Maar ik heb nog honger want die 3500kcal waren te weinig!!!!!!!! (ja sorry, sue me. Inkopper!)quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik heb nog honger want die 3500kcal waren te weinig!!!!!!!! (ja sorry, sue me. Inkopper!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Ik ben de weg even kwijt dan.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:53 schreef mrspoeZ het volgende:
Lekkere smoothie: vanillekwark zonder suiker met koffie en kersen.Weet je wat jij zou moeten doen? Er een topic over openen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik weet uberhaubt niet waar ik moet postenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:53 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben de weg even kwijt dan.
Beide topics gaan over afvallen, maar het kan niet samen omdat er ooit iets is gebeurd?
Beide topics zijn een soort slowchat, maar als Sarabi het over hoepelen heeft in het grote afval topic wordt dat genegeerd? Dat is toch gewoon sport dan? Dat hoort er toch ook bij?
En praten over krachttraining hier mag dus alleen beperkt, want dat hoort in een speciaal topic over krachttraining? Of hoort dat in het grote afval topic?
Ik snap het niet meer.
Heel die gescheiden topics zijn grote bullshitquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:53 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben de weg even kwijt dan.
Beide topics gaan over afvallen, maar het kan niet samen omdat er ooit iets is gebeurd?
Beide topics zijn een soort slowchat, maar als Sarabi het over hoepelen heeft in het grote afval topic wordt dat genegeerd? Dat is toch gewoon sport dan? Dat hoort er toch ook bij?
En praten over krachttraining hier mag dus alleen beperkt, want dat hoort in een speciaal topic over krachttraining? Of hoort dat in het grote afval topic?
Ik snap het niet meer.
Qwea?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel die gescheiden topics zijn grote bullshitMaar wie ben ik
Dit shirt moet ik hebben. Paar keer veel honger gehad, en dan komt mijn vriend uit zijn werk net voordat we gaan eten. En dan loop ik als een kreng rond.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Ongesteld, ik ben er (het)... Maar geen chocola nodig![]()
Deze zag ik op FB voorbij komen, misschien wel toepasselijk
[ afbeelding ]
Ik zag hem ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Ongesteld, ik ben er (het)... Maar geen chocola nodig![]()
Deze zag ik op FB voorbij komen, misschien wel toepasselijk
[ afbeelding ]
erg is dat he, ik kan er op sommige momenten ook echt bloedchagerijnig van worden. Lang niet meer gehad gelukkig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit shirt moet ik hebben. Paar keer veel honger gehad, en dan komt mijn vriend uit zijn werk net voordat we gaan eten. En dan loop ik als een kreng rond.Dan voel ik me wel schuldig.
Ooh herkenbaarquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit shirt moet ik hebben. Paar keer veel honger gehad, en dan komt mijn vriend uit zijn werk net voordat we gaan eten. En dan loop ik als een kreng rond.Dan voel ik me wel schuldig.
Jumping jacksquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:08 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, dat t-shirt!
Ik heb nog lekker een appeltje. Vanavond bij m`n moeder tagliatelle met champignon roomsaus. Ach, voor een keertje!
Heb al 200 jumping jacks gedaan
Of topics worden samengevoegd tot 1, en iedereen leest over onderwerpen heen waar diegene het zelf niet zo op heeft?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:47 schreef Mord_Sith het volgende:
Als iedereen nou weer gewoon even z'n eigen hok opzoekt (ja topic ja) en niet zo op elkaar inhakt dan zou het best wel eens wat kunnen worden hier.
Ooit.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is het weer zover?
Ik vind dit zo jammer hé...
Echt lees er toch gewoon overheen als het je niet boeit.
Goed nog steeds een idioot. En met link loopt hij weer lekker?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]This woman knows what she's talking about!
Hoest met Loebje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |