Shin Splintquote:Op maandag 2 februari 2015 12:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarom was jij uit de running (hehe)?
Laat mij er toch eens buiten Sarabi. Teringjantje.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap het ook even niet, waarom de lijstjes van bv Lonaa dan wel voldoende zijn en die komen op 1400kcal uit voor iemand die bijna 2x zoveel weegt.
quote:Op maandag 2 februari 2015 12:52 schreef Maraca het volgende:
Woei, net een paar jumping jacks gedaan en verga niet van de pijn. Beter nog, voel niksDenk dat ik (voorzichtig) weer kan beginnen met hardlopen
*boks* herkenbaar. Hier ook nog steeds met vlagen. Morgen weer fysio.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Shin SplintKreeg vanmorgen nog een mailtje van mijn log dat ik al 30 dagen niet heb gelopen
PICS VAN JE BROODquote:Op maandag 2 februari 2015 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Zo, dat was de eerste 6,7 van 100.Lekker gewandeld, anderhalf uur over gedaan dus prima.
Nu heb ik HONGER dus ik ga lunchen met tonijnen brood
Klopt. 4/5 ten opzichte van 8/9quote:Op maandag 2 februari 2015 13:22 schreef sandertjuh het volgende:
Het zijn 2 italiaanse bollen geworden met filet. Daarnaast maar even een bak optimel kwark meegenomen voor het sporten straks. Anders is een aardig gerelateerd brood dagje![]()
Heb even de optimel kwark vergeleken met de magere kwark van de appie zelf en qua KH zijn ze precies hetzelfde. Alleen heeft de optimel kwark maar de helft hoeveelheid aan eiwitten in vergelijk met de normale magere kwark.
TE VEEL WERK.quote:
Oi! Augurkquote:Op maandag 2 februari 2015 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
TE VEEL WERK.
Tonijn, griekse yoghurt, augurk, bosui, dille, peterselie NOM
Augurk + tonijn = epic.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oi! Augurk![]()
Ik heb alles behalve peterselie![]()
*maakt*
Burpees ken ik niet dus nee. En ik loop met Evy.. want die is tenminste fier op mijquote:Op maandag 2 februari 2015 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]jumping jacks. Doe je ook burpees? Ik HAAT burpees
![]()
HardlopenZelf of met evy?
[..]
*boks* herkenbaar. Hier ook nog steeds met vlagen. Morgen weer fysio.
[..]
PICS VAN JE BROOD
Daaaaaamn hij is awesome. Heb nog 2 witte bollen ook, flikker daar ook nog wat opquote:Op maandag 2 februari 2015 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Augurk + tonijn = epic.
Ui + tonijn = epic.
Mais + tonijn ook, trouwens.
quote:Op maandag 2 februari 2015 13:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Burpees ken ik niet dus nee. En ik loop met Evy.. want die is tenminste fier op mijGa vanmiddag proberen te lopen en als het niet gaat dan maak ik ook een afspraak met de fysio. Dan is er meer aan de hand.
Witte bollenquote:Op maandag 2 februari 2015 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daaaaaamn hij is awesome. Heb nog 2 witte bollen ook, flikker daar ook nog wat op
Met kaas, hagelslag, jam of pindakaasquote:
Hahaha. Ja, met kaas.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met kaas, hagelslag, jam of pindakaasliefst kaas en hagelslag
Kaas, beetje honing mosterd erop, ff in de magnetron of oven zodat de kaas smelt, beleggen met rosbief en een uitjequote:Op maandag 2 februari 2015 13:42 schreef Lonaa het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon zin in leverworst en rosbief.
De tering, 230 per bolquote:Op maandag 2 februari 2015 13:42 schreef sandertjuh het volgende:
2 Italiaanse bollen volgens myfitnesspal toch 460 kcal![]()
![]()
94 gram aan KH![]()
Echt honger honger? Of ik verveel me/heb dorst/ben moe honger?quote:
Jaquote:Op maandag 2 februari 2015 13:55 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Kan ze wel hebben maar het is aardig wat idd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |