? :')
En toen nog harder :D

quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Er zijn ergere hobby's :P

Maar de grote vraag is natuurlijk, wat ben je aan het schilderen? Pics? :P
Heb hem nu eerst egaal blauw gemaakt. Ga er zo als het droog is nog wat opknallen.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:54:06 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325128
*boks* voor honger. Again
pi_149325144
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:54 schreef Qwea het volgende:
*boks* voor honger. Again
Hey qwea, nog steeds geen whey.
pi_149325149
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:
Heb hem nu eerst egaal blauw gemaakt. Ga er zo als het droog is nog wat opknallen.
Kunst is niet moeilijk, 1 streepje op het doek zetten handtekening eronder zetten en verkopen voor paar duizend.

Mits dit werkt, wil ik uiteraard wel mijn commissie.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149325170
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Daar gaan je gainz ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149325204
Ik heb geen honger, maar ik heb dan ook zowel mijn lunch als mijn middag tussendoortje al op. :') Dus de komende 4 uur zal ik vast wel honger krijgen en dan mag ik niets meer. ;(

O: banaan, pindakaas, melk smoothie
L: 3 volkoren tonijn, ui.
T: bak kwark met zelfgemaakte suikervrije pruimenjam
D: aardappel prei soep
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:57:24 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325219
quote:

[..]

:{ Ik zal het nog eens opsturen!

quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Kunst is niet moeilijk, 1 streepje op het doek zetten handtekening eronder zetten en verkopen voor paar duizend.

Mits dit werkt, wil ik uiteraard wel mijn commissie.
true story :')
pi_149325257
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Daar gaan je gainz ;(
I know. ;(

Ik had wel 3 eiwitten in mn lunch.
pi_149325274
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

:{ Ik zal het nog eens opsturen!

Misschien dat t niet lukt omdat ze scannen op wit poeder? :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:59:11 #85
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149325281
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Iedere dag thuiswerkdag. :')
Thuiswerk *boks*
pi_149325292
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I know. ;(

Doe je krachttraining eigenlijk?
pi_149325303
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doe je krachttraining eigenlijk?
Een beetje. :)
pi_149325357
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:57 schreef Qwea het volgende:
true story

quote:

[..]

I know. ;(

Goed bezig ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:03:47 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325428
:') Dus, je dokt per jaar bij basic fit... 15,95 per maand als je in 1x betaald. Nou dat deed ik vorig jaar, dus ook het nieuwe lidmaatschap jaar (vanaf 1 sept)... dus ik wil nu opzeggen per 1 maart.. kan, maar omdat je opzegt brengen ze de maanden die je bent geweest (sept tot 1 maart) 16.95 in rekening _O- Want tjah, tussentijd opzeggen is blijkbaar meer dokken ofzo :') Wat de neuk. Wat een kut sportschool ook zeg :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:04:13 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325442
quote:

[..]

Misschien dat t niet lukt omdat ze scannen op wit poeder? :')
Ik zal Link eroverheen laten kakken :P
pi_149325472
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
:') Dus, je dokt per jaar bij basic fit... 15,95 per maand als je in 1x betaald. Nou dat deed ik vorig jaar, dus ook het nieuwe lidmaatschap jaar (vanaf 1 sept)... dus ik wil nu opzeggen per 1 maart.. kan, maar omdat je opzegt brengen ze de maanden die je bent geweest (sept tot 1 maart) 16.95 in rekening _O- Want tjah, tussentijd opzeggen is blijkbaar meer dokken ofzo :') Wat de neuk. Wat een kut sportschool ook zeg :')
Hoor wel vaker slechte verhalen over basic fit.. oplichters zijn het!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:08:51 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325564
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:05 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Hoor wel vaker slechte verhalen over basic fit.. oplichters zijn het!
Echt, compleet kansloos.

En dan die lui die die toko runnen... doen de lat pulley en doen hem op zo'n manier dat ik het echt heb staan filmen en heb staan kijken van "What.the.fuck?!" en dat werkt dan daar :')

"Ooh je heb je voet in het gips, kun je prima gaan crosstrainen joh!" Wat.de.neuk :')
pi_149325604
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?

Of snap ik nu totaal iets niet?

Want ik kan uberhaupt niet eens van mij contract af, want ik heb getekend voor 12 maanden :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149325627
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zal Link eroverheen laten kakken :P
Ja, bedankt. :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:11:12 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325637
Haaaahahahahahaha helemaal hilarisch : Flex abo, 22 euro, 40 euro inschrijf geld. Wat de neuk :') http://www.basic-fit.nl/prijzen

Ik heb een maand abo nu elders en betaalde geen flikker aan inschrijfkosten. Hoe de fuck komen ze ook op zo'n bedrag. Ze doen verdomme er geen flikker voor :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:12:03 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325668
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?

Want ik kan uberhaupt niet eens van mij contract af, want ik heb getekend voor 12 maanden :')
Nou ja, ik vind dat logisch als je dat in het eerste jaar doet ja, maar niet in het 2de jaar als het al per maand opzegbaar is. Ik vind ze gewoon naaiers. Ook met hun Yanga :') En hun dumbells tot 30kg :')
pi_149325691
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg. :')
pi_149325703
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind dat logisch als je dat in het eerste jaar doet ja, maar niet in het 2de jaar als het al per maand opzegbaar is. Ik vind ze gewoon naaiers. Ook met hun Yanga :') En hun dumbells tot 30kg :')
O zo. Het is voor het tweede jaar, dan is het gewoon onnozel :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:13:55 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325718
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg. :')
1500??????? Hoeveel betaalde je per maand dan in godsnaam? :o
pi_149325739
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat tikt hard aan ja :X En het is bij mij ook elke keer dat ik een abbo nam van 6 maanden en dan iets van 3 maanden gebruikte :')

DIT KEER GAAT DAT ANDERS :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:14:49 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325748
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O zo. Het is voor het tweede jaar, dan is het gewoon onnozel :Y
Ja. Want ik was al een heel jaar lid geweest en idd dan kun je niet weg. Toen ging ik het 2de jaar in en dokte ik weer per jaar maar kon wel per maand opzeggen. Ik had de AV moeten lezen blijkbaar. Maar goed, ik hoop dat ze stikken in die 8 euro :Y
pi_149325749
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zoiets als mij, iets van ¤50 p maand. Heb ik ook :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149325775
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja. Want ik was al een heel jaar lid geweest en idd dan kun je niet weg. Toen ging ik het 2de jaar in en dokte ik weer per jaar maar kon wel per maand opzeggen. Ik had de AV moeten lezen blijkbaar. Maar goed, ik hoop dat ze stikken in die 8 euro :Y
AV lezen, wie doet dat nou :P

Voor die 8 euro niet teveel moeite willen doen nee :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149325797
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

45 euro per maand.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:16:47 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325813
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:14 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zoiets als mij, iets van ¤50 p maand. Heb ik ook :')
Wat.de.neuk.

50??!?!??!?!?!!?!?

WTF? Wat heb je daar allemaal voor dan? Ik dok nu 36 want maand abo maar normaal is het 27. En zonder groepslessen die ik toch niet gebruik 19.95.

Tering, 45 euro heb ik het volgende voor :
Onbeperkt gebruikt van alles, zoals: fitness faciliteiten, groepslessen, wellness faciliteiten, sunshower & zonnebank e.d.

Heb nu:
Onbeperkt gebruik van onze fitness faciliteiten en deelname aan alle indoor & outdoor groepslessen.
pi_149325841
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:16 schreef Qwea het volgende:
Onbeperkt gebruikt van alles, zoals: fitness faciliteiten, groepslessen, wellness faciliteiten, sunshower & zonnebank e.d.
Nou, dat dus.
pi_149325842
Wat is een sunshower?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:17:54 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325846
En dan heb ik gewoon mensen van die zaak op de vloer die er verstand van hebben he. :o Huidplooimeting, alles. Zelfs blessure consult fysio zit erbij in. Niet dat ik die nodig heb, want ik heb mijn eigen deal met de fysio, maar toch.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:18:20 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is een sunshower?
Ik heb geen idee :D :'( :D
pi_149325857
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat.de.neuk.

50??!?!??!?!?!!?!?

WTF? Wat heb je daar allemaal voor dan? Ik dok nu 36 want maand abo maar normaal is het 27. En zonder groepslessen die ik toch niet gebruik 19.95.

Heb nu:
Onbeperkt gebruik van onze fitness faciliteiten en deelname aan alle indoor & outdoor groepslessen.
In de buurt is niks beters en ik ga er geen 20 km voor rijden.

Maar ik heb dan inderdaad ook alles. Groepslessen, Fitness, Zonnebank, Squash, Sauna en onbeperkt zwemmen. Blijft veel geld :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:18:38 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325868
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nou, dat dus.
Ooh. Oke. :P Ik dacht echt even 3 sec dat je alleen maar fitness had :@
pi_149325882
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:17 schreef Qwea het volgende:
En dan heb ik gewoon mensen van die zaak op de vloer die er verstand van hebben he. :o Huidplooimeting, alles. Zelfs blessure consult fysio zit erbij in. Niet dat ik die nodig heb, want ik heb mijn eigen deal met de fysio, maar toch.
Ze hebben er hier wel allemaal voor gestudeerd, maar huidplooimeting doen ze niet. Fysio loopt rond, maar is van een andere instelling ergo die doet geen reet voor je :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:19:11 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325885
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maar ik heb dan inderdaad ook alles. Groepslessen, Fitness, Zonnebank, Squash, Sauna en onbeperkt zwemmen. Blijft veel geld :X
Maar dan heb ik niks gezegd. Ik dacht enkel fitness :P Maar maak gebruik van die zonnebank! Ga lekker zwemmen en squashen is haske cool!
pi_149325887
Mijn moeder heeft overigens bewust de duurste uitgezocht, zodat we niet tussen al die kut Marokkaantjes stonden. In Rotterdam wil je echt niet in die goedkope sportscholen staan.
pi_149325906
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar dan heb ik niks gezegd. Ik dacht enkel fitness :P Maar maak gebruik van die zonnebank! Ga lekker zwemmen en squashen is haske cool!
Zwemmen is in m'n eentje niks aan, idem dito voor squash. Ik heb weinig sportieve vrienden of ze doen andere sporten _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149325909
Onbeperkt zwemmen is wel fucking awesome. Ik zou graag een abonnement bij het zwembad nemen, maar we hebben geen goed zwembad hier.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:21:15 #117
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149325951
Combi sportschool en zwembad, giev. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149325976
Zwemmen kost hier 2,80 per keer, daar hoef ik geen abonnement voor te nemen :o
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:22:25 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149325987
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ze hebben er hier wel allemaal voor gestudeerd, maar huidplooimeting doen ze niet. Fysio loopt rond, maar is van een andere instelling ergo die doet geen reet voor je :P
Fysio bij mij is ook van zichzelf en niet van de sportschool. Ze hebben wel een contract met elkaar geloof ik. Sporters van beneden kunnen zich met klachten / blessures melden op het inloopspreekuur van de fysio. Dat is maar 2x per week geloof ik. En op hun beurt kunnen zij de zalen van de sportschool / apparaten gebruiken voor hun patienten.

Ik heb de deal dat als ik wat moet wat complex is (Echt diepe massage, PT sessie, ect) ik mail of bel en we mij gaan inplannen en als ik iets moet wat minder complex is, ff tapen ofzo kan ik gewoon elke dag de hele dag binnen lopen. Ben vanmorgen ook binnen gelopen voor kuiten, schouder en rug. Kan zijn dat ik ff moet wachten dan.

Ze lopen iig niet rond.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:23:35 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149326022
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft overigens bewust de duurste uitgezocht, zodat we niet tussen al die kut Marokkaantjes stonden. In Rotterdam wil je echt niet in die goedkope sportscholen staan.
Trust me, ik weet sinds 3 weken hoe hoerig dat is :X Link moest MRI dus ik ging ipv 2.5u te wachten sporten bij Basic in Osdorp 020. Ik heb het 30 min uitgehouden en ben toen maar weggegaan want ik stond op het punt zo'n marokaan zijn harses in te beuken met een dumbell :X
pi_149326065
Ik ben eigenlijk sinds ik jong was nooit naar een zwembad geweest. Hoe werkt dat eigenlijk? Als ik een kaartje voor alleen het wedstrijdbad koop, kan ik dan zolang blijven zwemmen als ik wil?
pi_149326106
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben eigenlijk sinds ik jong was nooit naar een zwembad geweest. Hoe werkt dat eigenlijk? Als ik een kaartje voor alleen het wedstrijdbad koop, kan ik dan zolang blijven zwemmen als ik wil?
Meestal is er één of 2 uur banenzwemmen. Je moet dus even opzoeken hoe laat dat is, anders zit je tussen de spelende kinderen of bij een zwemles en kan je helemaal niet zwemmen.
pi_149326108
Ohnee, er staat bij de openingstijden dat banenzwemmen alleen maar van 12 tot 1 is?
pi_149326124
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fysio bij mij is ook van zichzelf en niet van de sportschool. Ze hebben wel een contract met elkaar geloof ik. Sporters van beneden kunnen zich met klachten / blessures melden op het inloopspreekuur van de fysio. Dat is maar 2x per week geloof ik. En op hun beurt kunnen zij de zalen van de sportschool / apparaten gebruiken voor hun patienten.

Ik heb de deal dat als ik wat moet wat complex is (Echt diepe massage, PT sessie, ect) ik mail of bel en we mij gaan inplannen en als ik iets moet wat minder complex is, ff tapen ofzo kan ik gewoon elke dag de hele dag binnen lopen. Ben vanmorgen ook binnen gelopen voor kuiten, schouder en rug. Kan zijn dat ik ff moet wachten dan.

Ze lopen iig niet rond.
Gaaf. Dat is hier dus niet. En dat is dus gratis?

En ik zie net dat ik wel moet bijbetalen voor zonnebank. :') Veile eikels

Leden
1 maal ¤ 4,50
10 rittenkaart ¤ 35,00

En de begeleiding hier heeft wel vaak alleen oog voor de dames, dus moet ik wat willen dan moet ik wel actief om vragen. Ik weet ook wie ik moet vragen want er lopen hier ook veel stage :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:26:53 #125
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149326134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Zwemmen kost hier 2,80 per keer, daar hoef ik geen abonnement voor te nemen :o
4,50 tikt best aan helaas.

En geen combi-abo met de naastgelegen sportschool. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149326141
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef Myraela het volgende:
Ohnee, er staat bij de openingstijden dat banenzwemmen alleen maar van 12 tot 1 is?
Hmm dat is wel een onhandige tijd, mijn zwembad heeft geloof ik van 7 tot 8 's ochtends en 's avonds op sommige dagen van 20.00-21.00 en anderen 21.00-22.00
pi_149326147
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef Myraela het volgende:
Je hebt recreatief zwemmen volgens mij en het iets serieuzer.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149326174
Ik zou niet gaan proberen baantjes te trekken tijdens het recreatief zwemmen, tenzij je een heel rustig zwembad hebt :P Als ik tijdens het banen-uurtje ga, moet ik al genoeg klooiende mensen ontwijken (behalve op zondagochtend vroeg!)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:29:39 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149326227
Zou het gewoon eens proberen, zwembad hier heeft een echt speelbad en meerdere 'normale' baden. Meestal blijft het dus bij een paar koters en bejaarden ontwijken tijdens recreatiezwemmen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149326748
Ik betaal 25 per maand onbeperkt. Heb een abonnement voor een jaar afgesloten, zit nu al ruim over de helft. Heb vroeger ook jaren een abonnement gehad waarbij ik wel betaalde en nooit ging (wie niet) :')

Nu ga ik al braaf 7 maanden 4 dagen per week *O*
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:17:22 #131
65960 sanger
pi_149327662
quote:

[..]

Idem hier ;(
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:21:13 #132
65960 sanger
pi_149327770
Ik heb een maandelijks opzegbaar abbo. Onbeperkt sporten (geen groepslessen overigens). ¤ 20 per maand. Wil ik een jaarabbo is dat ¤ 17,50. Een 2-jaarabbo dan ¤ 15 per maand.
pi_149327822
Ik zit te denken over een PT
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:47:25 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149328585
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Gaaf. Dat is hier dus niet. En dat is dus gratis?

En ik zie net dat ik wel moet bijbetalen voor zonnebank. :') Veile eikels

Leden
1 maal ¤ 4,50
10 rittenkaart ¤ 35,00

En de begeleiding hier heeft wel vaak alleen oog voor de dames, dus moet ik wat willen dan moet ik wel actief om vragen. Ik weet ook wie ik moet vragen want er lopen hier ook veel stage :')
Blessure consult bij fysio is gratis ja. Als je verdere behandeling nodig hebt moet je wel dokken. Maar 1ste x is gratis.

Voor mij is altijd gratis. Althans, de niet complexe dingen :P Maar ik ken de fysio's persoonlijk. Feestje hier, feestje daar. Festival, ect.

Hier lopen er ook veel stage, van het ROC maar wel met kennis van zaken goddank. En afzetterij van die zonnebank. Ik hoef 0 bij te dokken.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:47:59 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149328607
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit te denken over een PT
Dat is kei cool kicken gaaf!

Ik zie net dat ik een maand crossfit heb gewonnen :o
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:50:36 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149328688
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Idem hier ;(
:{ :{

ga nog x sturen!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:51:02 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149328701
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik betaal 25 per maand onbeperkt. Heb een abonnement voor een jaar afgesloten, zit nu al ruim over de helft. Heb vroeger ook jaren een abonnement gehad waarbij ik wel betaalde en nooit ging (wie niet) :')

Nu ga ik al braaf 7 maanden 4 dagen per week *O*
onbeperkt fitness? Of ook groepslessen enzo?
pi_149328785
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

onbeperkt fitness? Of ook groepslessen enzo?
Ja onbeperkt en er zijn ook groepslessen. Alleen een karige vestiging. Andere vestigingen zijn wel wat mooier, completer en luxer. Voordeel van de locatie waar ik sport is de ligging en reistijd naar huis. Rijd er uit werk langs en vanaf daar is het 5 minuten naar huis.

www.betaalbaarsporten.nl
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:59:42 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149329002
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:53 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ja onbeperkt en er zijn ook groepslessen. Alleen een karige vestiging. Andere vestigingen zijn wel wat mooier, completer en luxer. Voordeel van de locatie waar ik sport is de ligging en reistijd naar huis. Rijd er uit werk langs en vanaf daar is het 5 minuten naar huis.

www.betaalbaarsporten.nl
Hey met crossfit. Awesome :D Dat heb ik nu gewonnen op een externe locatie. Totaal ander bedrijf ook. Maar lijkt me wel vet.

Lol met kinderopvang :P
pi_149329100
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Blessure consult bij fysio is gratis ja. Als je verdere behandeling nodig hebt moet je wel dokken. Maar 1ste x is gratis.

Voor mij is altijd gratis. Althans, de niet complexe dingen :P Maar ik ken de fysio's persoonlijk. Feestje hier, feestje daar. Festival, ect.

Hier lopen er ook veel stage, van het ROC maar wel met kennis van zaken goddank. En afzetterij van die zonnebank. Ik hoef 0 bij te dokken.
Tering, handig zulke connecties :P

Deze lei hebben geen kennis van zaken :') Er is maar 1 van wie ik z'n mening vertrouw.

Afzetterij, maar die vent heeft hier geen/weinig concurrentie en ik hoop dat dat nog eens verandert.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:05:40 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149329189
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:02 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Tering, handig zulke connecties :P
Uhu :P Mijn fysio's zijn echt zo onwijs kei-tof. Echt. :Y

[QuoteDeze lei hebben geen kennis van zaken :') Er is maar 1 van wie ik z'n mening vertrouw.

Afzetterij, maar die vent heeft hier geen/weinig concurrentie en ik hoop dat dat nog eens verandert.
[/quote]
Ik ben blij dat de lui op de vloer bij mijn nieuwe gym wel weten hoe en wat. Scheelt dat ik het zelf ook wel weet, alleen was bv mijn vorm bij het deadliften verneukt. Dat heb ik daar maar niet gevraagd daarvoor ben ik maar gewoon naar 1 van mijn fysio's gelopen want die doet het zelf ook. Maar moet zeggen, ze weten het in de gym wel, want ik zag laatst zo'n gast aan iemand het uitleggen :D
pi_149329364
Q je bericht verneukt het voor mij om goed te kunnen quoten :')

Ja en ik weet dat bij een hoop dingen dus niet goed. Uitleg vraag ik daarom waar nodig aan die ene gast, de rest kan de tering krijgen. Dat is dus een ding wat je niet goed via internet kan uitleggen/bekijken.

Ik verwacht ook een proactieve houding, dus loop eens rondje door die zaal en kijk wat mensen doen en/of het verkeerd is in plaats van de hele tijd achter Facebook te hangen of dat ene leuke sportmeisje proberen te versieren. In die trend heb ik het ook wel een keer gezegd, wordt niet gewaardeerd :')

Goed om te zien dat het op sommige plekken wel goed kan :')

Er is nog een sportschool, maar dit is toch de beste qua faciliteiten en mogelijkheden :')

Klote Friesland :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:16:42 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149329553
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Q je bericht verneukt het voor mij om goed te kunnen quoten :')

Ja en ik weet dat bij een hoop dingen dus niet goed. Uitleg vraag ik daarom waar nodig aan die ene gast, de rest kan de tering krijgen. Dat is dus een ding wat je niet goed via internet kan uitleggen/bekijken.

Ik verwacht ook een proactieve houding, dus loop eens rondje door die zaal en kijk wat mensen doen en/of het verkeerd is in plaats van de hele tijd achter Facebook te hangen of dat ene leuke sportmeisje proberen te versieren. In die trend heb ik het ook wel een keer gezegd, wordt niet gewaardeerd :')

Goed om te zien dat het op sommige plekken wel goed kan :')

Er is nog een sportschool, maar dit is toch de beste qua faciliteiten en mogelijkheden :')

Klote Friesland :P
Maar zo hoort het ook. Pro-active houding. Fijne aan mijn nieuwe sportschool is dat we elkaar er ook gewoon op kunnen wijzen. Bij basic moest je gewoon je bek houden want werd niet gewardeerd.

Ik zou hem serieus telkens op zijn flikker blijven geven. En anders klachten mail indienen. Ze zitten bij ons ook op FB hoor, maar ze lopen ook rondjes. En als ze op FB zitten en ik heb ze nodig dan nemen ze ook de tijd.

Vind het wel lekker. Lekkere kleine knusse gym die niet moeilijk doet als je eens een keer een kreet eruit gooit omdat het zwaar is. En die uitkreunen/blazen bij zware sets juist aanmoedigd ipv dood te meppen.

Fijnste vind ik dat als ze zien dat je er doorheen zit, ze uitzichzelf naar je toe komen en je komen helpen dmv spotten of aanmoedigen. En aangezien ik toch al 3x per week bij de fysio in hetzelfde pand zat was de stap naar benee wel heel makkelijk :P
pi_149329713
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maar wel heerlijk joh! Ga je ook regelmatig naar de sauna? Das zo fijn. En heerlijk zwemmen en zonnebank! O+
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:24:48 #145
65960 sanger
pi_149329829
Ohja, ik moet voor het gebruik van de douche nog ¤ 0,50 bijbetalen :')
pi_149329914
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef Myraela het volgende:
Hahaha wat doen die dan? Ik heb weleens bij een sportschool gesport voor 1x waar allemaal Marokkaanse jongens waren (heel goedkoop dus), maar die keken alleen maar heel erg. Ongemakkelijk, maar k.
pi_149329926
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar zo hoort het ook. Pro-active houding. Fijne aan mijn nieuwe sportschool is dat we elkaar er ook gewoon op kunnen wijzen. Bij basic moest je gewoon je bek houden want werd niet gewardeerd.

Ik zou hem serieus telkens op zijn flikker blijven geven. En anders klachten mail indienen. Ze zitten bij ons ook op FB hoor, maar ze lopen ook rondjes. En als ze op FB zitten en ik heb ze nodig dan nemen ze ook de tijd.

Vind het wel lekker. Lekkere kleine knusse gym die niet moeilijk doet als je eens een keer een kreet eruit gooit omdat het zwaar is. En die uitkreunen/blazen bij zware sets juist aanmoedigd ipv dood te meppen.

Fijnste vind ik dat als ze zien dat je er doorheen zit, ze uitzichzelf naar je toe komen en je komen helpen dmv spotten of aanmoedigen. En aangezien ik toch al 3x per week bij de fysio in hetzelfde pand zat was de stap naar benee wel heel makkelijk :P
Dit ding is ook niet overdreven groot. :')

Ze nemen hun tijd wel, maar als er niet iets zinnigs uitkomt (want stageloper, hoort begeleiding te hebben) of ze er gewoon niet zijn (want er zijn toch drie stagelopers :X ). Maar zal inderdaad wel eens een fijn mailtje schrijven, beter nog ik volgende week maandag een afspraak volgens mij :Y)

Snap jou overstap wel, dan maar iets duurder dan basic fit. Maar een goede sportschool motiveert echt :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149329951
TERING, ik faal.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149329980
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:
TERING, ik faal.
Ik zag het.
pi_149329997
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:21 schreef Nammie het volgende:

[..]

Maar wel heerlijk joh! Ga je ook regelmatig naar de sauna? Das zo fijn. En heerlijk zwemmen en zonnebank! O+
Nee, ik heb echt een hekel aan de sauna :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149329999
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zag het.
Vergeef me ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149330133
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nee, ik heb echt een hekel aan de sauna :P
Ooh jammer! Is juist goed voor je :P
pi_149330542
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:26 schreef Nammie het volgende:

[..]

Hahaha wat doen die dan? Ik heb weleens bij een sportschool gesport voor 1x waar allemaal Marokkaanse jongens waren (heel goedkoop dus), maar die keken alleen maar heel erg. Ongemakkelijk, maar k.
Zijn gewoon allemaal walgelijke patsertjes. Op de duurdere zaten ze overigens ook wel hoor, maar minder, alleen de mensen die serieus wilde sporten. Degene die dachten dat het een kroeg was om meisjes te versieren blijven lekker in de goedkope hangen.
pi_149330639
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zijn gewoon allemaal walgelijke patsertjes. Op de duurdere zaten ze overigens ook wel hoor, maar minder, alleen de mensen die serieus wilde sporten. Degene die dachten dat het een kroeg was om meisjes te versieren blijven lekker in de goedkope hangen.
Maar dat is sowieso bepaald slag volk die zich zo gedragen. Ja, klinkt hard, maar toch is het wel zo. Die zitten overal achter elke meid aan. Ik weet niet, heb al bij 3 verschillende sportscholen gesport en ook in de duurdere werd wel geflirt en versierd. Of het ligt aan mij, dat kan ook. :') :P
pi_149330695
Shoot me please :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149330781
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat :'(
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:06:02 #157
65960 sanger
pi_149331253
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:50 schreef CrunchySelf het volgende:
pi_149331718
Ik dacht dat ik nog een appel had maar ik zie hem nergens meer, dan heb ik hem dus al opgegeten. ;( En ben pas rond half 8/8 uur thuis. Where did all the food go!!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:26:42 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149331866
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:24 schreef sanger het volgende:
Ohja, ik moet voor het gebruik van de douche nog ¤ 0,50 bijbetalen :')
What the fuck? :D

Voor iedereen zit er in onze kleedkamer zo'n sauna cabine. Maand abo, jaar abo, duur abo goedkoop abo, maakt niks uit. De echte sauna moet je wel het all in abo voor hebben.
pi_149331884
Ik heb het koud. ;(
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:27:49 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149331901
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dit ding is ook niet overdreven groot. :')

Ze nemen hun tijd wel, maar als er niet iets zinnigs uitkomt (want stageloper, hoort begeleiding te hebben) of ze er gewoon niet zijn (want er zijn toch drie stagelopers :X ). Maar zal inderdaad wel eens een fijn mailtje schrijven, beter nog ik volgende week maandag een afspraak volgens mij :Y)

Snap jou overstap wel, dan maar iets duurder dan basic fit. Maar een goede sportschool motiveert echt :Y
Ja ik ging al wel graag naar de gym hoor.. maar ik merk wel serieus gewoon dat ik hier betere resultaten heb ook.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:29:41 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149331950
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

"...Ey PST ahmed! Beter gaan wij dat meisje helpen, swa. Zij gaat benchpress liften eyo.. beter gaan wij spotten want zij gaat dat niet alleen kunnen swa! Eyo wie weet wil ze vanaaf wel mee ook! Beetje neuken, beetje vingeren swa!" Alleen pech voor hem dat net op dat moment mijn muziek in mijn oordoppen uitstond want mijn mix was afgelopen :')

Echt. Ik had al een pleurishekel aan die lui, maar sindsdien meer :r
pi_149332008
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

"...Ey PST ahmed! Beter gaan wij dat meisje helpen, swa. Zij gaat benchpress liften eyo.. beter gaan wij spotten want zij gaat dat niet alleen kunnen swa! Eyo wie weet wil ze vanaaf wel mee ook! Beetje neuken, beetje vingeren swa!" Alleen pech voor hem dat net op dat moment mijn muziek in mijn oordoppen uitstond want mijn mix was afgelopen :')

Echt. Ik had al een pleurishekel aan die lui, maar sindsdien meer :r
Jeweettog.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:33:27 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149332036
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jeweettog.
Wolla! Echt waaaaar!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:35:07 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149332081
pi_149332146
Dat vind ik echt wel too much.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:42:35 #167
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149332292
quote:
Ik vind het knap dat ze die discipline hebben, maar esthetisch gezien vind ik het té.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:43:45 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149332329
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:37 schreef Lonaa het volgende:
Dat vind ik echt wel too much.
Ik vind het awesome en ik wil :Y)
pi_149332347
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind het awesome en ik wil :Y)
Ik wil het niet en ik vind het niet zo mooi om naar te kijken
pi_149332370
En ik heb het fucking koud
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:45:13 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149332373
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wil het niet en ik vind het niet zo mooi om naar te kijken
Ik vind het prachtig en awesome om naar te kijken :Y
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:45:29 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149332382
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Lonaa het volgende:
En ik heb het fucking koud
Zet je de kachel hoger. Ik heb net een thermoshirt erbij aan gedaan
pi_149332403
Het koud hebben = kcal verbranden toch ;)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:48:40 #174
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149332494
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Dan verbrand ik er vast een boel. :')

Zo even een trui erbij zoeken, kachel staat hoog zat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149332527
Onze verwarming doet het nog steeds niet :( Maar ik zit nu nog op mijn werk, daar is het warm zat.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:51:53 #176
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149332610
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Onze verwarming doet het nog steeds niet :( Maar ik zit nu nog op mijn werk, daar is het warm zat.
Niet werkende verwarming is echt irritant. :')

Vorig jaar had vriendje nogal problemen met de kachel, niet kunnen douchen is kudt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149332690
Mja ik heb van donderdag t/m zaterdag en van maandagochtend tot vanmiddag ook niet thuis kunnen douchen, maar dat stond weer los van de verwarming. Maarja, ben vanochtend gewoon op het werk een rondje gaan hardlopen en hier in de fitness douchen, dat is wel zo praktisch.
Maar ik ben nu wel een beetje klaar met alle renovatie/verhuizing/woningbouw mensen. Geen zin meer om vrije dagen op te geven om te zitten wachten op een monteur die niet komt, geen zin om duizend klantenservicen te bellen.
pi_149332903
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zet je de kachel hoger. Ik heb net een thermoshirt erbij aan gedaan
Al gedaan. En vest over jurkje en alles.
pi_149332911
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat ze die discipline hebben, maar esthetisch gezien vind ik het té.
Zelfs voor een man zou ik het too much vinden.
pi_149332927
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja, maar ik word ook nooit meer warm. Vriendje wil 's nachts neit tegen me aanliggen. ;(

En ja, dan staat de elektrische deken op vol vermogen te blazen en dan lig ik daar al een half uur op.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:00:12 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149332940
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Al gedaan. En vest over jurkje en alles.
Ik voel je. Heb de kachel net maar op 23 geknald.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:00:32 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149332952
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zelfs voor een man zou ik het too much vinden.
:O
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:01:06 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149332974
Zeg La_Tramposa, ik ben nog steeds onder de indruk van je biceps :D
pi_149332987
Wel zo eten.

Wraps zonder de wraps. Dus wel goed gekruid gehakt, mais, kaas, zure room en sla. :9
pi_149333011
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

:O
Problemen?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:02:50 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149333038

Mijne. Alweer een paar maandjes oud. De huidige zijn best flink toegenomen :D Zal eens kijken of ik straks ff nieuwe pic kan maken.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:03:14 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149333053
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Wel zo eten.

Wraps zonder de wraps.
Ik moest lachen.
pi_149333065
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Wel zo eten.

Wraps zonder de wraps. Dus wel goed gekruid gehakt, mais, kaas, zure room en sla. :9
Waarom zonder de wraps?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:05:45 #189
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149333134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Mja ik heb van donderdag t/m zaterdag en van maandagochtend tot vanmiddag ook niet thuis kunnen douchen, maar dat stond weer los van de verwarming. Maarja, ben vanochtend gewoon op het werk een rondje gaan hardlopen en hier in de fitness douchen, dat is wel zo praktisch.
Maar ik ben nu wel een beetje klaar met alle renovatie/verhuizing/woningbouw mensen. Geen zin meer om vrije dagen op te geven om te zitten wachten op een monteur die niet komt, geen zin om duizend klantenservicen te bellen.
Da's wel lekker als je wel gewoon kan douchen. :Y

En logisch, al dat gedoe. :r
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149333524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:06 schreef sanger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149333547
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja ik ging al wel graag naar de gym hoor.. maar ik merk wel serieus gewoon dat ik hier betere resultaten heb ook.
Gaaf. Ik zie nog nergens spieren, ze zitten nog in hun beschermhoesje :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149333572
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

Mijne. Alweer een paar maandjes oud. De huidige zijn best flink toegenomen :D Zal eens kijken of ik straks ff nieuwe pic kan maken.
Doen, geeft alleen maar meer motivatie :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149333602
Boh. M'n D is aardappelen, broccoli, boontjes en een runder worstje :D :9

[ Bericht 0% gewijzigd door CrunchySelf op 03-02-2015 18:28:57 ]
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:24:00 #194
65960 sanger
pi_149333684
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

What the fuck? :D

Voor iedereen zit er in onze kleedkamer zo'n sauna cabine. Maand abo, jaar abo, duur abo goedkoop abo, maakt niks uit. De echte sauna moet je wel het all in abo voor hebben.
Serieus ja. Zo een automaat die vervolgens 5 minuten warm water geeft. Alleen daarom douche ik thuis, het principe (en 5 minuten vind ik te kort).
pi_149333830
Goh, ik dacht dat ik een quote-alert had, bleek toch niet zo te zijn.
pi_149333844
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Nu wel. *)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:29:23 #197
65960 sanger
pi_149333849
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Boh. M'n D is aardappelen, broccoli, boontjes en een runder worstje :D :9
Wat voor worst?
pi_149333872
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Ja, nou. :') Feitelijk is het wel zoals het is.

Lief had er wraps omheen (en bonen erin) en ik had er een schaaltje omheen. :+

Straks de tweede helft want eerst rijlessen en dat wil ik niet met after dinner dip en ik vond het vrij vroeg om te eten al :P
pi_149333887
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:29 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nu wel. *)
}:|
pi_149333892
Ik kan me nu al verheugen op D 2 van 2 *O*
pi_149333910
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat voor worst?
Zie edit. Domme autocorrect. Die van mij is helemaal de weg kwijt :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149333913
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Fijn dat je het toch belangrijk genoeg vind om even te melden O+
Fijne rijles :W
pi_149333929
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

}:|
Wat. Was het niet goed? :{
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149334033
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:31 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat. Was het niet goed? :{
Nee, en nu ben ik boos. :(
pi_149334067
Ik zei tegen het vriendje dat ik het koud had, en nadat ik al meer kleren aangetrokken had en de verwarming honger had gezet was ie er van overtuigd dat het kwam omdat ik niet genoeg gegeten had. (Daar was ik het niet mee eens) Dus ik net een shitload aan eten weggewerkt. Nog steeds koud.

Dus HA! Ik won de discussie. En meh, ik heb het nog steeds koud.
pi_149334290
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik zei tegen het vriendje dat ik het koud had, en nadat ik al meer kleren aangetrokken had en de verwarming honger had gezet was ie er van overtuigd dat het kwam omdat ik niet genoeg gegeten had. (Daar was ik het niet mee eens) Dus ik net een shitload aan eten weggewerkt. Nog steeds koud.

Dus HA! Ik won de discussie. En meh, ik heb het nog steeds koud.
Hahaha, het is niet alsof eten instant kan wordem omgezet in warmte :P dus of je de discussie dan echt gewonnen hebt..? ;)
pi_149334317
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hahaha, het is niet alsof eten instant kan wordem omgezet in warmte :P dus of je de discussie dan echt gewonnen hebt..? ;)
Sssjt! }:|
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:44:45 #208
65960 sanger
pi_149334430
Minder lagen kleding aandoen. Werkt veel beter.
pi_149334481
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef sanger het volgende:
Legging, sokken, schoenen, jurkje zonder mauwen, vest.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:47:33 #210
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149334550
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef sanger het volgende:
Ik ben heel content met mijn extra trui anders. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149334681
Ik twijfel om weer PWO te gaan kopen en gebruiken. Nu net in de sportschool zonder al te veel motivatie, PWO haalt altijd net dat randje eraf :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149334735
Ik zweer bij de fleece dekentjes! En in bed het eerste halfuur geitenwollen sokken als mijn lichaam niet warm wil worden. Maar bijmij is het een soort aan/uit, geen lichaamsthermostaat. Als ik naar bed ga kan ik het ijskoud hebben, en dan word ik midden in de nacht bezweet wakker..
pi_149334770
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zweer bij de fleece dekentjes! En in bed het eerste halfuur geitenwollen sokken als mijn lichaam niet warm wil worden. Maar bijmij is het een soort aan/uit, geen lichaamsthermostaat. Als ik naar bed ga kan ik het ijskoud hebben, en dan word ik midden in de nacht bezweet wakker..
Dat heb ik ook wel een beetje ja. Gisteren heb ik kniekousen aangetrokken in bed, zulke koude voetjes!
Normaal word ik dan bezweet wakker ergens in de nacht of ochtend, maar gisteren niet. :)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:54:59 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149334839
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Legging, sokken, schoenen, jurkje zonder mauwen, vest.
Op je blote huid thermoshirt! Ik heb het nu bloed heet.
pi_149334900
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

Op je blote huid thermoshirt! Ik heb het nu bloed heet.
Ik heb niet zo een ding.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:56:16 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149334913
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik twijfel om weer PWO te gaan kopen en gebruiken. Nu net in de sportschool zonder al te veel motivatie, PWO haalt altijd net dat randje eraf :9
Mijne is ook op :X
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:57:41 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149334971
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb niet zo een ding.
Oh. Action 3 euro!

Heb nu mijn craft aan O+
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:27:28 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149336142
Crunch, drop me per PM ff je mail. Heb dat album gevonden voor je wat zo lekker beukt voor het sporten (die ik liet horen op whatsapp).. dan wetransfer ik hem ff naar je.
pi_149337926
Ik heb superrelax gereden. :D
pi_149337955
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:27 schreef Qwea het volgende:
Crunch, drop me per PM ff je mail. Heb dat album gevonden voor je wat zo lekker beukt voor het sporten (die ik liet horen op whatsapp).. dan wetransfer ik hem ff naar je.
Aight. Gaaf :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149337966
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb superrelax gereden. :D
Maar 2 paaltjes geraakt ipv 4?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149338002
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijne is ook op :X
Maar jij moet detoxen :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149338046
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:13 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maar 2 paaltjes geraakt ipv 4?
Fucker. :')

Nee, helemaal niks geraakt. Of ingrepen. Of af laten slaan. Gewoon, lekker relax rijden, paar slordigheidsfoutjes maar niks bijzonders. Keren op de weg in 3 x en in 1 x, inparkeren, stopoefening, alles. :7
pi_149338053
En daar word ik altijd zo hyper van. :')
pi_149338139
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Fucker. :')

Nee, helemaal niks geraakt. Of ingrepen. Of af laten slaan. Gewoon, lekker relax rijden, paar slordigheidsfoutjes maar niks bijzonders. Keren op de weg in 3 x en in 1 x, inparkeren, stopoefening, alles. :7
Hehe :P

Maar goed bezig *O* bijna afrijden?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149338157
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:18 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hehe :P

Maar goed bezig *O* bijna afrijden?
Dit was m'n 9e les. :P :')

Eerst deze maand maar eens m'n theorie halen :P
pi_149338166
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:16 schreef Lonaa het volgende:
En daar word ik altijd zo hyper van. :')
Dat heb ik van sporten 8-)

Is z'n speciaal stofje.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149338225
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit was m'n 9e les. :P :')

Eerst deze maand maar eens m'n theorie halen :P
O :') Dan moet je nog wel een paar waarschijnlijk.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149338272
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O :') Dan moet je nog wel een paar waarschijnlijk.
Ja, maar het gaat wel soepel. Ik heb wel aanleg. Dat vind m'n instructrice ook, dus dat is fijn. :P

En ja, HYPER VAN DE ENDROFINE ALLES.

Maar daarom wil ik dus eignelijk niet 's avonds lessen. :')
pi_149338473
Oh, ik mag nog deel 2 van 2 van mn avondeten eten maar ik heb nog geen honger!
pi_149339211
Ik ben verslaafd aan the blacklist.. seizoen 1 in rap tempo afgekeken :D Nu op naar seizoen 2 *O*
pi_149339234
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat wel soepel. Ik heb wel aanleg. Dat vind m'n instructrice ook, dus dat is fijn. :P

Mooi zo :D

O ja endorfine. Dat klinkt bekend, maar verdwijnt op zich wel snel en dan kan ik heerlijk slapen :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149339609
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Mooi zo :D

O ja endorfine. Dat klinkt bekend, maar verdwijnt op zich wel snel en dan kan ik heerlijk slapen :D
Duurt altijd lang voor ik daar van terug kom. :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:00:49 #234
65960 sanger
pi_149339810
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben verslaafd aan the blacklist.. seizoen 1 in rap tempo afgekeken :D Nu op naar seizoen 2 *O*
Goede serie he :Y
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:06:49 #235
65960 sanger
pi_149340060
MIjn eten van vanavond werd weer eens iets anders dan gepland :')

O+ moest vanavond bijtijds weg, dus pakt een pak Knorr Wereldgerecht uit de kast. Maakt het bijna helemaal voordat ze er achterkomt dat de THT nogal was overschreden :')

Uiteindelijk maar de frituur aangezet -O-

Heb me ingehouden, slechts klein beetje patat en 1 frikandel en 1 mexicano. Geen sausjes. Voor mijn doen heel weinig bij dit soort eten :Y
pi_149341509
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik zag een reclame op TV, ga daar ook echt aan beginnen, lijkt me heel tof! Popcorntime O+ O+
pi_149341747
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig en awesome om naar te kijken :Y
Wat vind je er eigenlijk precies mooi aan?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:55:05 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149341778
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef sanger het volgende:
MIjn eten van vanavond werd weer eens iets anders dan gepland :')

O+ moest vanavond bijtijds weg, dus pakt een pak Knorr Wereldgerecht uit de kast. Maakt het bijna helemaal voordat ze er achterkomt dat de THT nogal was overschreden :')

Uiteindelijk maar de frituur aangezet -O-

Heb me ingehouden, slechts klein beetje patat en 1 frikandel en 1 mexicano. Geen sausjes. Voor mijn doen heel weinig bij dit soort eten :Y
Het zijn poeders, had prima gekund nog :P
pi_149341968
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:47 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik zag een reclame op TV, ga daar ook echt aan beginnen, lijkt me heel tof! Popcorntime O+ O+
In het begin dacht ik vaak jaaaaaaa tuuuuurlijk weet hij/zij dat opeens :+ .... maar na een aantal afleveringen was ik daar wel over heen. Serie kijkt lekker weg en je hoeft niet heel hard of diep na te denken!

En mr. reddington is gewoon echt een baas! O+ 8-)
pi_149342070
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik aanleg had, maar heb 4x over praktijkexamen moeten doen. Kon er echt niks van, nu nog steeds niet. ;(
pi_149342123
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:02 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik aanleg had, maar heb 4x over praktijkexamen moeten doen. Kon er echt niks van, nu nog steeds niet. ;(
Welke vrouw wel???

Oke nu ren ik heeeeeeeeeeeeeeul hard weg o|O
pi_149342538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Welke vrouw wel???

Ik dus.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:33:47 #243
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149343438
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Welke vrouw wel???

Het rijden gaat prima. :7

Fileparkeren daarentegen. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 februari 2015 @ 23:39:25 #244
65960 sanger
pi_149345629
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het zijn poeders, had prima gekund nog :P
Mwah, het was ruim 2 jaar over datum :')

Waarschijnlijk niet goed geFIFOed :P
  dinsdag 3 februari 2015 @ 23:40:52 #245
65960 sanger
pi_149345676
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daarom heb ik naast het huis een oprit gemaakt (voor mijn vrouw bedoel ik dan he :P) :)
pi_149348223
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Fileparkeren is nou ook niet mijn favoriete bezigheid :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 07:03:58 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149348329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Mwah, het was ruim 2 jaar over datum :')

Waarschijnlijk niet goed geFIFOed :P
z
En jouw vrouw werkt in een supermarkt? :o slaan die hap!
pi_149348521
Lijstje hetzelfde als gisteren, maar dan zonder de sport :) O ja en 1 ei minder :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:04:17 #249
65960 sanger
pi_149348575
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 07:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

z
En jouw vrouw werkt in een supermarkt? :o slaan die hap!
Erg hè :')
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:06:52 #250
65960 sanger
pi_149348597
Mogguhhhh trouwens.

Lijstje......
O: 3 volkoren met smeerkaas
L: 4 volkoren 2 kipfilet 2 gebraden gehakt
D: aardappelen, winterpeen een kipfilet
T: kwark
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:12:17 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149348637
Lijstje :

o: 5 havermout pannenkoeken, banaan, 2 speltbrood sunny side up, bak kwark
s: Ik ben er nog niet uit
l : Whey shake, 4x spelt brood, pindakaas, salami, rookvlees en rosbief. Bord pasta.
t: appeltje, 3 handjes noten, bak kwark
d: Wokgroente met rijst en vis en gebakken ei
t : Bord pasta, 2 spelt met banaan, bak kwark, 3 handjes noten.
pi_149348678
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:12 schreef Qwea het volgende:
s: Ik ben er nog niet uit
Schop nodig? 8-)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:28:30 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149348802
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:15 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Schop nodig? 8-)
Ik weet het nog niet _O-

Ik heb nog kei last van mijn reuma... maar ik moet echt wel even iets gaan doen want anders wordt het sowieso niet beter. Maar ga ik dan rustig aan hardlopen of naar de gym? Ik geef zwaar de voorkeur aan de gym :') want a) droog b) warm c) gecontroleerde bewegingen op weerstand die ik zelf kan instellen.

Maar ik moet eigenlijk echt hardlopen :')

Ik ben er nog niet uit. Nou ja, oke, eigenlijk ben ik er al lang uit en hou ik mezelf gewoon voor de gek :')
pi_149348914
Hee Q die vrienden waar ik het laatst over had he.. De vriendin van die jongen gaat nu weer een ander dieet proberen.

Het 40 punten dieet :') Je moet het voor de grap maar eens opzoeken.. Volgens mij ga je eten dan helemaal als een straf zien als je daaraan begint.

De combinatie minder eten en meer sporten (ze gaat 3-4 keer per week) snap ik al helemaal niet. Maar goed heb het verhaal nu al 3 keer uitgelegd aan ze, ga er geen energie meer in stoppen aangezien ze toch niet luisteren..

Nu zul je zien dat ze 2 tot 5 kg afvalt en zodra ze weer 'normaal' gaat eten weer 5 tot 7 kg aankomt :+
pi_149348925
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik dus.
Proof it! :9
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:43:20 #256
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149348949
Diëten -O- snap het echt niet
pi_149348958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:40 schreef sandertjuh het volgende:
Hee Q die vrienden waar ik het laatst over had he.. De vriendin van die jongen gaat nu weer een ander dieet proberen.

Het 40 punten dieet :') Je moet het voor de grap maar eens opzoeken.. Volgens mij ga je eten dan helemaal als een straf zien als je daaraan begint.

De combinatie minder eten en meer sporten (ze gaat 3-4 keer per week) snap ik al helemaal niet. Maar goed heb het verhaal nu al 3 keer uitgelegd aan ze, ga er geen energie meer in stoppen aangezien ze toch niet luisteren..

Nu zul je zien dat ze 2 tot 5 kg afvalt en zodra ze weer 'normaal' gaat eten weer 5 tot 7 kg aankomt :+
Is dat weightwatchers? Dat vind ik juist wel weer één van de weinige 'goede' dieeten, die punten staan geloof ik grofweg gelijk aan 1400-1500 kcal en voor sporten kun je extra punten verdienen. Het is dus niet per se een straf want je mag best een taart eten, dan houd je alleen minder punten over voor de rest van de dag. Groenten en bepaalde fruitsoorten zijn dan 0 punten, dus je gaat vanzelf gezondere keuzes maken.
pi_149348996
Geen idee of dat van weightwatchers is, ik zat hier te kijken http://www.dietenlijst.nl/dieten/40_punten_dieet/

Probleem ligt ook niet zo zeer bij het dieet maar meer aan hunzelf.. Thuis mag helemaal niks en dan vervolgens wel bij ons de snoeppot (stiekem) leeg eten. :+
Tevens pusht hij haar ook veel te veel wat ook averechts werkt denk ik.
pi_149349018
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:47 schreef sandertjuh het volgende:
Geen idee of dat van weightwatchers is, ik zat hier te kijken http://www.dietenlijst.nl/dieten/40_punten_dieet/

Probleem ligt ook niet zo zeer bij het dieet maar meer aan hunzelf.. Thuis mag helemaal niks en dan vervolgens wel bij ons de snoeppot (stiekem) leeg eten. :+
Tevens pusht hij haar ook veel te veel wat ook averechts werkt denk ik.
Hmm daar staat 1000 kcal, dat is wel echt weinig. En je móet die supplementen nemen, dat is ook wel weer raar. Omdat je anders voedingsstoffen tekort komt?
Uiteindelijk houd je een streng dieet natuurlijk nooit de rest van je leven vol.
Maar op zich vind ik het idee achter Weight Watchers niet slecht, en soms kan het helpen om even 2/3 weken in die strenge modus te komen, en daarna kun je het meer op gevoel doen.
pi_149349038
Haha dat voorbeeldmenu op die site.. Als lunch mag je één snee brood met kaas, maar dan wel voor 6 punten vla gaan eten na het eten :?
pi_149349115
Lijstje:

O: magere yoghurt (250 ml) met wat havermout, muesli, rozijnen en zadenmix. 150 ml bieten/appelsap
T: zonnatura sesamcrunch, banaan
L: 4 speltboterhammen, 2 honing, 2 30+ kaas, 1 gekookt ei, papaya
D: aardappels uit de oven, broccoli, stukje vlees
pi_149349120
Ja krom he? Heb nog een andere site gevonden maar daar moet je 10 euro betalen :')
http://www.40punten.nl/
pi_149349301
Goedemorgen boefjes. O+

O: Chia pudding met passievrucht
L: 2 Volkoren boterhammen met 2 gebakken eitjes
T: Kwark met suikervrije pruimenjam
D: Kip tandoori met bloemkool-rijst
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:27:25 #264
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149349594
Ja hoi! Gisteren was de verjaardag en ik heb het maar ingelast als cheatday. :') IJs en taart en koekjes en een biertje feest. Ik ben nog wel wezen hardlopen :P

Vandaag is adventure time, eens kijken of ik spierpijn kan maken in de sportschool straks!
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:49:23 #265
65960 sanger
pi_149349960
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Is dat weightwatchers? Dat vind ik juist wel weer één van de weinige 'goede' dieeten, die punten staan geloof ik grofweg gelijk aan 1400-1500 kcal en voor sporten kun je extra punten verdienen. Het is dus niet per se een straf want je mag best een taart eten, dan houd je alleen minder punten over voor de rest van de dag. Groenten en bepaalde fruitsoorten zijn dan 0 punten, dus je gaat vanzelf gezondere keuzes maken.
Maar fruit enzo heeft ook gewoon calorieën, dus kun je nog steeds te hoog komen terwijl de punten op niveau zijn.....
pi_149349975
Vandaag de laatste keer sporten voor mij deze week, vorige week ook maar 3 keer de sportschool in geweest ;(

Morgenavond een etentje met werk, vrijdagavond begint al vroeg een hollands feest waar we heen gaan, zaterdag van half 10 tot 6 werken (met een gigantische kater denk ik :+) en daarna richting Hardbass. Zondag gaat sporten dus niks worden :o

Vanaf aankomende week wil ik gewoon weer braaf 4 keer per week gaan *O*
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:50:57 #267
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149349999
Gym it is B-)
pi_149350010
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:49 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar fruit enzo heeft ook gewoon calorieën, dus kun je nog steeds te hoog komen terwijl de punten op niveau zijn.....
Ik geloof ook niet in dat soort diëten. Je moet jezelf bewust zijn van je eet en dat gaat voor de meeste hier ook goed volgens mij, aan de hand van lijstjes. Sport je wat meer, eet je wat meer. De combinatie veel sporten en minder gaan eten is volgens mij zo slecht voor je.

De kilo's die je dan eventueel kwijt raakt komen er dan net zo hard weer aan. Maar dat is hoe ik er over denk natuurlijk.
pi_149350021
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:49 schreef sanger het volgende:

[..]

Natuurlijk, als je 10 stuks fruit gaat eten wel. Maar daar zijn ook richtlijnen voor. Maar het hele idee is ook dat ze er zelf geen aantal kcal op plakken, maar dat het erom gaat dat jij gezondere keuzes gaat maken.

Oh ja @Qwea, jouw biceps zijn alsnog een stuk groter hoor ;) Als ik bij die van mij een foto van de buitenzijde van mijn arm maak zie je niet zoveel. Alleen soms heb ik denk ik hoge spierspanning of zo en als ik ze dan aanspan zijn ze gewoon nogal zichtbaar :P

En die buikspierenfoto vond ik ook iets te. Mijn ideale lichaam zou zoiets zijn:

pi_149350046

Of zo O+

nouja, keep on trying :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:53:20 #271
65960 sanger
pi_149350050
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:49 schreef sandertjuh het volgende:
Vandaag de laatste keer sporten voor mij deze week, vorige week ook maar 3 keer de sportschool in geweest ;(

Morgenavond een etentje met werk, vrijdagavond begint al vroeg een hollands feest waar we heen gaan, zaterdag van half 10 tot 6 werken (met een gigantische kater denk ik :+) en daarna richting Hardbass. Zondag gaat sporten dus niks worden :o

Vanaf aankomende week wil ik gewoon weer braaf 4 keer per week gaan *O*
Waarom zou het na een feestje niets meer worden dan?
pi_149350053
Dat vind ik dan wel weer mooi La_tramposa!

De weegschaal ging hier weer een beetje naar beneden *O* , ik sliep door mn wekker heen }:| , en eet een zelfgemaakte mueslireep nu. *O*

Straks naar de sportschool. Wat moet ik nu ECHT ECHT voor oefeningen doen?
pi_149350070
Oh, en eens over WW, dat gaat volgens mij vooral over bewustwording, en hun punten is een soort synoniem voor kcal/kh/e/v. :Y
pi_149350072
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Lonaa het volgende:

Heb je geen schema? Er is niet één bepaalde oefening die wonderen doet (tenzij je een bepaalde blessure gaat bestrijden), volgens mij moet je gewoon gebalanceerd alles bijhouden...
pi_149350096
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb je geen schema? Er is niet één bepaalde oefening die wonderen doet (tenzij je een bepaalde blessure gaat bestrijden), volgens mij moet je gewoon gebalanceerd alles bijhouden...
Het is een eenmalige actie. :) Ik heb dagkaarten over, dus ik ga zo met Artoo de sportschool in. :)
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:56:05 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149350113
Godver, post ik in dat andere fuck topic mijn bericht wat hier moest :')
pi_149350119
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is een eenmalige actie. :) Ik heb dagkaarten over, dus ik ga zo met Artoo de sportschool in. :)
Ah! Nou dan zou ik gewoon doen wat je leuk vindt :P Spierpijn krijg je dan toch wel.
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:57:16 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149350143
quote:

De weegschaal ging hier weer een beetje naar beneden *O* , ik sliep door mn wekker heen }:| , en eet een zelfgemaakte mueslireep nu. *O*

Glutes fitball, biceps curls, dumbell fly's, shruggs, hammer, abs, squats! Lunges! Benchpress!
pi_149350158
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom zou het na een feestje niets meer worden dan?
Sportschool is maar open tot 1 uur.. als ik pas ergens om 8 uur thuis ben gaat dat niks worden. De dagen er voor zijn ook redelijk zwaar dus kan wel een rust momentje gebruiken O+ :P

Ben ook geen 18 meer he ;(
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:58:10 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149350162
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dumbell upperday hiero *O*

Restje pwo gevonden :D GAAN
pi_149350180
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dumbell upperday hiero *O*

Restje pwo gevonden :D GAAN
Mijn PWO is bijna op gelukkig... werkt nog wel steeds goed maar echt niet te hachelen zo smerig. Heb je nog een aanrader? *O*
pi_149350182
Ik vind kettlebell slingeren ook wel leuk als ik een keer sporadisch in een krachthonk ben :o
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:59:48 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149350204
Die foto's la tramposa :9 ik zou ze doen
  woensdag 4 februari 2015 @ 10:00:25 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149350218
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:58 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Mijn PWO is bijna op gelukkig... werkt nog wel steeds goed maar echt niet te hachelen zo smerig. Heb je nog een aanrader? *O*
Jack 3d of ehm kak. Thuis ff kijken naar die andere!
pi_149350256
Top, thanks!

Heb net nog één keer een mailtje getypt naar die vriend, die stuurde z'n schema wat hij nu eet op een dag. Niet helemaal slecht maar zeker ruimte voor verbetering. Laag in de eiwitjes en veel brood. Ben benieuwd of hij er wat mee gaat doen aangezien hij nu ook 'zwaarder' gaat trainen.

Ben ik nu lief of niet?! *O* :9
pi_149350778
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet _O-

Ik heb nog kei last van mijn reuma... maar ik moet echt wel even iets gaan doen want anders wordt het sowieso niet beter. Maar ga ik dan rustig aan hardlopen of naar de gym? Ik geef zwaar de voorkeur aan de gym :') want a) droog b) warm c) gecontroleerde bewegingen op weerstand die ik zelf kan instellen.

Maar ik moet eigenlijk echt hardlopen :')

Ik ben er nog niet uit. Nou ja, oke, eigenlijk ben ik er al lang uit en hou ik mezelf gewoon voor de gek :')
Ben je er al uit? :Y)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:50 schreef Qwea het volgende:
Gym it is B-)
Ja dus :P

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Beide foto's :9~

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:56 schreef Qwea het volgende:
Godver, post ik in dat andere fuck topic mijn bericht wat hier moest :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149350788
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jack 3d of ehm kak. Thuis ff kijken naar die andere!
Bedoel jij die xplode 3.0?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149350798
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:59 schreef Qwea het volgende:
Die foto's la tramposa :9 ik zou ze doen
Ik wil vooral van die kuiten die zo mooi achter je scheenbenen vandaan springen :P Kuiten <3
pi_149350807
Verdomme, het sneeuwt hier -O- Mijn hele dak van de auto is wit :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149351171
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Verdomme, het sneeuwt hier -O- Mijn hele dak van de auto is wit :(
Hier nu ook, best hard zelfs :o
pi_149351507
Q je kunt trots op me zijn, zit al op 160 gram eiwit en dat is nog zonder m'n avondeten :D
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:17:35 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149351987
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:59 schreef sandertjuh het volgende:
Q je kunt trots op me zijn, zit al op 160 gram eiwit en dat is nog zonder m'n avondeten :D
Kijk! Zo zie ik het graag :D
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:18:27 #293
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149352009
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:01 schreef sandertjuh het volgende:
Top, thanks!

Heb net nog één keer een mailtje getypt naar die vriend, die stuurde z'n schema wat hij nu eet op een dag. Niet helemaal slecht maar zeker ruimte voor verbetering. Laag in de eiwitjes en veel brood. Ben benieuwd of hij er wat mee gaat doen aangezien hij nu ook 'zwaarder' gaat trainen.

Ben ik nu lief of niet?! *O* :9
Posten!!

Ik deed net shrugs. Pfffrt.
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:20:20 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149352059
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:30 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Bedoel jij die xplode 3.0?
Nee, c4!!
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:22:04 #295
65960 sanger
pi_149352109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]

Of zo O+

nouja, keep on trying :P
O+
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:22:22 #296
65960 sanger
pi_149352124
quote:

Die je leuk vind :Y
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:23:23 #297
65960 sanger
pi_149352149
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:58 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Sportschool is maar open tot 1 uur.. als ik pas ergens om 8 uur thuis ben gaat dat niks worden. De dagen er voor zijn ook redelijk zwaar dus kan wel een rust momentje gebruiken O+ :P

Ben ook geen 18 meer he ;(
Mooie tijd toch :P

Ik ga regelmatig wel gewoon de dag erna hoor :) Ben toch wel bijtijds wakker :')
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:37:37 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149352493
HEY NORTH DAKOTA, HEY WEST VIRGINIA! I THINK I LOVE YOU BUT DON'T EVEN KNOW YA!!!
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:39:30 #299
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149352538
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:37 schreef Qwea het volgende:
HEY NORTH DAKOTA, HEY WEST VIRGINIA! I THINK I LOVE YOU BUT DON'T EVEN KNOW YA!!!
Ok dan :o Op hoeveel scoops zit je nu? :P
pi_149352590
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:39 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ok dan :o Op hoeveel scoops zit je nu? :P
2 of 3 denk ik :o
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:42:16 #301
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149352617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

2 of 3 denk ik :o
Moeten we een ambulance bellen? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')