Burpees zijn de duivelquote:Op maandag 2 februari 2015 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]jumping jacks. Doe je ook burpees? Ik HAAT burpees
![]()
Jij en je eindeloze commentaar op mij.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:36 schreef Sarabi het volgende:
Lonaa je moet geen lijstjes plaatsen als je niet wilt dat ik ze als voorbeeld gebruik.
Wat was nu helemaal het probleem?
Het was alleen geen commentaar dus kom maar weer van de kast.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij en je eindeloze commentaar op mij.
Weet je, laat mij gewoon eens met rust. Focus je eens op iets anders. Echt. Het maakt niet uit of ik je negeer, in andere topics ga posten of wat dan ook, je moet altijd op weer op me reageren en het over me hebben.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was alleen geen commentaar dus kom maar weer van de kast.
Damn je kan je ook aanstellen hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet je, laat mij gewoon eens met rust. Focus je eens op iets anders. Echt. Het maakt niet uit of ik je negeer, in andere topics ga posten of wat dan ook, je moet altijd op weer op me reageren en het over me hebben.
Dat negeer ik altijd zo veel mogelijk, maar het zou echt een heel stuk makkelijker zijn als je me gewoon met rust laat. Ok?
Ja, boehoe, ik stel me ontzettend aan.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Damn je kan je ook aanstellen hoor.
Het hele ding ging over het advies van Qwea, zij gaf ook gewoon verduidelijking (waar het om ging).
Dus pms eens niet zo en post normaal.
Goede inhoudelijke reactie, lekker volwassen wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:56 schreef Sarabi het volgende:
Ach meis en dit allemaal omdat ik Qwea een vraag stel?
Het is maar Fok! he.
Neuh maar als jij nog wakker ligt van dingen van een half jaar geleden dan neem ik het sowieso niet zo serieus.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie, lekker volwassen wel.![]()
En als dat is wat je uit bovenstaande post haalt, dan ben je nog dommer dan het achterend van een varken.
Gossie, ik denk juist dat je van dit gesprek ENORM veel zou kunnen leren. Gemiste kans alles.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Neuh maar als jij nog wakker ligt van dingen van een half jaar geleden dan neem ik het sowieso niet zo serieus.
En dat allemaal omdat ik Qwea om een antwoord vroeg, zodat ik iets kon leren waarvoor ik hier toch ben.
Het enige wat ik hiervan kan leren is hoe je de aandacht op jezelf gefocust krijgt.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gossie, ik denk juist dat je van dit gesprek ENORM veel zou kunnen leren. Gemiste kans alles.
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het enige wat ik hiervan kan leren is hoe je de aandacht op jezelf gefocust krijgt.
Want het ging niet om jou
Oh ja, heb je een nieuwe sport gevonden?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:03 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoe gezellig ik het hier vind, tijd om te gaan sporten
Fixedquote:Op maandag 2 februari 2015 15:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, heb je nieuwe een sport gevonden?
Hahaha zegt onze grote sportsterquote:Op maandag 2 februari 2015 15:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, heb je een nieuwe sport gevonden?
Dieetclub was het origineel, daaruit komt deze en afvallen tot we een ons wegen.quote:
Ik sta tenminste niet met mn veel te dikke pens in een veel te strak en te bloot buikdansjurkje.quote:
Vervelend he als je jezelf niet accepteert?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sta tenminste niet met mn veel te dikke pens in een veel te strak en te bloot buikdansjurkje.
Ja, dat is het.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vervelend he als je jezelf niet accepteert?
Geeft niet maar haal dan anderen niet naar beneden
Dit.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:06 schreef Myraela het volgende:
Jezus christus, ga lekker ergens anders heen met dat gezeik.
Nee dit dan.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow je noemt dat niet iemand naar beneden halen?
quote:
En waar was dat een reactie op?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee dit dan.
Godverdomme, er is nog geen enkele enig sinds volwassen reactie van jouw kant gekomen. Ik heb je normaal geprobeerd ergens op aan te spreken, alweer. Maar nee, mevrouw kan alleen maar kinderachtig reageren. Echt, dan kan je het krijgen hoor. Daahaag.
[..]
And it's all about the gainzquote:Op maandag 2 februari 2015 15:19 schreef Qwea het volgende:
Aangepast Lijstje![]()
O: Bak kwark, 4x spelt, 2 tonijn, 2 eieren met ham eronder.
S: Leg day maar eens proberen
L: Whey shake, 4x spelt, pindakaas, kaas, kalkoenfilet, rosbief, bak kwark, banaan.
!!T: 1x brood met tonijn shizzle, 2x witte bollen met tonijn shizzle
!!T: Havermout pannenkoeken met banaan
T: Restje pasta met kipfilet en tonijn, paprika, champignons, uitje, bosuitje.
D: Kipfilet, spitskool, aardappelen, griekse yoghurt, jus.
T: 2 handjes walnoten, 1 handje studentenhaver, 1 handje macademia noten. 2 proteine pannenkoeken, 1 roggenbrood kaas, bak kwark met banaan.
Honger much
Geen idee maar ik heb dus net die 2de T op en ik ga nu echt aan mijn bord pasta want anders ga ik snijden ofzo.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
And it's all about the gainz
Het is algemene honger dag zeker
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb dus net die 2de T op en ik ga nu echt aan mijn bord pasta want anders ga ik snijden ofzo.
Daarna maar ff met Link naar het park, het is heerlijk weer
Niet te fanatiek, straks ga je nog KT doen op de sportschoolquote:Op maandag 2 februari 2015 15:23 schreef Lonaa het volgende:
B: 3 x 15 reps biceps curls, 1 x 15 reps van die andere dingen en nog 1 x 10 van die andere dingen. Allemaal arms iig.
Net zo goed als jij daar mag posten, mag ik hier posten toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:12 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, even inbreken.
Lonaa heeft wel een punt Sarabi. Je zeikt wel loeiveel op iedereen. Bedoel, je liep te janken in het dieettopic dat o.a ik moest oprotten want ik deed aan sport en at veel en boohoo dat paste niet in dat topic. Jij was samen met Tink daar de grootste zeikerd over. Ennu zit je hier telkens. Waarom de neuk zijn die topics dan gesplitst?
Zo mijn bak kwark ook maar eens naar binnen werkenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Net 500g kwark op, honger
Het regent hier
Als het volle eetlepels zijn kom ik ook daar op uitquote:Op maandag 2 februari 2015 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik heb het meeste geskippt maar 5 EL kwark is toch niet zo weinig? Ik eet meestal 250 g en dat zijn 3 a 4 flink vol geschepte eetlepels..
Woensdag.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet te fanatiek, straks ga je nog KT doen op de sportschool
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Woensdag.
Afgelopen vrijdag wilde de bands 4 x een dagkaart van het fitnesscentrum. Ze hebben er maar 1 gebruikt, die andere 3 zijn van mij nu.
Woensdag ga ik met Artoo de sportschool in, en ik denk dat ik vrijdag nog een keer ga.
Met z'n tweeën een beetje dingen proberen in de sportschool is sowieso vast gezellig. Ik heb er wel zin in! Ik hoop dat ze er een bosu ball hebbenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Ik had ook nog gelijk
Maar goed bezigWie weet vind je het wel leuk
Jupquote:Op maandag 2 februari 2015 15:45 schreef Artoo het volgende:
[..]
Met z'n tweeën een beetje dingen proberen in de sportschool is sowieso vast gezellig. Ik heb er wel zin in! Ik hoop dat ze er een bosu ball hebben
Tsja, daar kunnen we niet mee helpen hequote:Op maandag 2 februari 2015 15:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ga trouwens maar weer eens kijken naar een ander schema voor in de sportschool.. twijfel nog een beetje wat ik wil.
Wil ik nog extra massa en kracht kweken? En dan over 6-8 weken weer een beetje richting droogtrainen gaan? Ik weet het nog nietBen nu aan het kijken naar een 5x5 schema.
Eerst maar is gaan bedenken wat ik wil!![]()
Mja, ik vind de sportschool niet leuk.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Ik had ook nog gelijk
Maar goed bezigWie weet vind je het wel leuk
Haha nee ik weet het.. maar wilde gewoon even mijn gedachtes delen met julliequote:Op maandag 2 februari 2015 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Tsja, daar kunnen we niet mee helpen he
dude, wat is dat?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:45 schreef Artoo het volgende:
[..]
Met z'n tweeën een beetje dingen proberen in de sportschool is sowieso vast gezellig. Ik heb er wel zin in! Ik hoop dat ze er een bosu ball hebben
Ik ook nooit. Kom zometeen ook op het kritische punt want ik kapte altijd naar twee/drie maanden. Maar als het allemaal wat lukt, dan vind ik het leukquote:Op maandag 2 februari 2015 15:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik vind de sportschool niet leuk.Maar wel een toffe kans om even aan alle gewichten te trekken.
KT vind ik WEL leuk, maar eignelijk gewoon thuis
Hehequote:Op maandag 2 februari 2015 15:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Haha nee ik weet het.. maar wilde gewoon even mijn gedachtes delen met jullie![]()
Ik heb een tijd geleden wel KT gedaan bij de sportschool, maar daar kap ik idd ook altijd mee. Wel jammer want KT vind ik prachtig.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ook nooit. Kom zometeen ook op het kritische punt want ik kapte altijd naar twee/drie maanden. Maar als het allemaal wat lukt, dan vind ik het leuk
KT is gaaf
Fatty strugglesquote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik daar wel op? Of moet je dan minder dan 100 kg wegen?
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden wel KT gedaan bij de sportschool, maar daar kap ik idd ook altijd mee. Wel jammer want KT vind ik prachtig.
's Avonds in bed denken: Awh, morgen ga ik vet hard trainen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Herkenbaar verhaal dus.
Al moet ik zeggen, als ik op werk zit wil ik graag sporten. Ben ik eenmaal thuis hang ik veel liever op de bank/achter pc
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had dat laatst ook bij de Lidl.Pak ik zo'n apparaat/product om oefeningen te doen: 'Tot 100 kg'
JA JONGE IK HEB DAT DING TOCH NODIG OM ONDER DE 100 TE KOMEN EIKELS.
Oh, ik kocht geen chips om te troosten. Dus dat is goed.
Dat jaquote:Op maandag 2 februari 2015 15:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
's Avonds in bed denken: Awh, morgen ga ik vet hard trainen.
Volgende ochtend wakker word: Meh, nevermind
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:56 schreef Lonaa het volgende:
Struggles alles.
Ik ga even soepje in elkaar draaien voor vanavond.
Merk dat ik een beetje op dezelfde gewichten blijf hangen. In het begin gaat progressie altijd sneller natuurlijk maar ga nu moeilijk vooruit.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hehe
Maar waarom wil je wat anders? Wat bevalt je nu niet?
Errrhh dat weet ik nietquote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik daar wel op? Of moet je dan minder dan 100 kg wegen?
Maar kun je me dan vertellen waarom je zo als een speenvarken liep te gillen destijds dat er een 2de topic moest komen omdat al die wheyposts, bulklijsten, sportpraat ect niet in het dieettopic thuis hoorden? En jij was degene samen met Tink die zich er als een idioot aan liepen te ergeren. Dát is de hele reden dat er 9 miljoen topics zijn nu. Want jullie konden het niet handelen dat ik met mijn bulklijstjes en sportpraat tussen jullie lijstjes en geneuzel zat.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zo goed als jij daar mag posten, mag ik hier posten toch?
Maar dan zit je alsnog op je rustdagen te weinigquote:Op maandag 2 februari 2015 15:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
inderdaad 5 volle lepels gewoon, zal voor de gein eens wegen, maar geloof me als ik zeg dat het echt niet weinig is
Welke smaak optimel kwark had je? Appel kaneel? Banaan?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:44 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O: magere yoghurt, muesli, whey shake & cappuchino
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
L: 2 italiaanse bollen met filet
T: 500 gram optimel kwark
S: KT, rug/biceps/buik & whey shake
D: AVG
T: 500 gram magere kwark met 2 lepels slimpie siroop.
Aardbeiquote:Op maandag 2 februari 2015 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke smaak optimel kwark had je? Appel kaneel? Banaan?
Lidl heeft nu dumbells in de aanbieding... http://flyer.lidl.nl/621356cd-1d40-4b70-9d20-5510d71a5a5b/#/12 Niks voor je voor thuis?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden wel KT gedaan bij de sportschool, maar daar kap ik idd ook altijd mee. Wel jammer want KT vind ik prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |