Pizzaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje wandelen en fietsen enzo.
En diep nadenken over mijn avondeten. Ineens alleen eten ipv met drie is even denken.
Nee ik geef loebes ook wat in een schaaltjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]Hahaha, mag loebes het bakje uit likken ja? Link ook
Kwijlt Loebes ook zo?
Nah, ik ben lui voor een bak salade gegaan. Geen hoogtepunt, maar het voelt wat braver. En best prima voor prefab.quote:
Vervelende eigenschap hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was even een leven aan het hebben, heel onfoks, ik weet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee ik geef loebes ook wat in een schaaltjeEn kwijlen gelukkig niet.
Boh. Met pasta enzulks?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik ben lui voor een bak salade gegaan. Geen hoogtepunt, maar het voelt wat braver. En best prima voor prefab.
Goh, herkenbaar eyquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja hij heeft mij goed om zijn poot gewonden..
Ik hoefde niet echt te wachten maar ik haat gewoon al die mensen die je zitten aan te kijken wanneer je als female fattie in het krachthonk bezig bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lief is net nog naar de sportschool maar ik ga niet meer s avonds heb ik me gisteren voor genomen. Echt niet te doen... Wachten op apparaten, mensen in mijn persoonlijke ruimte, gewoon te veel mensen, te veel mensen die mooi lopen te zijn, etc
Dus ik ga morgen overdag. Ik had vandaag toch zo veel spierpijn dat het gewoon in mijn droom verwerkt zat
<3 daar moeten ze toch wel erg warm van worden zo van binnen!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:03 schreef Tink89 het volgende:
Pssst.... FHF / Fok helpt Tink de winter door
Ja, zit hier met tranen in mn ogen. En dat is niet ok want ik zit in het ziekenhuis. En ik heb eczeem rond mijn ogen dus tranen doen zeerquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:29 schreef applemoose het volgende:
[..]
<3 daar moeten ze toch wel erg warm van worden zo van binnen!
Oeps, sorry!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, zit hier met tranen in mn ogen. En dat is niet ok want ik zit in het ziekenhuis. En ik heb eczeem rond mijn ogen dus tranen doen zeer
Jawel he? Ik ben er extra gemitiveerd door!!!quote:
Jij als gainzgodin hebt die motivatie toch helemaal niet nodig?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel he? Ik ben er extra gemitiveerd door!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |