abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2015 @ 19:57:39 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149306339
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Yes, die heb ik opgeslagen. :Y
Goedzo. Want anders gaan je gains eraan jonguh :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149306413
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Goedzo. Want anders gaan je gains eraan jonguh :P
Ja, nee, precies. Dat wil ik niet.

Ik heb trouwens ook 22 eieren en 5 blikken tonijn de kast staan. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 2 februari 2015 @ 20:15:23 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149307061
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, nee, precies. Dat wil ik niet.

Ik heb trouwens ook 22 eieren en 5 blikken tonijn de kast staan. :7
Ik ben trots op je! Laat die gains maar komen!
pi_149307071
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben trots op je! Laat die gains maar komen!
*O*
pi_149309871
Ha, wij hebben gezwommen. 2000 baantjes want het bleek een 17,5 meter bad te zijn :D
Spoilers!
  maandag 2 februari 2015 @ 21:21:39 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149309906
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha, wij hebben gezwommen. 2000 baantjes want het bleek een 17,5 meter bad te zijn :D
2000? tering jantje.
pi_149310028
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yay voor zwemmen!

Oeh, misschien wel een idee voor deze week, uurtje zwemmen. Toch tijd zat nu. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_149310135
Ik vind alleen zwemmen superkut.
  maandag 2 februari 2015 @ 21:27:09 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149310162
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:26 schreef Lonaa het volgende:
*boks
pi_149310190
Alleen zwemmen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149310430
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:26 schreef Lonaa het volgende:
Nou, je mag mijn vriend wel een keer meenemen. Die gedraagt zich echt alsof hij 10 is. Heel druk borstcrawlen, zo ver mogelijk onder water zwemmen, dolfijntje spelen, mij onder water trekken en in mn kont knijpen. En moe dat ie was na 20 minuten _O-

Dit was de eerste keer in 20 jaar dat hij 'gesport' heeft. Hij gaat morgen zoooo'n spierpijn hebben van alleen maar borstcrawl, lol.
Spoilers!
pi_149310499
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nou, je mag mijn vriend wel een keer meenemen. Die gedraagt zich echt alsof hij 10 is. Heel druk borstcrawlen, zo ver mogelijk onder water zwemmen, dolfijntje spelen, mij onder water trekken en in mn kont knijpen. En moe dat ie was na 20 minuten _O-

Dit was de eerste keer in 20 jaar dat hij 'gesport' heeft. Hij gaat morgen zoooo'n spierpijn hebben van alleen maar borstcrawl, lol.
Hahahha. Gezellig :P

Ik ga af en toe met een vriendin een uur baantjes trekken, maar de tijden waarop dat kan zijn ruk als je moet werken.
pi_149310700
quote:

[..]

:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 2 februari 2015 @ 21:39:42 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149310722
quote:

[..]

Kont knijpen :9 Ging hij nog niet klef aan je hangen? Doet die van mij altijd in het zwembad :D
pi_149310899
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kont knijpen :9 Ging hij nog niet klef aan je hangen? Doet die van mij altijd in het zwembad :D
Nah, we waren maar met 10 man in het zwembadje. Is de max ook wat mij betreft. Sommige mensen liggen maar wat te dobberen. Ik ging serieus 2x zo snel als de mensen in de langzame baan. Wel kut voor de mensen in de snelle baan dat ik er bij kwam want zo hard ga ik helemaa niet. Maar ik spetter ten minste niet zoals J ;)
Spoilers!
  maandag 2 februari 2015 @ 21:44:48 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149310941
pi_149311185
Spoilers!
  maandag 2 februari 2015 @ 21:57:51 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149311545
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

_O-
*)
pi_149311797
Ik heb vanavond weer lekker geyogaat. Ik merkte ook vorderingen in soepelheid deze keer! Yay!

Alleen kut is dat de enige beweging die ik normaal krijg is vervangen voor de tram, want ik heb een lekke band. En ik werk de komende dagen, en fietsenmaker gaat pas open als ik al op m'n werk ben, en was net al dicht. Ik zou hem zelf kunnen plakken want heb m'n bandenplaksetje teruggevonden, maar ik heb geen fietspomp! En het is sowieso klote in de kou op straat in het donker. Mijn fiets staat nu voor de fietsenmaker, dus breng hem morgen meteen na werk, hopelijk red ik dat precies. En dan woensdag na werk weer halen. Kan ik donderdag weer mooi met de fiets naar werk :s

Superirritant! Ik zou kunnen gaan lopen naar werk trouwens, heb ik overwogen ook, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het half uur slaap dat ik dan mis omdat ik eerder op moet echt teveel vind. En op de terugweg heb ik echt geen zin, want dan is het koud en wil ik op de bank zitten.
pi_149311906
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:02 schreef Zeester het volgende:
Ik heb vanavond weer lekker geyogaat. Ik merkte ook vorderingen in soepelheid deze keer! Yay!

Alleen kut is dat de enige beweging die ik normaal krijg is vervangen voor de tram, want ik heb een lekke band. En ik werk de komende dagen, en fietsenmaker gaat pas open als ik al op m'n werk ben, en was net al dicht. Ik zou hem zelf kunnen plakken want heb m'n bandenplaksetje teruggevonden, maar ik heb geen fietspomp! En het is sowieso klote in de kou op straat in het donker. Mijn fiets staat nu voor de fietsenmaker, dus breng hem morgen meteen na werk, hopelijk red ik dat precies. En dan woensdag na werk weer halen. Kan ik donderdag weer mooi met de fiets naar werk :s

Superirritant! Ik zou kunnen gaan lopen naar werk trouwens, heb ik overwogen ook, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het half uur slaap dat ik dan mis omdat ik eerder op moet echt teveel vind. En op de terugweg heb ik echt geen zin, want dan is het koud en wil ik op de bank zitten.
Kan je een tramhalte verder lopen? En loop jij niet de hele dag voor je werk?
Spoilers!
pi_149312166
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kan je een tramhalte verder lopen? En loop jij niet de hele dag voor je werk?
Ik zou een tramhalte verder kunnen lopen, dat is best een goed idee eigenlijk. Zo stom dat je dat zelf niet bedenkt ;). Doe ik wel vaak bij een andere tram, omdat dat door een leuk stukje winkelstraat is dus dan kan je etalages kijken, dit is een saai stukje. Sowieso een heel saai stuk om te fietsen al, dat nodigt ook niet uit om te gaan lopen.

En ja, ik loop wel, maar niet heel erg intensief ofzo. Heb toch het idee dat flink doorwandelen of lekker hard fietsen een stuk 'nuttiger' is. En ik voel me gewoon lui van de tram, ik probeer gewoon altijd zoveel mogelijk met de fiets te doen. Alleen als ik naar mijn ouders ga 'mag' ik van mezelf de tram (want mijn vader zet me nog weleens thuis af met de auto dan) of als het glad is.
pi_149313600
2,5 uur training en nu ben ik dood.
Nog even iets eten en dan naar bed.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 08:55:24 #48
319308 Tink89
To live is to dance
pi_149318276
Mijn
Schouder
Is
Nu
Echt
Stuk....

Van het niveau 'ik slaap in m'n tshirt, want om het uit te doen, moet m'n arm omhoog'. Gisteren na een kwartier rijden afgestapt en sindsdien is het niet meer beter geworden. K*tzooi.

Hoe dan ook: ik werk nu dus thuis, vanuit m'n bed. Ga proberen wel gewoon te eten, maar als dat even niet gaat, is het ook prima. Moet sowieso vandaag of morgen een schaal brownies en een appelcake bakken, dus als ik vandaag wat minder eet dan anders is dat ook goed. Is het gewoon een balansdagje vooraf, zegmaar.

En zwemmen is leuk, KT vind ik afschuwelijk en cardio nog erger. Ik rijd wel gewoon paard, goede combinatie van mentale focus, fysiek zwaar en uithoudingsvermogen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_149318336
Belast je hem dan niet op een verkeerde manier? Als je vanuit bed werkt.
Ik gok dat je dan niet heel lekker kan zitten.

KT is oke als het een paar minuutjes tijdens Jillian is.
Zwemmen is niets voor mij (als sport dan) en cardio mis ik verder wel.
Nog even wachten totdat we gaan verhuizen dan kan ik mijn sportkamer weer inruimen.
pi_149318393
Ben trouwens bang voor mijn weekdoel deze week :( ben namelijk ongesteld geworden en dat merk ik meestal ook aan de weegschaal.
Dus de komende dagen maar eens extra hard mijn best doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')