Ik sta tenminste niet met mn veel te dikke pens in een veel te strak en te bloot buikdansjurkje.quote:
Vervelend he als je jezelf niet accepteert?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sta tenminste niet met mn veel te dikke pens in een veel te strak en te bloot buikdansjurkje.
Ja, dat is het.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vervelend he als je jezelf niet accepteert?
Geeft niet maar haal dan anderen niet naar beneden
Dit.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:06 schreef Myraela het volgende:
Jezus christus, ga lekker ergens anders heen met dat gezeik.
Nee dit dan.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow je noemt dat niet iemand naar beneden halen?
quote:
En waar was dat een reactie op?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee dit dan.
Godverdomme, er is nog geen enkele enig sinds volwassen reactie van jouw kant gekomen. Ik heb je normaal geprobeerd ergens op aan te spreken, alweer. Maar nee, mevrouw kan alleen maar kinderachtig reageren. Echt, dan kan je het krijgen hoor. Daahaag.
[..]
And it's all about the gainzquote:Op maandag 2 februari 2015 15:19 schreef Qwea het volgende:
Aangepast Lijstje![]()
O: Bak kwark, 4x spelt, 2 tonijn, 2 eieren met ham eronder.
S: Leg day maar eens proberen
L: Whey shake, 4x spelt, pindakaas, kaas, kalkoenfilet, rosbief, bak kwark, banaan.
!!T: 1x brood met tonijn shizzle, 2x witte bollen met tonijn shizzle
!!T: Havermout pannenkoeken met banaan
T: Restje pasta met kipfilet en tonijn, paprika, champignons, uitje, bosuitje.
D: Kipfilet, spitskool, aardappelen, griekse yoghurt, jus.
T: 2 handjes walnoten, 1 handje studentenhaver, 1 handje macademia noten. 2 proteine pannenkoeken, 1 roggenbrood kaas, bak kwark met banaan.
Honger much
Geen idee maar ik heb dus net die 2de T op en ik ga nu echt aan mijn bord pasta want anders ga ik snijden ofzo.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
And it's all about the gainz
Het is algemene honger dag zeker
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb dus net die 2de T op en ik ga nu echt aan mijn bord pasta want anders ga ik snijden ofzo.
Daarna maar ff met Link naar het park, het is heerlijk weer
Niet te fanatiek, straks ga je nog KT doen op de sportschoolquote:Op maandag 2 februari 2015 15:23 schreef Lonaa het volgende:
B: 3 x 15 reps biceps curls, 1 x 15 reps van die andere dingen en nog 1 x 10 van die andere dingen. Allemaal arms iig.
Net zo goed als jij daar mag posten, mag ik hier posten toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:12 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, even inbreken.
Lonaa heeft wel een punt Sarabi. Je zeikt wel loeiveel op iedereen. Bedoel, je liep te janken in het dieettopic dat o.a ik moest oprotten want ik deed aan sport en at veel en boohoo dat paste niet in dat topic. Jij was samen met Tink daar de grootste zeikerd over. Ennu zit je hier telkens. Waarom de neuk zijn die topics dan gesplitst?
Zo mijn bak kwark ook maar eens naar binnen werkenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Net 500g kwark op, honger
Het regent hier
Als het volle eetlepels zijn kom ik ook daar op uitquote:Op maandag 2 februari 2015 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik heb het meeste geskippt maar 5 EL kwark is toch niet zo weinig? Ik eet meestal 250 g en dat zijn 3 a 4 flink vol geschepte eetlepels..
Woensdag.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet te fanatiek, straks ga je nog KT doen op de sportschool
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Woensdag.
Afgelopen vrijdag wilde de bands 4 x een dagkaart van het fitnesscentrum. Ze hebben er maar 1 gebruikt, die andere 3 zijn van mij nu.
Woensdag ga ik met Artoo de sportschool in, en ik denk dat ik vrijdag nog een keer ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |