quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij als gainzgodin hebt die motivatie toch helemaal niet nodig?
Tuurlijk welquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij als gainzgodin hebt die motivatie toch helemaal niet nodig?
Soms moet je over die honger heenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Jemig ik heb toch honger vandaag? Misschien omdat ik gisterenavond al honger had en niks wilde pakken maar ik heb nu al mijn boterhammen voor vandaag al op
Nou geloof ik wel in luisteren naar je lijf dus ik zal er straks bij de lunch maar gewoon wat extra pakken maar ik word er niet heel gelukkig van en ik vind het stom en vaag
Je kunt nooit motivatie genoeg hebben, net zoals eiwitten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk welbovenop de extreme motivatie die ik al heb kan altijd meer motivatie!
Het is net als eiwitten joh! Hoe meer hoe beter. Krijg je extra gains van
Nou, ik heb anders net mijn wheyshake op en nog steeds trek! Ff uitfietsen en dan bord pasta en 4 broodjes wegwerkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je kunt nooit motivatie genoeg hebben, net zoals eiwitten.
Belangrijk voor de spieren (gainz) en heel goed voor de vulling
Ja dat geloof ik dus niet zo. Vooral niet aangezien ik gisteren al honger had. Maar ik tel ook niet echt calorieën dus ik weet ook gewoon niet wat ik gisteren binnen heb gekregen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms moet je over die honger heenheb al 3 dagen pleuris honger. Met 3500 kcal kan dat nevers.
bquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik dus niet zo. Vooral niet aangezien ik gisteren al honger had. Maar ik tel ook niet echt calorieën dus ik weet ook gewoon niet wat ik gisteren binnen heb gekregen.
Zal het zo eens even doen om te checken of mijn gevoel klopt
Ruim ingeschat 1800 cal (heb gisteren geen porties gewogen dus het is wat gokken)quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
b
Ben ook wel benieuwd hoeveel je hebt gegeten
Op die boterhammen na klinkt dit heel bekendquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Jemig ik heb toch honger vandaag? Misschien omdat ik gisterenavond al honger had en niks wilde pakken maar ik heb nu al mijn boterhammen voor vandaag al op
Ik pak niets extra. Puur en alleen omdat ik veel te veel gewend was voorheen, en mijn lijf dat nog steeds verlangt. Ik krijg nu genoeg binnen, maar lichaam wil meerquote:Nou geloof ik wel in luisteren naar je lijf dus ik zal er straks bij de lunch maar gewoon wat extra pakken maar ik word er niet heel gelukkig van en ik vind het stom en vaag
Wanneer is de insteek veranderd dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
En weer krijg ik diverse dm's van mensen die hier niet meer willen posten nu de insteek van het topic weer veranderd is.
Dit is echt totaal niet ok. Het zal wel weer doodbloeden hier. Jammer dames, het was gezellig. Bedankt
Waarom krijg jij die dm's en niet de mods die hier wat aan kunnen doen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
En weer krijg ik diverse dm's van mensen die hier niet meer willen posten nu de insteek van het topic weer veranderd is.
Dit is echt totaal niet ok. Het zal wel weer doodbloeden hier. Jammer dames, het was gezellig. Bedankt
Ik heb verder niks met die DM's te maken maar dat de onderwerpen hier veranderen is vrij obvious. het onderwerp kracht'training en de daarbij horende zaken komt steeds vaker bovendrijven en ik vind dat persoonlijk ook wel jammer. Daar zijn al genoeg topics voor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Vrij dramatisch dit?
Maar als het serieus zo is dat de insteek van het topic veranderd is dan moet daar over gepraat kunnen worden toch? Dit is natuurlijk ook compleet zinloos
Ik kreeg ze ook en snap het heel goed. Sta er hetzelfde in als Lucky en ga even bedenken wat ik daarmee wil.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:07 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Waarom krijg jij die dm's en niet de mods die hier wat aan kunnen doen?
Onbegrijpelijk.
Maar ik zie niet zo goed wat er erg aan is? Je kunt er toch ook over heen lezen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb verder niks met die DM's te maken maar dat de onderwerpen hier veranderen is vrij obvious. het onderwerp kracht'training en de daarbij horende zaken komt steeds vaker bovendrijven en ik vind dat persoonlijk ook wel jammer. Daar zijn al genoeg topics voor.
Wacht ik ga even zoeken naar een quote die Sarabi onlangs plaatste. Wacht ff :quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:07 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Waarom krijg jij die dm's en niet de mods die hier wat aan kunnen doen?
Onbegrijpelijk.
Dus. Wat is het probleem?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zo goed als jij daar mag posten, mag ik hier posten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |