Krachttrainingquote:Op maandag 2 februari 2015 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is KT?
Ik loop al de hele dag in mijn grote clownsbroek over mijn gewone kleren
Had mijn vriend een foto laten maken maar dat kan ie niet dus je ziet er niks op
Ga het morgen bij daglicht wel zelf proberen
Hoe voelen je biceps aan na vanmiddag? Hejje al gains?quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar Lonaa, hoe lang was je nu bezig?
quote:
Ik voel ze niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe voelen je biceps aan na vanmiddag? Hejje al gains?
Heb dat eigenlijk ook altijd met cardio, juist daarom vind ik de afwisseling van krachttraining en cardio leukquote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind KT (ha! hip) echt te saai om vol te houdenen het werkt natuurlijk alleen maar goed als je het vol houdt
Ik ga zo weer braaf aan de cardio
Koolvis kan ook, maar dat had ik even niet in minder dan een pond. Net zo lekker.quote:Sjeen zei:
panga is met tilapia het enige vissige wat ik niet eet, eigenlijk.
Ooh ik vind KT echt ontzettend leuk. Het is zo saai als je het zelf maakt natuurlijk. Ik ga vd week "running the rack doen" Alle dumbells op het rack van eerst hoog naar laag pakken voor biceps curlsquote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind KT (ha! hip) echt te saai om vol te houdenen het werkt natuurlijk alleen maar goed als je het vol houdt
Ik dus ook. Alhoewel ik in het begin echt hysterisch was van de crosstrainer... nu echt niet meer. Cardio sowieso veel minder. Ja, omdat het moet.. maar niet voor de lol ofzoquote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb dat eigenlijk ook altijd met cardio, juist daarom vind ik de afwisseling van krachttraining en cardio leuk
ik weet hoe ze gekweekt wordenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:47 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Koolvis kan ook, maar dat had ik even niet in minder dan een pond. Net zo lekker.
Waarom geen pangasius of tiapia?
Crosstrainerquote:Op maandag 2 februari 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dus ook. Alhoewel ik in het begin echt hysterisch was van de crosstrainer... nu echt niet meer. Cardio sowieso veel minder. Ja, omdat het moet.. maar niet voor de lol ofzo
Qwea, ik heb die whey nog steeds niet ontvangen, wanneer heb je die meuk op de bus gedaan?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dus ook. Alhoewel ik in het begin echt hysterisch was van de crosstrainer... nu echt niet meer. Cardio sowieso veel minder. Ja, omdat het moet.. maar niet voor de lol ofzo
Crosstrainer is klote, doe ik alleen als warming up. Fietsen is leuk voor 20/30 minquote:Op maandag 2 februari 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo saai wordenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
CrosstrainerLekker afspeellijstje er bij
Zometeen even doen
Woe of Doquote:Op maandag 2 februari 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Qwea, ik heb die whey nog steeds niet ontvangen, wanneer heb je die meuk op de bus gedaan?
Dude.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Woe of DoDe tyfus ey.
Die PWO naar sandertjuh duurde toen ook een fucking week. Als je het woe nog niet hebt stuur ik nog een x.
Yes, die heb ik opgeslagen.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:
Maar je moet dus wel als je de whey gaat gebruiken uiteindelijk, Lonaa, die van XXL hebben en niet van B&F
Goedzo. Want anders gaan je gains eraan jonguhquote:
Ja, nee, precies. Dat wil ik niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goedzo. Want anders gaan je gains eraan jonguh
Ik ben trots op je! Laat die gains maar komen!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, precies. Dat wil ik niet.
Ik heb trouwens ook 22 eieren en 5 blikken tonijn de kast staan.
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben trots op je! Laat die gains maar komen!
2000? tering jantje.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha, wij hebben gezwommen. 2000 baantjes want het bleek een 17,5 meter bad te zijn
Yay voor zwemmen!quote:Op maandag 2 februari 2015 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha, wij hebben gezwommen. 2000 baantjes want het bleek een 17,5 meter bad te zijn
Nou, je mag mijn vriend wel een keer meenemen. Die gedraagt zich echt alsof hij 10 is. Heel druk borstcrawlen, zo ver mogelijk onder water zwemmen, dolfijntje spelen, mij onder water trekken en in mn kont knijpen. En moe dat ie was na 20 minutenquote:
Hahahha. Gezelligquote:Op maandag 2 februari 2015 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, je mag mijn vriend wel een keer meenemen. Die gedraagt zich echt alsof hij 10 is. Heel druk borstcrawlen, zo ver mogelijk onder water zwemmen, dolfijntje spelen, mij onder water trekken en in mn kont knijpen. En moe dat ie was na 20 minuten
Dit was de eerste keer in 20 jaar dat hij 'gesport' heeft. Hij gaat morgen zoooo'n spierpijn hebben van alleen maar borstcrawl, lol.
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, je mag mijn vriend wel een keer meenemen. Die gedraagt zich echt alsof hij 10 is. Heel druk borstcrawlen, zo ver mogelijk onder water zwemmen, dolfijntje spelen, mij onder water trekken en in mn kont knijpen. En moe dat ie was na 20 minuten
Dit was de eerste keer in 20 jaar dat hij 'gesport' heeft. Hij gaat morgen zoooo'n spierpijn hebben van alleen maar borstcrawl, lol.
Kont knijpenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nah, we waren maar met 10 man in het zwembadje. Is de max ook wat mij betreft. Sommige mensen liggen maar wat te dobberen. Ik ging serieus 2x zo snel als de mensen in de langzame baan. Wel kut voor de mensen in de snelle baan dat ik er bij kwam want zo hard ga ik helemaa niet. Maar ik spetter ten minste niet zoals Jquote:Op maandag 2 februari 2015 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kont knijpenGing hij nog niet klef aan je hangen? Doet die van mij altijd in het zwembad
Kan je een tramhalte verder lopen? En loop jij niet de hele dag voor je werk?quote:Op maandag 2 februari 2015 22:02 schreef Zeester het volgende:
Ik heb vanavond weer lekker geyogaat. Ik merkte ook vorderingen in soepelheid deze keer! Yay!
Alleen kut is dat de enige beweging die ik normaal krijg is vervangen voor de tram, want ik heb een lekke band. En ik werk de komende dagen, en fietsenmaker gaat pas open als ik al op m'n werk ben, en was net al dicht. Ik zou hem zelf kunnen plakken want heb m'n bandenplaksetje teruggevonden, maar ik heb geen fietspomp! En het is sowieso klote in de kou op straat in het donker. Mijn fiets staat nu voor de fietsenmaker, dus breng hem morgen meteen na werk, hopelijk red ik dat precies. En dan woensdag na werk weer halen. Kan ik donderdag weer mooi met de fiets naar werk :s
Superirritant! Ik zou kunnen gaan lopen naar werk trouwens, heb ik overwogen ook, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het half uur slaap dat ik dan mis omdat ik eerder op moet echt teveel vind. En op de terugweg heb ik echt geen zin, want dan is het koud en wil ik op de bank zitten.
Ik zou een tramhalte verder kunnen lopen, dat is best een goed idee eigenlijk. Zo stom dat je dat zelf niet bedenktquote:Op maandag 2 februari 2015 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je een tramhalte verder lopen? En loop jij niet de hele dag voor je werk?
Advies van de fysio: Elke houding die geen pijn doet, is voor nu oke. Ik heb heel veel kussens in m'n rug en m'n ellebogen hebben steun, dus dit werkt best goed. Beter dan geforceerd rechtop aan de keukentafel of op de bank.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Belast je hem dan niet op een verkeerde manier? Als je vanuit bed werkt.
Ik gok dat je dan niet heel lekker kan zitten.
KT is oke als het een paar minuutjes tijdens Jillian is.
Zwemmen is niets voor mij (als sport dan) en cardio mis ik verder wel.
Nog even wachten totdat we gaan verhuizen dan kan ik mijn sportkamer weer inruimen.
Misschien is yoga ook wel iets voor jou nu, aangezien dat gaat om souplesse, en doen wat je kunt. Niet nu, nu de pijn echt op een hoogtepunt is, maar straks als het weer iets beter is? En ook goed voor de geest, zoals paardrijden dat ook is, maar dan gecontroleerdere bewegingen!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Advies van de fysio: Elke houding die geen pijn doet, is voor nu oke. Ik heb heel veel kussens in m'n rug en m'n ellebogen hebben steun, dus dit werkt best goed. Beter dan geforceerd rechtop aan de keukentafel of op de bank.
Ik snap je tip wel, maar het gaat juist niet om souplesse bij mij. Ik ben nu de spieren rondom m'n schouder aan het trainen om de extra souplesse die het gewricht heeft, op te vangen. Mijn gewrichten zijn altijd te beweeglijk geweest en juist door jaren synchroonzwemmen en ballet en rek- en strekoefeningen zijn m'n spieren heel sterk, maar ook te soepel geworden waardoor ze de beweeglijkheid van m'n gewrichten niet goed kunnen opvangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:30 schreef Zeester het volgende:
[..]
Misschien is yoga ook wel iets voor jou nu, aangezien dat gaat om souplesse, en doen wat je kunt. Niet nu, nu de pijn echt op een hoogtepunt is, maar straks als het weer iets beter is? En ook goed voor de geest, zoals paardrijden dat ook is, maar dan gecontroleerdere bewegingen!
Beterschap voor nu!
Okequote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Advies van de fysio: Elke houding die geen pijn doet, is voor nu oke. Ik heb heel veel kussens in m'n rug en m'n ellebogen hebben steun, dus dit werkt best goed. Beter dan geforceerd rechtop aan de keukentafel of op de bank.
quote:
Hoe bedoel je precies qua ritme?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
Nah, ik sta echt al weer kei lang stil. Ik snap er niks van. Braaf naar de sportschool, netjes eten etc
Alleen niet netjes qua ritme dus daar moet ik misschien wat meer op letten?
2 weken (in mijn hoofd leek het langer maar ik heb het net even opgezocht)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies qua ritme?
En wat is lang?
2 weken stilstaan is inderdaad geen ramp natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 weken (in mijn hoofd leek het langer maar ik heb het net even opgezocht)
Ontbijten om 11 uur, dan om 3 uur weer iets eten, gewoon avond eten als mijn lief thuis is. Geen tussendoortjes dus want daar is niet eens tijd voor
Zoiets
Heb net ook mijn ontbijt+lunch in een op
Naja die laatste 2 dusquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2 weken stilstaan is inderdaad geen ramp natuurlijk.
In principe geloof ik wel dat je (op een gegeven moment) moet afvallen als je minder binnen krijgt dan dat je verbrand.
Zolang er maar geen heel raar ritme of stress in het spel is.
Ja hey dan heb je helemaal niets aan je stressquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja die laatste 2 dusMaar van stress ga ik normaal omlaag
Dus ik doe gewoon mijn stress verkeerd
Nee, ik verzin altijd wel iets om over te stressenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey dan heb je helemaal niets aan je stress
Gaat de stress binnenkort wel minder worden?
Maar dat ik ook niet gezondquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, ik verzin altijd wel iets om over te stressen
Ja hoor, behalve dat ik tegen mezelf zit te pratenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gaat het hier allemaal goed enzo?
Goed hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hoor, behalve dat ik tegen mezelf zit te praten
Hoe is het met jou?
Agh volgende week weer een week.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Griekse yoghurt is awesome!
Ja mijn weekdoel deze week gaat ook niet goedkomen door mijn menstruatie.
En omdat er niemand is in het topic
Hoe dan!? Fokkers hebben heul geen leven.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was even een leven aan het hebben, heel onfoks, ik weet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed hoornet samen met de hond weer Griekse yoghurt op
![]()
Heb me nog niet gewogen klopt zo eens per maand toch niks van![]()
Ennuh waarom praat je tegen jezelf?
Beetje wandelen en fietsen enzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe dan!? Fokkers hebben heul geen leven.
Pizzaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje wandelen en fietsen enzo.
En diep nadenken over mijn avondeten. Ineens alleen eten ipv met drie is even denken.
Nee ik geef loebes ook wat in een schaaltjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]Hahaha, mag loebes het bakje uit likken ja? Link ook
Kwijlt Loebes ook zo?
Nah, ik ben lui voor een bak salade gegaan. Geen hoogtepunt, maar het voelt wat braver. En best prima voor prefab.quote:
Vervelende eigenschap hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was even een leven aan het hebben, heel onfoks, ik weet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee ik geef loebes ook wat in een schaaltjeEn kwijlen gelukkig niet.
Boh. Met pasta enzulks?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik ben lui voor een bak salade gegaan. Geen hoogtepunt, maar het voelt wat braver. En best prima voor prefab.
Goh, herkenbaar eyquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja hij heeft mij goed om zijn poot gewonden..
Ik hoefde niet echt te wachten maar ik haat gewoon al die mensen die je zitten aan te kijken wanneer je als female fattie in het krachthonk bezig bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lief is net nog naar de sportschool maar ik ga niet meer s avonds heb ik me gisteren voor genomen. Echt niet te doen... Wachten op apparaten, mensen in mijn persoonlijke ruimte, gewoon te veel mensen, te veel mensen die mooi lopen te zijn, etc
Dus ik ga morgen overdag. Ik had vandaag toch zo veel spierpijn dat het gewoon in mijn droom verwerkt zat
<3 daar moeten ze toch wel erg warm van worden zo van binnen!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:03 schreef Tink89 het volgende:
Pssst.... FHF / Fok helpt Tink de winter door
Ja, zit hier met tranen in mn ogen. En dat is niet ok want ik zit in het ziekenhuis. En ik heb eczeem rond mijn ogen dus tranen doen zeerquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:29 schreef applemoose het volgende:
[..]
<3 daar moeten ze toch wel erg warm van worden zo van binnen!
Oeps, sorry!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, zit hier met tranen in mn ogen. En dat is niet ok want ik zit in het ziekenhuis. En ik heb eczeem rond mijn ogen dus tranen doen zeer
Jawel he? Ik ben er extra gemitiveerd door!!!quote:
Jij als gainzgodin hebt die motivatie toch helemaal niet nodig?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel he? Ik ben er extra gemitiveerd door!!!
quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij als gainzgodin hebt die motivatie toch helemaal niet nodig?
Tuurlijk welquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij als gainzgodin hebt die motivatie toch helemaal niet nodig?
Soms moet je over die honger heenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Jemig ik heb toch honger vandaag? Misschien omdat ik gisterenavond al honger had en niks wilde pakken maar ik heb nu al mijn boterhammen voor vandaag al op
Nou geloof ik wel in luisteren naar je lijf dus ik zal er straks bij de lunch maar gewoon wat extra pakken maar ik word er niet heel gelukkig van en ik vind het stom en vaag
Je kunt nooit motivatie genoeg hebben, net zoals eiwitten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk welbovenop de extreme motivatie die ik al heb kan altijd meer motivatie!
Het is net als eiwitten joh! Hoe meer hoe beter. Krijg je extra gains van
Nou, ik heb anders net mijn wheyshake op en nog steeds trek! Ff uitfietsen en dan bord pasta en 4 broodjes wegwerkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je kunt nooit motivatie genoeg hebben, net zoals eiwitten.
Belangrijk voor de spieren (gainz) en heel goed voor de vulling
Ja dat geloof ik dus niet zo. Vooral niet aangezien ik gisteren al honger had. Maar ik tel ook niet echt calorieën dus ik weet ook gewoon niet wat ik gisteren binnen heb gekregen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms moet je over die honger heenheb al 3 dagen pleuris honger. Met 3500 kcal kan dat nevers.
bquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik dus niet zo. Vooral niet aangezien ik gisteren al honger had. Maar ik tel ook niet echt calorieën dus ik weet ook gewoon niet wat ik gisteren binnen heb gekregen.
Zal het zo eens even doen om te checken of mijn gevoel klopt
Ruim ingeschat 1800 cal (heb gisteren geen porties gewogen dus het is wat gokken)quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
b
Ben ook wel benieuwd hoeveel je hebt gegeten
Op die boterhammen na klinkt dit heel bekendquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Jemig ik heb toch honger vandaag? Misschien omdat ik gisterenavond al honger had en niks wilde pakken maar ik heb nu al mijn boterhammen voor vandaag al op
Ik pak niets extra. Puur en alleen omdat ik veel te veel gewend was voorheen, en mijn lijf dat nog steeds verlangt. Ik krijg nu genoeg binnen, maar lichaam wil meerquote:Nou geloof ik wel in luisteren naar je lijf dus ik zal er straks bij de lunch maar gewoon wat extra pakken maar ik word er niet heel gelukkig van en ik vind het stom en vaag
Wanneer is de insteek veranderd dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
En weer krijg ik diverse dm's van mensen die hier niet meer willen posten nu de insteek van het topic weer veranderd is.
Dit is echt totaal niet ok. Het zal wel weer doodbloeden hier. Jammer dames, het was gezellig. Bedankt
Waarom krijg jij die dm's en niet de mods die hier wat aan kunnen doen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
En weer krijg ik diverse dm's van mensen die hier niet meer willen posten nu de insteek van het topic weer veranderd is.
Dit is echt totaal niet ok. Het zal wel weer doodbloeden hier. Jammer dames, het was gezellig. Bedankt
Ik heb verder niks met die DM's te maken maar dat de onderwerpen hier veranderen is vrij obvious. het onderwerp kracht'training en de daarbij horende zaken komt steeds vaker bovendrijven en ik vind dat persoonlijk ook wel jammer. Daar zijn al genoeg topics voor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Vrij dramatisch dit?
Maar als het serieus zo is dat de insteek van het topic veranderd is dan moet daar over gepraat kunnen worden toch? Dit is natuurlijk ook compleet zinloos
Ik kreeg ze ook en snap het heel goed. Sta er hetzelfde in als Lucky en ga even bedenken wat ik daarmee wil.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:07 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Waarom krijg jij die dm's en niet de mods die hier wat aan kunnen doen?
Onbegrijpelijk.
Maar ik zie niet zo goed wat er erg aan is? Je kunt er toch ook over heen lezen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb verder niks met die DM's te maken maar dat de onderwerpen hier veranderen is vrij obvious. het onderwerp kracht'training en de daarbij horende zaken komt steeds vaker bovendrijven en ik vind dat persoonlijk ook wel jammer. Daar zijn al genoeg topics voor.
Wacht ik ga even zoeken naar een quote die Sarabi onlangs plaatste. Wacht ff :quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:07 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Waarom krijg jij die dm's en niet de mods die hier wat aan kunnen doen?
Onbegrijpelijk.
Dus. Wat is het probleem?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zo goed als jij daar mag posten, mag ik hier posten toch?
*proest*quote:
Joh, ze moeten massaal ongesteld worden en lopen zich onwijs aan te stellen. Dames, pak wat chocolade ofzo anders.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
Maar als juist nieuwe mensen geen verschil opmerken in dit topic, is het dan niet gewoon oud zeer?
Dat is dus zo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:35 schreef DonnaRush het volgende:
-knip-
Kijk als je een strak afgetraind lichaam hebt en hier het alleen over krachttraining gaat zitten hebben kan ik me voorstellen dat dat niet leuk gevonden wordt. Maar ik ken dus de achtergrond niet, ik weet niet hoe het zit en of dat zo is.
Toen ik whey las ben ik gaan scannen en heb ik daar gewoon overheen gelezen (dus geen idee dat het daarover ging precies). Maar dat snap ik wel dat dit niet de bedoeling is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:36 schreef Tink89 het volgende:
Aan de andere kant vind ik hele pagina's over gains, eiwitten, krachttraining en 3500 kcals eten ook weer niet de bedoeling. Daar is dit topic niet voor, daar is een ander topic voor in het leven geroepen.
Je stelt je weer eens aan. Ik zal even de posts voor je tellen. Ooh en is dit topic in het leven geroepen om hele fucking pagina's over je schouder te schrijven?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:36 schreef Tink89 het volgende:
Nee, want wat mij betreft is iedereen hier welkom. Ook als het een keer off-topic gaat, prima hoor, doe ik ook. Zeker de afgelopen maanden...
Aan de andere kant vind ik hele pagina's over gains, eiwitten, krachttraining en 3500 kcals eten ook weer niet de bedoeling. Daar is dit topic niet voor, daar is een ander topic voor in het leven geroepen.
[..]
Dat is dus zo.
Hier ben ik het wel mee eens. Dit is daar niet de juiste plaats voor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:36 schreef Tink89 het volgende:
Nee, want wat mij betreft is iedereen hier welkom. Ook als het een keer off-topic gaat, prima hoor, doe ik ook. Zeker de afgelopen maanden...
[..]
Dat is dus zo.
Dat past natuurlijk niet he, in een topic over afvallenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Oke, dat was de cola. Dank je wel, ik kan dweilen
[..]
Joh, ze moeten massaal ongesteld worden en lopen zich onwijs aan te stellen. Dames, pak wat chocolade ofzo anders.
Naja, dit helpt natuurlijk niet bepaald en is ook compleet onnodig als je het mij vraagtquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, ze moeten massaal ongesteld worden en lopen zich onwijs aan te stellen. Dames, pak wat chocolade ofzo anders.
Q, het is een illustratie. En dat soort lijstjes passen ook veel beter in die andere.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je stelt je weer eens aan. Ik zal even de posts voor je tellen. Ooh en is dit topic in het leven geroepen om hele fucking pagina's over je schouder te schrijven?
En dit. Wat is er gebeurd met gewoon rustig communiceren zonder gehak meteen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja, dit helpt natuurlijk niet bepaald en is ook compleet onnodig als je het mij vraagt
Welke lijstjes? Ik post hier nooit lijstjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Q, het is een illustratie. En dat soort lijstjes passen ook veel beter in die andere.
Maakt niet dat bijvoorbeeld tips over oefeningen hier niet kunnen ofzo.
Ja nou kom op hoor rhu.. hoevaak gaan we deze discussie nog krijgen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja, dit helpt natuurlijk niet bepaald en is ook compleet onnodig als je het mij vraagt
TER ILLUSTRATIE. Oftewel, een voorbeeld. Wat ook zo bedoeld werd eerder.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke lijstjes? Ik post hier nooit lijstjes.
Mijn god, doe nou niet. Krijg je dikke rellen van hier hoor!quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:42 schreef apenkont het volgende:
Krachttrainen is trouwens ook heel nuttig bij het afvallen net zoals whey(eiwitten) een belangrihke rol spelen
Si!quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:48 schreef DonnaRush het volgende:
Welk topic is 'het andere topic' dan? Het grote afval topic? Of?
Niet zo happen jijquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn god, doe nou niet. Krijg je dikke rellen van hier hoor!
Ja maar mensen gaan gewoon niet naar je luisteren als je zo praat. En het is gewoon niet nodigquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou kom op hoor rhu.. hoevaak gaan we deze discussie nog krijgen?
Even serieus, men loopt hier te zeiken dat ik over KT e.d post.. maar Sarabi bv zit in het andere topic over hoepelen en weet ik veel wat te posten. Hoor je ons daarover? Nein. Daar lezen we fijn over heen en negeren we meestal.
Maar ik heb nog honger want die 3500kcal waren te weinig!!!!!!!! (ja sorry, sue me. Inkopper!)quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik heb nog honger want die 3500kcal waren te weinig!!!!!!!! (ja sorry, sue me. Inkopper!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Ik ben de weg even kwijt dan.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:53 schreef mrspoeZ het volgende:
Lekkere smoothie: vanillekwark zonder suiker met koffie en kersen.Weet je wat jij zou moeten doen? Er een topic over openen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik weet uberhaubt niet waar ik moet postenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:53 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben de weg even kwijt dan.
Beide topics gaan over afvallen, maar het kan niet samen omdat er ooit iets is gebeurd?
Beide topics zijn een soort slowchat, maar als Sarabi het over hoepelen heeft in het grote afval topic wordt dat genegeerd? Dat is toch gewoon sport dan? Dat hoort er toch ook bij?
En praten over krachttraining hier mag dus alleen beperkt, want dat hoort in een speciaal topic over krachttraining? Of hoort dat in het grote afval topic?
Ik snap het niet meer.
Heel die gescheiden topics zijn grote bullshitquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:53 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben de weg even kwijt dan.
Beide topics gaan over afvallen, maar het kan niet samen omdat er ooit iets is gebeurd?
Beide topics zijn een soort slowchat, maar als Sarabi het over hoepelen heeft in het grote afval topic wordt dat genegeerd? Dat is toch gewoon sport dan? Dat hoort er toch ook bij?
En praten over krachttraining hier mag dus alleen beperkt, want dat hoort in een speciaal topic over krachttraining? Of hoort dat in het grote afval topic?
Ik snap het niet meer.
Qwea?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel die gescheiden topics zijn grote bullshitMaar wie ben ik
Dit shirt moet ik hebben. Paar keer veel honger gehad, en dan komt mijn vriend uit zijn werk net voordat we gaan eten. En dan loop ik als een kreng rond.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Ongesteld, ik ben er (het)... Maar geen chocola nodig![]()
Deze zag ik op FB voorbij komen, misschien wel toepasselijk
[ afbeelding ]
Ik zag hem ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Ongesteld, ik ben er (het)... Maar geen chocola nodig![]()
Deze zag ik op FB voorbij komen, misschien wel toepasselijk
[ afbeelding ]
erg is dat he, ik kan er op sommige momenten ook echt bloedchagerijnig van worden. Lang niet meer gehad gelukkig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit shirt moet ik hebben. Paar keer veel honger gehad, en dan komt mijn vriend uit zijn werk net voordat we gaan eten. En dan loop ik als een kreng rond.Dan voel ik me wel schuldig.
Ooh herkenbaarquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit shirt moet ik hebben. Paar keer veel honger gehad, en dan komt mijn vriend uit zijn werk net voordat we gaan eten. En dan loop ik als een kreng rond.Dan voel ik me wel schuldig.
Jumping jacksquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:08 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, dat t-shirt!
Ik heb nog lekker een appeltje. Vanavond bij m`n moeder tagliatelle met champignon roomsaus. Ach, voor een keertje!
Heb al 200 jumping jacks gedaan
Of topics worden samengevoegd tot 1, en iedereen leest over onderwerpen heen waar diegene het zelf niet zo op heeft?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:47 schreef Mord_Sith het volgende:
Als iedereen nou weer gewoon even z'n eigen hok opzoekt (ja topic ja) en niet zo op elkaar inhakt dan zou het best wel eens wat kunnen worden hier.
Ooit.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is het weer zover?
Ik vind dit zo jammer hé...
Echt lees er toch gewoon overheen als het je niet boeit.
Goed nog steeds een idioot. En met link loopt hij weer lekker?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]This woman knows what she's talking about!
Hoest met Loebje?
Ditquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Of topics worden samengevoegd tot 1, en iedereen leest over onderwerpen heen waar diegene het zelf niet zo op heeft?
Als ik het goed begrijp was het probleem dat men het over KT wilde hebben icm afvallen. Maar is dat nou niet juist omdat iedereen op een andere manier afvalt?
Die moest ik even googlen..quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:16 schreef Sjeen het volgende:
Ineens heb je het... Ik word drunkorexic
Link loopt beter, nog niet 100% lekker. Ga nu met hem naar hydrotherapiequote:Op woensdag 4 februari 2015 15:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed nog steeds een idioot. En met link loopt hij weer lekker?
Loebes krijgt zo weer yoghurt. En daarna weer rondje lopen. Is goed voor hem en mij.
Ben blij te horen dat het beter lijkt te gaan. Was hij aangereden Ja?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Link loopt beter, nog niet 100% lekker. Ga nu met hem naar hydrotherapie
YoghurtLopen
Loebes
Ik heb zonet start-to-run 0-5km. weer gedownload.quote:
.be??quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:36 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb zonet start-to-run 0-5km. weer gedownload.
Bedoel je via welke site of?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:55 schreef sanger het volgende:
[..]
.be??
Ik heb gewoon een paar besteld zonder enige poespasPaste ook nog
Ik kan me dit wel goed voorstellen hoor. Maar juist toen ik zoiets plaatste, kreeg ik hele leuke en herkenbare reacties. Ik krijg toch dan het idee dat het te maken heeft met oud zeer of mensen die elkaar niet liggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:13 schreef Zeester het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met de wens om met gelijkgestemden over een onderwerp te praten, daar heeft iedere deelnemer meer aan. Ik vind een heel groot deel van die gelijkgestemden hier, maar kennelijk vinden anderen het lastig om te begrijpen dat dat belangrijk is, dat de neuzen dezelfde kant op staan.
Ja, dit is een openbaar forum, dus iemand verbieden ergens te posten is geen optie, maar het zou wel prettig zijn. Afvallen en te zwaar zijn is voor veel mensen een gevoelig onderwerp, en om 100% eerlijk te zijn (wat het beste en het effectiefste is) is het prettig als het als een 'veilige omgeving' voelt. Dat is voor velen niet zo, en dat is jammer. Dan is het ook niet effectief om hier mee te posten, want als je dan een beetje steun wil bij je problemen 'ik heb zo'n trek want ik ben ongesteld!', en er een negatieve reactie komt, dan ga je dat niet meer posten.
Jammer, maar helaas dat het zo moet, elke keer maar weer. En nu krijg ik weer reacties dat ik een huilie ben. So be it.
Ik loop ook met 1 voet helemaal naar binnen, dus het lijkt me wel slim om sowieso een kundige zaak op te zoeken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb mijn schoenen laten aanmeten. Ik schijn ook niet helemaal goed te lopen dus heb nu schoenen die dat oplossen
Van mij niet hoor. Ik vind dat je hier best je ei kwijt mag. Maar wel iedereen. En ongesteld zijn is gewoon kut en ik krijg dan ook altijd gewoon snaai zin.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:13 schreef Zeester het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met de wens om met gelijkgestemden over een onderwerp te praten, daar heeft iedere deelnemer meer aan. Ik vind een heel groot deel van die gelijkgestemden hier, maar kennelijk vinden anderen het lastig om te begrijpen dat dat belangrijk is, dat de neuzen dezelfde kant op staan.
Ja, dit is een openbaar forum, dus iemand verbieden ergens te posten is geen optie, maar het zou wel prettig zijn. Afvallen en te zwaar zijn is voor veel mensen een gevoelig onderwerp, en om 100% eerlijk te zijn (wat het beste en het effectiefste is) is het prettig als het als een 'veilige omgeving' voelt. Dat is voor velen niet zo, en dat is jammer. Dan is het ook niet effectief om hier mee te posten, want als je dan een beetje steun wil bij je problemen 'ik heb zo'n trek want ik ben ongesteld!', en er een negatieve reactie komt, dan ga je dat niet meer posten.
Jammer, maar helaas dat het zo moet, elke keer maar weer. En nu krijg ik weer reacties dat ik een huilie ben. So be it.
Verstandige keus iddquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:17 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik loop ook met 1 voet helemaal naar binnen, dus het lijkt me wel slim om sowieso een kundige zaak op te zoeken.
M'n gewicht blijft redelijk stabiel, al merk ik wel dat dat zonder sporten lastiger gaat. M'n schouder wisselt per dag. Ben wel trots dat ik niet ga zitten emo-eten omdat ik pijn heb en even geen uitlaatklep in de vorm van sport. Al met al gaat het dus best aardig eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink! Wat lief.
Gaat het nog wat met je gewicht en verdere gezondheid?
Oh god, dan zou ik ook helemaal los gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:46 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn vriend is de hele week weg (zolang zijn we nog nooit 'gescheiden' geweest) en nu heb ik ook echt snaai zin.
Emoties. Bah.
Voordat hij wegging zei ik al dat ik B&J ging halen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh god, dan zou ik ook helemaal los gaan.Hij is degene die mij op slechte momenten een beetje remt.
Niet huilie maar je zou wel een dikkere huid kunnen overwegen (hihi pun intended)quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:13 schreef Zeester het volgende:
Als mijn lief er niet is ga ik ook kei veel snaaien want anders durf ik nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh god, dan zou ik ook helemaal los gaan.Hij is degene die mij op slechte momenten een beetje remt.
Het is ook niet 'erg' en ik kan er inderdaad overheen lezen. Maar dan snap ik niet zo goed waar die twee topics dan voor zijn. Ik kies bewust voor dit topic. Omdat ik niet zo fanatiek kán sporten als ik wil.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik zie niet zo goed wat er erg aan is? Je kunt er toch ook over heen lezen?
Op het eind bij de vorige dieetclub was het echt haat en nijd, ook over sporten. Nu zijn er mensen die deze vorm van sporten doen bij het dieten en word daar over gepost.
Klinkt eerder alsof bepaalde mensen gewoon nog steeds niet met elkaar door 1 deur kunnen en daar (in mijn ogen) iets te moeilijk over doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er één topic zou zijn zou ik er zonder over na te denken over heen lezen maar nu is het gewoon gek. Tuurlijk krachttrainen kan ook gewoon als je afvalt. Maar verhalen over boven de 3000 kcal etc. horen imo hier niet thuis.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is ook niet 'erg' en ik kan er inderdaad overheen lezen. Maar dan snap ik niet zo goed waar die twee topics dan voor zijn. Ik kies bewust voor dit topic. Omdat ik niet zo fanatiek kán sporten als ik wil.Die heb ik ook echt al heel lang niet meer gezien (maar het zal sporadisch heus wel gebeuren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er één topic zou zijn zou ik er zonder over na te denken over heen lezen maar nu is het gewoon gek. Tuurlijk krachttrainen kan ook gewoon als je afvalt. Maar verhalen over boven de 3000 kcal etc. horen imo hier niet thuis.
Wat in het oude topic gebeurde moet je niet mee naar hier nemen?He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik heb nooit in het oude topic gezeten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die heb ik ook echt al heel lang niet meer gezien (maar het zal sporadisch heus wel gebeuren)
Wat in het oude topic gebeurde moet je niet mee naar hier nemen?
Ik stikte er bijna inquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
nah dan zal het wel aan mij liggen maar het is mij serieus niet opgevallen dat de weegschaal (wahaha zo grappig vandaag)
Laat je adviseren bij een hardloopwinkel, echtquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:36 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb zonet start-to-run 0-5km. weer gedownload.
Ooit eens een poging gedaan. Wou voor geen meter. Bleek ik perongeluk te zijn begonnen bij les 8. Really.![]()
Anyway. Is het het beste om schoenen aan te laten meten? Naar een sportzaak om te passen? Of gewoon bestellen en dan zelf kiezen? Ik vraag dit dus als beginner. Zit eraan te denken om naar een sportzaak te gaan, maar ik kan niet zo goed nee zeggen en ben bang dat ze me dan schoenen van ¤100 + gaan aansmeren terwijl ik dat niet wil.
Dat! Liefst waarbij ze filmpje maken! Intersport doet dat o.a. En rustig opbouwen. Goed opwarmen en goed uitstrekken aan het eind!quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Laat je adviseren bij een hardloopwinkel, echt. Ik loop nu zo'n 4 jaar met tussenpozen en ben echt een vreselijk inconsequente, slechte loper maar goede schoenen aanschaffen is iets waar ik wel consequent in ben, lopen op verkeerde schoenen kan echt heel slecht voor je zijn. 1x de fout gemaakt om mijn Brooks te vervangen door Mizuno's, dat nooit meer. Jankend van de pijn tijdens je rondje lopen moeten stoppen is niet tof
Lijstje:
O: brinta met honing
T: banaan
L: 2 speltboterhammen met kaas. Salade van jonge bladsla met paprika, bleekselderij, mango en geitenkaas.
T: 2 kiwi's
D: Schorsenerensoep met brood.
Pas je op voor evt hersenschudding?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja mijn hardloop rondje gaat hem vandaag niet worden. Was net met loebes lopen en ik stap ergens op en klap zo achterover op mijn achterhoofd. Ben een beetje misselijk dus blijf maar even binnen
Hier ook oudere modellen op mn laatste paar na, toen waren er geen oude meer voorradig. Maar op de oude krijg ik van de winkel 20% korting omdat ze die schoenen niet zo vaak verkopenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat! Liefst waarbij ze filmpje maken! Intersport doet dat o.a. En rustig opbouwen. Goed opwarmen en goed uitstrekken aan het eind!
En als je antipronatie moet zou ik voor inleg gaan ipv in de schoen zelf. En ze hoeven echt niet duur te zijn. Mijne waren het model van het jaar ervoor : 90 euro
Ooeh brinta
Is niks mis met oudere modellenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier ook oudere modellen op mn laatste paar na, toen waren er geen oude meer voorradig. Maar op de oude krijg ik van de winkel 20% korting omdat ze die schoenen niet zo vaak verkopenIig niet in mijn 'zwaarte'klasse.
wat zij zegt ^^quote:
Ja, Think-Pink, hoe is het inmiddels? Nog steeds misselijk?quote:
Mijnes zijn turquoise met neongeelquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is niks mis met oudere modellenEn dat ze er meestal minder cool uitzien dan de nieuwere boeit me niet
Ik loop geen mode show
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijnes zijn turquoise met neongeelt niewe model is juist minder tof Dit jaar.
Gewoon blijven er zullen er genoeg zijn die nog wel gewoon blijven postenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft. Vond dit net zo'n fijn topic ondanks dat ik hier niet thuis hoor officiëel.
Foei!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil toch nog even terugkomen op de discussie van vanmiddag. Ik ben hem begonnen en heb daarna niets meer van me laten horen. Dat was niet de bedoeling en ik vind het niet netjes van mezelf. Ik zat alleen sinds 1 uur vanmiddag zonder telefoon. En zonder navigatie![]()
Ja, totaal nutteloos maar goedquote:Het probleem is expliciet niet dat het over krachttraining wordt gesproken, laat ik dat voorop stellen.
Er zijn vorig jaar meerdere topics gemaakt omdat mensen in de vroegere Dieetclub niet meer goed door een deur konden en elkaars manier van afvallen en vooral sporten niet konden waarderen. Er zijn mensen hier naartoe gegaan en mensen naar het andere afvaltopic gegaan. Jammer maar prima.
Mijn god, je druk maken om een TT of om reactiesquote:Het is Qwea meerdere malen verteld dat haar manier van doen mensen regelmatig tegen de haren instrijkt. Ze blijft toch doorgaan terwijl ze heel goed weet watvoor reacties ze ontlokt. Ik zie het echt als trollen, zie de TT bijvoorbeeld.
Mooi, dan hebben we dat iig ff duidelijkquote:Nu is iedereen op Fok welkom om in ieder topic te posten. Dus Qwea mag hier ook posten.
Die mensen moeten wellicht eens kijken of een drama klas niks voor ze is. Ik denk dat ze serieus mensen op de drama school nog wel wat kunnen leren. Godsklere. Viritueel zo ergens over de zeik over gaanquote:Ook prima, maar dat heeft als gevolg dat er users zijn die hier niet meer posten of zelfs Fok helemaal verlaten. Dat is alles. En of het oud of nieuw zeer is maakt weinig uit. Je ergeren is gewoon irritant, of het nou terecht of onterecht is.
Gewoon ook schoenen nemen waar je je fijn in voelt he!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:34 schreef DonnaRush het volgende:
Bedankt voor al het hardloopschoen advies. Ik ga zaterdag naar de stad ^^
Ontbijt al lang op joh.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:11 schreef Qwea het volgende:
En nu maar weer ontopic dan? :
Het sneeuwtEn tijd voor ontbijt
ditquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Foei!
[..]
Ja, totaal nutteloos maar goed
[..]
Mijn god, je druk maken om een TT of om reactiesJe zou er ook overheen kunnen lezen als het je geen flikker boeit? Of zie je de rest van fok ook als trollen als je iets leest wat je niet aanstaat?
[..]
Mooi, dan hebben we dat iig ff duidelijk
[..]
Die mensen moeten wellicht eens kijken of een drama klas niks voor ze is. Ik denk dat ze serieus mensen op de drama school nog wel wat kunnen leren. Godsklere. Viritueel zo ergens over de zeik over gaanDat heb ik niet meer gezien sinds een kennis van mij een psychose van de drugs kreeg 3 kwart jaar terug
En dat zegt een hoop.
Fok kan wel opgedoekt worden als men elke keer dat iemand zich loopt te ergeren uit een topic of van fok verwijderd![]()
![]()
Ik heb het net opquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ontbijt al lang op joh.
Hier is het ook bagger op de weg.. Zucht.
Hopelijk is dat vanmiddag over dan kan ik mooi een eind gaan lopen.
Geen hoofdpijn meer wel een ei op mijn hoofd. Loebes is voor ontbijt een half uur mee geweest. Straks voor de lunch gaan we lekker lang.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het net opWeg is hier wel schoon, kleine wegen alleen niet. Link heeft heerlijk een uur gebanjerd door de sneeuw
Hoe is het met je hoofd?
Mooi zo. Dan zal het wel meevallen met die hersenschudding gelukkig! Als je ei pijn doet moet je hem even koelenquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen hoofdpijn meer wel een ei op mijn hoofd. Loebes is voor ontbijt een half uur mee geweest. Straks voor de lunch gaan we lekker lang.
Wat heb je ontbeten?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft. Vond dit net zo'n fijn topic ondanks dat ik hier niet thuis hoor officiëel.
Ik denk het ook. Maar was er gisteren echt niet lekker van. Voor koelen is het een beetje laat. Maar trekt wel weg.ik houd het nog wel even bij wandelen ipv hardlopen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi zo. Dan zal het wel meevallen met die hersenschudding gelukkig! Als je ei pijn doet moet je hem even koelenLoeb ook zo gek van sneeuw?
Haha, ik weet niet of ik dat moet posten, straks gaan mensen weer zeiken dat ik aan het gainen ben
Thanks. Daar ben ik dan wel weer goed in, extra onzin afslaan, haha.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon ook schoenen nemen waar je je fijn in voelt he!En laat je niet gelijk sokken oid aansmeren want die heb je niet perse nodig.
Lijkt me verstandigquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Maar was er gisteren echt niet lekker van. Voor koelen is het een beetje laat. Maar trekt wel weg.ik houd het nog wel even bij wandelen ipv hardlopen.
God, herkenbaarquote:Loebes is gek op sneeuw. Plat met zijn buik erin enzo. Maar ook uren snuffelen vreselijk irritant....
Ik moet ff brinta halenquote:En niet het vuurtje opstoken ik vraag gewoon oprecht wat je gegeten hebt.
Ik heb 35 gram brinta met 250 ml Halfvolle melk op. En.edn halve eetlepel honing.
Bloemkoolscheten!!!quote:Kak volgens mij is Loebes aan het rotten.. Die lucht...
En dan sta je daar te wachten en re wachten en die hond staat daar maar wat zenuwachtig heen en weer te snuffelen.. En het is koud en het liefst regent het ook nog eens keihard en die hond maar snuffelen en gewoon NIET mee gaan.... Echt op zo'n moment kan ik hem wel iets doen héquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig
[..]
God, herkenbaar"LOOP NOU DOOOHOOOOR"
[..]
Ik moet ff brinta halen
Mijn ontbijt:
3x spelt brood, 2 met spiegelei 1 met kaas, 4 havermout pannenkoeken met banaan, 2 eiwitpannenkoeken, bak kwark
[..]
Bloemkoolscheten!!!
Doe ik. Geloof me, ik heb hier echt alleen mezelf mee. Laatste post verder hierover hoor trouwens. Veel te veel gedoe idd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit
Ik ben het echt niet eens met de manier waarop Qwea vaak post (vooral in discussies) maar als het je zo veel doet en jouw manier van daar mee omgaan zo over the top is zou ik er vooral een leermomentje voor jezelf van proberen te maken...
Broodjes is altijd lekker.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:29 schreef DonnaRush het volgende:
Vanavond lekker meergranen broodjes met tonijn en rode ui, hmm! Kijk er nu al naar uit.
Welke sportschool zit je? Dit klinkt wel heel erg BasicFit / Fit-4-Free achtig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lief is net nog naar de sportschool maar ik ga niet meer s avonds heb ik me gisteren voor genomen. Echt niet te doen... Wachten op apparaten, mensen in mijn persoonlijke ruimte, gewoon te veel mensen, te veel mensen die mooi lopen te zijn, etc
Dus ik ga morgen overdag. Ik had vandaag toch zo veel spierpijn dat het gewoon in mijn droom verwerkt zat
En probeer anders eens Cross Fit.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
Cor plsquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke sportschool zit je? Dit klinkt wel heel erg BasicFit / Fit-4-Free achtig.
Brotip: ga op zoek naar een betere sportschool.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Cor pls
De dames hier zijn niks voor jou, ga terug naar de gym aub.
Ik ben gewoon weer ouderwets behulpzaam, verder niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Cor pls
De dames hier zijn niks voor jou, ga terug naar de gym aub.
Ohhhh zuurkool, lekker!quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Broodjes is altijd lekker.
Hier vanavond zuurkool
Haha ik vind dat juist wel tof want dan kan ik dingen maken die mijn vriend niet lekker vind. Zoals paddestoelen risottoquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ohhhh zuurkool, lekker!
Als ik alleen ben heb ik nooit zin om te koken. Maar goed dat ik vrij snel ben gaan samenwonen.
Ja echt wel, met uitgebakken spekjes erdoor mjum.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ohhhh zuurkool, lekker!
Als ik alleen ben heb ik nooit zin om te koken. Maar goed dat ik vrij snel ben gaan samenwonen.
Mijn vriend lust geen champignons. Gisteren al tagliatelle met champignonsaus gehad en morgen denk ik een zalmmoot met champignons of zoiets. In ieder geval champignonsquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Haha ik vind dat juist wel tof want dan kan ik dingen maken die mijn vriend niet lekker vind. Zoals paddestoelen risotto
Ja precies dat dus. En ik hou zo van champignonsquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:45 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Mijn vriend lust geen champignons. Gisteren al tagliatelle met champignonsaus gehad en morgen denk ik een zalmmoot met champignons of zoiets. In ieder geval champignons
Allemaal viespeuken hier die mannen als objecten zien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weleens in het sexy oudere mannen topic gekeken?
Echt welquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Allemaal viespeuken hier die mannen als objecten zien.![]()
Hoe anders?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Allemaal viespeuken hier die mannen als objecten zien.![]()
Champignons!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja precies dat dus. En ik hou zo van champignonsmoet eigenlijke weer eens een doosje halen dan kan ik een keer een omelet met champignons als lunch maken.
Zo hypocriet zijn we dan ook weer wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef sanger het volgende:
En maar zeuren als mannen zo naar vrouwen kijken......
Je hoort mij niet zeuren hoor als een man me bekijkt!quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef sanger het volgende:
En maar zeuren als mannen zo naar vrouwen kijken......
Je hebt DMquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeuren hoor als een man me bekijkt!
Tell me about itquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo hypocriet zijn we dan ook weer wel.
Pics?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeuren hoor als een man me bekijkt!
Morgen!quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En probeer anders eens Cross Fit.
was da?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En probeer anders eens Cross Fit.
Datquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:37 schreef Sjeen het volgende:
Dat ^^
Die donut inpassen in je dagtotaal en ervan genieten omdat je zin hebt in die donut is ok. Die donut eten omdat je je zielig voelt niet
Flauwe beloning wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Vreetkick gisteren en vandaag genegeerd. Nu knallende koppijn
Eet alles als in ongezond?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flauwe beloning wel.
Hier gisteren een 'vreet alles' en vandaag vooral ineengedoken gezeten van de kramp, dus ik heb mijn vermoedens.
Neuh, gewoon alles.quote:
Dat heb ik ook wel eens. Waar het aan ligt weet ik niet zo goed. En soms geef ik dan maar toe een vreetbuien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, gewoon alles.
Honger blijven houden na een goede hoeveelheid avondeten, dat soort onzin. Wat overigens niet inhoudt dat ik dan ook daadwerkelijk alles naar binnen prop, maar de zin was er wel, zeg maar.
Rooie klats-vreetbuien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Waar het aan ligt weet ik niet zo goed. En soms geef ik dan maar toe een vreetbuien.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Stom is dat. Ik neem dan altijd maar smaakjes thee, tegen de lekkere trek. Zo zoet mogelijk, dat helpt vaak welquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Waar het aan ligt weet ik niet zo goed. En soms geef ik dan maar toe een vreetbuien.
Dankquote:
Maar, is het dan de migraine die een vreetbui uitlokt, of de vreetbui die een migraine uitlokt? Of geen migraine?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Rooie klatsquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rooie klats-vreetbuien.
Naja. Hoort er ook bij.
Combinatie van meerdere dingen. Vreetkick omdat: keihard gewerkt op werk > geen energie > lichaam vraagt energie maar kan dat niet altijd krijgen omdat te druk > nog minder energie > vreetkickalert. En dat zet op een gegeven moment wel een keer door in hoofdpijn na 2 dagenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, is het dan de migraine die een vreetbui uitlokt, of de vreetbui die een migraine uitlokt? Of geen migraine?
Het is een stuk minder met spiraal, maar voorlopig hoor ik niet bij de mazzelaars. Helaas.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rooie klats
Ik ben echt zo blij dat ik daar geen last meer van heb. Ook van die klote kramp niet. Pff.
Heel knap dat je het herkent!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Combinatie van meerdere dingen. Vreetkick omdat: keihard gewerkt op werk > geen energie > lichaam vraagt energie maar kan dat niet altijd krijgen omdat te druk > nog minder energie > vreetkickalert. En dat zet op een gegeven moment wel een keer door in hoofdpijn na 2 dagen
Morgenochtend maar iig flink ontbijten en mijn ochtendT-banaan eens verschuiven naar de middag.
Maar hoe herken je waar het vandaan komt. Bij mij was het vandaag geen ongesteldheid ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel knap dat je het herkent!Je komt er wel iig
Meestal als je ontevreden bent of ergens boos over? Weet niet, het is ontzettend persoonlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar hoe herken je waar het vandaan komt. Bij mij was het vandaag geen ongesteldheid ofzo.
Goed idee wel!quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meestal als je ontevreden bent of ergens boos over? Weet niet, het is ontzettend persoonlijk.
Vaak is het gewoon ook verveling of gewoonte.
Keuken in om wat water te pakken maar ook wat te snacken.
Opschrijven wat je eet en waarom (klinkt heel kinderachtig) en dat een maand lang doen, dan zie je wel een trend. Het werkt wel, je krijgt een goed inzicht in je eigen psyche.
Zo wel voor mijzelf iig
Ja, wat jij zegt denk ik wel eens over na. Als ik boos of verdrietig ben, heb ik juist geen zin in eten. Soms heb ik gewoon zin in heel veel ongezond eten, soms specifiek in chips, dan chocolade.. En dat kan dan de hele dag zo doorgaan. Maar ik begrijp van mijzelf niet waar die drang dan vandaan komt. Ook niet als ik er op zo'n moment eens goed bij stilsta. Misschien is het wel verveling wat jij zegt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meestal als je ontevreden bent of ergens boos over? Weet niet, het is ontzettend persoonlijk.
Vaak is het gewoon ook verveling of gewoonte.
Keuken in om wat water te pakken maar ook wat te snacken.
Opschrijven wat je eet en waarom (klinkt heel kinderachtig) en dat een maand lang doen, dan zie je wel een trend. Het werkt wel, je krijgt een goed inzicht in je eigen psyche.
Zo wel voor mijzelf iig
Deze hoofdpijn is dan ook anders dan die van bijvoorbeeld een menstruatie. Voelt anders, zit op een andere plek en is naast eetgerelateerd ook wel gelinkt aan overbelasting/vermoeidheid/stress.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel knap dat je het herkent!Je komt er wel iig
Moet dit nou echt? Er lezen hier ook mannen mee he.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik doe niet meer aan anticonceptie maar toen was die rode klats wel beter te verdragen qua buikpijn enzo
Daar lees je dan maar overheen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet dit nou echt? Er lezen hier ook mannen mee he.
Echte mannen bevaren toch ook de rode zee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet dit nou echt? Er lezen hier ook mannen mee he.
Ik gnorkte.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:27 schreef Weissman het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:27 schreef Weissman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |