Ik weet eigenlijk helemaal niet of dit mag, maar Toen mijn vriend en ik drie maanden geleden uit elkaar gingen, heeft een aantal Fokkers me er enorm doorheen gesleept. Ik wil ze in dit topic heel graag even vertellen hoe belangrijk ze geweest zijn en hoe blij ik met ze ben.
Dus....
Barreltje, ontzettend bedankt voor de wasmachine! Hij doet het perfect en ik ben er heel erg blij mee. L0we, txs dat je hem voor een stuk appeltaart wilde komen brengen en vervolgens ook nog eens naar boven hielp sjouwen, omdat mijn schouder het niet doet.
Lieve, lieve Lucky_Strike, txs voor de vele appjes, dm's en pm's, de dozen die je bent komen halen en de spullen die je me mee terug gaf. Zonder jou was het een heel stuk ingewikkelder geweest allemaal
Dolfina-chica, wat was het gezellig toen je m'n kerstpakketje kwam brengen. Nog dagen heb ik genoten van elke ochtend één cadeautje en met kerst heb ik flink wat traantjes gelaten. Ik beloof dat ik van de zomer een keertje langskom, lekker over de paardjes kletsen en appelcake eten

Anonieme gever, txs voor het sponsoren van het kerstpakket. Mijn kerst was een stuk gezelliger door alles wat erin zat. Ik voelde me niet alleen en dat kwam ook door jou.
Lieve afvallen-tot-we-een-ons-wegen'ers, lieve Isabeau, Sjeen, DancingPhoebe, Sarabi, IJsdraakje, Uniekhoorn, CrunchySelf, Lonaa, Rebubbled, Karstman, Miss_Congeniality, Ruby88, Joycie88, Mrspoez en alle anderen die ik nu even vergeet: Dankjulliewel! Het klinkt misschien een beetje sneu en ik had heel veel vrienden om me heen die irl voor me klaar stonden, maar als ik 's nachts wakker lag, waren de virtuele berichtjes toch ook heel erg fijn. De jompels voor m'n nieuwe huisje, de kaartjes, de virtuele knuffels en de massale aanbiedingen om te komen helpen

ze hebben verschil gemaakt.