Goedzo. Want anders gaan je gains eraan jonguhquote:
Ja, nee, precies. Dat wil ik niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goedzo. Want anders gaan je gains eraan jonguh
Ik ben trots op je! Laat die gains maar komen!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, precies. Dat wil ik niet.
Ik heb trouwens ook 22 eieren en 5 blikken tonijn de kast staan.
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben trots op je! Laat die gains maar komen!
2000? tering jantje.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha, wij hebben gezwommen. 2000 baantjes want het bleek een 17,5 meter bad te zijn
Yay voor zwemmen!quote:Op maandag 2 februari 2015 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha, wij hebben gezwommen. 2000 baantjes want het bleek een 17,5 meter bad te zijn
Nou, je mag mijn vriend wel een keer meenemen. Die gedraagt zich echt alsof hij 10 is. Heel druk borstcrawlen, zo ver mogelijk onder water zwemmen, dolfijntje spelen, mij onder water trekken en in mn kont knijpen. En moe dat ie was na 20 minutenquote:
Hahahha. Gezelligquote:Op maandag 2 februari 2015 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, je mag mijn vriend wel een keer meenemen. Die gedraagt zich echt alsof hij 10 is. Heel druk borstcrawlen, zo ver mogelijk onder water zwemmen, dolfijntje spelen, mij onder water trekken en in mn kont knijpen. En moe dat ie was na 20 minuten
Dit was de eerste keer in 20 jaar dat hij 'gesport' heeft. Hij gaat morgen zoooo'n spierpijn hebben van alleen maar borstcrawl, lol.
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, je mag mijn vriend wel een keer meenemen. Die gedraagt zich echt alsof hij 10 is. Heel druk borstcrawlen, zo ver mogelijk onder water zwemmen, dolfijntje spelen, mij onder water trekken en in mn kont knijpen. En moe dat ie was na 20 minuten
Dit was de eerste keer in 20 jaar dat hij 'gesport' heeft. Hij gaat morgen zoooo'n spierpijn hebben van alleen maar borstcrawl, lol.
Kont knijpenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nah, we waren maar met 10 man in het zwembadje. Is de max ook wat mij betreft. Sommige mensen liggen maar wat te dobberen. Ik ging serieus 2x zo snel als de mensen in de langzame baan. Wel kut voor de mensen in de snelle baan dat ik er bij kwam want zo hard ga ik helemaa niet. Maar ik spetter ten minste niet zoals Jquote:Op maandag 2 februari 2015 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kont knijpenGing hij nog niet klef aan je hangen? Doet die van mij altijd in het zwembad
Kan je een tramhalte verder lopen? En loop jij niet de hele dag voor je werk?quote:Op maandag 2 februari 2015 22:02 schreef Zeester het volgende:
Ik heb vanavond weer lekker geyogaat. Ik merkte ook vorderingen in soepelheid deze keer! Yay!
Alleen kut is dat de enige beweging die ik normaal krijg is vervangen voor de tram, want ik heb een lekke band. En ik werk de komende dagen, en fietsenmaker gaat pas open als ik al op m'n werk ben, en was net al dicht. Ik zou hem zelf kunnen plakken want heb m'n bandenplaksetje teruggevonden, maar ik heb geen fietspomp! En het is sowieso klote in de kou op straat in het donker. Mijn fiets staat nu voor de fietsenmaker, dus breng hem morgen meteen na werk, hopelijk red ik dat precies. En dan woensdag na werk weer halen. Kan ik donderdag weer mooi met de fiets naar werk :s
Superirritant! Ik zou kunnen gaan lopen naar werk trouwens, heb ik overwogen ook, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het half uur slaap dat ik dan mis omdat ik eerder op moet echt teveel vind. En op de terugweg heb ik echt geen zin, want dan is het koud en wil ik op de bank zitten.
Ik zou een tramhalte verder kunnen lopen, dat is best een goed idee eigenlijk. Zo stom dat je dat zelf niet bedenktquote:Op maandag 2 februari 2015 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je een tramhalte verder lopen? En loop jij niet de hele dag voor je werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |